Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686652 kertaa)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #15 : 31.01.06 - klo:00:00 »
Munkin mielestä Arskikselle sopii paremmin vaalea kuin tumma. Näyttää jotenkin luonnollisemmalta. tummakin on kyllä nätti, olet siinä mielessä onnekas, että sulle käy molemmat.

Mulla on vähän päinvastainen värikriisi menossa, eli tukka tuntuu liian vaalealta. Tein tukkaan parisen viikkoa sitten värinpoistolla raitoja ja värjäsin juurikasvun astetta vaaleammalla sävyllä. Nyt olo on ihan väritön ja tylsä. Lähtöpiste oli siis lämmin nelosaste, nyt juuressa neutraali vitonen ja värinpoistettuja raitoja, joista loppujen lopuksi tuli tumman kuparin sävyisiä. Taitaa kyllä seuraavaksi lähteä se tumma väri päähän, tämä näyttää ihan hirveältä.
1a F ii

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #16 : 31.01.06 - klo:07:32 »
Magdalenalla vähän sama tilanne kuin mulla. :) Hiukset oli punaiset puolisen vuotta, ja nyt sitten ruskeina ( 6.23 ) tuntuivat ihan kauhean tylsiltä..
Punaruskea, vähän tummempi väri vähän sentään helpotti, mutta silti kaipuu on kova. Tämän pituista tukkaa ei vaan viitsi alkaa värjäämään enää vaaleammaksi, tässä on parin vuoden sisällä menty ihan liikaa ääripäästä toiseen..

Mutta Magdalena, ehdottomasti värjäät vaaleammaksi ja punaiseksi. :) Kuten Ishamael sanoikin. 7.46 voisi näyttää ihan kivalta, minä ainakin itse pidin siitä väristä kun ei enää ollut ihan kuparinen vaan vähän jo punertava.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #17 : 31.01.06 - klo:15:37 »
Kiitos kiitos, olette te kyllä ihania.
Puolisen vuotta olisi hyvä tavoite, eräälle toiselle hiushöperö kaunokaiselle taisin antaa vähän aikaa sitten samat ohjeet. :-*

Juup, mullehan sä ne neuvot annoit, kiitos vaan kovasti :-* Ei enää montaa viikkoa niin tämän höperön hiusmuutos alkaa. (Tosin mun naama ei ole kaunista nähnytkään, mutta kiitos silti ::))
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

~vail~

• Vieras
« Vastaus #18 : 31.01.06 - klo:16:01 »
Magdalenalla vähän sama tilanne kuin mulla. :) Hiukset oli punaiset puolisen vuotta, ja nyt sitten ruskeina ( 6.23 ) tuntuivat ihan kauhean tylsiltä..
Punaruskea, vähän tummempi väri vähän sentään helpotti, mutta silti kaipuu on kova. Tämän pituista tukkaa ei vaan viitsi alkaa värjäämään enää vaaleammaksi, tässä on parin vuoden sisällä menty ihan liikaa ääripäästä toiseen..

Älä Henriikka ihmeessä vaihda tuota hiusmuutosketjussa ollutta sävyä, se on aivan mahtava. Voin kuvitella miten hienosti se sopii sun sinisiin silmiin. Haluaisinpa ihan samat värit päähän, mutta sitten pitäisi vaihtaa silmätkin... ::)

Mulla on oma värikriisi sen kanssa, että olen tullut tulokseen ettei mulle punertava sovi - ainakaan nämä kuparit mitä olen harrastanut. Kasvot punoittaa niiden kanssa paljon enemmän kuin jos kuvankäsittelyllä rajaa vain tyveä näkymään tai vaihtaa kokonaan tummaksi. Jos jonkun kylmänpunaisen keksisi niin sitten olisi ongelma ratkaistu...

Poissa Magdalena

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 31.01.06 - klo:17:33 »
Ruskea voi helposti tuntua tylsälle räväkän punaisen jälkeen, ja vielä noin räväkällä persoonallisuudella kuin Sinä Magdalena  :D
Sullahan on ihanne tilanne siinä suhteessa koska sinullahan on lyhyet hiukset, joten ne kestävät värjäystä ihan eritavalla kuin pitkät.
Eli ei kun tummasta toimeen, värinpoisto täydellä vaikutusajalla, ja kuparista väriä perään kun alkaa sille tuntua.
Varmasti jokin 7.46 tai 8.64 tai jopa 8.44 /8.40 sävy voisi olla kaipaamaasi vaaleampaa ja kirkaampaa kuparia tai punakuparia.

