Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686320 kertaa)

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1320 : 30.05.14 - klo:21:32 »
Katselin Tintun kuvia ja tosi kivoja värejä sulla on ollutkin. Minusta sulle sopi parhaiten tuo ylioppilaskuvassa ollut kuva, joka ei tainnut itsellesi olla mieluinen.  :P Nykyinen vaaleakin on tosi kiva eikä näytä ainakaan kuvissa yhtään tylsältä ja rumalta! Miten olisi tuohon liukuväriä?
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #1321 : 30.05.14 - klo:22:14 »
Minustakin ylioppilaskuvan tukka oli kaikista pukevin.  :)

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1322 : 30.05.14 - klo:22:39 »
Munkin suosikki on tuo yo-kuvan väri. Se sopii sun ihonväriin kaikista parhaiten ja kokonaisuus on jotenkin tasapainossa.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1323 : 31.05.14 - klo:13:04 »
Jotenkin arvasin että joku omista tylsistä päätyy suosikiksi ;D  Tuo ruskea oli kyllä kiva (joskin aika tylsä) ja varmaan joskus siihen tulee palattua. Nykyinen vaalea on siitä vain niin ärsyttävä etten saa siitä tasaisen kaunista, ja pitäisi koko ajan päästä kampaajalle eli ylläpito on tällaiselle rähmäräpylälle kallista :-\  Kiitoksia mielipiteistä, pitää harkita mitä tässä nyt tekisi...

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1324 : 05.06.14 - klo:02:21 »
Yo-sävy on ihana ja ei yhtään tylsä!  :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1325 : 05.06.14 - klo:12:20 »
Aargh kun en tiedä yhtään mitä taas tekisin tukan kanssa  :( Blondi houkuttaisi, mutta näin tummasta sinne on pitkä matka... Yritän nyt sinnitellä ja katsoa loppuuko kutina, mutta olen hirveän malttamaton.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1326 : 05.06.14 - klo:21:24 »
Mä tykkään myös Tintun yo-kuvan sävystä, mutta toiseksi suosikiksi nousi sitten se "hiton muokattu" oranssitukkapää katti sylissä :D

Minusta sulle sopisi erinomaisesti sellainen luonnollinen ginger - ei siis niin Multipass kuin kuvissa oleva - tai vaihtoehtoisesti sellanen tummempi luonnollinen punainen á la blogittaja The Freckled Fox:

tai kuten Emma Stonella:

tai se vaaleampi versio kuten Jessica Chastainilla:

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1327 : 06.06.14 - klo:11:53 »
^tuo Emma Stonen tukka on niin ihana, mutta tuo alin ei ainakaan sopisi, se on kokeiltu :-\ Särähtää pinkin ihon kanssa liikaa yhteen.

Poissa Lullah

• Haiven
  • *
« Vastaus #1328 : 06.06.14 - klo:18:49 »
Oi mitä värejä, melkein voisi erehtyä innostumaan luonnollisista väreistä  ;D

Tintu, mielestäni sinulle sopii vaaleat hiukset tosi hyvin! Aikalailla kaikki vaaleat hiusvärit (paitsi tuo yksi kellertävä hiusväri :D) näyttävät hyviltä. Olisiko ideaa, jos vähän vaihtaisit kohti tummempaa nykyisestä, mutta blondin rajoissa? Kylmä blondi on kuitenkin kaunis ja tummempana ei ihan niin raastava hiuksille, kuin platina.
Mid-back mittaiset, Elumen värjätyt noin 6-7 asteiset punaiset hiukset matkalla kohti luumuista pinkkiä tai pinkkiin taittavaa luumua. Toivottavasti.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1329 : 06.06.14 - klo:18:54 »
Mullakin on edelleen/taas värikriisi :/ Mun tukan väri on tosi tylsä ja haluaisin tosiaan jotain vaihtelua. Punainen on aina houkuttanut ja joskus mulla onkin ollut tummanpunainen ja kuparinpunainen. En vaan tiedä mitä tehdä vai tehdäkkö sittenkään mitään. Kampaajalla en mene, siihen ei ole tällä hetkellä varaa. Mies varmaan sitten värjäisi (osaa siis, on tehnyt mulle sen ennenkin) tai sitten pitäisi löytyä joku muu tuttu.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1330 : 06.06.14 - klo:19:55 »
Mä olen väreiltäni lähes identtinen Tintun kanssa, vaikea jotenkin kuvitella, ettei sinulla strawberry blonde toimisi - sen muokatun kuvan otsis ja sävy puhutteli minua, etenkin jos olisi asten neutraalimpi.

Mun naama on pinkihtävä ja pisamainen ja pahiten ihon kanssa riitelee kylmä punainen - tuo mahdottoman upea sävy. Taasen kylmä platina toimi myös minulla, vaikka lämmin punainen/ kupari on ok. Ristiriitaista,  mutta totta kuitenkin. Vaaleissa keltaisuus teki minusta sairaan näköisen, kylmän vaalea oli hyvä (mutta tuhosi tukan). Tummasuklaan ruskea toimii kohtuu hyvin, mutta en jaksa niitä kovinkaan kauan. Nyt mulla on hennattu pää, koska se on kohtuu helppo ylläpidettävä.
« Viimeksi muokattu: 06.06.14 - klo:19:58 kirjoittanut miolla »

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1331 : 07.06.14 - klo:11:21 »
Mullakin on edelleen/taas värikriisi :/ Mun tukan väri on tosi tylsä ja haluaisin tosiaan jotain vaihtelua. Punainen on aina houkuttanut ja joskus mulla onkin ollut tummanpunainen ja kuparinpunainen. En vaan tiedä mitä tehdä vai tehdäkkö sittenkään mitään. Kampaajalla en mene, siihen ei ole tällä hetkellä varaa. Mies varmaan sitten värjäisi (osaa siis, on tehnyt mulle sen ennenkin) tai sitten pitäisi löytyä joku muu tuttu.

Hae kaupasta punainen kestoväri, ja sitten värin vahvistamiseen vaikka Cybershopista Crazy colourin Fire tai joku muu punainen. Tai jos luonnollisempaa haluaa niin Colour maski Sokokselta. Ei siihen kampaajaa tarvita, luota ihmiseen joka oli 5 vuotta punapäänä ilman kampaajaa ;)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1332 : 19.06.14 - klo:12:50 »
Äääää. Miksi ihmeessä menin vaalentamaan tukkaa ja tekemään päätöksen oman värin kasvattamisesta? Ai niin, sen takia kun inhoan tyvikasvua... Mutta mulla on niin ikävä tummanruskeaa. :'( Piti vielä leikatakin pituudesta joku 5 cm, kun se kärsi tuosta vaalentamisesta ja nyt mä haluaisin vaan värjätä taas takaisin kumminkin sen vanhan värin. Kasvatus otti takapakkia ja hiusten kunto kärsi, ja kaikki turhaan jos nyt värjään takaisin tummaksi. Mä en ikinä opi. Kaipaan aina takaisin tummaa väriä hetken päästä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #1333 : 19.06.14 - klo:12:55 »

Minusta sulle sopisi erinomaisesti sellainen luonnollinen ginger -  kuten Emma Stonella:

Mistäköhän markettipurkista saisi tuollaisen sävyn tai hieman oranssinpunaisemman? Ei kuitenkaan oranssia tai kuparia, vaan tuo sävy vähemmän ruskeana. Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty... ;D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1334 : 26.06.14 - klo:19:09 »
^Itse olen saanut tuollaiset Casting Creme Glossin 645:llä. Harkitsen itse taas samaa väriä  :P
« Viimeksi muokattu: 26.06.14 - klo:19:14 kirjoittanut Sinimusta »