Olen saanut käsitellyn ja kuivan pehkoni kuntoon seuraavilla Tigin tuotteilla:
Pesen ja hoidan hiuksiani vuorotellen ja riippuen siitä, millaisen kampauksen teen joko Moisture maniac shampoolla + hoitsilla tai Thickening shampoolla + OH-hoitsilla. Molemmilla yhdistelmillä saa hoidetut ja ihan pehmeät hiukset.
Parhaat muotoilutuotteet kuivalle ja käsitellylle hiukselle on mun kokemuksen mukaan (ja oon kokeillut liki kaikki Tigin tuotteet) Superstar, Queen for a day, Control freak extra extra straight, Control freak extra extra smooth, manipulator ja lakkana Masterpiece. Kaikki edellä mainitut tuotteet jättävät sileän pinnan hiukseen eivätkä karheuta. Vaikka tuotteissa on tuuheuttavaa vaikutusta, lopputulos ei ole heinäkasa, jossa suortuvat sojottavat sinne tänne. Edellä mainitulla tuotearsenaalilla saa pohjan melkein minkälaiseen kampaukseen tahansa.
Oon kokeillut myös joicoa, redkeniä, paul mitchelliä, alternaa, nexxusta ym. Mutta Tigi on omalle tukalleni paras sarja.
Laitan itse muotoilutuotteen pyyhekuivaan hiukseen, en kuivaan hiukseen. Tällä tavalla saan parhaan pinnan hiukseen. Käytän mahdollisimman vähän kuumaa puhallusta ja eniten viileää. Tuo todella lisää kiiltoa hiukseen.