Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686317 kertaa)

Poissa Linoa

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #225 : 18.06.08 - klo:12:59 »
^Ootko testaillu muita suoravärejä, mm. directionsia ja crazy coloria? Directions on ainakin yks mun mieleen. Toinen on sitte just Igoran paintbox pinkkinä.

Rupes kyllä nyt masentaan tää värjäyskierre. Tänään pitäs saaha vaalennettua tää tyvi ja laitettua punanen perään. Kovaa hommaa..  :(

petomaani

• Vieras
« Vastaus #226 : 18.06.08 - klo:14:55 »
^onhan se kovaa, mutta sitten ei muuta kuin kovasti hoitaan ja hemmotteleen tukkaa. Ja päänahkaa. Kyllä se siitä, mie luulen! :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 20.06.08 - klo:11:46 »
^^ En ole noita, Directionsia käytin joskus tosi kauan sitten ja kauhean sottaavaa eikä kestänyt kuin pari pesua. Ajattelin laittaa viikonloppuna sittenkin tuon Fudgen Paintboxin yön ajaksi päähän muhimaan myssyn alle. Katsoo mitä tulee. Jos sekään ei kestä niin sitten lähtee takas ruskeaksi (ostin eilen hetken mielijohteesta pari purkkia ruskeaa kestoväriä).  ::)

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #228 : 26.06.08 - klo:17:56 »
Mua ahdistaa tää mun tukka. Tämä on nyt aika huonossa kunnossa värjäysten ja permiksen jälkeen. Väri on tosi tosi kulahtanut, oli punertavan ruskea, nyt lähinnä likaisen porkkanan ruskea... Oma väri on aika vaalea, ja juurikasvua nyt n. 4 cm. Haluttais vaaleakin mut en uskalla siihen alkaa ku tukka niin huonossa kunnossa. Mitä ihmettä teen?  ??? Värjäänkö aina vaan tummaksi vai laittaisko vaaleita raitoja? Ideoita? Niin japituus on vähän yli olkapäiden kun viime viikolla pätkästiin vajaa 20 cm  :o

petomaani

• Vieras
« Vastaus #229 : 27.06.08 - klo:10:40 »
^millon olet värjännyt / ottanut permiksen? Kävisin ite siistimässä tukkaa katkeilevista kohdista, koska niitä ihan varmasti on, ja hellisin sitten tukkaa hyvillä hoidoilla.

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #230 : 27.06.08 - klo:13:07 »
Kriiseilyä täälläkin, mut ei niin pahasti.. Mutta tosiaan eka kävin parturissa ja raitoja tehtiin liian vähän/ohuita. Seuraavaks menin toiselle korjauttamaan ja tuli liian paksut raidat, vähän sellaset keltavalkoset. Noh, laitoin ite tuhkanvaaleeta päälle ja taittuhan se pieni keltasuus/oranssi ja raidoista tuli muutenki luonnollisemmat.

Tuntuu vaan, että kasvot ei saa yhtään hehkua näissä väreissä, kevätsävyinen kun oon. Kauhian vaikee, ku en halua mitään kultasiakaan raitoja eli tässä kai on oltava. Ihmeellistä vaan, ettei parturit ymmärrä mikä on ohut/paksu raita jne. ja vaikka näyttää kuvaa, niin ei silti. Taidan tästä lähin värjätä taas ite, ainaki tiedän mitä haluan... ::)

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #231 : 27.06.08 - klo:20:00 »
^millon olet värjännyt / ottanut permiksen? Kävisin ite siistimässä tukkaa katkeilevista kohdista, koska niitä ihan varmasti on, ja hellisin sitten tukkaa hyvillä hoidoilla.

Värjännyt n. 3 kk sitten, permis n. 1 kk sitten. Leikkauttamassa kävin viime viikolla. Just mietin jos laittaisin päälliosaan ihan vähän vaaleita raitoja häivyttämään vaaleaa juurikasvua.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #232 : 27.06.08 - klo:20:33 »
^ok, sitten eikun tehiksiä päähän ja hoitamaan tukka kuntoon :) ilmeisesti kampaaja sai pätkittyä huonokuntoisimman osan pois?

