Älkää peljästykö, en kaipaa mustaa

Mutta en mä luonnollisessa värissäni viihdy. Enkä edes kriiseile, tämä on värin pohdintaa. Joten Chaos-tyttö alkaa kunnon blondiksi. Värinpoistot, vaalennukset ja vaalealla sävytys ei aiheuta
minkäänlaisia oireta joten se ei pelota. Mun oma väri on tummunut selkeästi iän myötä, on jopa lähempänä kasia kuin ysiä. Tai veikkaisin tyven olevan 8 ja latvojen ysiä. Se ei vaan riitä mulle, kun tahtoisin olla ihan vaalea ja sellaisia ihannoin vaaleista väreistä. Ja tykkään aina kunnon väreistä, en murretuista enkä näköjään luonnollisista. (Esim. musta pitää olla sinisen musta, punainen tosi punainen ja vaalean kunnon vaalea.) Tällä foorumilla esim. Sahelin ja Hunajapupun hiukset ovat todella ihanat, joita aina ihailen haikaillen. Sitten tajusin, että mähän voin korostaa omaa vaaleutta sävyttämällä vaaleaksi! Eikä edes tartte joka kuukaus, kun ei tyvikasvu paista niin pahasti vaan joka toinen kuukaus. Platinablondi väri vielä korostaa mun viileän sävyistä ihoa (nyt 9-sävyisenä mun iho näyttää kummalta.) Ja kunnon blondi sopii siinäkin mielessä, että meikkaan voimakkaasti. Siis hyvinkin voimakkaasti vois sanoa. Mä oon nyt aivan innostunut, vaikkei varmaan kukaan mua tajuakaan

Lisäksi mä vaan oon tämmöinen, että rakastan hiusten värjäämistä (ja poikaystävä sano, että sen huomaakin

) ja mulla ei vaan kärsivällisyys riitä kasvatella omaa väriä ja olla värjäämättä. Miksi olisin täysin värjäämättä, kun ei tarvitse olla ja jos viihdyn paremmin värjätyssä? Mutsi ja poikaystävä kyllä myös pitää hyvänä ideana, että korostan vaaleuttani enkä enää värjää tummilla tai punasilla. Joillekin mun mielestä sopii älyttömän hyvin tosi blondit hiukset ja mä kuulun niihin onneksi. En siis ihan vitivalkeaa tukkaa tahdo vaan semmoisen kauniin helmenvaalean, kuitenkin tosi vaalean. Ajattelin kokeilla Naturginin 10.0 Platin Blondea ja 11.0 Extreme Blondea. Ja kun tää 9-aste on haalistunut pois, niin ei mun tartte kuin vaalennella omaa tyveä sen parin kuukauden välein.
I want to be REAL blond. Eli ens kuussa väripurkkia kehiin! Laitan toki sitten kuvaa

Edit. Ja mä myöskin lisäksi hoidan hiuksiani hyvin, muhittelen, CWC-pesu aina ja öljyillä läträän, joten hiukset pysyy kunnossa. Ja tasaan pari kertaa vuodessa.