Jos samaan syssyyn sitten suosittelet mulle jotain hyvää värinpoistoa? Kerran vaalensin miehen melkeen mustan tukan latvoja ja otin aika arpapelillä jonkun paketin, jolla tuli hyvä lopputulos (ja just nyt en edes muista mikä se oli). Kivaa kuparista sävyä nyt ei olekaan vaikea valita. Pitänee tässä alkaa vaihtaa väriä, ennen kuin edes juurikasvua on näkyvissä  :D

Onkin tiedossa paritkin pippalot, niihin vähän uudistusta ja kampaajalla pitäisi käydä vähän saksituttamassa tätä pallomaista pehkoa johonkin kuosiin. Mitään hajua ei just nyt ole hiusmallistakaan... Apua, kuinka hiukset voivatkaan tehdä elämästä niin ihanan vaikeaa  ;D
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 31.01.06 - klo:18:35 »
Kyllä ne taitaa kaikki kaupan poistot olla likimain samanlaisia, itse käytin aikoinaan aina garnierin ja lorealin värinpoistoja koska ne olivat riittoisimpia.
Poly blonden paketissa on auttamattoman vähän sitä ainetta.
Muistaakseni ne lorealin ja garnierin poistot ovat niin isoissa paketeissa että sen voi hyvinkin puolittaa lyhyisiin hiuksiin niin jää puolet odottamaan tulevaisuuden projekteja  ;)
Kannattaa varmasti antaa olla lähelle sitä maksimiaikaa että vaalenee tarpeeksi, mitä vaaleampi pohjasta tulee, sitä kirkaampi tulevasta väristäkin.
Jokin vaalean oranssi lienee paras minkä voisi saada poistolla ajatellen tulevaa värjäystä, sen vaaleammaksi ei kuitenkaan tarvitse saada.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Kuuku

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 02.02.06 - klo:01:04 »
Ruskea voi helposti tuntua tylsälle räväkän punaisen jälkeen, ja vielä noin räväkällä persoonallisuudella kuin Sinä Magdalena  :D
Sullahan on ihanne tilanne siinä suhteessa koska sinullahan on lyhyet hiukset, joten ne kestävät värjäystä ihan eritavalla kuin pitkät.
Eli ei kun tummasta toimeen, värinpoisto täydellä vaikutusajalla, ja kuparista väriä perään kun alkaa sille tuntua.
Varmasti jokin 7.46 tai 8.64 tai jopa 8.44 /8.40 sävy voisi olla kaipaamaasi vaaleampaa ja kirkaampaa kuparia tai punakuparia.

Jos samaan syssyyn sitten suosittelet mulle jotain hyvää värinpoistoa?

Garnier on ihan jees, tai ehkä paras hinta-laatu-määrä suhde. Sun tukkaan riittää puoli pakettia loistavasti. Ja sitten: hapatetta kannattaa laimentaa esim. jollain tusina hoitoaineella, siis siten, että esim. 1/3 hoitoainetta ja loput hapatetta sillä lailla että tilavuus (määrä) säilyy samalla. Sun tukkaan riittää varmasti pienempikin teho - pidemmällä vaikutusajalla ja ei tule niin paljoa hiusvaurioita.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #22 : 02.02.06 - klo:02:19 »
minä en osaa nyt sanoa, onko Auringonkukan vaalea tummaa parempi. Tuo mahonki tekee jotenkin kivasti "pahiksen" näköiseksi, vaalea taas nuoremman ja enkelimäisemmän lookin. Tuli vaan mieleen, että tuohon mahongin päälle kun värkkäisi oikein paljon oikein ohuita folioraitoja ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 02.02.06 - klo:11:53 »
Valitanpa tänne omasta värikriisistäni :(
Olen poistellut pitkään punaiseksi kestovärjätyistä hiuksistani värinpoistoilla väriä vaaleampaan ja odotetusti pää on ollut oranssinkeltaisenkukertava. Eilen sitten ajattelin että laitan vielä yhden värinpoiston noihin pituuksiin ja latvoihin, joissa oranssia vielä on. Ja päälle sävytettä (Igora, Taikakristalli taisi olla nimi) taittamaan kelta-oranssia. Noh.. lopputuloksena puoli päätä hopeinen ja latvat kultaiset  ::) väriä ei latvoista lähtenyt kuin nimeksi ja sävyte tarrasi korvien yläpuolelle, vaikka pidin sitä juuressa vähemmän aikaa kuin pituuksissa.

