Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687248 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1290 : 02.09.13 - klo:14:10 »
Päädyin nyt sitten pitkästä aikaa ruskeean hiusväriin vaalean tukan jälkeen; minulle tehtiin liiukuvärjäys niin että tyvi on ihan kahvinruskea (tumma) ja muu hiuksisto hiukan vaaleampi. Sävyt ovat todella kylmiä (niinkuin halusin) mutta tekisi mieli vähän tuoda niihin lämpöä esim. kc color maskilla.. Onko sävy Cacao miten lämmin? Tällä hetkellä hiukset näyttävät todella kovilta kun sävy on jopa hiukan vihertävä kun valaistus on tarpeeksi kylmä.. Osaisiko joku juures vinkata jotain tällaiseen onkelmaan..? :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1291 : 02.09.13 - klo:21:30 »
Olin pitkään punapäänä/oranssi tukkaisena ja nyt tukka on ollut n. ½ vuotta kastanjanruskea/tummanruskea. Huomaan kaipaavani oranssia takaisin, varsinkin kun katsoin vanhoja kuvia joissa mulla on melko pitkä ja kirkkaan oranssi tukka.  :-\

En kuitenkaan jaksa mitään värjäysrumbaa tästä tummasta oranssiin, koska mulla ei ole koskaan ollut näin tummaa tukkaa vielä enkä tiedä, kuinka helposti tuon oranssin saisi edes takaisin. Kuitenkin, voisin kokeilla värjätä jossain vaiheessa dippityyliin. Tällä hetkellä pituutta on vain olkapäille, tarkoituksena kasvattaa, ja luulen että dippivärjäys näyttää paremmalta pidemmillä hiuksilla. Huoh.

Tämän hetkinen väri on kiva, ja ihan älyttömän helppo ylläpitää verrattuna punaväreihin. Jotain kuitenkin puuttuu.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #1292 : 07.09.13 - klo:21:33 »
Nurnur en osaa päättää, värjäisinkö tummahkoksi ruskeaksi nyt talveksi vai antaisinko vain oman värin kasvaa... Toisaalta himottaisi värjätä, koska tiedän, että mulla ei mikään väri pysy kauaa vaan oma tylsä hiusväri puskee aina alta mutta toisaalta tekisi mieli pitää hius tällaisena "luomuna". Osaisitteko kertoa mielipiteenne? Hiusten nykyistä väriä voi kurkata profiilikuvasta :) Olisi kyllä ihanaa taas piirtää tummat kulmakarvat näyttämättä idiootilta.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1293 : 24.09.13 - klo:12:15 »
Nyt kun vihdoin sain kaipaamani oranssin tukan niin haluaisin värjätä hiukset suklaan ruskeiksi  :P Huoh... Ikuisuusongelma. Ei mitään hajua miten saisin taisaisen lopputuloksen oranssiin päähän. Kaapissa olisi Casting Creme Gloss 413  :3 Se on kyllä yhden asteen liian tumma.
« Viimeksi muokattu: 24.09.13 - klo:12:21 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1294 : 24.09.13 - klo:13:40 »
Kaapissa olisi Casting Creme Gloss 413  :3 Se on kyllä yhden asteen liian tumma.
Niin olisi! Mä laitoin tuon päähän vähän aikaa sitten, ja mustahan tää käytännössä on. :P
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1295 : 24.09.13 - klo:14:26 »
^Mulla kävi samoin viimeksi  :P Siksi en tiedä uskallanko laittaa. Tavoittelen kuitenkin 5 asteista...

Edit: Kävin eilen ostamassa Castingin 5.13 värin ja laitoin sen päähän. Melkoisen musta  :P Toivottavasti haalistuu.
« Viimeksi muokattu: 25.09.13 - klo:10:46 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1296 : 26.09.13 - klo:13:20 »
1½ vuotta oman värin kasvattelua takana, satunnaisia color maskeja heitellyt vähän lämmittämään tätä maantieblondia. En tiedä johtuuko tämä vuodenajasta (puut värikkäitä ja illat pimenee) vai mistä lie mutta aivan käsittämätön hinku päästä värjäämään hiuksia, toiveena vaalea kupari. Kriiseilen tässä sitten kun reilu vuosi sitten hajoilin kun oli niin vaikea päästä kuparinpunaisesta eroon väripesuilla ja nyt olis sitten ihan oma väri jne jne. On tämä niin vaikeaa :D

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1297 : 26.09.13 - klo:17:43 »
^ Suoraan omalta näppikseltäni. Nyt kun viimein päässä on kokonaan omanvärinen tukka, jota kärsivällisyydellä olen jaksanut liki 1,5v kasvattaa, pitää myöntää, että aika tylsähän tämä on.
Leikkasin siis kuukausi takaperin liki vyötärömittaisen tukan hartioille, ja samalla lähti vaalennettu osio kokonaan pois.

Omanvärisyys + platku hartiamitta = tylsää...

Pitää joko sitkeästi alkaa kasvattaa pituutta tai sitten iskeä tähän ihanaista kuparia. Miksei sitä vaan joskus voisi olla tyytyväinen...

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1298 : 27.09.13 - klo:22:23 »
Oon ollut jo useamman vuoden tässä omassa tylsässä värissäni. :( Haluaisin niin jotain uutta! Punainen kiehtoisi, mullahan on ennen ollut tummanpunainen tai punaiseen taittava. En tiedä olisiko se oikea väri nyt juuri sitten se punainen vai kenties joku muu? En osaa päättää. Haluan vain jotain muutosta!
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1299 : 20.10.13 - klo:22:43 »
Mää en yhtään tiedä mitä tekisin tukalle! Nyt monisen vuotta punapäänä ollut parin hairahduksen kera ja tätä tummanpunaista rakastan, mutta tuntuu että vihdoin kaipaisin vaihtelua. Ihan tummanruskeasta en pidä ja musta ei sovi -olen sävyiltäni kesä, joten värin pitää olla kylmä ja punaisistakin tämä tummanpunainen on hyvin kylmä, burgundyyn vivahtava.

Ongelma on se että tästä punaisestahan en pääse eroon enää millään, kaipaisin vain jotain keinoa saada jotain vaihtelua aikaiseksi. Mutta mitä :-\

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1300 : 21.10.13 - klo:00:17 »
^ Jos oikein korostaisit sitä burgundya? Eli tummemmaksi vielä? (en tiedä nykyistä väriä)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1301 : 21.10.13 - klo:14:24 »
^nuo ovat nättejä värejä, mutta omani on lähestulkoon tuollainen -vain vaaleampi versio- ja noin tumma veisi kaikki värit pois omasta naamastani. Taitaa olla mission impossible tämä vaihtelun tavoittelu ::)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1302 : 22.12.13 - klo:15:54 »
Plaaah. Tuntuu että latva on ihan ohut ja kamalan näköinen jos pitää tukkaa auki. Lisäksi katselin taas aukinaista tukkaa auringonvalossa ja huomasin taas miten paljon latva on vuotanut väriä ja miten kellertävä blondi pilkistää ruskean alta. Pitäisiköhän sitä nyt kuitenkin vielä värjätä tota latvaa tummemmaksi. En vaan millään uskaltaisi eikä se tekisi tukan kunnollekaan varmaan hyvää.

