Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687257 kertaa)

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1110 : 20.03.12 - klo:10:05 »
^ Onko Elumenilla sinistä/turkoosia väriä?  ??? En ole aiemmin juurikaan tutkinut ko. värejä ja pikaisesti nyt kun netistä katsastin niin ei ainakaan pistänyt silmään.
Ja joo, mä vähän lueskelinkin että turkoosille värille parhaan värinen pohja on juuri aivan vaalea tai sitten sitruunankeltainen. Saas nähdä miten onnistuu värinpoisto ja blondaus, ehkä tulen tänne itkemään sitten kun tukka on pilalla.  ::) Mutta onpahan kokeiltu ja aina mustan saan takaisin.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1111 : 20.03.12 - klo:10:10 »
^ Elumenilla on sinistä sekä vihreää väriä, joita sekoittamalla saa turkoosia. Sain joskus vahingossa aikaan turkoosia väriä sinisellä ja vihreällä Elumenilla.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #1112 : 20.03.12 - klo:10:13 »
^ Niinkö?? Upeaa! Kai niitä saa ihan Suomesta? Onpa loistavaa että kerroitte, ei välttämättä siis tarvitsekaan tilailla niitä vaikeimman kautta ulkomailta ja jos Elumenit pysyy paremmin niin JES!  :D Pitää ottaa paremmin asiasta selvää heti kunhan pääsen bäk to hima!
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1113 : 20.03.12 - klo:10:25 »
^ Elumeneja ei valitettavasti saa Suomesta, vaan niitä pitää tilata esim. Saksasta.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1114 : 21.03.12 - klo:17:02 »
Värikriisiä pukkaa edelleen...

Vaaleiden raitojen jälkeen innoistukseni barbiblondia tukkaa kohtaan kasvoi valtaisaksi, mutta onneksi vakikampaajani kieltäytyi kuusi viikkoa värjäyksestä vetämään vaalennusainetta koko päähäni. (käsitellyt paksua hevosenhäntääni ihan lapsesta asti, ja sanoi ettei suostu tuhoamaan hiusten kuntoa) Nyt taas on iskenyt ihan mieletön himo tummempiin hiuksiin, etenkin liukuvärjättyihin. Pitääpä siirrellä puhelimesta kasa kuvia koneelle, jotta voisin kysellä teiltä apua tähän sielua repivään pulmaan.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1115 : 08.04.12 - klo:21:27 »
Auringonpaiste. Se saa mut aina kaipaamaan liekehtivää hennatukkaa. Punainen/kupari sopii vielä niin järjettömän hyvin mulle... Kun vinguin asiasta avolle, se sanoi että senkin mielestä punainen on ihan ykkösväri mun päähäni. Ei kuulemma omassa värissäkään ole mitään vikaa, mutta... Noh, onhan punainen äänestetty täällä foorumillakin varmaan pariin kertaan mulle the väriksi... ;D

Näinä hetkinä sitä vaan niin kovasti miettii, että miksi oikeastaan kasvatan omaa väriäni. Joudun meikkaamaankin paljon enemmän oman värin kanssa kuin punaisen, ihan vaan etten näytä niin perhanan värittömältä. Voitteko kuvitella? Oma väri takaisin- ketjussa kaikki hehkuttavat kuinka oma väri saa ihon hehkumaan, mun tapauksessani tilanne tuntuu olevan päinvastainen. Ihan kuin näyttäisin kokoajan väsyneemmältä kuin punaisessa.

Ei mua kriisityttänyt yhtään näin pahasti talven aikana. Silloin aurinko ei paistanut, ja se nyt oli ihan sama missä tukassa sitä kulkee kun kuitenkin oli pipo päässä ja tukka länässä. Aamulla kirjoitin tuonne oma väri- ketjuun että ihan tyytyväisenä olen omassa värissä, mutta nyt... Kirottu aurinko! ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1116 : 08.04.12 - klo:21:37 »
Rakastan hennattua tukkaani mutta silti joka perhanan päivä joku jaksaa huomauttaa kuinka IIIHAANA ja HYVIN SOPIVA se kemikaalivärjätty viininpunainen oli >:D No totta helvetissä oli mutta kun haluan hennata ja olla luonnollisemman näköinen! Eikö kukaan voisi kehua kuinka upea tämä on ja hyvinsopiva, murh..

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #1117 : 11.04.12 - klo:16:00 »
^ Voin lohduttaa, että minunkaan hennahiukset eivät ole herättäneet positiivisia kommentteja muissa kuin miehessä (toki tärkeäähän sekin on, että edes puoliso tykkää ;D) . Kaikki kaverit ja jopa oma äiti jaksavat huokailla, kuinka mahtavasti mulle sopi vaaleat hiukset, vaikken ole ollut blondi kolmeen vuoteen  ::). 3 viikon välein tapahtuva tyvikasvun värjäys oli aikamoista kemikaalih*lvettiä.