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #233 : 28.06.08 - klo:12:14 »
^ok, sitten eikun tehiksiä päähän ja hoitamaan tukka kuntoon :) ilmeisesti kampaaja sai pätkittyä huonokuntoisimman osan pois?

Joo kyllä pahimmat lähti pois kun leikattiin melkein 20 cm  :o

Valentine

• Vieras
« Vastaus #234 : 30.06.08 - klo:20:40 »
^Noh suoraväriä peliin ja kunnon tehiskuuri sitten  ;)

Poissa saragna

• Haiven
  • *
« Vastaus #235 : 02.07.08 - klo:12:15 »
Vielä ei ole värikriisiä, mutta en tiedä tuleeko iskemään. :D Olisi tarkoitus ottaa hiuspidennys ompelutekniikalla ja siihen käytetty hius on omaa hiustani paljon vaalemapaa, kun oikeaa sävyä ei löytynyt. Itselläni on siis tällä hetkellä hiukan haalistuneet punaruskeat hiukset. Ihmisen mukaan, joka pidennykset minulle tekee, lopputuloksesta tulee hieno, kun ostan punaisen suoravärin (ajattelin Elumen) ja värjään sillä. Kuulostaako katastrofin aineksilta vai voiko tuo oikeasti toimia?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 02.07.08 - klo:12:44 »
^ Se suoravärikään ei sitten välttämättä montaa pesua kestä. Ja otahan huomioon että Elumenia ei saa ihan noin vaan ostettua kun sitä ei myydä Suomessa kuluttajille. Riippuu ihan siitä miten paljon eri värinen se pidennyshius on ja miten se sieltä sitten erottuu. Mikset värjää hiuksia samansävyisiksi kuin pidennyshiukset ovat?

Poissa saragna

• Haiven
  • *
« Vastaus #237 : 02.07.08 - klo:20:30 »
Omat hiukset on tummemmat kuin ne pidennyshiukset. :/ Saas nähdä jääkö sitten ottamatta.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 27.07.08 - klo:19:16 »
Apua.. mitä mä teen? Minulla oli noin 10-tason vaalea väri alla, ja sitä ennen tehty värinpoisto. Keltaista ja oranssia siellä täällä. Luonnostaan minulla on n. 5-tason tuhkan ruskeat hiukset.

Ekaa kertaa lähes 15 vuoteen ostin sitten marketista Garnierin 100 % (tai joku sen niminen), sävy oli tummanvaalea kulta. Sillä värjätessäni tuli kauttaaltaan tasainen, kultainen sävy hiuksiin. Pituuksista tosin haalistui äkkiä pois, mutta tyvessä sävy on ja pysyy. Luovutanko jo tähän yhteen kertaan markettivärien kanssa vai menenkö kampaajalle?

Pitkään olen haaveillut kuparin sävystä hiuksissa. Joskus minulla oli kampaajalla laitettua kuparia hiuksissa, mutta pitihän se arvata ettei se pysy vaikka kuinka haluaisin.
Ainoa vaihtoehto tuntuu olevan Elumen, se joko jämähtää hiukseeni kiinni.. tai sitten ei.

Mutta toisaalta punainenkin sävy olisi kiva. Kun sitten en haluaisi niin kirkuvan punaista, kuin Elumenin Pure-sävy on.

No joo.. mä kriiseilen aikani. Ja ehkä sitten varaan ajan kampaajalleni ja katsotaan sitten joku kiva, minulle sopiva sävy. Tulipahan vuodatettua  ;D mies ei näitä kriisejä ymmärrä.

muru

• Vieras
« Vastaus #239 : 27.07.08 - klo:22:59 »
Äh mullakin on tavallaan värikriisi... Just jouluna blondasin mustaa tukkaa että sain sen ihanan punasen värin takasin, mutta nyt tää v'tuttaa, kun haalistuu ja joutuu koko ajan värjään. MUSTA TUKKA mulle kiitos!!! Joka päivä meinaan mennä ostamaan sen ihanan mustan (kiiltääkin muuten paljon paremmin kun punanen :O ) mutta ei uskalla kun sit kuitenkin haluan taas sen punasen...