Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686321 kertaa)

Poissa salute

• HAIRahtanut
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #45 : 10.05.06 - klo:14:49 »
Mustikka, minkäs sarjan nelosella värjäsit, kun tuli vaalea? Tai ehkä se on suhteellista, jos on tottunut mustaan, mutta kyllä mä olen saanut nelosasteisellakin tukalla "saatananpalvoja"-kommentteja.  ::) ;D
Lorealin Excellence- sarja. Kyllä mie uskon, että väri on ihan oikea. Ongelma on minun korvien välissä. ::)

Preferencen kolmosesta tuli veljellä hädin tuskin niinkään tumma, mitä pakkauksen naisella. 2.16 ei omassa päässä ole myöskään nähnytkään mustaa. Siksi uskoisin, että Mustikallekin on voinut tulla vaalea tulos tuolla Excellancella.
Jaksan aina ja ikuisesti ihmetellä täällä foorumilla "jo nelonen veti melkein mustaksi"-kommentteja.   :o ::)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #46 : 10.05.06 - klo:15:55 »
mutta kyllä mä olen saanut nelosasteisellakin tukalla "saatananpalvoja"-kommentteja.  ::) ;D

Hehee, no sitten mulla kai on saatananpalvojatukka, kun kerran ihan korpinmusta on ;D ;D ;D Ei mulle onneksi kukaan ole niin sanonut, jotkut kaverit ehkä tosiaan vitsinä.

Mutta eniten saan kuulla olevani Nemi ;D Ja sitä kyllä aika paljon muistutankin kyllä (luonteelta ja hiuksiltanikin, tosin en juo enkä polta). Tai sitten Milla Magia olen kans, heh.

Edit. Ai juu, sitä piti sanoa vielä, että vaikka kuinka joku sanois, että vaalea iho ja mustat hiukset saa näyttämään zombilta niin voivoi. Mä en ainakaan tästä väristä aio luopua hetkeen (koskaan en sano koskaan ;D), koska nyt ei ole ollut edes minkäänlaista värikriisiä, kaikki meikkisävytkin sopii ja voi laittaa välillä punastakin tai violettia vaatetta ilman, että tulee liian värikäs olo :D

Mutta kaipa tuohon asiaan vaikuttaa ihon sävykin. Mulla on niin vaalea iho, että se kai sitten sopii hyvin mustien hiusten kanssa. Ja mulla on vihertäävnsiniset silmät.
« Viimeksi muokattu: 10.05.06 - klo:16:02 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #47 : 11.05.06 - klo:15:09 »
Pikkusisko värjäilee 100%colorilla, kolmosella siis. Ja sen on tukka ihan ihan musta aina värjäyksen jälkeen, ei näytä minusta valossakaan tummanruskealta.
Mutta ehkä nuo merkit vaihtelevat, tiedä sitten. :)

ChaosBlack, ei tietenkään kannata ottaa mustaa pois vaikka jotkut ei siitä tavallisilla suomalaisilla tykkäisikään. Itse olen nyt kovinkin mieltynyt tähän punaiseen, vaikka toisaalta sittenkin haluaisin myös värjätä tummemmaksi, ihan jo tuon takia mitä sanot vaatteiden ja meikkien väristä. Mullekin kun on tullut joku kumma värikausi, ja kauhean monet värit riitelee punaisen kanssa.
Mutta sitten taas kun pitää mustaa paitaa, niin pitäähän sen tukan erottua. ;)

Edit. Iski taas pidempään vaivannut värikriisi. :/ Jostain syystä tekisi kauheasti mieli tositosi vaaleaa tukkaa..
Mutta itsemurha se olisi sellainen tähän nyt pistää.
« Viimeksi muokattu: 11.05.06 - klo:21:05 kirjoittanut Henriikka »
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

doomsower

• Vieras
« Vastaus #48 : 23.06.06 - klo:01:49 »
Mun tekisi taas mieli laittaa kokomusta kuontalo. Tämä punainen tyvikasvu on hiipinyt niin pitkäksi, että alkaa olla liian värikäs olo. Mulla on kyllä 1+ joku jämä purkkia punaista sävytettä jemmassa, että kai käytän ne nyt ensin pois. Saan sitten syksyllä synkistellä mustalla :)

