Kirjoittaja Aihe: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)  (Luettu 92660 kertaa)

Deanna

• Vieras
Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)
« Vastaus #60 : 29.01.06 - klo:18:39 »
Shea Butteria löytyy ainaki Matrix:in SleekLook muotoiluvoiteesta ja muistaakseni myös Urtekramin Rose-hoitiksesta.
Kaikissa Urtekramin hoitoaineissa on sheapähkinävoita (butyrospermum parkii butter), tässä esim Aloe Vera hoitiksen inci:
Aqua, cocoimino dipropionate, cetyl alcohol, triticum vulgare, glyceryl stearate, prunus armeniaca kernel*, aloe barbadensis, butyrospermum parkii butter, stearic acid & palmitic acid, glycerin, citrus aurantium dulcis*, cymbopogon nardus*, citric acid, maris sal, citrus ssp + glycerin, linalol**, limonene**, geraniol** (* = from organic farming, ** = from essential oil).

Poissa -tiina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #61 : 04.03.06 - klo:14:34 »
Minäkin pääsin kuivien hiusten kerhoon kun kävin kampaajalla värjäämässä tukkani pari viikkoa sitten.Harmittaa vietävästi; tehohoidot ovat syöneet  myös värin.No nyt alkaisi riittämään kosteuttava shampoo ja marssinkin erääseen kampaamoon sitä kyselemään.Kampaajatytsy aloitti tuttuun tyyliin "täähän on hirveen hyvä tää uudistunu bonacure.."Kun selitin haluavani OIKEASTI kosteuttavan shampoon, huudettiin paikalle toinen kampaaja joka suositteli Graham Webbiä.No ne oli isoja pulloja ja kun en ennen ole käyttäny ko. merkkiä,en ostanut(on tarpeeksi jo ennestään pulloja jotka ei lopu koskaan).
Pähkäilin tässä sitten että saisinko jostain shampoosta kosteuttavan jos sekoitan siihen jotain tehistä tai jätettävää hoitoa.Esim. XZ suklaa-vanilja shampoo +hoito tai Cutrin tuuheuttava+NG.
Olisiko kellään parempia ideoita vai onko ajatus tuhoon tuomittu?

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 04.03.06 - klo:19:57 »
Pähkäilin tässä sitten että saisinko jostain shampoosta kosteuttavan jos sekoitan siihen jotain tehistä tai jätettävää hoitoa.Esim. XZ suklaa-vanilja shampoo +hoito tai Cutrin tuuheuttava+NG.
Olisiko kellään parempia ideoita vai onko ajatus tuhoon tuomittu?

Kokeile ihmeessä, eihän sitä tiedä millaisen superyhdistelmän saat aikaiseksi.  :) Itse olen joskus laimentanut peseviä shampoita hoitoaineilla ja ihan hyvin ovat toimineet.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 05.05.06 - klo:15:45 »
Oon tuolta LookFantasticista tilaamassa yhtä tuotetta, ja en osaa valita ottaisinko MOP C-System Hydrating Conditionerin  vai Joicon IHT:n... Kumpaa te suosittelisitte, kummassa on paremmat tehot? Hiukset on tosiaan tosi kuivat että kovia tehoja kaivataan tässä päässä...  :-\

Hmm, en oo nyt ollenkaan varma mihin ketjuun mun tämä kysymys olis pitäny laittaa, mutta luulen että tää on aika lähellä...  ::)

rolla

• Vieras
« Vastaus #64 : 05.05.06 - klo:16:02 »
Mä suosittelen cleania vaikken ole itse vielä edes kokeillut (siis shampoista)  :D Tilaus on kyllä piakkoin lähdössä. Mun mielestä sulfaaniton shampoo on tosi hyvä kuivalle päälle (ja herkälle) eikä todellakaan ole liian pesevä.

Hoitoaineista mä luotan kyllä siihen tigin oh:on vaikken sitäkään ole kokeillut  ;D Mulla on vaan rankat mielikuvat.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 05.05.06 - klo:16:45 »
Oon tuolta LookFantasticista tilaamassa yhtä tuotetta, ja en osaa valita ottaisinko MOP C-System Hydrating Conditionerin  vai Joicon IHT:n... Kumpaa te suosittelisitte, kummassa on paremmat tehot? Hiukset on tosiaan tosi kuivat että kovia tehoja kaivataan tässä päässä...  :-\

Hmm, en oo nyt ollenkaan varma mihin ketjuun mun tämä kysymys olis pitäny laittaa, mutta luulen että tää on aika lähellä...  ::)

Mulla on nuo molemmat, hydrating conditioner mopilta ja joicon iht. Ja molemmat on kyllä tosi hyviä kosteuttajia, en oikein osaa sanoa, että kumpi on parempi. KOkeilemallahan se selviää, mikä omille hiuksille on hyvää. Kuitenkin mun mielestä tuo mop on ehkä hieman riittoisampi..