Mjoo, siis onhan tämä punertavanruskea varmaan tylsä verrattuna vaaleaan tai vaikkapa siihen leiskuvaan kemikaalikupariin, mutta kun luonnollisempi look lähempänä omaa väriä on nyt tavoitteena...

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #1118 : 11.04.12 - klo:20:07 »
Päätin mennä kolmen viikon päästä kampaajalle (kampaajakouluun), teetän värinpoiston, laitan jonkun värin päälle ja leikkautan varmaan pitkähkön polkan tai jonkun vastaavan. Epätasainen kerroksittain leikattu latva tökkii pahasti. Ongelma on nyt se etten yhtään tiedä minkä värin tähän laitan. Kunnon kriisiä pukkaa...  ;D

Jos en muuta keksi niin joku tuo avattaren kuvan tyyli vois mennä kokeiluun.
« Viimeksi muokattu: 11.04.12 - klo:20:10 kirjoittanut julietjones »
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #1119 : 18.04.12 - klo:18:24 »
minulla pidemmån aikaa ollut kriisiä tämän värin kanssa, mutta ei oikein vielä ole viitsinyt edes miettiä, koska häät kesällä ja kampaajalla pitää kuitenki värjäyttää ennen niitä. Nyt tosin päätin että viimeistään ensi kuun lopulla, mikä olisi kyllä hyvä ajankohta. Eli tällä hetkellä jotain 7 asteista ruskeaa päässä.. PAikoittain kulahtanut vaaleammaksi paikoittain tummempaa.. AJAttelin näihin tyven värjyyn toki ja huppuraidoilla toffeen sävyisiä raitoja! Mallikuvaa voin laitella knhan koneelle pääsen.. :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1120 : 22.04.12 - klo:09:51 »
Aaargh käyn taistelua pääni sisälle mitä näille hiuksille teen. Olen tykännyt hirveästi tästä vaaleasta väristä. Tukka tietysti ei ole missääm parhaassa kunnossa  ::) Haluaisin niin kovasti pitää tämän. Pelkään ensi juurikasvun vaalennusta vaan niin paljon, että haluaisin luopua tästä vaaleasta. Vaihtoehto olisi sitten kupari tai punainen. Ärrr päätöksiä, päätöksiä...

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #1121 : 22.04.12 - klo:15:52 »
^Miksi se vaalennus sua pelottaa?

Itsellä todella ristiriitainen olotila hiusten suhteen. Tällä hetkellä erilaisten käsittelyjen jälkeen  hiusten väri on toffeinen kultakupari, ja tykkään väristä paljon. Ensi viikonloppuna ois kuitenkin tilaisuus (harrastelijavalokuvaus), jossa teemaan sopivana olisi hyvä olla ihan todella vaaleat hiukset. Jos vaalennan nyt, tukka kärvähtää varmasti ja joudun pituutta lyhentämään paljon. Mikä sopisi sinällään, koska jo jonkun aikaa olen haaveillut Marilyn -tukasta. Mutta sitten se taas voi olla tätimäinen ja kasvatus takaisin pitkäksi vie ikuisuuden. Ja yhtenä haaveena olisi pitkä, tumma tukka, jota en ole koskaan uskaltanut kokeilla.

Paras kun ei tee mitään.....
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1122 : 22.04.12 - klo:16:18 »
^Tuolla vaalennus-topicissa kerroin mitä tapahtui eilen kun vaalensin kestovärillä  :P Ja minulla ei riitä se kestoväri edes vaalentamaan vaan pitää olla vaalennusjauhetta.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1123 : 24.04.12 - klo:14:16 »
Tämä nyt ei ehkä ole suoranainen värikriisi, mutta semisti pieleen mennyt värjäys kumminkin.

Värjäsin tuossa viime viikolla tuttuun tapaan Schwarzkopf Liven sinimustalla. Hetken mielijohteesta iskin latvoihin Avonin hiusvärin mukana tulleen esihoitoaineen, kun ajattelin että se vähän suojaisi latvoja. No, kyllä se sitten suojasikin, niin hyvin ettei väri edes tarttunut kunnolla. Nyt mulla on siis hiukset sinimustat jonnekin leukaan saakka ja loppu sitten punertavan mustaa. Great. ::) Ei tämä nyt onneksi niin paha tilanne ole, että tarttisi mitään paniikkiratkaisuja tehdä. Ajattelin katsella, josko tuo ylempi osa vähän haalistuisi lähemmäs latvoja, tai sitten muhittelen sinistä suoraväriä latvoissa.

Vähän kuitenkin ärsyttää.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1124 : 28.04.12 - klo:13:44 »
Näin viime yönä unta, että värjäsin punaiseksi...  :P Raah.