Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687642 kertaa)

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1125 : 28.04.12 - klo:17:56 »
Punainen? Blondi? Punainen? Blondi? Aaargh! Maanantaina on kampaaja, enkä vaan osaa päättää!

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1126 : 29.04.12 - klo:08:36 »
^Kesällä kannattaa ehdottomasti olla blondi, näin mä olen päättänyt! ;D Aurinko auttaa siinä prosessissa kivasti - punaista se vaan haalistaa entistä nopeammin, ainakin mulla. Itse en tosin aio ihan blondiksi tätä kuparista vetää, vaan raidoittaa. Tämä kupari on nyt jo niin kulahtanut, enkä jaksa enää suoraväreillä sitä yrittää ylläpitää.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #1127 : 30.04.12 - klo:00:05 »
Suostuisin mihin tahansa hiusväriin kunhan joku vain päättäisi mun puolesta! Haluaisin sen itselleni sopivimman hiusvärin, mutta kukaan ei oikein osaa sanoa mikä se on. Kuinka se voi olla niin vaikiaa?! Mulla on yleensä selvä mielipide kaikista tapaamistani ihmisistä, mikä on heille mun mielestä se paras väri. Ja kukaan ei muka osaa sanoa mulle, missä värissä kannattaisi olla  ??? Ja tietysti haluaisin sen sopivimman värin hääpäiväksi kesäkuussa...

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #1128 : 30.04.12 - klo:00:17 »
^ No laitas kuule kuvaa kehiin!  :)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #1129 : 16.05.12 - klo:02:36 »
Huoh.... hyvä se on nytten valittaa miten latvat on niin viileän punaiset kun vielä jokunen kuukausi sitten se oli ehdoton tavoite, mikään lämminsävyinen ei kelvannut alkuunkaan! Ja nyt tottakai tässä pitäisi päästä 4 vuoden punaisesta suoravärikerroksesta eroon, että saisi kirkkaan oranssin  :-\ on se jännä miten punapäänä ongelma on punaisen huono pysyvyys, mutta kun siitä perhanasta haluaa eroon, se pysyy kuin tauti!!!  :# yhyy.... taidanpa laittaa sen oranssin päähän silti, en jaksa enää haalistella enkä kestä tätä liukuvärjäystä... sitten voin tulla tänne valittamaan siitä miten latva on ihan perseestä kun en malttanut haalistella kunnolla  :T ja fiksuna ihmisenä tiedän, että se on suoravärin hukkaan heittämistä kun etukäteen tietää, ettei tästä tule kunnollista, mutta silti pitää tehdä. Ja tukkaakin on miltei napaan asti, niin ei siinä ihan yhdellä purkilla pärjätä....... perhana, mitenkä tässä nyt malttaisi oikeasti olla värjäämättä?

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1130 : 17.05.12 - klo:10:12 »
En kestä. Värjäsin blondit punaiseksi ja nyt haluan taas blondit.  :#

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #1131 : 17.05.12 - klo:14:54 »
Värikriisi on täälläkin. Haluaisin tummanruskeat hiukset, mutta koska oma väri on noin 7-asteinen maantienharmaa eikä kuukausittainen juurikasvuruljanssi ja tummat irtohiukset kiinnosta, yritän taistella värjäyshimoa vastaan. Latvat ovat tällä hetkellä noin 8-asteiset ja ihan siedettävän sävyiset, toki vähän kellertävät, kun taas päälaella on omaa tummaa juurta monta senttiä.

Tummat hiukset vaatisivat enemmän ylläpitoa, mutta toisaalta tumma tukka näyttää lähes aina siistiltä ja kiiltävältä kun taas vaalea hius näyttää valaistuksesta riippuen oranssilta, keltaiselta tai harmaalta.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1132 : 18.05.12 - klo:16:31 »
Rakastan punaista, mutta aina välillä tulee värikriisi ihan vaan värikriisin vuoksi. Haluaisin vaihtelua, mutta mun tukka ei kestä enää yhtään vaalennuskäsittelyä. :/
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1133 : 19.05.12 - klo:22:29 »
Joka kerta, kun katson peiliin, vakuutun entistä enemmän, ettei tämä oma värini sovikaan parhaiten minulle, niin oudolta kuin se kuullostaakin. Haluaisin värin, joka toisi kasvoihin sellaista hehkua - tämä maitokahvin värinen tuntuu jotenkin tekevän kasvoista tosi lattean ja elottoman näköiset. Pakko laittaa pakkelit naamaan, ettei ihan taikinalta näytä. Jotenkin olen aina kuvitellut olevani perus viileä suomalainen, mutta viileät värit ei vaan tunnu toimivan. Toisaalta oranssit sävyt tuntuvat vaativan sen poskipunan, että väri ihan kunnolla istuisi.

