Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687580 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1185 : 20.08.12 - klo:23:36 »
^ Tulee mieleen kastanja? :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 21.08.12 - klo:11:25 »
^ Ihanaa Chaos ajatustenlukija!  :D Pikagooglauksella löytyy aivan ihania kastanjanruskeita hiuskuvia. Muutamat näyttää tosin jotenkin todella punertavilta, mutta osa taas just täydellisiltä. Harmi kun värjäsin hiukset vasta hetki sitten, onneksi juurikasvu kasvaa nopeasti niin pääsen pian värjäyshommiin ja saan kokonaan uuden värin.  :P

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1187 : 21.08.12 - klo:14:32 »
wilma, kiva kuulla, jos se on liian punainen niin älä ainakaan katso värejä, jotka on nimellä punakastanja vaan enemmänkin tummakastanja :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 21.08.12 - klo:14:34 »
Haluan suklaanruskean tukan. Nyt. >:( Joku nelos-vitosasteinen. Siitä olisi sitten helppo lähteä hakemaan sitä punaistakin...
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1189 : 22.08.12 - klo:10:43 »
Mä värjäsin viime kesänä ja syksynä pari kertaa hiukseni KC Professionalin kevytvärillä Chocolate Chip - Jos käyttäisin vielä noita ppd-pitosia värejä niin sitä ostaisin lisää - Toi väri on tosi kaunis huurteinen, eli siis kauniisti kimmeltävä kylmä tummanruskea,  lopputulos on intensiivinen ja pysyy hiuksissa kulumatta (ainakin mulla) hyvin kuukauden päivät, eli vaikka on siis kevytväri ja hellävarasempi ku CCG. Castingia käytin parisen vuotta aika paljon mutta millään sävyllä en saanu noin kaunista väriä, ne oli kaikki, tummemmatkin lähes mustat sävyt jollain tapaa lämpimämpiä.
Sitten siitä on vielä tummempi sävy, joku Coffee jota laitoin kerran, ja se oli jo melkeen mustaruskea, mutta niitähän on tosi tummia suklaitakin  :)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #1190 : 22.08.12 - klo:22:20 »
Mulla on tullut ihan puskista himotus punertavaan tukkaan! En tiedä yhtään miten sellainen mulle sopisi, kun ihoni on viileä, mutta sama kai se on kokeilla, sittenpähän sen näkee. Mulla on nyt siis vaalea 10-tason blondi, jota olen yrittänyt pitää viileänä. Millä mun kannattaisi lähteä "punertamaan" tätä? Tavoite on sellainen vaalea strawberry blonde, mutta en ole sellaista väriä löytänyt kaupasta, kun kaikki ovat liian tummia tai punaisia/oransseja. Pitääkö kokeilla suoravärillä? Mulla on kuitenkin omaa harmaata juurikasvua muutama sentti, niin ei taida siihen tarttua, jos ei ihan väriväriä laita?

Edit. Laittelin kampaajan suosituksesta päähän Color glossin 11 vaalea beige -väriä, mutta eipä juurikaan tapahtunut mitään. Vähän sävytti tuhkaisempaan suuntaan, punertavuutta ei tullut. Kokeilut jatkukoon.
« Viimeksi muokattu: 23.08.12 - klo:17:12 kirjoittanut Minsku »

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1191 : 24.08.12 - klo:19:57 »
Mjoo. Ens kerralla luotan omaan värivalintaan.

Otin kampaajan suositukseta 7.35 Cinnamon Bun - Lämmin vaalea ruskea koska haluttiin vähän tummempaa taustaa raidoille...nojoo. Taittui mun tukassa ritiruskeaksi ja on ihan järkyttävä maantienharmaa. Nyt ottaa päähän ja huolella ottaakin. Koko vaalennusprojekti sen siljan plörinäksi. Tää varmaan haalistuu ajan kanssa lähemmäs vaaleata, mut jestas että on todella tumma ruskea :( Olis ees kunnolla ruskea mut sellanen järkyttävä maantienväri. Toivottavasti systeri saa tän vielä tästä pelastettua...Harmittaa jos koko vaalennus-urakka on nyt sitten pilalla ja joutuu vaalentamaan vielä kierroksen.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1192 : 02.09.12 - klo:21:55 »
Onko mitään tehtävissä ainaiselle värjäysinnolle? Haaveena on hyväkuntoiset, pitkät hiukset, jotka mulla onkin tällä hetkellä. Mutta silti haluaisin vuoroin blondata, hennata, blondata ja sitten laittaa ruskeaa päälle. Ei mene värjäysinto värinpoistoineen ihan 1:1 hyväkuntoisten ja pitkien hiusten kanssa...

