Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687270 kertaa)

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1230 : 02.12.12 - klo:17:49 »
^ Mitä ihmeen väriä kampaaja sitten laittoi, kun lopputulos oli oranssi? :-\  (Joka ei siis ymmärtääkseni ollut tavoitteena? ;)) Tosi harmittavaa!
« Viimeksi muokattu: 02.12.12 - klo:18:04 kirjoittanut Suvivilja »
* 1b F ii *

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1231 : 02.12.12 - klo:22:02 »
En osaa yhtään sanoa, koitin käydä sitä väriä kaivelemasta vielä (kävin siskon kampaamossa.) roskiksesta, mutten löytänyt. Se on kyllä jossain valossa on ihan siis kullanvaalea, mutta pääosin aika kovin oranssinhohtoinen, etenkin kun kihartuu. Näytin sitä toiselle kampaajalle, eikä oikein tiennyt miten tässä oli näin käynyt. Hopeashamppoolla siitä tulee vain kylmempi kupari-oranssi -.-".

Alkaa riittää nää vaalennukset ja sävyjen hakeminen, taitaa lävähtää punainen päähän.
« Viimeksi muokattu: 02.12.12 - klo:22:04 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1232 : 04.12.12 - klo:19:05 »
Kirottua! Mun karisma-hennani tekee mun tukastani sellaisen hämmentävän punaruskean. Se ei vaan sovi mulle, punaruskea vanhentaa mua ihan kauheasti. Jo ihan parin hennauksen jälkeen tukka on niin rusehtava etten tykkää. Aiemmin olen saanut aikaiseksi ihan hienoakin (luonnollista) tulenpunaista, mutta hennassahan voi olla eroja riippuen ihan kaikesta.

Nyt harkitsen kovasti haalistelevani niin paljon kun pystyn, ja hankkivani elumenia, että saisin pitkästä aikaa oikeasti punaisen tukan. <3 Muistaakseni joskus aiemmin punainen ellu on tarttunut mulla ihan hennattuunkin tukkaan. Juureen se on ainakin aina tarttunut.
Kriisin tästä tekee se, että olen pälissyt tästä miehelle jo sen verran, ettei se taida kohta enää jaksaa kuunnella, ja silloin paras tapa purkaa tukkahinkuja on kirjoittaa ne juurikasvuun. Täällä sentään ymmärretään näitä asioita. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1233 : 08.12.12 - klo:15:24 »
Vaalentelin viikko sitten mustaa, Biozellin vaalennus aine oli äärettömän huonoa  :# lopputulos sitten noin 5.4, ehkä vähän vaaleampi ainakin paikoin. Parin viikon päästä ajattelin ehkä vaalentaa lisää....tää on kyllä kiva, mutta haluisin pari astetta vaaleamman. Eli ehkä jotain 734 tai 8304 ajattelin. Kupari sopii mun ihonsävyyn hyvin ainakin näin talvella. Ehkä Elean vaalennusaine olis tehokkaampaa? Hiusten kunto ei juurikaan muuttunut, ehkä 1 cm latvaa vaatis trimmaamista, mutta se vaati kyllä sitä jo ennen vaalennustakin  :D tukka on nyt kasvanut niin, että kun saan värin haluamakseni, meen leikkauttaa semmosen 5cm pois muutenkin.

Poissa Heitu

• Haiven
  • *
« Vastaus #1234 : 11.12.12 - klo:11:35 »
Mulla oli platinanvaalea tukka, oma tukka jotain 8 asteista. Eilen kävin kampaajalla ideana saada vähän eloa väriin, ite aattelin jotain toffeisia vähäsen omaa tukkaa vaaleampia raitoja. Näytin kuvankin haluamistani hiuksista, johon kampaaja itse tuumasi että tulee likaisen väriset jos laittaa mulle (häh). Lopputulos: kampaaja laittoi 7-6 asteisia tummia raitoja koko pään täyteen. Sanoin että haluan pysyä vaaleana ja vain vähän eloa omaan väriin, tää ei nyt todellakaan oo sitä! Tukka näyttää siltä ku sillä olis harjattu asfalttia, on todellakin liian tumma ja harmaa. Kerroin tämän kampaajalle, hän totesi vain että väri varmaan vähän haalistuu. Siis kettu että ketuttaa! Väri ei sinänsä ole ihan hirveä mutta ei se ole sinnepäinkään kuin kuvassa mitä näytin! Murrrrrrr.

Huh, jospa tää purnaus vähän helpottais. Mutta kyllä tästä uusintakäsittely tulee, ei vaan pysty olemaan omasta mielestään ruman tukan kanssa.
« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:11:39 kirjoittanut Heitu »
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1235 : 11.12.12 - klo:19:49 »
Plääh tukka on hirveä. Malli on tylsä ja ollut minulla 10 vuotta melkein putkeen. Väri tympii. Tai lähinnä tämä epätasaisuus, jonka saa vaan hennalla piiloon. Tekisi mieli iskeä joku ruskea vaan päähän, mutta kampaaja viimeksi sanoi, että sellainen ei minulle käy  :P

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1236 : 13.12.12 - klo:22:56 »
Mulla on nyt tummasta vaaleneva liukuväri joka on kyll ihan kiva, mutta möh...Varasin nyt ajan takaisin punaiseksi laittoon. Saa riittää. Mä oon punapää, ei siitä mihinkään pääse.

Colormaskia vaan p*rkeleesti mukaan Hollantiin.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #1237 : 15.12.12 - klo:19:14 »
Olen kyllästynyt hiuksiini. Hennaglossasin juuri kevyesti, mutta ilmeisesti en enää viihdy punertavassa. Oma maantievärikään ei miellytä, se on liian tumma ja tekee vanhan näköiseksi. Pitäisi kai ryhtyä blondaus-juurikasvurumbaan (jos  saan tuon glossauksen pois).  :(

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1238 : 15.12.12 - klo:20:34 »
Kirottua! Mun karisma-hennani tekee mun tukastani sellaisen hämmentävän punaruskean. Se ei vaan sovi mulle, punaruskea vanhentaa mua ihan kauheasti. Jo ihan parin hennauksen jälkeen tukka on niin rusehtava etten tykkää. Aiemmin olen saanut aikaiseksi ihan hienoakin (luonnollista) tulenpunaista, mutta hennassahan voi olla eroja riippuen ihan kaikesta.

Saat sä ihan pelkällä karishmalla tosiaan punaruskean, sehän vois sopii mulle; siis jos on tarpeeks tumma. Vai onko se sellanen ruskehtava esim asteikolla 8-7, niin että kuitenkin vähänkin auringossa hehkuu punasena mutta että siinä on ruskehtava sävy ?
Voisko sitä kutsua vaaleaksi kastanjaksi ?

Mä käyttäisin pelkkää hennaa jos pelkällä sais kunnolla punaruskeen ja siihen vois sekottaa aavistuksen verran indigoa tai jälkikäteen jotain tummaa kylmää ruskeeta suoraväriä päälle.

ddiudiu

• Vieras
« Vastaus #1239 : 21.12.12 - klo:14:33 »
Mitä mä tekisin näille mun hiuksille? Haluisin tummemmaksi, mutta mulla ei oo mitään hajua mitkä värit/sävyt sopii
Tuosta kuvasta näkyy ehkä parhaiten mun naaman 'väri' ja silmät + ehkä helpoin keksii mulle et mitä tekisin näille karvoille  Nykynen värikin on suurinpiirtein sama kun kuvassa
http://kuvake.net/user/%5Epikkuneiti%5E/image/10145813

ps. en vieläkään osaa linkittää tota kuvaa niin, että se näkyy viestissä..
« Viimeksi muokattu: 20.01.13 - klo:20:50 kirjoittanut ddiudiu »

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1240 : 27.01.13 - klo:13:20 »
Voihan kriisi  >:( oon saanut musta vaalennettua niin, että nyt päässä 634. Tää sopii mulle mutta oon jotenkin ihan plääh  ::) haluun siis joko tummemman tai vaaleemman. Mustanruskeahan tähän olis helppo lätkäistä, mutta katuisin sitä kuitenkin. Vaalentaminen taas...joku 8.3 vaaleammilla raidoilla vois olla kiva.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1241 : 12.02.13 - klo:14:08 »
Olisiko ihan hirveä idea näin tällaiselle rouvasihmiselle laitattaa sininen ombre-värjäys hiuksiin, joku tähän tapaan?

Tuon naisen hiusten väri on melko lähellä mun hiusten väriä ja ainakin tuossa se näkyy olevan oikein kiva värjäys. Mua kiinnostaisi tosi kovasti joku sinisen sävyinen värjäys latvoihin. Olisikohan se ihan hirveän kamalan näköinen idea, joka mun kannattaa unohtaa kokonaan?

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1242 : 12.02.13 - klo:17:55 »
` Mielipiteitä on monia, mutta minua nuo hiukset eivät nappaa. Tykkään kevään hitistä, eli pastellinpinkeistä hiuksista ja myös monet shokkivärit ovat kivoja. Linkittämäsi hiukset eivät kuitenkaan omasta mielestäni toimi.

Redsea

• Vieras
« Vastaus #1243 : 12.02.13 - klo:18:44 »
^^
Mun mielestä aivan ihana yhdistelmä ja sininen pilkottaa juuri sopivasti hiusten lomasta ;) Laita ihmeessä!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1244 : 12.02.13 - klo:20:10 »
^^ Mie inhoan melkein sydämeni pohjasta pinkkiä ja punaista, yleensäkin punaisen sävyjä, joten mitään sinne suuntaan vihjaavaakaan en hiuksiini halua ;D .