Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687561 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1035 : 14.12.11 - klo:07:43 »
Mulla on väärikriisi... En ole löytänyt sitä juuri-täydellisen-sävyistä-punaista.  ::) Ja välillä mielessä välähtää ajatus ruskeaksi värjäämisesti ja sen helppoudesta...

Poissa annis

• Haiven
  • *
« Vastaus #1036 : 14.12.11 - klo:19:08 »
Ja nyt sitten minäkin värikriiseilen... Tämä keskivaalea, tummanvaalea oli kiva väri, mutta nyt se muutaman pesun jälkeen on ihan kellertävä  :# Ja mä haaveilen taas ruskeista hiuksista.. Niin tummanruskeista kuin vaaleanruskeistakin. Ja mustista... Huoh, ärsyttävää olla minä :D
1b, F/M, ii, ylikasvanut pixie cut. Tavoite: Löytää se täydellinen hiusväri, päästä eroon purkkatukasta ja kasvattaa ne ainakin BSL-mittaan.

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #1037 : 15.12.11 - klo:08:16 »
^sama ongelma oli kun itse värrjäsin. Itse oma väri on vaalean ruskea. Mutta loppuen lopuksi päätin värjätä melkein mustaksi niin että tummin ruskea sävy ja musta sekaisin näyttää mustalta mutta valoisassa ja kun tarkkaa katsoo niin se on ruskea.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #1038 : 15.12.11 - klo:19:44 »
Kriiseily jatkuu edelleen.  :-\ Hiukset laveerattiin kampaajalla tuhkalla ja pahin oranssisuus hävisi. On tämä nyt parempi mutta en siltikään oikein tykkää. Voi voi, pitäisköhän vaan värjätä tukka tummaksi niin kuin mies ehdotti..? 

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1039 : 15.12.11 - klo:20:59 »
^Minä ainakin kannustaisin olla luovuttamatta vielä, jos aikaisemmin pidit vaaleista hiuksista! Miten olisi vaikka raidat? En tiedä, mikä tavoitesävysi juuri nyt on, mutta ihan neutraalin vaaleat raidat voisi tehdä lookista vähemmän "korjatun" näköisen. :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1040 : 16.12.11 - klo:10:23 »
^Itse antaisin sen nyt olla ja katsoisin mihin se menee. Enkä tekisi mitään hätiköityä...

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #1041 : 16.12.11 - klo:11:16 »
Ehkä yritän nyt kestää meidän Aruban matkaan tammikuun alussa ja arvioin tilanteen sitten uudestaan. Jos vaikka aurinko tekisi tästä kivemman.  ::)  Raidat voisivat kyllä jeesata kivasti, kun tämä väri on nyt jotenkin niin tunkkainen.. Kiitos kommenteista!  :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1042 : 19.12.11 - klo:00:10 »
Omavärihaave väistyi vanhoja kuvia katsellessa ja ikävän iskiessä hopeanvalkoista tukkaa kohtaan. Paitsi että päässä on edelleenkin kohtia missä on pinttynyttä punaista ja koko päässä 7-tasoinen väri >:D Pitäisikö kärsiä raitoja ja odottaa mallin kasvamista ja mennä väriä kohti hissukseen (lisää riskiä läntätä päähän punainen kesto) vai vaalentaa koko päätä kerralla, leikata otsatukka samalla ja vetäistä se kunnolla vaaleaksi?