Eilen illalla melkein kaivoin jo keittiösakset esille. :D pitänee pitää hiukset letillä ja yrittää elää tämän kanssa jonkun aikaa.. jos ei sitten mene reippaasti kampaajalle leikkauttamaan alaosaa pois. Tosin sitten lyhenisi pituus lapaluista polkaksi :(

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 02.02.06 - klo:14:32 »
kyllä siitä vielä saa tasavärisen, se on yleistä että osa hiuksista menee jo harmaaksi ja osa pysyy keltaisena.
Ei välttämättä kannata edes tavoitella suoraan hopean vaaleaa, vaan jotain hiekan/kullan /luonnonvaaleaa koko hiusmassaan, se tekee keltaisesta vähemmän keltaisen vaan enemmän luonnonkullan, ja peittää harmaan.
Sitä harmaata kannattaa pestä jonkunaikaa pois, ja kyllähän pituuksille voi varmaan täräyttää vielä vaikka vaalennuspesun jos eivät ole kyllin vaaleat.
Sitten ehkä jokin 9tason luonnonvaalea koko päähän niin pitäisi olla kohtuu tasainen  ;)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 03.02.06 - klo:11:09 »
Kiitos vinkeistä :) pesin ja tehohoitelinkin tätä jo kuntoon, ei läheskään yhtä pahan näköinen kun on vähän alkujärkytyksestä toipunut ja tuo hopeinen haalentunut ... Tosin nyt en uskalla vähään aikaan vaalennella yhtään kun löysin niskasta n.5 senttisiksi katkenneita hiuksia :( rakennehoitoja kehiin..

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #26 : 03.02.06 - klo:14:04 »
chaosBlack,minkälaista muutosta sun tukkaan on luvassa ? :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #27 : 03.02.06 - klo:14:55 »
chaosBlack,minkälaista muutosta sun tukkaan on luvassa ? :)

Hmm, en varmaan sitten maininnut siitä :o Elikäs ihan vaaleaksi vain, niin kun mun oma värikin on. Mutta siis pikkuhiljaa, jotta hiukset pysyy päässä ;) Viittis peruukkiakaan ostaa ;D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Tigru

• Vieras
« Vastaus #28 : 05.02.06 - klo:15:20 »
Pakko kommentoida vielä tuota Auringonkukan hiusväriä. Nykyiset on ihanat, mutta sillon joskus vuonna nappi ja keppi, kun laitoit HS:lle sen kuvan, jossa sulla oli joku shamppanjan värinen sävyte... Voi luoja se oli nätti! :-* Tuun muistamaan sen aina, koska ne oli varmaan ihanimman väriset hiukset ikinä kellään missään koskaan ;D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #29 : 15.02.06 - klo:17:54 »
Ei hemmetti tämä elämä on sitten vaikeaa hiusten kanssa ;D

Aika on edelleen kampaajalle 28.2. sitä en ole peruuttanut, mutta värimuutoksen peruutin :D Kyllä tämä tyttö nyt vaan kallistuu punasien puoleen. Ei voi mitään. Se vaan vetää puoleensa ja on niin upean leiskuva väri. Nyt tosin ajattelin jotain eri punaista, kun viimeksi. Ei siis sellaista viininpunaista. Ajatelin kirkkaampaa punaista, ehkä se piristää vähän mieltäkin ;) Ja vielä mietitään sitä värisävyä kampaajan kanssa. Eli joku muutos tulee nykyiseen päähän ehdottomasti. We'll see...mies tykkää musta punapäänä tosi paljon se ei ainakaan ollut muutosta vastaan yhtään :)