Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686646 kertaa)

Jjonsku

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1275 : 05.07.13 - klo:14:56 »
Blondin (..kusenkeltaisen) kautta punaiseen jonka kautta palattu taas tuttuun ja turvalliseen mustaan.  :ts

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1276 : 14.07.13 - klo:20:33 »
Se tunne, kun ei ole harmainta hajua mitä teen värini kanssa  :P Tämä on liian tumma, sen ainakin tiedän. MUTTA... Haluaisin samaan aikaan kultaista ja tuhkaa  ::) Liukuvärjäyksen säilytän, koska pidän siitä. En vain tiedä millä värillä värjään sen jälkeen, kun saan käsiini Pro:Voken Colour Removerin.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #1277 : 16.07.13 - klo:15:33 »
ARGH, mulla on pitkästä aikaa värikriisi. Oleilin omassa värissä (noin 8 tasoinen tuhkakulta) parisen vuotta kunnes jostain käsittämättömästä syystä sain huhtikuussa päähäni värjätä hieman vaaleammaksi ja kultaisemmaksi. Noh, kultainen ei selkeästikään olen mun väri muutoin kuin tuhkaan sekoitettuna ja vaaleampi väri tuntuu vievän kaiken elämän kasvoilta. Olen nyt pärjännyt hopeashampoolla väriä taittamalla mutta ensi viikolla on kampaaja ja haluaisin värin, joka saa ihon ja silmät hehkumaan.Väri saisi olla about tummanvaalea.

Ihoni on analyysini perusteella punapohjainen ja olen käsittääkseni kesä eli viileät sävyt voisivat toimia parhaiten. Kuitenkin kun katselen vanhoja kuvia esim. vaalea kupari on sopinut minulle hyvin, samoin sellainen pronssinen tummanvaalea /vaaleanruskea. Molempien kanssa vihreät silmät tulivat hyvin esiin ja iho näyttää hehkuvalta. Olisinko siis sittenkin neutraali ja lämpimämmätkin värit sopii ??? Toisaalta noista on aikaa, jospa kyseiset värit eivät enää sovikaan... :(

Huoh...

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1278 : 17.07.13 - klo:11:45 »
Oudääm.. Hiusväri meni vähän pieleen.. Kävin kampaajalla tarkoituksena kirkastuttaa raitoja ja vähän elävöittää omaa tummanruskeaa tyveä. Ilmeisest värjäyssessiossa kävi joku fiba ja alta hiukset on kivan väriset mutta päältä tyvestä todella lämpimät, jopa oranssiin vivahtavan vaaleat.. laitoin kampaajalle viestiä asiasta mutta ei ole vielä vastannut ja koska siellä pääsisin käymään uudelleen niin siitä ei ole tietoa.. Mietinkin, että voisiko KC color maskeista olla tähän apua? Minkä sävyinen on kc color mask caramel? joku viileän vaalea sävy voisi pelastaa tilanteen edes jotenkin.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1279 : 17.07.13 - klo:13:05 »
^Caramel on muistaakseni lämmin. Joten se ei ainakaan taita. Ainut viileä ruskea colormask on Coffee, mutta se on todella tumma. Goldwellin vaahtosävytteissähän on viileitä sävyjä ja sitä myydään Hairlekiinissa.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1280 : 18.07.13 - klo:21:48 »
Caramel on lämmin, mutta Vanilla ja Silver viileitä.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #1281 : 19.07.13 - klo:19:25 »
Voisi jopa todeta, että mun tukka on nyt kuuminta muotia x2 ;D Mustaksi värjätty viimeksi vapun aikoihin, ja pihalla työskennelty koko kesä, niin latva on ruskeaa ja melkein kuparia paikoittan + reilu 3 sentin vaalea tyvikasvu, haha.
Tänään kotikotona käydessäni äitee sano, että mulla on nyt kiva tukka, yeah right!

Tässä nyt kriiseilen mitä väriä lykkään päähän, kun mulla on ollut viimeiset ~6 vuotta sinimusta/musta tukka, ja tiedän että kyseinen väri ei sovi ollenkaan mulle, muttakun äää rakastan sitä silti <3 Nyt himoitsen jotain ruskeansävyistä + vaaleita raitoja, mutta perhana emminätierä.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1282 : 23.07.13 - klo:01:31 »
Ajatus on vähitellen hiipinyt mun päähän, ja nyt se ei enää lähde pois... Haluan tummansiniset hiukset! :D
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #1283 : 14.08.13 - klo:18:21 »
Vaikka mulle sopii melkein mikä vaan väri niin on se massaan sulautuminen ehkä se parhain vaihtoehto. Pinkki vaihtukoon huomenna blondiksi tai ruskeaksi. En vaan osaa millään valita. Toisaalta suoraväriä on hankala lähteä blondaamaan, etenkin kun aikaisemmin blondasin ruskeasta pois ja pari senttiä hiuksista on blondattua ja suoraväri iski niihin kuin tauti. Öljymuhitus, sooda+shampoo+askorbiinihappo yhdistelmäkään ei tehnyt mitään. En tiedä kestääkö noi jo blondatut osuudet uutta värinpoistoa saati sitten kahta jos pinkki on kovinkin tiukassa. Ehkä vaan koitan keksiä hyviä syitä sille, että pääsisin värjäämään hiuksia? ::)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1284 : 15.08.13 - klo:10:22 »
Tuttua.  ;D
Mullakin on ollut hirveä rumba aina noiden värien kanssa, aina olen päässyt omasta mielestäni siihen täydelliseen hiusväriin ja päättänyt, että "tässä pysyn". Ja kakat. Parin kuukauden päästä olen aina alkanut himoita jotain uutta väriä.
Ja tosiaan tuo tekosyiden keksiminen sille, että pääsisi värjäämään... mea culpa! Mä vaan rakastan hiusvärejä ja hiusten värjäämistä, ei voi mitään!