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 02.09.12 - klo:23:15 »
^ Tästä mun vastauksesta tuskin on mitään hyötyä, mutta sun pitää löytää se oman tuntuinen väri. Valokuvista vaikka katselet, mikä on näyttänyt hyvältä ja mietit, mikä väri voisi tuntua hyvältä.. Sitten lähdet tavoittelemaan sitä täydellistä sellaista väriä ja kun sen saat, pysyt siinä :)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1194 : 03.09.12 - klo:08:34 »
Yleensä se väri, joka on ollut pisimpään ja johon aina kaiken jälkeen palaa on se oikea, vaikka mieli tekisi joskus jotain muuta.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1195 : 08.09.12 - klo:15:07 »
Noku mun mielestä mulle sopii vaikka mitkä värit :D Kyllästyn vaan niin helposti. En jaksa ylläpitää sitä samaa väriä ollenkaan. Kun tulee juurikasvu esiin, niin haluan päähän jo uuden värin, en vain tyvivärjäystä..Nyt on tosiaan henna-punaiset hiukset, jotka ovat tosi nätit. Mutta tykkäisin myös 8-tasoisesta hiekansävyisistä hiuksista, tai mansikkablondista. Palaan yleensä hennaan siinä vaiheessa kun hiukset ovat sen verran kärsineet, etteivät blondausta kestä. Henna parantaa ja sitten se on taas menoa kun hiukset kestäisivät vaalennuskäsittelyn  ::) Mutta muuten en ole täysin rakastunut tähän hennaan vaikka kaverit ja lähipiiri siitä tykkäävätkin eniten.

Varis

• Vieras
« Vastaus #1196 : 09.09.12 - klo:13:26 »
Hohhoijakkaa, ostin täydellisen setin platinavaaleaksi värjäykseen, hopeashampoot ja hoitoainen mukaan lukien. Mutta sitten taas katoin, että onhan tää oma väri ihan kiva, ja erityisesti vaivaton. Kyllähän tuo väri tuolla kaapissakin säilyy. Se hyvän vaalean sävyn ylläpito on niin, no ei ehkä työlästä, mutta hopeashampoota vaativaa. Ehkä haluan helliä päätäni vähän miedommilla aineilla nyt vähän aikaa ainakin. Värjäämätön hius on niin helppo, vaikkakin muotoillessa vaalennuksen karhentama on ehkä parempi. Jankuti jank.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #1197 : 16.09.12 - klo:22:18 »
Hohhoijaa tätä kriiseilyä. Kattelin viime kesältä kuvia, ja totesin että näytin tosi hyvältä semmosessa 8-9 asteisessa karamellin/märän hiekan värisessä tukassa. Ongelmana vaan on se, että mulla on vuoden Ellut KK@all+KG@all ja kokemuksesta tiedän että jos lähden tätä nyt vaalentamaan niin tuloksena on neon-oranssi. Juurikasvuakin on jo pari senttiä, sitä perus maantienharmaata n. 7 asteista.

Kaipaisinkin nyt ideoita teiltä luovilta ihmisiltä että miten te ajattelisitte lähteä tätä projektia suorittamaan? Eli pohja Elumen värjätty kuparinen n.7 asteinen ihanalla 7 asteisella maantiejuurikasvulla, tavoitteena märkä hiekka jotain tähän tyyliin mutta aavistuksen tummempana:
http://2.bp.blogspot.com/_itINY6dluRY/TLOlMmedegI/AAAAAAAAAAo/8MKNT8PdtzM/s1600/IMG_2461.JPG
http://c336501.r1.cf1.rackcdn.com/wp-content/uploads/2012/05/Miranda-Kerr.jpg
(Kuvat linkkeinä kun ne on niin turkasen isoja)

Siis tää ellutettu pitää tietysti kasvattaa pois, mutta ei huvittais viittä vuotta olla kulahtaneella kuparilla ja x-mittaisella juurikasvulla, niin pitäis kehitellä joku hieno liukusiirtymä... Ei oo heleppoo.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #1198 : 18.09.12 - klo:12:06 »
Värjäsin eilen hiukset 4-tason ruskeiksi ja väri tuntuu todella tummalta ja viileältä. Lähtötilanne oli 6-tason punetavahko ruskea, joten kyllähän sitä muutosta tuli. Nyt pitäisi vielä siistiä kulmat, jotta nekin voisi meikata dramaattisemmiksi  :). Niin ja koitaa muistaa minne olen piilottanut tummempi kehyksiset silmälasini.

Ei tämä paha ole, kun parin pesun jälkeen väri tasoituu ja silmä tottuu uuteen lookkiin.
« Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo:12:13 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #1199 : 18.09.12 - klo:16:40 »
Mun eroon punaisesta-projekti on kallistumassa siihen, että haluaisin mahonginpunaisen tukan. Saisi peittoon vihreät läntitkin, mitä vaalennus jätti jälkeensä. Toisaalta houkuttaa yhä edelleen 7-tasoinen hiekanvärinen tukka, mutta koska en pahemmin jaksa meikata niin näytänkö siinä väsähtäneeltä. Tuo punaisella piristyminen voi tosin näyttää siltä, että kun ikä ja väsymys painavat niin hommaan rempseystukan  :P Piristääkö se sittenkään...

Yhtään ei ole harmittanut, että leikkasin pitkän tukan polkkamittaiseksi ja tuon rohkaisemana olen harkinnut hiusmalliksi menemistä. Sieltä voisin saada kaipaamani muutoksen, mitä en ole itse tullut ajatelleeksi.