Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686636 kertaa)

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #525 : 28.12.09 - klo:18:46 »
Hahah ootte niin mainioita  :D
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #526 : 28.12.09 - klo:21:40 »
Mikähän se lämmin ja vaalea sävy voisi olla? Oon kokeillu kaikenlaista mutta ikinä ei osu oikeen nappiin  :-[ mietin että millaseks tukka menis jos nyt iskisin päähän tän http://www.loreal-paris.co.uk/img/l10n/products/305x262/HCo12_1.jpg

Ku ton pitäs vissii vaalentaa jonkin verran? :p

Ei se vaalenna VÄRJÄTTYÄ hiusta. Väri ei vaalenna väriä. Hiusvärillä saa ainoastaan vaalennettua omaa luonnollista väriä. Mikä tuon pidennyksesi värikoodi on? Luultavastikkin oikea sävy olisi jokin ysi asteinen vaalea jossa on ripaus kultaa seassa.

Mutta tosiaan että saat noita värikertymiä pois niin tee se vaalennuspesu. Haulla löydät sen tekemiseen ohjeita.

Champagne

• Vieras
« Vastaus #527 : 03.01.10 - klo:13:27 »
Apua tarvittaisiin nyt... Vaalensin shokkipunaisen tukan Poly Blonden L1 plussalla, tulos oli marilynblondi tyvestä ja pituudet menivät sellaisiksi firefox-logon hännänpään värisiksi,vaalean oransseiksi.  ;D Nyt haluaisin tasoittaa värin yksivärikseksi, mutta kaupan blondivärit vetää tukan harmaanruskeiksi! Haaveissa olisi kullanvärinen blondi, joten tuollainen harmahtavuus ei tosiaan ole kiva ylläri. Mitä teen? Pitäisikö tukka sittenkin vaalentaa yksiväriseksi ja lähteä sitten siitä liikkeelle? Mikä olisi hyvä keino (vähemmän vahva blondaus/vaalennuspesu...?).

Kiitos jos joku jaksaa vastata!  :)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 03.01.10 - klo:17:24 »
^ ensimmäiseksi peppu penkkiin ja lukemaan:
Virallinen vaalennustopic
Virallinen vaalennustopic, arkistoitu ja pitkä
Värinhaalistusvinkkejä

Kyllä, värinpoistoja joudut vielä tekemään. Haaleanoranssista ei tule kultablondia millään kestovärillä, pohja pitää olla vaaleampi. Tyveen ei kannata enää värinpoistoa levittää eli pituuksiin vain. Tarkkaile vaalenemista ja hiuksen kuntoa ettei tule vahinkoja.
« Viimeksi muokattu: 03.01.10 - klo:17:26 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Champagne

• Vieras
« Vastaus #529 : 04.01.10 - klo:13:51 »
Joo kiitoksia vaan, olen kyllä tietoinen noista ketjuista. En kuitenkaan, ihme ja kumma, jaksanut kahlata läpi melkein sataaneljääkymmentä sivullista kommentteja joten aattelin kysyä täältä ns. täsmäohjeita, mutta kerran niiden antaminen on näin vaikeaa nyypälle niin enpä voi muuta sanoa kuin että sorry vain, en häiritse teitä täällä enää ja painun takaisin taustailemaan.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 04.01.10 - klo:16:06 »
Blääh.. Olen värikriisissä. Tällä hetkellä tukka on vaalea, n.9-10 asteinen omanvärisillä raidoilla. Tähän päästiin suurella vaivalla ja hiusten rääkkäämisellä, tukka on nimittäin vielä syksyllä 2008 musta, jonka jälkeen kirkkaanpunainen viime kesään saakka. Kesällä sitten alettiin vaalentelemaan. Väri tällä hetkellä on toisaalta ihan nätti, ja monet ovat sanoneet sen sopivan minulle, kun on lähellä omaa sävyä. Mutta se punainenkin sopi minulle.. Ja se musta ja tummanruskeakin. Olen jo jonkin aikaa tuijotellut punaisia kuontaloita himoiten sitä väriä itselleni, mutta jos nyt värjään punaisella niin tuntuu kuin heittäisin vaalennukseen menneen ajan, vaivan ja rahan hukkaan  :(  Kaiken lisäksi tarkoitus olisi mennä naimisiin syyskuussa 2010 ja haluan olla vaalea morsian... Mutta se punainen.. Miten jaksan pysyä blondissa vielä ainakin noihin häihin saakka!? Pitäisikö vaan katsella netistä ym. kauniita vaaleita hiuksia, että oppisi taas pitämään tästä blondista? Vaikeeta  :-\
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 05.01.10 - klo:10:50 »
^ Omien hiusten värisillä raidoilla saisi ainakin hiusten juurikasvun huomaamattomammaksi ja ne voisivat muutenkin tuoda vähän vaihtelua  :) Hyvä kampaaja osaa katsoa hiustesi tyvikasvusta oikean sävyn ja laittaa raidat.  Itselleni on laitettu vaaleaksi raidoitettuihin hiuksiin omanvärisiä raitoja, ja tykkään kyllä! Tyvikasvuakin sietää paljon pitempään näin...
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