Sinuna en tosiaan ehkä lähtisi blondaamaan, koska sun hiukset voi räjähtää ihan kybällä. Jos kokeilisit jotain hiekan sävyistä/beigeä vaaleanruskeaa, peittäisköhän se pinkin? Älä vedä liian tummaksi! Nyt on ajankohtaisia nimenomaan sellaiset viileät, huurteiset vaaleanruskeat, sen näköiset kuin kyseessä olisi oma väri.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1285 : 21.08.13 - klo:18:52 »
Yritän vastustaa tätä vastustamatonta tunnetta vetää hiukset oranssiksi  :P Huomenna olisi koulukavereiden kanssa bileet ja minusta tuntuu, että näytän ihan valjulta tässä nykyisessä... Tiedän, että tämä ajatus on vain minun päässäni.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #1286 : 26.08.13 - klo:12:00 »
Mä haluan jotain muutosta tukkaan... Leikkaamaan en vielä halua lähteä kun kasvattelu on käynnissä, ja kerrostuksiakin haluan vasta vähän myöhemmin. Mutta värjäys, se houkuttelisi.

Multa löytyy kaapista (jostain ihmeen syystä) pari pakettia Rialia, yksi musta kestoväri, paketti Satvaa, ja Stargazerin suoravärit Royal blue ja Plume. Näillä kuvittelisin saavani jo jotain aikaan.

Tukka on hennattu, ja hennaa on säädelty pikkuhiljaa vaaleammaksi.. Eli latva on aavistuksen punaisempi kuin tyvi. Juurikasvua on muutamia senttejä. Hiukset on hyvässä kunnossa koska hennan lisäksi muita käsittelyjä ei ole tehty. Koko pään värjäystä/vaalennusta en taida uskaltaa lähteä tekemään kuin hennalla, koska päänahkani ei sitä todennäköisesti kestä. Voisin kyllä kokeilla jotain villejäkin raitaviritelmiä, mutta lähinnä alahiuksiin tms. niin että yleisilme säilyisi kuitenkin hennapunana. Itselle on tullut lähinnä mieleen tehdä yksittäisiin hiustupsuihin vaakaraitoja, niin että ne välillä vilahtelisivat näkyville. Muita ideoita ei ole vielä mieleeni putkahtanut... Ja värisävyjen kanssa olen vielä hukassa. Juurikasvu pitäisi varmaan hennata, mutta muuten en ole varma yrittäisinkö vaaleampia raitoja, vai lähtisinkö tummalle linjalle. Molemmat ovat ihan kelpoja vaihtoehtoja, mutta vaaleaa en ole kokeillut aikoihin, ja se ehkä houkuttelisi enemmän.. Kai. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Jjonsku

• Vieras
« Vastaus #1287 : 26.08.13 - klo:18:58 »
Minulle on nyt raskausviikkoja kertynyt 22, ja hiuksia en ole värjännyt 8-9 viikkoon.. juurikasvu (maantienharmaa/vaalea) yhdistettynä mustiin (kulahtaneisiin) latvoihin =ei niin kaunista.
Tänään kaupasta kuitenkin mukaan tarttui ombre-liukuväri! tätä laitoin hiusten latvoihin ja enää ei näytä niiin kovin pahalta  ::) koko päätä en kuitenkaan viitsi värjätä, ettei masumatkalaiselle tule mitään  ;D

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #1288 : 29.08.13 - klo:11:38 »
Värjäsin hiukset eilen hendigolla ja nehän meni ihan liian tummiksi. :(  Oma moka, mitäs laitoin ihan liikaa indigoa. Mutta onneksi indigo haalistuu mulla yleensä aika nopeaan ja punaisuus tulee esiin paremmin.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1289 : 31.08.13 - klo:11:39 »
Värjäsin eilen hiukset KC Take Away 7.43 hiusvärillä. Lopputulos on tunkkainen kuparin ruskea  :P Olen käyttänyt tätä aikaisemminkin ja lopputulos on aina ollut kirkuva. Nyt pitää miettiä miten saan tämän pelastettua kirkkaan oranssiksi...