Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687572 kertaa)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #555 : 14.02.10 - klo:23:24 »
Argh. Kaipaisin hieman apua.

Värjäsin raidoittamalla vaalennetun, tyvestä ja alta maantienharmaan (joka siis oma värini) tukkani jollain 7-sävyisellä kestovärillä. Ajatuksena oli tasoittaa vaaleiden osioiden ja oman värin eroa, mutta en tyhmänä tajunnut ottaa huomioon että tietenkin se vaalea menee harmaaksi ilman punapigmenttiä (eikä tää ollut eka kerta, miksei ihminen voi oppia?!). Kaapista löytyi onneksi käyttämättä jäänyt kultakuparin sävyinen väri, jonka vetäisin harmaiden pituuksien ja latvojen päälle. Harmaa häipyi aika hyvin, mutta tää väri on silti aika kauhea. Tyvestä vähän punertava, muualta omituinen haalistuneen näköinen vaaleanruskea.

Haluaisin nyt sellasen lämpimän toffeensävyisen. Tiedän, että se on aika haastava tavoite, mutta olisko kenelläkään ideoita? Ja mitähän tapahtuu, jos tähän yrittää nyt tehdä vaaleita raitoja?

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 15.02.10 - klo:18:07 »
Oli tänään millin päässä, etten tilannut tuota Cybershopin värinpoistoa.. Vieläkin polttelee ja paljon se punainen tukka (nyt musta). Pitää mietiskellä vakavasti  ;D

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 15.02.10 - klo:18:41 »
Oi, oikein kunnon punaiset on kyllä niin ihanat  <3 Mulla oli vielä viime keväänä kirkkaat oranssinpunaiset hiukset otsiksella, ja tykkäsin tosi paljon. Sitten päätin siirtyä blondiksi. Kyllä nuo punaiset hiukset himottaa välillä niin paljon, että oon meinannut sortua jo monta kertaa. Mutta nyt olen päättänyt, että blondissa pysytään kun siihen suurella vaivalla päästiin. Joskus myöhemmin sitten punaista.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 15.02.10 - klo:20:20 »
Soitin kaverille ja varasin sen tekemään minulle värinpoiston  ;D Tätä on pyöritelty jo niin kauan mielessä, että antaa mennä. 7-vuotta on nyt olleet mustat hiukset (sitä ennen ne punaiset) ja vaihtelu virkistää. Kärsiihän ne, mutta hiukset kasvaa takaisin ja saahan ne aina takaisin mustaksi.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 15.02.10 - klo:20:28 »
^Juu ja punaisen saamiseksi riittää varmaan yksi värinpoisto siihen alle, joten ei se vielä varmaan kovin paljoa kuluta. Varsinkin jos blondaukseen vertaa. Kannattaa samantien varata kaappiin suoravärejä ja tehiksiä yber-ihanan-punatukan takaamiseksi, jollei niitä vielä ole. Laita sitten kuvia millainen tulee! (tai älä laita, värjään muutan pian oman letin punaisella kun näen hienoja kuvia   ;D ) Olen innoissaan sun puolesta, onnea koitokseen!
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 15.02.10 - klo:20:32 »
^Äiti saa  varmaan sydärin, kun seitsemän vuotta nyt totutellu inhottuun mustaan päähän ja kiskasen sen nyt punasella  ;D

Sokoksella taisikin olla värinaamiot (KC) alennuksessa... Vois huomenna samalla sieltä napata mukaan.  :3

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #561 : 16.02.10 - klo:10:32 »
Olen todella kyllästynyt omaan hiusväriini ja olen pitkään jo haaveillut hieman vaaleammista hiuksista. Olen joskus 5 vuotta sitten ollut täysin blondi ja nyt olen jo jonkun aikaa ollut tummahiuksinen. Jossain vaiheessa hiukseni olivat melkein mustanruskeat  ::)   Viime kerralla kampaajalla (joskus marras-joulukuussa) laitoimme pelkästään useita vaaleita raitoja ja värjäsimme vain tyvikasvun. Mitä luulette että pitääkö minun käydä useaan kertaan kampaajalla vaalentamassa hiuksiani jos haaveenani olisi saada jotakin tämän tapaista:

Hiukset saisivat olla tyvestä hieman tummemmat ja sävyn tulisi olla mahdollisimman luonnollinen. Omat hiukseni ovat tämän väriset:

