Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687566 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1080 : 23.02.12 - klo:15:29 »
elly kuulostaa aika samanväriseltä kuin mä! Iho on oliivinkeltaisenvaaleanharmaa, ja kulmat vahvat ja tummat. Blondi näyttää just kasarimadonnalta, ruskea jotenkin tosi elottomalta ja väärältä, ja liian tumma korostaa kalpeuttani tavalla, joka saa mut näyttämään tosi väsyneeltä. Onko sulla ikinä ollut punasävyjä tukassa? Mun nykyinen väri on tällanen tummahko punakupari, saa kasvot suorastaan hehkumaan.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1081 : 23.02.12 - klo:20:40 »
elly kuulostaa aika samanväriseltä kuin mä! Iho on oliivinkeltaisenvaaleanharmaa, ja kulmat vahvat ja tummat. Blondi näyttää just kasarimadonnalta, ruskea jotenkin tosi elottomalta ja väärältä, ja liian tumma korostaa kalpeuttani tavalla, joka saa mut näyttämään tosi väsyneeltä. Onko sulla ikinä ollut punasävyjä tukassa? Mun nykyinen väri on tällanen tummahko punakupari, saa kasvot suorastaan hehkumaan.

Oih, toinen sekasikiö siellä, hauska tavata! :D

I can feel your pain! Punasävyjä en ole koskaan kokeillut, sillä olen sen verran luonnonlapsi, että olen aina hieman pelännyt kaikkea punertavaa. Kovasti hinkuisin taas kampaajalle, mutta näin pitkää reuhkaa ei kyllä voi taas rasittaa värjäämisellä. Nyt pitää malttaa hetki ja pohtia värikriisejä.

Olisiko kenelläkään muuten mitään idioottivarmaa keinoa määrittää omaa luonnollista sävyä? Olen visuaalisesti todella heikko, enkä kykene yhtään hahmottamaan tummuusasteita tai muuta. Osa kampaajista väittää tukkaani tuhkaiseksi, osa taas lämpimäksi, eli menee nuppi vielä enemmän sekaisin.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1082 : 28.02.12 - klo:18:34 »
Ääh, mä en tiedä, ylläpitäisinkö tätä pinkkiä latvoissa, vai heitänkö ellun koko lettiin, kunhan (/jos) sen saan. :P Tää on niin kiva lisä, kun mä olen muuten nykyään niin laiska laittautumaan. Meikeillä en voi piristää nassua, kun tälle iholle on ihan mission impossible löytää mitään INCI:ltään sopivaa. Vaatteet taas... No, ehkä kesällä, mutta talvisin vaatevalinnatkin on ihan kauheita, kun lämpimyys menee aina ulkonäön edelle.

Ehkä mä vain kiltisti odottelen ja katson, kyllästynkö tähän pinkkiin vai en. O:)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1083 : 29.02.12 - klo:12:26 »
^ Hiusmuutoskuvaketjun perusteella, ylläpidä ehdottomasti tuota pinkkiä latvoissa. Tosi piristävä, söpö, erilainen väri.

Mä en tajua kuinka mä olen TAAS kriiseilemässä. Tykkään tästä syvästä kuparinväristä ja se sopii mulle tosi hyvin, mutta tuossa selaisin taas yli 5v vanhoja kuvia joissa olen platinablondi niin... Mun pitäisi kyllä ostaa uudet rillit jos värjäisin blondiksi, molemmissa silmälaseissa on sangat värjäytyneet punaoransseiksi hiusväristä ja sävytteistä.  ;D

Kirkkaan punaista haikailen myös, varsinkin kesäksi se olisi jotenkin niin piristävä. Punaisen mä saan ihan tosi helposti tähän nykyiseen tukkaan, ei tämä oranssi eroa niin paljoa punaisesta. Ja jos haluaisin punaisen, niin sen punaisen pitäisi olla ehdottomasti punaoranssi.    ;D

Toisaalta, himottaisi joku oikein tumma kupari. Sellainen neutraalimpi, tummempi, helpommin ylläpidettävä väri.