Kriiseilin tästä plus hiusmalliaiheesta Hiusmallikriisi-ketjussa, mutta kukaan ei auta *traaginen ilme* ;D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1043 : 19.12.11 - klo:09:30 »
^ Kestääkö sun tukka vielä kokopäävaalennusta? Jos sun tukka muutenkin kasvaa hitaasti, niin vaalennuksen jälkeen joudut vielä hyvin todennäköisesti lyhentämään eniten kärsineitä latvoja joka ei tietysti auta tuohon hiusmallikriisiin (ellet halua jotain ihan lyhyttä mallia). Mieti onko se vaalea loppuun asti harkittu teko, vai rupeaako se punainen väri sitten houkuttamaan. Minusta on ihan sama lähteekö vaalennusprojektiin hitaasti vai kertarysäytyksellä, raidoitukset tuhoaa myös kuitenkin sitä hiusta niin tehokkaasti ja siinä välivaiheessa on tosiaan vaarana sortua johonkin helppoon ratkaisuun vetää joku random väripurnukka vain päähän. Kaiken lisäksi se täydellisen vaalean saavuttaminen ja hiominen oikeaan sävyyn on todella työlästä ja vie aikaa, vaalensipa sitten koko pään kerralla tai vain raidoittamalla.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1044 : 19.12.11 - klo:15:08 »
^ei ole hetken mieliteko, olen jo varmaan vuoden hinkunut vaaleaan mutta en ole uskaltanut lähteä projektiin kun punainen oli niin pinttynyt. En ole ihan varma miten tukka kestää, tällä hetkellä takaraivossa olevien kerrostusten latvat ovat hieman karheassa kunnossa mutta muuten tukka on ihan jees. Saattaisi kyllä olla että joutuisin hieman leikkelemään... Ei se niin maailmanloppu olisi mutta jaa :P
En kuitenkaan punaiseen palaa näillä näkymin vielä aikoihin, kolme vuotta putkeen pisti kyllästyttämään reippaasti.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1045 : 28.12.11 - klo:22:50 »
Älkää peljästykö, en kaipaa mustaa :D Mutta en mä luonnollisessa värissäni viihdy. Enkä edes kriiseile, tämä on värin pohdintaa. Joten Chaos-tyttö alkaa kunnon blondiksi. Värinpoistot, vaalennukset ja vaalealla sävytys ei aiheuta minkäänlaisia oireta joten se ei pelota. Mun oma väri on tummunut selkeästi iän myötä, on jopa lähempänä kasia kuin ysiä. Tai veikkaisin tyven olevan 8 ja latvojen ysiä. Se ei vaan riitä mulle, kun tahtoisin olla ihan vaalea ja sellaisia ihannoin vaaleista väreistä. Ja tykkään aina kunnon väreistä, en murretuista enkä näköjään luonnollisista. (Esim. musta pitää olla sinisen musta, punainen tosi punainen ja vaalean kunnon vaalea.) Tällä foorumilla esim. Sahelin ja Hunajapupun hiukset ovat todella ihanat, joita aina ihailen haikaillen. Sitten tajusin, että mähän voin korostaa omaa vaaleutta sävyttämällä vaaleaksi! Eikä edes tartte joka kuukaus, kun ei tyvikasvu paista niin pahasti vaan joka toinen kuukaus. Platinablondi väri vielä korostaa mun viileän sävyistä ihoa (nyt 9-sävyisenä mun iho näyttää kummalta.) Ja kunnon blondi sopii siinäkin mielessä, että meikkaan voimakkaasti. Siis hyvinkin voimakkaasti vois sanoa. Mä oon nyt aivan innostunut, vaikkei varmaan kukaan mua tajuakaan :D Lisäksi mä vaan oon tämmöinen, että rakastan hiusten värjäämistä (ja poikaystävä sano, että sen huomaakin ;D ;)) ja mulla ei vaan kärsivällisyys riitä kasvatella omaa väriä ja olla värjäämättä. Miksi olisin täysin värjäämättä, kun ei tarvitse olla ja jos viihdyn paremmin värjätyssä? Mutsi ja poikaystävä kyllä myös pitää hyvänä ideana, että korostan vaaleuttani enkä enää värjää tummilla tai punasilla. Joillekin mun mielestä sopii älyttömän hyvin tosi blondit hiukset ja mä kuulun niihin onneksi. En siis ihan vitivalkeaa tukkaa tahdo vaan semmoisen kauniin helmenvaalean, kuitenkin tosi vaalean. Ajattelin kokeilla Naturginin 10.0 Platin Blondea ja 11.0 Extreme Blondea. Ja kun tää 9-aste on haalistunut pois, niin ei mun tartte kuin vaalennella omaa tyveä sen parin kuukauden välein.

I want to be REAL blond. Eli ens kuussa väripurkkia kehiin! Laitan toki sitten kuvaa :)

Edit. Ja mä myöskin lisäksi hoidan hiuksiani hyvin, muhittelen, CWC-pesu aina ja öljyillä läträän, joten hiukset pysyy kunnossa. Ja tasaan pari kertaa vuodessa.
« Viimeksi muokattu: 28.12.11 - klo:23:01 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1046 : 28.12.11 - klo:22:54 »
^ollaan näköjään samanlaisia tässä aiheessa :D  Mutta korosta ihmeessä blondiuttasi ( ;D), sopii ihoosi varmasti hienosti! Olen itse päätynyt samaan tulokseen, koska oma värini on saman värinen kuin sinunkin mutta tasoltaan ysiä. Näyttää lähes harmaalta 0_0 Ja sävy tekee itsestäni niin kovin hiirimäisen ja naamasta harmaan. Joten aion pyrkiä nätin vaaleaan tuhkasävyyn joka on omaani kirkkaampi.

...ja sitten valitan kun tukka kärsii hoidosta huolimatta O:)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1047 : 28.12.11 - klo:22:58 »
Tintu mä muistelinkin, että sama juttu sulla :D Siis munkin väri lähempänä ysiä eli samoissa ollaan. Vielä 8 vuotta sitten mulla oli oma väri ihan 10.0. Ja vaikka onhan ysikin vaalea niin mullakin se harmahtaa niin paljon, että BLAAAAAH. Enkä tällä tarkoita etteikö muille sopis oman väriset hiukset. Ei ole vain mun juttu. Hattua nostan niille, joilla oma väri ja jotka pitää siitä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1048 : 28.12.11 - klo:23:01 »
Joo tässäkin päässä oli 10-tasoa vielä kymmenen vuotta sitten ::)  Pitää sitten vertailla lopputuloksia kun projektit pääsevät alkuun! Tosin ajattelin kyllä testata platinaakin kun oma tukka on kasvanut riittävästi, tätä jo käsiteltyä latvaa ei auta kärventää yhtään enempää.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1049 : 28.12.11 - klo:23:03 »
En olis ikinä uskonut, että tämä mustaa väriä rakastava nainen tahtoo oikeasti kunnon blondiksi, mutta näin se vaan on ;D Siis olen mä jo aiemminkin pitänyt värjättyjä vaaleita pitkiä hiuksia tosi kauniina, mutta oon ajatellut, etten "saa" blondata, kun oon jo vaalea muutenkin. Blondi mikä blondi...Kyllähän moni muukin korostaa omaa väriään värjäämällä lähelle sitä, miksei meikäkin siis? :D