Teenpä uuden topicin kysymykselleni, kun en vastausta onnistu löytämään enkä tiijä mihin tään myöskään lykkäisi - täysin kokematon palstalla kun olen

Kun värjäsin reilu viikko sitten Swartzkopfin kevytvärillä (tai no, kampaaja värjäsi) hiukseni ekaa kertaa elämässäni. Oma väri on toooosi vaalea, melkein valkea tai platina (juuresta, latva ottaa hieman tummempi/värjäytynyt). Väriksi tuli kuparin ja kullan sävytteinen seiska - joka kuitenkin tummensi huomattavasti. No, kaikki hyvin, mutta sitten tänään päätin alkaa vaalia hiuksiani ja kipitin ostamaan astetta paremmat tuotteen kutreilleni. Valitsin Tigin O&H -shampoon ja Superstar-hoitiksen. Suihkuun menin punervaisella, tummanvaalealla päällä, mutta sieltä tulin omalla platinaisella tukallani! Olin tosi järkyttynyt, sillä kun hiukset oli kuivuneet, näin, ettei väristä ollut pienintäkään ripettä jäljellä! Nytten päänahka myös kutisee kivasti ja tuntuu kuin pää olisi tulessa eli kuumotus on erittäin huomattavaa... Tahtoisinkin tietää, mikä aine näissä - tai jommassakumassa - tiputti värin niin totaalisesti kerrasta pois (ja miks mun pää on liekeissä), Mietin vaan, että jos vielä käytän näitä, niin tippuuko multa seuraavaksi hiukset kokonaan..

Joo tiijän, että ei nää mitään värinsuoja-härpättimiä oo, mutta tuskin nyt minkään tavallisen shampoon ja hoitiksen pitäisi ottaa väriä
yhdella kertaa
kokonaan pois..

Nyt kyllä surettaa niin vietävästi kun piti laittaa sopimattomiin tuotteisiin rahaa ja värikin huuhtoutui viemäriin (varsinkin kun se kampaaja-täti sanoi, että ne kävis myös värjätylle letille..

) Uskaltaakohan näitä käyttää enää... Kun opiskelijakukkarosta toi on kyllä aika sietämätön lovi

Ja millähän mää tän kuumotuksen saan poies?

Mulla on aiemminkin ollu päänahan ongelmia, just kuumotusta ja kutinaa, mutta ei mitään tällasta.. Ja tänhän piti
parantaa mun hiustilannetta...
Siirsin viestin tähän ketjuun. -Luomo-