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #66 : 05.05.06 - klo:19:45 »

Mulla on nuo molemmat, hydrating conditioner mopilta ja joicon iht. Ja molemmat on kyllä tosi hyviä kosteuttajia, en oikein osaa sanoa, että kumpi on parempi. KOkeilemallahan se selviää, mikä omille hiuksille on hyvää. Kuitenkin mun mielestä tuo mop on ehkä hieman riittoisampi..

Mullakin on molemmat ja hyviä tosiaan ovat. Ehkä tuo IHT on kuitenkin hiukan kosteuttavampi. Onhan se tehis.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 05.05.06 - klo:20:18 »
Kiitos vastauksista!
Ehkä mä tuota IHT:tä kokeilen, eikös se aika samanlaiselta banaanilta tuoksu ku Moisturizer? Se on niin herkun tuoksusta  :)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #68 : 05.05.06 - klo:20:19 »

Mullakin on molemmat ja hyviä tosiaan ovat. Ehkä tuo IHT on kuitenkin hiukan kosteuttavampi. Onhan se tehis.
Niin siis tosiaan tuo Mopin tuote on hoitoaine ja IHT tehohoitoaine. Eli osta molemmat :D. Joka pesun yhteydessä moppia ja kerran-pari viikossa (alussa jopa useammin) tuota IHT:tä.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 05.05.06 - klo:20:50 »
Ostaisin molemmat ja vaikka mitä muuta jos rahat vaan riittäis  ;D Opiskelijabudjetilla kun liikutaan niin ei vaan kauheesti pysty kerralla laittaa rahaa  :-\ Eli nyt taidan haluta ton IHT:n, sitä kun käyttää O&H:n ja Moisturizerin kanssa niin eiköhän ala pikkuhiljaa nämäkin korppuhiukset kosteutua!  :D Ja ens kuussa sitten toi MOP :)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 05.05.06 - klo:21:45 »
Ehkä mä tuota IHT:tä kokeilen, eikös se aika samanlaiselta banaanilta tuoksu ku Moisturizer? Se on niin herkun tuoksusta  :)

Mun nenään IHT ei tuoksu yhtään banaanilta, vaan siinä on sellainen pirteän raikas, mutta makea hedelmäistuoksu. Mutta en sitten tiedä, onnistuuko joku muu siinä haistamaan erityisesti banaanin.  ::)

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 06.05.06 - klo:09:06 »

Mun nenään IHT ei tuoksu yhtään banaanilta, vaan siinä on sellainen pirteän raikas, mutta makea hedelmäistuoksu. Mutta en sitten tiedä, onnistuuko joku muu siinä haistamaan erityisesti banaanin.  ::)

Aijaa, mä oon vaan saanu jotenki semmosen käsityksen että kaikki K-Pakit tuoksuis banaanilta, mutta ei sit ilmeiseti tuoksukkaa. Mun moka!  ;D
Mutta eipä sillä tuoksulla niin suurta merkitystä mun nenään onneksi ole  :)

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #72 : 06.05.06 - klo:17:41 »

Aijaa, mä oon vaan saanu jotenki semmosen käsityksen että kaikki K-Pakit tuoksuis banaanilta, mutta ei sit ilmeiseti tuoksukkaa. Mun moka!  ;D
Mutta eipä sillä tuoksulla niin suurta merkitystä mun nenään onneksi ole  :)
IHThän ei kuulu k-pak sarjaan, vai kuuluuko? olenko nyt pahasti missannut jotain?? kyllä muuten tekisi mieli tuotakin hankkia...
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

rolla

• Vieras
« Vastaus #73 : 06.05.06 - klo:17:47 »
Mä en näe lainkaan iht:tä lookfantasticissa  ::)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #74 : 06.05.06 - klo:17:49 »
Kyllä se kuuluu K-pak sarjaan. Ainakin uudistuneissa puteleissa.
http://joico.com/html/np_productdetail.php?CatID=17
Vanhaa IHT:ta en tuolta löytänyt vaikka siellä on sivu missä näytetään mihin sarjaan vanhat suosikit ovat siirtyneet ja minkä nimen saaneet. Eli kai se IHT on kuulunut K-pak sarjaan koko ajan  ???
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa