Onneksi muutkin painivat näiden värin haalistusjuttujen kanssa. Pakko avautua nyt tänne, kun edelleen pettymys on suuri. Kävin siis kampaajalla ja siellä heiman pohjaväriä vaalennettiin, että saataisin laitettua toivomani hieman pinkkiin vivahtava ruusukultainen sävy. Näytin siis kuvia toivomastani väristä sekä leikkausmallista. Molemmat meni mönkään

. Nyt siis haalistelen tätä, ah niin ihanaa persikka-oranssi-keltaista pehkoani. Aika hyvin olen saanut syväpuhdistavalla, öljymuhituksilla ja nyt vielä garnierin truly blond suihkeella väriä haalistumaan. Tuo truly blondhan ei kyllä ole kamalan hyvää hiuksille, että sitä en taida enään uudelleen käyttää. Hiusmallin suhteen olen nyt suht ok, mutta tuo väri on kamala. En oikein haluaisi vielä mitään kestoväria laittaa, mutta esim fudgen sinisellä shampoolla peseminen pelottaa, jos vaikka tekee sitten tosi tunkkaisen sävyn. Olisiko kellään ideaa tai vinkkiä

Harmittaa kun näin käy heti kun uskaltaudut kampaajan tuoliin ja oikein kuvien kanssa, kuten aina opastetaan.
Pakko vielä tilittää. Nyt ei siis ole tarkoitus millään tavalla dissata kampaaja yleensä,mutta voi hermoromahdus sentään ! Sain siis ilmeisesti suurimman osan tuosta väristä pois ja alta paljastuu värinpoisto oranssi, ei siis mikään keltaiseen vivahtavakaan vaan ihan rehellinen oranssi. Miten kampaaja on jättänyt väri poiston noin kesken kun tiedossa oli että hänen laittamassa väri tulee haalistumaan suht nopeasti??!!! Hiuksia on viimeaikoina leikattu paljon joten kunnon puolesta olisivat kestäneet kyllä kunnon poiston. Riittäisiköhän tuohon vaalennuspesu vai pitääkö mun oikeasti tehdä nyt sitten suosiolla uusi värinpoisto