Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686642 kertaa)

Carmela

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #360 : 23.01.09 - klo:08:47 »
joo ei missään tapauksessa käy mulle mikään missä on vähänkään kultaa, siksi toi Lorkku on poissuljettu. Puhdas tuhkataitto pitää olla, tai sitten tuhka + helmiäinen, mutta noita jälkimmäisiä nyt on jos mahdollista Suomessa tarjolla VIEläkin vähemmän jos lainkaan......

Poissa terde

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #361 : 23.01.09 - klo:12:28 »
Muistelin nähneeni 8.1 värin, mut saattohan se olla, et siinäki oli kultaa mukana.. Mut ne oli menny aika hyvin kaupaks silti. Taitaa olla aika suosittu/yleinen väri!

Esve, Garnierilta ei oo 6.0 Suomessa.. mut siitä tuliskin aika tumma, ja vaikka on .0, niin ainaki mulla sellasestaki on tullu vihertävä värinpoiston jälkeen. Koskaan ei tiedä.. Mutta astetta vaaleempaa suosittelisin minäkin.

Mulla taas on se ongelma, et haluisin herkulliset karamellin väriset hiukset, mut ei vaan onnistu.. Sellaset lämpimät sävyt tuppaa muutenki haalistuu liian nopeesti.. :-[  Viimeks väri veti taas pituudet liian tummiks kun väri alko kerrostuu enkä oo nyt yhtää tyytyväinen tähän tukkaan. Parturikeikka varmaan eessä...

vaalentaja

• Vieras
« Vastaus #362 : 24.01.09 - klo:01:54 »
Nytten itsellänikin todellinen kriisi !
Ei todellakaan mitään tietoa, että mitä tälle tukalle tekis.. ???

On nytten joku 5-6 asteinen neutraaliruskee, kun on tässä tullu haalisteltua.
Kieltämättä haluisin värjätä tumman ruskeet, mutta tiiän, että en jaksa niitä kauaa ja sitten niistä taas ei pääse helpolla pois.. Haluisin myös sellaset 8 asteiset vaaleenruskeet, mutta en taas jaksais alkaa sössimään värinpoistojen kanssa, kun tukka on niin ihanan hyvässä kunnossa pitkästä aikaa !

Pittääpä tässä nyt funtsia kaikkee, ku juurikasvuki alkaa pukkaa kohta aika mahtavasti, että kumminki pakko melkein jotain tehdä..

Tuo tumma kyllä houkuttelee tosi paljon, että onko esim. Casting Creme Gloss kuinka tiukkaa tavaraa ? Meneekö tiukastikki tukkaan kiinni, ku pakkauksessaki on, että kestää vain noin 24 pesua..

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #363 : 24.01.09 - klo:13:19 »
^
Kyllä toi Casting creme gloss varsin kestävältä on vaikuttanut. Mun sisko värjäili pari vuotta 4-5 tummuisilla sävyillä ja nyt vuoden värjäystauonkin jälkeen on hiukset edelleen hyvin tummat värjätyiltä osilta. (hänellä luonnostaan n.9)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 24.01.09 - klo:14:00 »
^^ Todellakin, siihen 24 pesuun ei kyllä kannata yhtään luottaa. Musta toi ccg vastaa kestovärin pysyvyyttä. Voi siitä saada sen asteen ehkä haalistettua, mutta se ei paljoa lohduta kun nuo 500 ja 400 ainakin vetää molemmat lähes tummanruskeiksi eli paljon odotettua tummemmaksi kuin mitä on toivonut.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #365 : 27.01.09 - klo:09:44 »
Heipähei.. Olen uusi tällä foorumilla ja tulen heti itkemään tänne itseaiheuttamaani hiuskatastrofia. Laitoin eilen värinpoistolla käsitltyihin hiuksiini lorealin preference sävyn 8.34 florencen ( http://www.drogisterij.net/producten/231x231/169143.jpg ) Ja hiuksistani tuli aivan kaamean oramssit :(

Nyt en oikein tiedä mitä minun kannattaisi tehdä tälle pehkolle ? Haalistuukohan yhtään vai olisiko jotain väriä jolla saisi peitettyä tuon kaamean oranssin? En tahtoisi älyttömän tummaksi tätä tukkaa kuitenkaan. Itku ihan meinaa tulla :(
2b M iii

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 27.01.09 - klo:10:13 »
^ En tiedä onko mussa nyt jotain vikaa vai miksi tuo väri on mielestäni tosi nätti. Onko ihan mahdoton ajatus, että jotenkin tottuisit tuohon...?

