Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687251 kertaa)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1215 : 01.11.12 - klo:19:59 »
^Punaista suoraväriä shampooseen/hoitoaineeseen sekoitettuna tai suoraan punaisille hiuksille tarkoitettua värinaamiota. Liian reippaalla kädellä annosteltuna lopputulos saattaa tietty olla jopa hieman punertava, mutta ylivoimaisesti helpoin tapa päästä tuosta harmaanvihreästä eroon on kuitenkin taittaa sitä pois punaisella.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1216 : 01.11.12 - klo:20:59 »
Olikohan mitään konstia vihertäville hiuksille, muuta kuin ketsuppi (jota on jo kokeiltu)?  :-\

Mitä tapahtu ?  :l

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1217 : 02.11.12 - klo:09:49 »
^ Ei mitään ;) (Tuon keinon bongasin netistä, monet suosittelivat vihertävyyteen, mutta ei kyllä tässä tapauksessa auttanut.)

Kiitos, Nursetwiggy! Tuota kokeilinkin jo pariin otteeseen, tai itse asiassa punaista/kuparista sävytettä (n. 3 pesua kestävää), ja nyt muut hiukset ovat hyvän väriset, vain lievästi punertavat, mutta vihertävät kohdat (tai oikeastaan yksi isompi kohta) näkyvät edelleen, vaikkakin haaleammin... Kyllä on tiukassa! Cassiaakin kokeilin, siis puolen tunnin cassia-käsittelyn tein pari päivää sitten, mutta se ei myöskään vaikuttanut väriin (kuntoon kyllä :)).

Osaisikohan joku sanoa, mitä vaalennusaine tekisi tuolle vihreälle kohdalle, poistaisiko kenties jopa paremmin kuin Colour B4..? Siinä olisi sekin etu että edellistä löytyy jo kotoa, Colour B4 vielä matkalla ;) Joten asialle voisi tehdä jotain jo viikonlopun aikana. Ehkä tässä vain ryhdyttävä suortuvatestiä tekemään...
« Viimeksi muokattu: 02.11.12 - klo:09:52 kirjoittanut Suvivilja »
* 1b F ii *

Varis

• Vieras
« Vastaus #1218 : 02.11.12 - klo:10:35 »
Mä uskoisin, että tuo casting lähtee kyllä hiuksista, erityisesti jos ne on vaalennettu. Voisit koittaa pestä syväpuhdistavalla ja vaikka muhitella öljyillä tai hoitoaineilla. Mulla ainakin lähti vaalennetuista harmahtavuus ihan vaan pesemällä. Toi on kyllä jännä, että omien kokemuksien mukaan castingin vaaleata väriä/ raitoja kirkastavatkin kevytsävyt vetävät tosi helposti kuran väriseksi.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1219 : 02.11.12 - klo:12:32 »
^ Kiitos Saheli; niin, lähteehän se varmasti joskus, mutta siihen voi mennä kauankin ;) Ja kun laitoin siihen päälle peittämään vielä hätäpäissäni sen Tints of Naturen, joka oli vähän tummempi; sehän on periaatteessa kestoväri, tosin nyt jo kaikkien haalistelujen vuoksi ainakin juuresta lähtenyt miltei kokonaan (mikä on vain toivottavaa, kun kasvatan omaa väriä). Noita mainitsemiasi olen kaikkia tehnytkin, siis syväpuhdistavaa, öljyjä ja hoitoainemuhitteluja.
Kun aion kuitenkin joka tapauksessa jommankumman laittaa latvoihin ja pituuksiin, Colour B4:n tai vaalennusta, niin mietin vain kumpikohan olisi kannattavampi ;)
* 1b F ii *

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #1220 : 02.11.12 - klo:15:08 »
Menin laittamaan päähäni muutama viikko takaperin punaista suoraväriä ja tuli samantien todettua suureksi virheeksi. Ei vain enää punaista mulle  :P Väri jämähti päähän aika hyvästi ja nyt mietin menisinkö kampaajalle vaalennuttamaan kun välillä olin sinne menossa vai kokeilisinko kotona vielä vaalentaa vai pystynkö odottamaan tammikuuhun, jolloin pääsisin toteuttamaan vaalennuksen kampaajan tuolissa edullisesti. Haluaisin olla jouluun mennessä hehkeä edes tukan osalta. Oon sietänyt tätä epätasaista väriä ja vihreitä laikkuja liian kauan.

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1221 : 06.11.12 - klo:20:42 »
^ Minua myös kiehtoo nyt liian paljon pastellitukat! Joku ihana vaalea liila  :l Mutta en jaksa alkaa toteuttaa ja jotenkin tuntuu ettei hiukset edes kestäis rankkoja vaalennuksia. Jos siis mielii pitää pitkät hiukset...

