Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687635 kertaa)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #30 : 17.02.06 - klo:22:31 »
Pakko kommentoida vielä tuota Auringonkukan hiusväriä. Nykyiset on ihanat, mutta sillon joskus vuonna nappi ja keppi, kun laitoit HS:lle sen kuvan, jossa sulla oli joku shamppanjan värinen sävyte... Voi luoja se oli nätti! :-* Tuun muistamaan sen aina, koska ne oli varmaan ihanimman väriset hiukset ikinä kellään missään koskaan ;D

Kiitos kehuista ;D

Nyt erehdyin katsomaan shampanjatukkakuvia ja voi että, mä tahdon!!!!  :'(
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 18.02.06 - klo:01:36 »
Minunkin täytyy yhtyä tähän blondikuoroon. ;)
Minun mielestä tuo samppanjanvaalea väri sopii sulle aivan mielettömän hyvin! Kyllä tuo tummakin kivan näköinen on, mutta vaalea on vielä parempi!

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 21.02.06 - klo:18:57 »
APUA. Olen tyhmä.

Kaapissa odottaa 2x nutrisse värinpoisto, 2x loreal perfect blonde raitapakkaus, 2x garnier 100% color sävy XL1 eli ultrakirkas beige tms. ja 1x nutrisse erittäin kirkas luonnonvaalea, ja yksi LIVEn Pre-lightener tms. ja puoli purkkia Ferian metallikullanvaaleaa.

(no joo, myös muutamia sävytteitä ym. löytyy mutta lähinnä tätä vaaleaksi värjäys-operaatiota ajatellen nuo)

Mistäköhän mä aloitan? Milloinkohan mä aloitan? Aloitankohan mä? Jos ennen oli kriisi niin nyt vasta onkin :D Värit ei polta päänahassa vaan kaapissa  :P
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 21.02.06 - klo:18:59 »
No ainakin on kunnon blondiarsenaali valmiina!! ;D Kerrassaan kunnioitustaherättävä kokoelma...
Eikun värinpoistoa päähän ja siitä sitten etenemään!

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 21.02.06 - klo:22:05 »
Mä olen hullu  ;D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #35 : 22.02.06 - klo:16:17 »
Mä olen hullu  ;D

Haha, no ainakin hiushullu ;D Ootkos vielä päätynyt mihinkään ratkaisuun? Sulla tosiaan on aikamoinen varasto siellä kaapissas!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 06.05.06 - klo:20:53 »
Iiks, mulla on nyt todellinen värikriisi. Olen jo pidemmän aikaa haaveillut kasvattavan/värjäävänii oman värin takaisin. Olinkin hyvässä alussa, mutta sorruin taas syksyllä tummaan. Nyt taas olin hyvässä vauhdissa ja tarvittavat välineet neutraaliin seiskaan pääsemiseksi ovat jo kaapissa ja olen osaa hiuksia jo vaalentanut. Tämä projekti olisi tarkoitus tässä kevään mittaan suorittaa loppuun, mutta... Nyt tekisi kamalasti mieli tummanruskeita hiuksia! Olin jo niin lähellä sortumista tänään käydessäni kaupassa, mutta jotenkin sain itseni pidettyä kurissa.

Periaatteessahan voisin vaalennella ja värjäillä hiukseni seiskoiksi ja katsoa miten viihdyn niissä ja tummentaa sitten. Tämä kuitenkin vaatisi värinpoistoa, jota en muutaman kuukauden huvin takia halua tehdä, mahdollisimman vähillä vaurioilla haluaisin tästä kriisistä selvitä. Eli joko tummat heti-nyt tai seiska, kumpaan tahansa päädyn, niin siinä olisi sitten maltettava pysyä. Apua, mitä mää teen?

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #37 : 07.05.06 - klo:17:49 »
^ Ananas, tuttu tunne.  Eikös sulla ollutkaan punertava tukka? ??? Jotenkin tuntuu, että jos nyt laitat tummanruskeaksi, saatat kuitenkin alkaa kohta haaveilla siitä seiskasta - tai niin ainakin mulle kävisi. Sitten on taas kahta kauheampi urakka vaalentaa, kun on tummat. Kannattaisi varmastikin nyt kun on hyvässä vauhdissa ja tukka vaalentunutkin, laittaa se seiska ja sitten myöhemmin mahdollisesti tummennella taas. Yleensä se mistä on pidemmän aikaa haaveillut kannattaa testata ensin, koska ajatus jää helposti kummittelemaan takaraivoon jos siltä tieltä poikkeaa hetken mielijohteesta. Pätee vähän joka asiaan. ;)

Mulla on kans pidemmänajan värikriisi, en viihdy yhtään tässä nykyisessä tummuusasteessa ja toisaalta viihdyn paremmin kuin hyvin. Toisaalta inhoan tätä punertavaa sävyä, toisaalta rakastan sitä, tuo vähän eloa. Eli summa summarum, tässä pysyn ja sillä siisti. ;D
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 07.05.06 - klo:18:23 »
Jep, näin kai se on pakko tehdä. Eli nyt kevään aikana värjään seiskaksi ja sitten sillä tukalla olen niin pitkään kun pystyn, ainakin syksyyn saakka. Kamala kun tällaiset värjäysmielenhäiriöt iskevät ihan yhtäkkiä ja yllättäen, ja siinä unohtuu helposti järki päästä. Jälkeenpäin sitten kaduttaa ja tehtyjä vahinkoja joutuu korjailemaan vuosienkin päästä, huoh...

Penny, tämä mun tukka on värjätty neutraaleilla ruskeilla, eka viitosella sitten kuutosella, mutta väkisinkin tuo punainen vivahde puskee läpi. Saapa nähdä miten tämän perusseiskan tavoittelu onnistuu, tuon lämmön kanssa tappelu tulee varmasti olemaan aika vaikeaa.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 07.05.06 - klo:22:17 »
Mä selviän nykyään värikriiseistä suoravärien avulla. Sain reilu kaksi vuotta sitten värjättyä pituudet lähes omanvärisiksi, eli noin seiska-asteisiksi. Nyt mulla on tuonne rintsikan hakasiin ulottuva täysin omanvärinen, hyväkuntoinen tukka, joka kuitenkin hailakuudellaan ottaa päähän aika ajoin.

Koska tarkoituksenani on kasvattaa tukka tuonne vyötärölle asti, en uskalla lähteä enää sotkemaan kestoväreillä tai edes kevytsävytteillä. Niillä, tai lähinnä jatkuvilla mielenmuutoksilla, on ennenkin saatu tukka kaameaan kuntoon.

Kun alkaa oikeasti tympiä olla maantienvärinen, eli noin kerran kuussa, isken paketin Color Pulsea päähän. Näyttää kivalta reilun viikon verran, jonka jälkeen jaksaa taas olla hiirenharmaa vähän aikaa.
1a F ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #40 : 10.05.06 - klo:13:25 »
Mulla on kans pidemmänajan värikriisi, en viihdy yhtään tässä nykyisessä tummuusasteessa ja toisaalta viihdyn paremmin kuin hyvin. Toisaalta inhoan tätä punertavaa sävyä, toisaalta rakastan sitä, tuo vähän eloa. Eli summa summarum, tässä pysyn ja sillä siisti. ;D

Mitäs mitäs sie täällä suunnittelet?
Mie menin värjäämään tyven 4 asteella ja tuli jonkin aikaa pällisteltyä peilin edessä, että onko se nuin vaalea. Nyt on pientä kriisin poikasta ilmassa. Pitäskö pysytellä mustanruskeassa tukassa vai vaihtaako siihen niin vaaleaan neloseen. Pelkään, että mustan ruskeassa näytän ihan kuolleelta, kun kaikki aina sanoo, että vaalea suomalanen, joka on värjänny liian tummaksi näyttää ihan zombielta/kuolleelta ja joutuu meikkaan kauhean pakkelin naamaan, että näyttää ees joltaki.
Toisaalta katselin vanhaa 8-luokan koulukuvaa ja voi tsiisus näytin kauhealta. En osaa sanoa minkä asteinen tukka mulla kuvassa oli (ehkä 5?), mutta näytin kauhealta. Se tukan malli kyllä saattaa vaikuttaa asiaan samoin minun meikitön naama ja se että näytän aina idiootilta kuvissa. ;D