Miten mulle iskee värikriisi aina keväällä? Tai eihän vielä nyt varsinaisesti mikään kevät ole, mutta melkein.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1084 : 29.02.12 - klo:19:49 »
Toi latvojen dippaus on kiva idea, saa nähdä vaikka tekisin tätä pahuutta latvoilleni jossain vaiheessa :D edessäni on joka tapauksessa hiusten uloskasvatus väristä eli ennalta värjättyyn osuuteen saa tehdä mitä vaan pahuuksia keksin. Ja kaapissa majailee paria punaista sävyä crazy coloria ::)
this too shall pass.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #1085 : 29.02.12 - klo:19:55 »
Täältä myös ääni Alicen dippauksen jatkon puolesta, tosi ihanat nuo pinkit latvat. :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1086 : 29.02.12 - klo:21:26 »
Voi kiitoksia teille kauniista sanoista! :) :-* Vähän tosiaan itsekin tuumailin, että kun nää onneksi on tosiaan vaan latvoissa (jotka ovat erittäin huonossa kunnossa), se merkitsee sitä, että ne pitää kuitenkin napsaista pois jossain vaiheessa. Voisin siis antaa tämän reuhkan vaan kasvaa, ja kyllästyessäni noihin dippauksiin yksinkertaisesti leikauttaa pois. :P Aika hyvä diili oikeastaan!

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #1087 : 05.03.12 - klo:20:01 »
Kertokaa mulle mitä mä tekisin! Oon tässä jossainvaiheessa tilaamassa uusia hiuksia ja samalla värjäilisin omiani. Mihinkähän väriin sitä päätyisin? Uskaltaako lähtee kokeilemaan tummempaa ja jos uskaltaa, minkälaista? Mites vaaleempaa tai pitäiskö kuitenki pysyy samassa? Ite olisin ehkä eniten sitämieltä, et pysyisin suurinpiirtei samana mut toisaalta tummempikin houkuttelis.. Oliskohan ideoita?
Nyt siit tämmöstä:
 http://kuvake.net/user/%5Epikkuneiti%5E

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1088 : 06.03.12 - klo:12:12 »
Arvon juuresnaiset, tehkää palvelus ja käykää blogissani äänestämässä minkä väriset hiukset ovat tässä päässä parhaat! En jaksa siirrellä kuvia tänne, käy kätevämmin noin. Miten voi olla näin vaikeaa päättää valkoisen ja punaisen välillä? 0_0

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1089 : 08.03.12 - klo:17:37 »
Ei tästä mitään tule enkä tiiä ketä yritän huijata tai miellyttää :-\ Suututtaa, kun aina teen miten muut sanoo enkä niin kuin itse tahdon. ARGH! >:(
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #1090 : 08.03.12 - klo:17:44 »
^ Kuumotteleeko musta tukka?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1091 : 08.03.12 - klo:17:54 »
No ei varmaan ollut vaikea arvata! Mä viime yönä itkin tunti tolkulla sitä, että se on se väri kuitenkin mitä rakastan eniten ja itselläni pidän oikeana värinä. Vaikka on miten harvinainen oma vaalea väri, niin miksi mun pitäs sitä väkisin pitää "velvollisuudesta", jos se ei vaan se oma juttu ole. Okei voihan niistä oireita saada, mutta niin voi vaikka eri ruoka-aineistakin, mulla on allergialääkkeitä ja teen muutenki aina allergiatestit ennen värjäystä ja pystyn venyttää väjräysväliä kuuteen viikkoon. Milloin mä opin, että mä kelpaan kaikille mustatukkaisena...tai siis, hitto mä olen vaikea itseni kanssa ja itselleni.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #1092 : 08.03.12 - klo:17:58 »
No ei ollut ei  ;D Mut etkös sä ole hyvin saanut hiuksesi vaaleiksi, hyvän vaaleiksi siis? En nyt halua hieroa suolaa haavoihin, mutta kyllä munkin mielestä se musta sun tyyliisi sopii, vaikka vaaleakin on ihan kiva.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1093 : 08.03.12 - klo:18:02 »
Sain mä hiukseni hyvin vaaleiksi, oman värisiksi, mutta se tosiaan on vain "ihan kiva". Eli ei riitä mulle. Tai siis ei ole se mun juttu, kuitenkaan. Tosin mua ei ees rassaa se, että hiukset on vaalennettu ja kärsinyt osansa siitä. Jälleen. Kai tässä elämässä saa väriään vaihdella, jos itse on siihen halukas ja valmis ja kestää jopa sen, ettei saa hiuksiaan kasvatettua värin vaihtelun takia. Ja mä nimenomaan oon sellainen, että ne pitkät (mustat) hiukset tahdon.

muru

• Vieras
« Vastaus #1094 : 08.03.12 - klo:18:45 »
^ Sitten vaan musta väri päähän, ttuakos sitä semmosessa tukassa josta ei itse tykkää, varsinkin jos on mahdollista vaihtaa semmoseen kun haluaa. :) Tietenkään noi vaihtelut ei ainakaan kasvatusta edistä, mutta jos pysyt vaikka siinä mustassa niin kasvaahan se sinne alaselkäpituuteenkin jossain vaiheessa, sitten sulla on unelmatukka!