Eh...niin, värjäsin tosiaan reilu kuukaus sitten mustaksi (onneksi en kestovärillä!), mutta ei se musta sitten kauaa minulla ollutkaan. Aloitin haalisteluilla ja sitten pari värinpoistoa, ja olen nyt päässyt noin 8-asteiseen... Kaapissa odottaa 8.1.-väri, jonka toivon vähän vievän ilmettä viilempään suuntaan, tavoitteena olisi sellainen hiekanvaalea. Nyt on hieman liian kultainen... Ei nää kriiseilyt näemmä lopu  ;)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1222 : 10.11.12 - klo:14:07 »
Joo-o, kai se pitää myöntää, että mun tyvi tarvitsee vaalennusaineen vaalentavan kestovärin sijaan. Vaikka mulla ei edes ole mikään tumma tyvi, jotain 8-9-asteinen, niin tuhkataittoisetkin vaalennusvärit tekevät tyvestä vain lämpimämmän sävyisen. >:(
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #1223 : 11.11.12 - klo:01:56 »
Mulla on vähän ikävä mun turkooseja hiuksia... :-[
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1224 : 11.11.12 - klo:03:51 »
Huomenna siskon käsittelyyn. Kävin tänään jo valitsemassa värit, tummempaa tyveen ja vaaleaa latvoihin, mutta nyt mietityttää jo haluanko sittenkään liukuvärjäystä...Mites se punainen?
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #1225 : 26.11.12 - klo:05:26 »
Mulla on sellainen aika luonnollisen värinen (tumman)vaalea (sorry en tiedä mitään väriasteikkoja  ;D ) ja vähän ihan blondeja raitoja. Haluaisin nyt sekaan laittaa sineteillä jotain piristäviä raitoja, mutta mikä sopii vaalean kanssa?
Mulla olisi kotona kirkkaanpunaisia sinettejä, mutta sopiiko ne? Mies oli sitä mieltä ettei, mutta mitä miehet tietää?  ;)
Vaihtoehtoina voisi olla pinkki tai yksi ihana oranssinen kupari? Kuparinen pää mulla on ollut muutaman kerran kokonaan, joten siinä mielessä se olisi mieluisa värinä. Tietty joku toffee tms sopisi mut ajattelin jos jotain vähän räväkämpää kerrankin :)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1226 : 26.11.12 - klo:10:47 »
^Itse en laittaisi hirveän kylmiä ja kirkkaita raitoja vaalean tukan sekaan, koska ne saattavat näyttää liian "irrallisilta". Toki jos hakee ihan tietoisesti kontrastia niin sitten, mutta mä itse laittaisin jotain oranssia, savuista pinkkiä, pastelliviolettia jne. Voithan sä vaikka pinnillä kiinnittää niitä punaisia raitoja ja katsoa, miten ne sieltä oman tukan seasta erottuvat.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1227 : 26.11.12 - klo:21:18 »
Apua. Mä rakastan mustaa- mutta vain noin viikon värjäyksen jälkeen. Sitten puskee kultaiset haituvat ohimoille. Ens viikonloppuna ajattelinkin vaalentaa.....jonkun verran. Ehkä joku 7 tasonen kuparinruskea tavoitteena. Katotaan mitä tulee. Tukka on nyt ihan superhyväkuntoinen, että räjähdystä en niin pelkää, kaipaankin pientä karheutta.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #1228 : 27.11.12 - klo:21:15 »
Tukkakriisiä kokoajan, mutta nyt mietin että kun tää mun hiustenväri on mitä on niin voisi olla hyvä aika testata sitä persikkaista tukkalatvustoa. Hiukset ovat mitassa ylikasvanut polkka ja näitä pitäisi pitää paljon kiinni enkä jaksa oikein muuta kuin sellaista metallirinkula ponnaria laittaa tukkaan. Ensi vuonna en todennäköisesti jaksa mitään muuta tälle päälle tehdä kuin letittää, laittaa ponnarin tai söherön. Voisko joku tietää mun puolesta, että jos vaalentaisin ja värjäisin persikkalatvat kuvan tapaan niin harmittaisko se mua viikon päästä  :P Eikös tuonkin väriset hiukset voi halutessaan laittaa vähän vanhanaikaiseen tyyliin jos nappaa tehdä laineita tms.? Hjälp!

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1229 : 01.12.12 - klo:16:54 »
Alkaa riitää tää vaalean kanssa leikkiminen. Sain hiuksista kauniin tuhkaiset kotikonstein, ei hajuakaan siitä oranssista. Meninpä sitten kampaajalle ja oli tarkoitus laittaa liukuvärjäys. Liukuväri on vaan hiuksen ihan juuressa eli näkyy vain jos vedän korkean ponnarin ja silloinkin näyttää vaan pieneltä juurikasvulta, joten se siitä ja myös latvat on nyt huutavan oranssit keinovalossa. Mitään muuta valoa ei olekkaan tarjolla talvisin, joten paljoa lohduta. Kampaajaystäväni lupasi koittaa tätä korjailla, mutta tuntuu, että helpointa on vain vetää takaisin punaiseksi/mustaksi vaikka vaalea on siitä kiva, ettei Hollantiin muuton takia värjäämättömyys aiheuta rumaa juurikasvua, muttei tää oranssikaan kauhean kiva ole. Fudgen hopeashamppoo tuntuu vaan lisäävän sitä oranssiutta sen sijaan, että poistaisi. Ei jaksaisi enää värjäillä.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi