Ärhh, värikriisiä pukkaa hyvinkin. Ja tottakai rahatilanne on sellainen, että tässä on tyydyttävä kotivärjäykseen.
Mulla on ihme sykli näiden mun hiusten kanssa, annan olla suht luonnollisena vaaleanruskeana (tai sellainen v.rusk-maatienharmaa, mitäänsanomaton joka tapauksessa

), sitten laitan vaaleita raitoja..Sit vähän enemmän.. Kunnes kyllästyn ja laitan jonkun ruskean värin.. Kunnes taas, boooring ja rupean raidoittamaan. Kuinka hölmö voi olla!?
Noh, ilmeisesti vielä hölmömpi kun ajattelin, että kalmankalpeaan hipiääni sopisi punainen väri. Laitoin siis Casting Crème Glossin värin 645 Tummanvaalea kuparimahonki. Lopputulos on liian jyrkkä ja kylmä.
Mutta mitäs nyt? Haluaisin jonkun ruskean värin, jossa ei mielellään ole mitään punaiseen vivahtavaa. Itsellä on punapigmenttiä aavistuksen verran hiuksissa, ihossa pisamien muodossa ja vielä kun tuossa päässä nököttää tuo kuparimahonki, niin.. tarvinneeko selittää. Värinpoiston joutuupi varmaan tekemään ja sitten peljätä tippuuko hiukset päästä ja tuleeko vihreä pää kun lykkää jonkun värin siihen päälle.
Kertokaas juurikasvu.orgin untuvikolle, mitäs mää nyt niiku teen? Värejä olen miettinyt 6-7 tasolta. Kaippa ne sopii, kun ovatten lähellä omaa väriä. Mutta mikä väri tarkemmin, varmaan tuhkaan taittuva välttääkseni vihertävää luukkia...?
Epäselko sepustus, mutta olen lähes paniikinomaisessa tilassa (

), kun yritän miettiä seuraavaa siirtoa näiden hiusten kanssa.