Pitäs yritää ottaa valokuvasta valokuva digikameralla ja pistää foorumilaisten tuomittavaksi, että mikä tukka näyttää parhaimmalta.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #41 : 10.05.06 - klo:13:53 »
Mustikka, minkäs sarjan nelosella värjäsit, kun tuli vaalea? Tai ehkä se on suhteellista, jos on tottunut mustaan, mutta kyllä mä olen saanut nelosasteisellakin tukalla "saatananpalvoja"-kommentteja.  ::) ;D

Viimeksi värjäsin Poly Colorin tummanruskealla ja on vähän mietityttänyt, että sopiiko mulle näin tumma. Toisaalta nyt oon saanut kommentteja, että sinisten, suht vaaleiden silmien ja tummien hiusten kontrasti on "kiehtova", ja olin noista kommenteista ihan otettu.  :-*

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #42 : 10.05.06 - klo:13:56 »
Mustikka, minkäs sarjan nelosella värjäsit, kun tuli vaalea? Tai ehkä se on suhteellista, jos on tottunut mustaan, mutta kyllä mä olen saanut nelosasteisellakin tukalla "saatananpalvoja"-kommentteja.  ::) ;D

Lorealin Excellence- sarja. Kyllä mie uskon, että väri on ihan oikea. Ongelma on minun korvien välissä. ::)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #43 : 10.05.06 - klo:14:32 »

Mitäs mitäs sie täällä suunnittelet?

En mitään ja vaikka mitä! ;D Suunnitelmia on enemmän kuin laki sallii, toteutus vain tökkii hiusten kuntoa/omia tulevia mielenmuutoksia jne ajatellen. Tarkoitus oli siis vaihtaa siihen astetta-paria vaaleampaan, mutta koska ei onnistunut kampaajalla niin meni hermot ja viimeksi läiskäisty juuriväri on siis yhtä tumma kuin aiemminkin. Eikä se aiempi enää näytäkään niin hyvältä (nim. vanhat kuvat katsottu täälläkin ;) ).

Houkuttelisi kovasti tuo Kikan cappucinonruskea, ja suklaanruskea on aina ollut salainen intohimoni... toisaalta tiedän että sitten himottaa taas punertava. Pitäis varmaan värjätä toinen puoli eri väriseksi, saisi kaiken kerralla ja voisi olla hetken tyytyväinen.

Mirre, tuo kontrasti on kyllä ihan totta, enkä yhtään ihmettele että olet saanut moista kommenttia, vaaleiden sinisten silmien + tummien hiusten kontrasti on tosiaan upea. Myös vihreät silmät tummien hiusten kanssa on hienot, tosin värin pitää sitten olla ainakin mulla kylmä eikä punertava. Vaikkakin noita saatananpalvoja/goottikommentteja saa tosiaan melkein millä tahansa värillä joka on vähänkään ihmisten silmissä tummemmanoloinen.

ÄH! Nyt on kyllä NIIN viittä vaille lähtisikö hakemaan värinpoiston + ruskean Vibranceväripaketin, vai ei... malttaisi odottaa vielä ensi viikkoon, että saa pidennyksen päähänsä. *jupinaa*
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #44 : 10.05.06 - klo:14:36 »
Värikriisiä tässäkin päässä. Hiihtolomalla kävin kampaajalla ja annoin vapaat kädet värin suhteen. Sain 6-tasoisen ruskean, mutta siinä oli ihan liikaa punaista. Kun vielä moneen kertaan mainitsin että viileitä sävyjä, kun mulle ei lämpimät oikein käy.
Kampaajalla käynnin jälkeen olen värjännyt 2x castingin vaaleanruskealla. Lopputulos on vaan aivan liian tumma, 4-tasoinen ehkä. Nyt olen sitten yrittänyt kulutella väriä oikein urakalla. Haaveena olisi sellanen tummanvaalea Madde/Mischa tukka. Kampaajalle suuntaan reilun viikon päästä.