akuna

• Vieras
« Vastaus #532 : 10.01.10 - klo:10:47 »
Olen nyt ollut melkeen vuoden blondi, värjäsin taas äsken tyvikasvun vaaleaksi. No alkopa saman tien kyllästyttää tää blondi vaikka lopputulos onkin ihan onnistunut. Harmittaa vaan kun ehdin ihan turhaan juuri vaalentaa tyven... Milläköhän tätä 9-10 asteista tuhkanvaaleaa edes kannattaisi värjätä tummemmaksi, kun tavoite olisi lähellä omaa väriä luonnollinen 7-8. Ajattelin ensin lorealin excellencen 8 tai casting creme gloss 800. Tarttuukohan kestoväri edes vaalennettuun hiukseen? Ei nämä kovin huonossa kunnossa oo, latvoista pikkasen kuivat. Toi casting creme gloss kiinnostaisi, mutta paketin kuvassa se sävy on mun mielestä vähän punertavaan taittava, onkohan se hyvä asia, eikö vaaleesta tummaksi värjätessä meinaa helposti mennä vihertäväksi? Toihan neutraloisi sitä jos oikeasti on punertavaa. Kerran värjäsin blondin päälle tavallisen castingin vaaleanruskeella(marmotte) ja siinä oli ihan aavistuksen vihertävään taittava sävy, ainakin kuvittelin niin. No se onkin aika kylmä sävy. Oranssia värjätyn näköistä hiusta en missään nimessä myöskään halua. Mahdollisimman täyteläinen sävy tietenkin toivottava, mutta ilman sitä värjätyn hiuksen kuparista tai punaista hohtoa...

Harmi muuten että tavallinen casting on taidettu lopettaa tai ainakin sävyvalikoima on ihan onneton? Oli meinaan parempaa tavaraa kuin tuo creme gloss, joka ei ole edes kevytväri vaikka niin väittää.
« Viimeksi muokattu: 10.01.10 - klo:10:50 kirjoittanut akuna »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 10.01.10 - klo:11:25 »
Minua on monta vuotta jo himoittanu kirkkaanpunainen tukka. Hiukset ovat olleet kuusi vuotta mustat ja tämä tarvitisi kyllä varmaan aika monta värinpoistoa, että pääsisin siihen tulokseen  :( Hiukset ovat nyt hyvässä kunnossa ja ei todellakaan huvittaisi lähteä leikkimään värinpoistolla... Pidän tästä mustasta todella paljon ja se sopii minulle, mutta kirkkaanpunaiset hiukset saavat minut aina huokailemaan  :P

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #534 : 10.01.10 - klo:13:36 »
^ Punaisen tukan saamiseksi riittäisi ehkä kaksi värinpoistoa. Ehkä yksikin. Tosin jos sulla on tosi kerrostunut se musta väri, niin ei varmaankaan yksi riittäisi. Mä poistin mustan värin joulukuussa ja mulla on nyt vaaleat hiukset, tehty yhteensä kolme värinpoistoa ja laitettu taittavaa sävyä päälle :) Aikoinaan, kun oon värjännyt mustasta punaiseksi, niin mulle on riittänyt yksi värinpoisto ja siihen punaista suoraväriä päälle. Toki latvat on vähän tummemman punaiset olleet mitä tyvi, mutta kuitenkin ihan selkeästi punainen tukka.

Suosittelen silti miettimään, jos kerran musta sopii hyvin ja hiukset ovat hyvässä kunnossa! Vaikka ymmärrän paremmin kuin hyvin, miltä tuntuu, kun joku väri vain alkaa himottaa liikaa.