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #367 : 27.01.09 - klo:10:20 »
Minusta se on ihan liian kirkuva tämmöselle rauhalliselle kotiäidille  ;D Tuntuu että tämä näyttää samalta kuin teinitytöillä tuolla kaupungilla jotka ovat leikkineet värinpoistolla vaalean tukan toivossa. Mutta nyt koitan tässä haalistella tätä.. löin kourallisen tehohoitista päähän ja kelmua ja pipon päälle. Katotaas jos haalistus ees vähän luonnollisemmaksi päivän aikana :)
2b M iii

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #368 : 27.01.09 - klo:11:22 »
^
Minä nyt en ole minkään sortin ekspertti näissä väriasioissa, mutta itse sain recital preference 8.32 haalistumaan aika tehokkaasti öljyllä. Saatoin pistää pelkkää öljyä päähän koko yöksi.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #369 : 27.01.09 - klo:12:34 »
No nyt tuli parisen tuntia pidettyä tuota ainetta päässä ja nyt tukka näyttää tältä

Toisessa kuvassa ilman salamaa ja toisessa salama.
Eli possunpunanen reuhkatukka  ;D Joo en minä enää tiedä mitä tehdä tälle. Ehkä vaan opettelen elämään tämän kanssa :)
2b M iii

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 27.01.09 - klo:12:53 »
^Miksi mä en näe sitä possunpunaista reuhkaa vaan persoonalliset, kiiltävät ja kauniit hiukset? :P

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #371 : 27.01.09 - klo:13:20 »
^ Jep, todella kauniin väriset hiukset! :) Näyttävät haalistuneen melko luonnollisiksi, mutta silti pirteyttä jäljellä..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Abbey

• Vieras
« Vastaus #372 : 27.01.09 - klo:23:34 »
En siis ole ainoa värikriisistä kärsivä.

Itsellä on tällähetkellä tämmöiset rehellisesti järkyttävän väriset hiukset. Värjäsin vaaleiksi ja olihan se jonkinaikaa aika nätinkin värinen kunnes keltaisuus astui kuvaan. Itselläni ei ole ikinä ollut aikaa ostaa hopeashampoota joten kärsin vain tästä kamalasta väristä.

Kampaaja raidoitti hiukset jokinaika sitten todella vaalealla sävyllä ja taas sain hetken nauttia kivasta hiusväristä. Nyt keltaisuus palasi kuitenkin jälleen.

Tämä alkaa olla tosissaan rasittavaa, joten harkitsen tummiksi värjäämistä. Oma väri on vaalean ruskea/ tumman vaalea. Tosin juurikasvu näkyy todella paljon nyt kun nämä tällaiset keltasehkot ovat.

Itselläni oli kerran todella tummanruskea hiuset joista pidin todella paljon. Olin kuitenkin liian tottunut vaaleahkoon hiusväriin, joten en tottunut tummiin hiuksiin ja sitten tosiaan tein tuon virheen ja blondasin.

Nyt en tiedä oikein mitä haluan. Haluaisin tummat hiukset, mutta pelkään etten totu niihin ikinä. Koska lukuunottamatta tuota yhtä kertaa olen aina ollut suhkoit vaaleahiuksinen.

Ehdotuksia? ;<

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 27.01.09 - klo:23:40 »
Itselläni ei ole ikinä ollut aikaa ostaa hopeashampoota joten kärsin vain tästä kamalasta väristä.
No ostaisit sen hopeashampoon tai jtn sävytettä pitämään keltaisuuden poissa, kun kerran keltaisuus on vikana? Aika simple plan, jos multa kysytään. Turhaan kannata kriiseillä jos kriisiin on niin helppo ratkaisu.
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Carmela

• Vieras
« Vastaus #374 : 28.01.09 - klo:10:17 »
Pakko kysyä; Voiko jollakin OIKeasti olla niin KIIRE ettei ehdi ostamaan shampoota.....???? Kuinka ihmeessä sulla sitten on ollut aikaa ylipäätään värjätä hiuksia.....?  ???