Kirjoittelen nyt tähän ketjuun, vaikkei tämä mikään valtava
kriisi olekaan.

Oon ollut nyt vuoden tumma. Tykkään kovasti ja tummana haluan pysyä. Kuitenkin koko ajan kummittelee mielessä, että jotain hienosäätöä tähän pitäisi saada. Väri ei siis ole ihan just tasan sitä, mitä haluaisin, vaikka ihan tyytyväinen olenkin.
Väri on tällä hetkellä neutraalilla nelosasteisella värjätty eli varsin tumma. Oon tosi huono vivahdejutuissa, joten en oikein tiedä, oliko mun omat vivahteet enemmän kylmiä vai lämpimiä. Molempia tuntuu löytyvän. Joka tapauksessa olen huomannut pitäväni siitä, kun auringonvalo tuo lämpimät vivahteet esiin. Lisäksi luulen, että tää on pikkuisen liian tumma, koska näyttää välillä melkein mustalta. Mietinkin siis, olisiko 5.3 mulle sopiva väri tän 4.0:n sijaan.
Nyt on päässä Crème Glossin 400 ja haaveissa siis 530. Tässä on pohjalla vuoden kestoilut, joten en usko saavani tätä vaalenemaan tarpeeksi ilman vaalennuspesua (siis kuumaa vettä, vaalennusjauhetta ja shampoota sekoittaisin). Viimeksi (vuosi sitten, kun kokeilin 5.0:a, mut ei se sitten ollut mun juttu) se ei tehnyt tukalleni mitään hirveitä, mutta vaalensi kyllä väriä, joten sikäli voisi uskaltaakin. Toisaalta taas hirvittää kiduttaa tukkaa, kun se on just nyt niin hyväkuntoisen oloinen.