Tosin mulla ainakin toistaiseksi värikriiseilyt on ohi. Tai noh, tahtoisin oman värisen vaalean tukan, tää värjätty vaalea ei vaan ole yhtä nätti. Varsinkaan, kun on tosi voimakkaasti keltainen. Enemmänkin kriiseilen hiusten pituuden kanssa :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 10.01.10 - klo:14:04 »
^Minäkin laskeskelin, että kaksi ehkä riittäisi, mutta silti  :P

Just sain pois leikattua viime kertaisesta värinpoistosta kärsineet latvat (värjäsin alta punaiseksi hiukset). Kasvatusprojektikin on käynnissä, joten mitään tradikaalia ei kannattaisi tehdä...
« Viimeksi muokattu: 10.01.10 - klo:14:06 kirjoittanut Sinimusta »

Lanttu

• Vieras
« Vastaus #536 : 10.01.10 - klo:17:03 »
Hei! Mulla on kauhea hiusvärikriisi. Haluaisin saada muidenkin ihmisten mielipidettä siitä, mikä minulle sopii.

Aloin vaalentamaan punertavanruskeita hiuksiani syksyllä. Tarkoituksena olisi ollut vaalentaa hiukset jonkin sävyisiksi vaaleiksi. Nyt hiukseni ovat tyvestä hieman kellertävän vaaleat ja pituudet ovat sitten jotain vaalea, punertavaa ja ruskeaa. Olen sitä mieltä, että vaalea ei ehkä ole se paras vaihtoehto. Ei sillä etteikö se sopisi minulle, mutta ärsyttävää on että jo parin viikon jälkeen värjäyksestä näkyy juurikasvu.

Ihoni on vaalea, pisamainen ja silmät ovat vihreät. Oma värini on lapsena ollut hieman kellertävä vaalea, mutta nykyään se on tummanvaalea, kenties vaaleanruskea.

Haluaisin tietää mikä väri sopisi minulle? Olen aina tykännyt kuparinpunaisista hiuksista, mutta en tiedä sopisiko se minulle? Minkälainen ruskea sopisi minulle?

(en tiedä kuuluuko tälläiset kysymykset tähän aiheeseen)
« Viimeksi muokattu: 10.01.10 - klo:17:14 kirjoittanut Lanttu »

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #537 : 10.01.10 - klo:18:47 »
Minusta punaiset sävyt sopii juuri pisamille ja vaalealle iholle.Voithan koittaa jotain suoraväriä erinlaisissa punasissa sävyissä?Itse olen todella kalpea,pisamia ja punainen hennattu tukka sopii kun nenä naamaan,posiitiivista palautetta vain saanut tästä väristä.Mulla on ollu kaikki mahdolliset sävyt päässä ja tämä on se joka sopii parhaiten.

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 12.01.10 - klo:13:16 »
Jes. Pilasin tukkani värjäämällä juurikasvun Silk Therapy USA:n värillä 6C viime perjantaina. Pituuksissa pidin vain sen 5 minuuttia, mutta ne sitten jostain syystä onnistui imaisemaan sitä väriä niin, että niistä tuli (pinkkiin taittavat) kirkkaan punaiset! En sitten tajua miten kuparista voi tulla kylmän punainen. Ja todella kirkkaan punaiset vaikka pidin vain hetken! ??? :#

Tein heti perään kaikki mahdolliset öljy-, syväputsari-, ja rekkumuhitukset, tein värinpoistopesun (raitapaketin vaalennusjauhe) ja sitten vielä perään vaaleita raitoja tasoittamaan mansikanväristä lopputulosta. Eilen värjäsin päälle Casting Creme Glossin 724:lla. Lopputulos pehmeni luonnolliseksi ruskehtavan kupariksi, mitä toivoinkin, mutta ne raidat, jotka tein toissapäivänä, muuttuivat ehkä hieman vihertäviksi.

Nyt aikomuksena laittaa vielä uudet vaaleat raidat päälle, mutta onko vaaraa, että ne vetäisi vihreään? Olen ymmärtänyt, että se toimisi vain toisinpäin, eli vaalennettu pohja + ruskea kestoväri = vihreä. Miten on ??

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 18.01.10 - klo:07:42 »
Mä olen yllättynyt. Mähän olen kävelevä hiusvärikriisi mutta nyt ei himota mikään muutos! Tukka on ollut musta reilu pari viikkoa ja tää tuntuu edelleen hyvältä.  :-* Ei ihan pikimusta vaan sellanen luonnollinen.