[IMG=http://img36.imageshack.us/img36/8824/img5500s.jpg][/IMG]
« Viimeksi muokattu: 20.05.10 - klo:14:05 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 16.02.10 - klo:11:15 »
Nyt on ostettu Garnierin värinpoisto ja Loreal Feria Preference hiusväri (sävy: Pure Spice - keskivaalea voimakas punainen). :3 Saas nyt nähdä mitä tulee vai tuleeko mitään...
« Viimeksi muokattu: 16.02.10 - klo:13:18 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #563 : 16.02.10 - klo:13:10 »
^ Laita ihmeessä kuvaa kun oot saanut värjättyä. Mulla nimittäin odottaa ihan sama punainen kaapissa, mutta en tiedä uskallanko repäistä vai pysynkö luonnollisena tummanvaaleana... Ostin värin kun oma alkoi tuntua tylsältä ja kulahtaneelta, mutta nyt kun väri olisi valmiina, niin oma väri alkaakin näyttää kauniilta. Tyypillistä  ;D.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 16.02.10 - klo:13:17 »
^Epäilen, että tulee vaan aika kirjava "pesukarhutukka"  0_0 Tai vieläkin suuremmalla todennäköisyydella liukuvärjätty.

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #565 : 16.02.10 - klo:13:20 »
^ Haha. Mä pidän peukkuja että onnistuu hyvin. Tosi kaunis sävy se punainen kyllä on  :).

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #566 : 16.02.10 - klo:13:30 »
Sinimustalle tsemppiä värjäykseen! Olisi ehkä kannattanut pistää värinpoiston päälle punaista suoraväriä, jotta tulis tasaisempi ja tarttuu paremmin, mutta voihan sillä ainakin ylläpitää väriä sitten :) Laita tosiaan kuvaa, kunhan saat napattua!

Kiva kuulla, että jotkut muutkin värikriiseilee, kun mä (tuli mieleen tuosta Blueberryn jutusta, jonka kirjoitit Hiusrönsyihin).

Kyllä mä viime vuonna omaa vaaleaa kestin puoli vuotta ja aikaisemmin oon viihtynyt tosi pitkään mustissa ja punaisissakin hiuksissa. Mutta silti se musta väri tuntuu "omalta", vaikka platinablondi oonkin ;D Ei sille vain voi mitään...tai siis se on se, mihin aina palaan. Nyt tuntuu tosi hyvältä olla mustassa tukassa, vaikkei pituus miellytäkään, mutta ainahan tää kasvaa ja varsinkin, kun ei mitään allergiaa olekaan! Silti värjäilen mahdollisimman hellävaraisilla väreillä ja joskus kun uskallan siirryn henna-indigovärjäykseen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #567 : 16.02.10 - klo:13:32 »
Kevätperhonen, mulla on samankaltainen tukkaprojekti menossa. Noiden kuvien perusteella oma sävysi on aika lähellä Carmen Electran 5-6-asteista tyviosan ruskeaa. Latvassa on vaaleampaa, arvioisin että mukana on kasia. Electralla on pähkinäinen lämmin sävy.

Carmenin tukka näyttää siltä, että latvaa on vaalennettu alta ja päälle jätetty tummempaa sekä vaaleita raitoja on sijoiteltu sinne tänne.

Hiusten raidoittaminen ei ole vaikeaa mikäli tummaa väriä ei ole kerrostunut hiukseen. Kun nyt muutos ei ole kohdallasi suuri on vaalennus suht. helppoa  ;)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 16.02.10 - klo:13:43 »
Tuo vaikutusaika vaan ihmetyttää tuossa värinpoistossa, pitääkö sen tosiaan antaa vaikuttaa 40-60 minuuttia  0_0 "Levitä 2/3 nokkapullossa olevasta hyvin selvitettyjen hiusten pituuksiin ja latvoihin. Aloita Niskasta. Anna vaikuttaa 20-30 minuuttia. Levitä loput seoksesta hiusten tyveen ja hiero hiuksia huolellisesti, jotta väri imeytyy tasaisesti. Anna vaikuttaa taas 20-30 minuuttia."

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #569 : 16.02.10 - klo:13:53 »
Katsele puolen tunnin jälkeen miltä näyttää ja sitten anna vaikuttaa pidempään, jos täytyy. Mä oon uskaltanut pitää 45 min, mutta mulla onkin tosi vahvat hiukset.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos