Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687255 kertaa)

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1260 : 26.03.13 - klo:17:37 »
^ Otan osaa! Tämä ketjun sivulta 82 löytyy omaa kriiseilyäni samasta asiasta, kun "onnistuin" itse syksyllä saamaan hiuksistani vihertävänharmaat ;), ja sieltä löytyy myös neuvoja ja vinkkejä joita silloin sain, toivottavasti niistä on sinulle pika-apua!
* 1b F ii *

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1261 : 04.06.13 - klo:10:27 »
En tiedä yhtään mitä tekisin  ::) Olen saanut hirveästi kehuja uudesta kirkkaasta väristä. Mutta haluaisin luonnollisemmat, haluaisin punaiset kylmällä vivahteella, haluaisin eroon otsatukasta ja haluaisin pitään sen  ;D Aaaargh.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #1262 : 05.06.13 - klo:15:25 »
Argh. En osaa päättää värjäisinkö hiukset vai en, ja jos värjään, minkä väriseksi. Ihan vähän vaan vaihtelee mielihalut, välillä tekisi mieli laittaa taas mustaksi, välillä houkuttelee tuhkainen vaalea. Hiukset ovat nyt kasitasoa, mutta taittavat kultaan/oranssihtavaan. Jos saisin selkeästi beigeen/tuhkaan taittumaan nämä niin voisivat olla hyvät. Kaapista löytyi luottotuhkaväri, Loreal Preference Helsinki, jonka taitto todennäköisesti riittäisi, mutta jännittää että vaalentaisiko liikaakin, kun juurikasvu nytkin omaan silmään pilkottaa. Miksi, oi miksi en voi ikinä olla tyytyväinen nykyiseen hiusväriini???
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #1263 : 09.06.13 - klo:11:31 »
Tekis hirveesti mieli värjätä tää reuhka, mutta kampaaja-aikaan on vaan pari viikkoa, joten varmaan kannattaisi odottaa sitä ja antaa ammattilaisen hoitaa homma. Mulla on siis vaaleat hiukset (jotain 8-9 luokkaa), joissa on vähän myös beigejä ja ruskeita raitoja. Mut mun tukka on mielestäni vähän harmahtava/vihertävä nyt, taisin innostua liikaa hopeashampoosta ::) Voisikohan syväpuhdistava shampoo auttaa yhtään? Linkkaan kuvaa myöhemmin jos jaksan.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1264 : 10.06.13 - klo:14:34 »
Apuva! Mua on taas alkanut himoittaa ajatus vaaleista hiuksista. Mun oma hiusväri on todella vaalea ja mulla on punaisella värjätyt hiukset. Hiukset kasvaa niin nopeasti, että jo neljän viikon päästä on jäätävä tyvikasvu ja näytän ihan kaljulta. Ongelmana on vaan se etten osaa kuvitella itseäni vaaleilla hiuksilla ja punaiset tuntuu olevan osa mun identiteettiä. Eihän se niin saisi olla. Muutenkin vaaleat olisi niin paljon helpommat, ei tarvisi murehtia värjäyksestä jatkuvasti eikä hiusväri valuisi koko ajan  ::)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1265 : 10.06.13 - klo:17:43 »
^Muistelenko oikein et sulla oli joskus semmoinen blondi pixie? Se oli aivan jumalattoman nätti!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1266 : 11.06.13 - klo:13:31 »
Saan vissiin hiusten värjäilystä kunnon kicksit kun sen välttäminen on niin vaikeaa :D

Joka kerta kaupassa käydessä iskee värikriisi kun menen hiusvärihyllyn ohi. Niitä on niin mukava katsella ja miettiä mitä haluais kokeilla. Ja kaikki kuparin punaiset näyttävät niin houkuttelevilta. 
Minun taktiikka on että otan ostoskärryihin jotain pakasteita joka kerta jonkin verran että pakko mennä kosmetiikkahyllyjen ohi tosi nopeaa etteivät sula ennen kotiin pääsyä. Kosmetiikkahyllyt ovat tosi kätevästi/ärsyttävästi juuri ennen kassoja minun lähimarketissa.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1267 : 12.06.13 - klo:12:37 »
Saan vissiin hiusten värjäilystä kunnon kicksit kun sen välttäminen on niin vaikeaa :D

Tähänhän se on oman värin kasvatus minullakin yleensä kaatunut ;)
* 1b F ii *

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1268 : 12.06.13 - klo:18:15 »
Alkaa kriisiä puskea...mustasta lähdetty joulukuussa, nyt viimeisintä värinpostoa peitetty tuhkalla mutta kyllä paistaa kupari/värinpoisto-oranssi läpi jo koko värjätyltä osuudelta, tyvessä pätkä kasitason maantietä. Tää ei vielä oo ihan kamala, varsinkaan jos tietäis mihin tähtäis. Jos pystyis olee kesän värjäämättä, ja syksyllä ajattelis jotain raitaa ja pituuksien taittoa vähän kylmempään.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1269 : 14.06.13 - klo:11:50 »
catjuska, muistat ihan oikein. En lyhyitä hiuksia enää halua, mutta vaaleat hiukset taitaa tulla.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1270 : 23.06.13 - klo:08:06 »
Ihan järkyttävä kriisi  >:( Näytän suohirviöltä kaikissa väreissä. Tämä punainen tuntuu liian kirkkaalta ja oranssi liian laimealta. Haluaisin värjätä ruskeaksi, mutta en tiedä mikä käy ja punaisen peittäminen on aika haastavaa  ::)

ELAU

• Vieras
« Vastaus #1271 : 03.07.13 - klo:23:49 »
Miten saisin keltaisuuden pois mun vaaleaksi värjätyistä hiuksista? Pitäs päästä tuhkasempaan, ehkä jopa maantienharmaaseen väriin. Vinkkejä?
« Viimeksi muokattu: 02.11.13 - klo:09:12 kirjoittanut ELAU »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1272 : 04.07.13 - klo:13:19 »
Hopeashampoota joka pesukerralla, ja suoravärillä/kevytsävytteellä taitat tuhkaiseen, niin pääset tuohon.
Lue lisää keltaisuus pois hiuksista -ketjusta!

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #1273 : 05.07.13 - klo:09:36 »
Ärsyttää ja kiukuttaa. En ymmärrä missä mättää, kun kyllästyn kaikkiin hiusväreihin melkein samantien ja en osaa päättää mitä tälle kuontalolle oikein tekisi. Pitkän vaalennusrupeaman jälkeen väri vaihtui mustasta punaiseen, josta lähdin vaalentelemaan väriä kupariin. Tukka on nyt täydellisen värinen copper blond (miksi tätä nyt kutsutaankaan suomeksi...), mutta kun tämäkään ei ole kiva  >:( En osaa päättää, lähtisinkö vaalentamaan lisää, vai värjäisinkö tummemmaksi. Jotenkin tuntuu tosi tyhmältä alkaa värjäämään taas tummemmaksi kun on tehnyt niin paljon työtä päästäkseen näinkin vaaleaan väriin.

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1274 : 05.07.13 - klo:13:47 »
Joka kesäinen kriisi... mustasta lähdettiin, pari vaalennusta biozellin vaalennusjauheella eka 6 ja toinen 2 hapetteella, pidin vain parikymmentä minuuttia...oli muuten erittäin vaikea levittää tuota seosta  :#
No nyt on sitten olian 4.6 päässä, katsomme mitä tuleman pitää  ;D Pohja olisi saanut olla tasaisempi, vaan ei sitä biozellia saanut levitettyä hyvin, enkä ole usein vaalentanut.