Kannattaisikohan kokeilla jotain pientä kullan sävyä alkajaisiksi?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1134 : 19.05.12 - klo:23:12 »
^Hohoo, kuulostaapa tutulta! Itsekin kuvittelin olevani luonnollisen hiusvärini perusteella olevani viileä. Mutta kappas kummaa, vaikka oma tukka onkin tuhkaisen vaalea (=harmaa villasukka) niin ihoni onkin lämmin. Oma väri tekee kasvoistani kalvakat, mutta lämpivät sävyt saavat ihon - ja varsinkin silmät - hehkumaan. :) Kokeile lätkäistä päähän joku sävyttävä lämpimänsävyinen hiusnaamio reilumalla vaikutusajalla, jos haluat nähdä miten sävyn muutos vaikuttaa yleisilmeeseen? Ei tarvitse ruveta värillä värjäämään turhaan, jos et tykkääkään...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1135 : 20.05.12 - klo:10:42 »
^Kiitos vinkistä! :D Kuullostaa tosi hyvältä idealta kokeiluun, kun en kuitenkaan vielä ihan hapeteväripurkkiinkaan uskalla tarttua. Mulla olisi vielä Elumenin 8G väriä, jospa sitä laittaisin sen yhden kerran, kun kuitenkin on omaa seiskatasoa vaaleampi, niin muutos tuskin on suuri, eikä nuo lämpimänsävyiset ellutkaan tunnu hiuksissa pysyvän yhtään niin kuin viileät.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1136 : 21.05.12 - klo:11:53 »
Joka kerta, kun katson peiliin, vakuutun entistä enemmän, ettei tämä oma värini sovikaan parhaiten minulle, niin oudolta kuin se kuullostaakin. Haluaisin värin, joka toisi kasvoihin sellaista hehkua - tämä maitokahvin värinen tuntuu jotenkin tekevän kasvoista tosi lattean ja elottoman näköiset.

^Hohoo, kuulostaapa tutulta! Itsekin kuvittelin olevani luonnollisen hiusvärini perusteella olevani viileä. Mutta kappas kummaa, vaikka oma tukka onkin tuhkaisen vaalea (=harmaa villasukka) niin ihoni onkin lämmin. Oma väri tekee kasvoistani kalvakat, mutta lämpivät sävyt saavat ihon - ja varsinkin silmät - hehkumaan. :)

Niin tutulta kuulostaa minustakin. Olin kasvattamassa omaa väriä (tummanvaalea, tai kuten jotkut vähemmän kauniisti sanovat, "maantienvärinen"), ja luulin minäkin olevani viileä, mutta huomasin taas kerran miten punainen hiusten värinä saa silmät ja kasvot hehkumaan! Aika jännä sinänsä, kun muut lämpimät sävyt eivät (ainakaan omasta mielestäni) kuitenkaan minulle käy, kullansävyiset, ruskeat yms eivät ainakaan... Eli se on siis joko tummanvaalea tai punainen. Nyt tekisi kovasti mieli hennata, vaikka niin vannoin etten siihen enää koske ;), mutta yritän nyt kuitenkin sinnitellä ja antaa vielä omalle värille mahdollisuuden, ainakin kesän ajaksi... (Saa nähdä, miten kauan päätös taas kestää  :D)
* 1b F ii *

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1137 : 30.05.12 - klo:19:09 »
tekisi mieli ihan pikkuriikkisen palata takaisin kotiin eli punaiseen ja hennalla tietty...
this too shall pass.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1138 : 30.05.12 - klo:19:20 »
^ Joten anna mennä! ;) Helppoa se on. Niin kuin säkin oot mulle sanonut: Ne on vain hiukset ja henna sentäs hoitaa hiuksia.

Mulla on ainakin ollut nyt hyvä olla mustassa :) Ah, niin helppoa. Tyvikasvusta viis, se menee piiloon aina kerran kuussa.
« Viimeksi muokattu: 30.05.12 - klo:19:38 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1139 : 31.05.12 - klo:19:27 »
^Järjen ääni ;D kiitos.
Kaikilla meillä addikteilla on joku "kotiväri" johon aina palataan vaikka järki sanoisi mitä  ::)

Jos laittaisi ekaksi ihan vain hennaglossin ja sitten jos siltä tuntuu niin tymäkämpää. Pakkasesta "ikävä kyllä" löytyy valmiiksi ainekset. Latvoissahan hennaa kyllä on ihan kylliksi eli tyven kun taittaisi punakampaan niin saisi leiskuvampaa kesäksi...
this too shall pass.