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 23.06.06 - klo:12:21 »
Värikriisi täälläkin. Joinain päivinä haluaisin niin kovasti takaisin blondiksi ja joinain päivinä tämä punainen on maailman ihanin. Ennen punaista olin vuosia blondi, ja tykkäsin siitä kovasti. Tosin silloin haikailin kirkkaanpunaista... Tuntuu, että nämä hiuskriisit liittyvät aina elämäntilanteen muutoksiin. Tästä punaisesta tuskin blondia enää saa, ainakaan tappamatta koko kuontaloa... Argh.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #50 : 24.06.06 - klo:00:23 »
Suunnitteilla on ollu kasvattaa/vaalentaa tukka 4 asteiseksi. Katselin sitten vanhoja kuvia ja jotenkin se vaaleampi ruskea näyttää ei niin yhtään miltään (tai sitten se johtuu siitä, että en ollu silloin älynny tehdä vaaleille kulmakarvoille mitään enkä meikannut -> näytin luonnottomalta, kun oma väri kuitenkin on luonnostaan blondi). Sen sijaan ihastelin minun riparikuvaa, jossa mulla on pikimusta tukka (ja vahva meikki). Tsekkasin nyt myös 4 asteisella värjättyä tyveä (6cm). Tuli sellainen plääh-olo, ei se ole minkään näköinen.
En keksi mitä tekisin tälle tukalle. Musta on toki ihan liian musta mulle, mutta miksi en pitäytyisi 3 asteessa vai onkohan se liian tumma?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 24.06.06 - klo:00:43 »
Mustikka, jos sun omaa silmää miellyttää se kolmos-asteen väri, niin anna mennä vaan. Itsekin ajattelin palata takaisin koko kuontalon kolmos-sävyyn, on jotenkin niin hailakan näköinen, jos on vaaleampi päällystukka. Kannattaa oikeasti luottaa omaan makuun, ja katsella just vanhoja valokuvia ;)
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 24.06.06 - klo:00:50 »
^Niinhän se pitäis. Mie vain en haluais kuulua niihin, jotka värjäävät liian tummaksi ja näyttävät sitten kuolleelta. En osaa itseäni sillä tavalla arvioida.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #53 : 24.06.06 - klo:14:49 »
Mustikka höpsis, en usko, että näyttäisit kuolleelta. Itse en ainakaan näytä, vaikka mustalla/sinimustalla värjäilenkin.  Tästä väristä saan kuulla vain positiivista kommenttia. Ja mulla oma blondi vetää mut ihan kalpeaksi, koska kumminkin mustiin pukeudun.

Ja tummien hiusten kanssa näyttää monet tummemmat/räväkämmät meikit tosi hyviltä ;)

Tosin kannattaahan sitä silti miettiä tarkoin, ettei sitten itseään harmita. Onhan se niin, että joillekin liian tumma on vain liian tumma.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 24.06.06 - klo:15:01 »
Torstaina kun olin Porissa ostoksilla niin suurella osalla naisista oli melkein musta tukka.Mun mielestä kyllä aika monelle sopii tumma tukka parhaiten.Mulla on jotenkin pliisu olo vaaleammalla tukalla ja sitten kun värjää takaisin tummaksi niin se väri tuntuu niin kotoisalta.Tukka näyttää parempikuntoisemmaltakin tummana.Minä olen ainaki saanut vain kehuja tummasta tukasta ja kaikki värit on kyllä käyty läpi.Minulla on luonnostaan lähes mustat kulmat ja ripset.Niin jo muun värityksen puolesta vaalea näyttää hölmöltä vaikka oma tukan väri on melkein blondi.

Saheli

• Vieras
« Vastaus #55 : 24.06.06 - klo:20:13 »
Meikäläisellä tummat hiukset oli ihan kivat ja taisivat sopiakin, mutta kun kulmakarvat on niin vaaleat,  niin se näytti hiukasen hassulta ilman meikkiä. Tosin kyllähän kulmakarvoihinkin saa helposti väriä laitettua.

doomsower

• Vieras
« Vastaus #56 : 22.07.06 - klo:13:32 »
Ääk! Eilen yhtäkkiä alkoi ahdistaa tämä punainen, liian vaalea! Mulla on vielä yksi purkki punaista sävytettä joka pitäisi käyttää pois ennen mustaksi värjäystä. Äh, miksi pitää ostaa varastoon liikaa värejä. :/

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #57 : 22.07.06 - klo:20:23 »
Auringonkukka Kattelin noita sun kuvia ircissä ja mun on ihan pakko udella et millä värillä oot värjänny hiukses siinä kuvassa jossa oot miehesi kanssa, kuvan nimi tais olla "Herkkää" :) Oli nimittäin just sellasen väriset kuin mitä ite himoitsen, sellaset violettiin vivahtavat jos en väärin muista.. :)
Kosmetiikkahörhö.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 24.07.06 - klo:17:22 »
Monilla tuntuu olevan tuo tumma sellainen "kotoinen" väri, mulla taas vaalea on sellainen "sieluni väri"  ::)  Kaksi kertaa olen värjännyt ruskeaksi, ehkä joku 5-asteinen eli ei edes mikään kauhean tumma, mutta näytin mielestäni ihan kuolleelta. Myöskään punaisessa en tunne olevani "kotonani". Sieltä peilistä ei vaan katso minä, vaan joku muu. Sama juttu oli lyhyen tukan kanssa. 8-asteiset ja sitä vaaleammat kylmät sävyt ovat mun väri, jossa tunnen olevani oma itseni. Ja tukan täytyy olla pitkä!

On se jännä, miten toiset tykästyy johonkin tiettyyn väriin ja jotkut ei osaa koskaan päättää. Onneksi itse olen yrityksen ja erehdyksen kautta saanut selville "sieluni värin"  ;D
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 24.07.06 - klo:18:00 »
Täällä myös värikriisi. Tällä hetkellä punainen päältä, musta/tummanruskea alta. haluttaisi ehkä kovasti värjätä tummaksi taas tukka, mutta toisaalta tämä ihana punainen on ihana aina :) Kirkas ja sopii ehkä naamaankin ihan hyvin. Tummasta en niin muista. Mutta hyvältä se ainakin takaa näytti :P Nyt onkin kova päätös, että värjäänkö tummaksi, ei tätä ainaista tummaa juurikasvua kestä, mutta varmasti haluan vielä punaista joskus :(