Juuresytävä värjäsi viimeksi mun tukan mikä oli onni, koska se osasi katsoa mikä sävy olisi about lähellä mun omaa, mä kun en noista numeroista mitään ymmärrä. Pitää ehkä kaivella esiin mitä sävyä käytettiin ja etsiä vastaava. Saan itseni aina välillä yhä kiinni haaveilemasta viileästä tummahkon ruskeasta tukasta. Tavallaan tekisi mieli hemmotella itseään ja mennä ihan kampaajalle värjäämään, kampaaja saisi ehkä säästettyä tuon turkoosin suortuvan niskastanikin. Mutta se maksaisi sitten varmaan ainakin sata euroa, ehkä kivasti ylikin. Täytyy nyt miettii.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Mirkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #1303 : 27.12.13 - klo:09:18 »
Ja uudet yritelmät osa 689....... ::)

Lähtö: Casting creme gloss 834 (Lorkun mukaan tummanvaalea kuparikulta...) värillä värjätty pää, johon mielenhairahduksessa vetäsin viikko sitten 6 asteisen punertavan ruskean ja eilen illalla sitten värinpurkupesulla palasin takasin tuohon kultakupariin. Ihme kyllä näyttää juuri siltä kuin olisin laittanu ton 834 juuri päähän, eli tasainen (!), jopa juuri on samaa väriä ja myös 8 eikä vaalea pissikeltainen niinkun pelkäsin!  :D

Nooh, muutoksen kaipuu kuitenkin jäi, koska olen ollut nyt 8 vaalea kuparilla tai ilman aika pitkään (mun mittapuussa), joten haluaisin tästä enemmän vaalenaruskean beigen suuntaan. ;D
Eli tummuutta en haluaisi kauheasti, voisi pysyä tässä 8-7 asteessa, mutta haluaisin taittaa kirkkainta kuparia ruskeamman/beigemmän suuntaan. Kuparia saa kyllä jäädä (porkkanaa luonnostaan veressä), mutta hieman miedomman suuntaan saisi mennä..

Toimintasuunnitelmana on nyt laittaa tähän päälle Natural & Easy 542 opaali tuhkanvaalea (kuulemma n. 8 tasoinen reilusti tuhkainen sävy) ja toivoa parasta.
Pelkona se ettei tummuus riitä peittämään/imasee liian tummaksi tai
se että eniten keltaiseen taittavat kohdat vetää vihreeksi....?!?!!  :-\

MUOKS:
No eipä tullu vihree eikä tumma.. 8- tasoisena pysyi, tuli vaan aavistuksen ruskeampi. Huonompi homma et toi tuhkanvaalea söi kaiken kuparin ja jäljelle jäi; KELTAINEN! Hyi ja yök, ei sovi mun naaman väriin ollenkaan..
Et mitähän sitä sitten keksis...
Taidan vetää seiskan päälle ja alkaa uittaa hopeashampoolla ja silvermaskilla.......

MUOKS 2:
No TADAA!! arvatkaa vaan tuliko siitä seiskasta sitten vihree.. No tuli! Ja silti jotenkin kellertävä. Ihanaa.
Kohta vedän sen 623 Preferancen tähän ja that's it. Tai sit Poly color sävyteshamppoon kastanja tai sit casting 513 tai 415 tai.... EMMÄ TIIÄ! Tälläsellä semialbiinolla on vaan karsee työ pitää ittensä jonkun näkösenä tumman värin kanssa ku pitää olla koko ajan värjäämässä vaaleenharmaata juurikasvua ja värittömiä kulmakarvoja ja ripsiä... Huokaus...
« Viimeksi muokattu: 28.12.13 - klo:21:03 kirjoittanut Mirkku »
Oi kasvakaa hiukset kasvakaa!<br />Olkamittainen polkka 8.34

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1304 : 27.12.13 - klo:22:04 »
Miulle tuli yhtäkkiä hirvee hinku saada joko oikeen kirkkaan violetit/purppurat/pinkit hiukset tai pastelli violetit  ::) No ehkä sitten intin jälkeen repäsen oikeen kunnolla ;D Kirkkaan punanen on ollu "hurjin" väri tähän mennessä. Kirkkaan violetti pinkeillä palkkiraidoilla vois olla aika hieno :-*
Ei yhtään huomaa, että tää vähän aikaa sitte värjätty ruskee kyllästyttää jo ::)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/