Auringonpaiste. Se saa mut aina kaipaamaan liekehtivää hennatukkaa. Punainen/kupari sopii vielä niin järjettömän hyvin mulle... Kun vinguin asiasta avolle, se sanoi että senkin mielestä punainen on ihan ykkösväri mun päähäni. Ei kuulemma omassa värissäkään ole mitään vikaa, mutta... Noh, onhan punainen äänestetty täällä foorumillakin varmaan pariin kertaan mulle
the väriksi...

Näinä hetkinä sitä vaan niin kovasti miettii, että miksi oikeastaan kasvatan omaa väriäni. Joudun meikkaamaankin paljon enemmän oman värin kanssa kuin punaisen, ihan vaan etten näytä niin perhanan värittömältä. Voitteko kuvitella? Oma väri takaisin- ketjussa kaikki hehkuttavat kuinka oma väri saa ihon hehkumaan, mun tapauksessani tilanne tuntuu olevan päinvastainen. Ihan kuin näyttäisin kokoajan väsyneemmältä kuin punaisessa.
Ei mua kriisityttänyt yhtään näin pahasti talven aikana. Silloin aurinko ei paistanut, ja se nyt oli ihan sama missä tukassa sitä kulkee kun kuitenkin oli pipo päässä ja tukka länässä. Aamulla kirjoitin tuonne oma väri- ketjuun että ihan tyytyväisenä olen omassa värissä, mutta nyt... Kirottu aurinko!