Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686651 kertaa)

muru

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #630 : 01.04.10 - klo:18:08 »
^ voin testata mutta en usko että toimii... Oli äskön Rial päässä  n, tunnin -> ei mitään eroa, edelleen sinertävän musta...

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #631 : 01.04.10 - klo:21:56 »
mul on nyt tumman ruskeet hiukset ni mikä väri näkyis kunnon värinä ku ajttelin värjätä ne mut en vaa tiedä minkä väriseks... :D
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #632 : 01.04.10 - klo:22:29 »
^No jos ne on tummanruskeat nyt niin eipä siitä värjäämällä päästä muuta kuin mustaan. Eri asia sitten jos teet värinpoiston.. Kokeile vaikka raitoja, ne on aina helppo ratkaisu jos tekee mieli pientä uudistusta.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #633 : 01.04.10 - klo:22:35 »
^No jos ne on tummanruskeat nyt niin eipä siitä värjäämällä päästä muuta kuin mustaan. Eri asia sitten jos teet värinpoiston.. Kokeile vaikka raitoja, ne on aina helppo ratkaisu jos tekee mieli pientä uudistusta.

siin on yks ongelma ku tumman ruskeeon mun oma väri...  :(
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #634 : 01.04.10 - klo:22:39 »
Jos mulla olis tummanruskeat hiukset niin varmaan vaalentaisin niitä tähän tyyliin: http://1.bp.blogspot.com/_LjzY6geckPQ/S7EPDgRDzaI/AAAAAAAAFck/P1sj3802aeU/s640/IMG_9841.jpg
Juurikasvu tässä lookissa jopa kuuluu asiaan!

Anteeksi kun sanon, mutta olisitko ystävällinen ja kirjoittaisit siten ettei kaikki olisi yhteen putkeen :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

|Piija

• Vieras
« Vastaus #635 : 04.04.10 - klo:14:01 »
Minulla pukkaa tällä hetkellä jonkinlaista pientä värikriisiä. Haluaisin jotain todella pientä muutosta, joka piristäisi hiuksia jotenkin. Punainen nyt sinänsä on todella piristävä väri, jonka haluan jatkossakin pitää, mutta jotain pientä kaipailisin. Ajattelin ehkä ostaa purkin mustaa crazy colouria ja laittaa tuon otsatukan ( joka kylläkin ylikasvanut ja sivuotsiksena jo ) mustaksi. Jos rupeaa harmittamaan, saa tuon helposti takaisin punaiseksi suoraväristä, sekä noin pieni alue ei haittaisi mitään. Mitenkähän saisin värjättyä fiksun näköisesti?  :)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 04.04.10 - klo:20:35 »
^ En tiedä millainen otsis sulla on, mutta omaani olen joskus värjäillyt ihan hyvällä menestyksellä. Helpoiten onnistunee, jos ei yritäkään värjätä tarkkarajaisesti, vaan esim. niistä taaimmista viimeisistä värjättävistä hiuksista esim. vain alimpia, jolloin muuten juurikasvukaan ei otsiksessa näy ihan heti. Tätä tekniikkaa olen siis käyttänyt vinoon otsikseen. Mutta tosiaan paha sanoa, kun ei tiedä lähtökohtaa sen tarkemmin.

Värikriisi, kääks. Permis on ihan jees, mutta näyttää jotenkin turhan "nössöltä" oman värin kanssa, tästä tuolla permis-ketjussa jo valittelinkin. En jaksaisi enää tuskailla väärän sävyisten hiusvärien kanssa. Punainen on vähän niin ja näin, on kovin vaikea löytää sopivaa sävyä. Kylmää pitäisi sitten kai olla. Joku violettiin vivahtava musta ois oikein jees, mutta mitä tummempi väri, sitä paremman ihon se taitaa vaatia. Mä kaipaisin väriä, joka kirkastaa kasvojakin samalla.  :) Vaalennuksia en todellakaan halua permanentin jälkeen, joten aika tumma väri pitäisikin olla.

Nykyistä väriä  ja ihon sävyä näkyy täältä: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=3976.915  eli hiusmuutoksia-ketjun s. 62.

Ja siis nuo sopivien värien pohdinnat on ihan vaan omia luulojani. En oo koskaan oikein jaksanut pähkäillä valitako lämmintä vai kylmää, joten voin olla aika harhateilläkin.  (Olenpas helppo "autettava"  ::))
« Viimeksi muokattu: 04.04.10 - klo:20:39 kirjoittanut pekaani »

muru

• Vieras
« Vastaus #637 : 07.04.10 - klo:13:38 »
Jee, värikriisi  helpottaa vähän. Sinimusta on haalistunut selvästi pelkkään mustaan/tummanruskeaan ja auringon/muun valon osuessa tukka kiiltääkin jo selkeesti ruskeana. Lisäksi laitettiin eilen kokeeksi muutamia kullanruskeita raitoja ja tuli hyviä :) Parin päivän päästä siis lisää raitoja yleisilmeen vaalentamiseksi.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 10.04.10 - klo:09:23 »
Eilen kävin laittamassa raitoja tähän ja huomattavasti punasempi tuli  :) Paikoittain hohtaa vielä ruskeaa läpi ja väri on aaltoileva, mutta kyllähän se kasvaa pois. Laitettiin todella kirkas punainen, mutta rääkätyimmät osat imaisi värin tummemmaksi ja se vähän antaa tummemman vaikutelman. Mutta kyllä tämä tästä haalistuu, haalistui se kotivärikin silloin.  ;D Tai ainakin toivon niin...

heenn

• Vieras
« Vastaus #639 : 16.04.10 - klo:00:28 »
Takana pieleen mennyt kampaajakeissi, jonka tuloksena ihanasta luonnollisen vaaleasta tukasta tuli vaalean oranssi http://img.wikinut.com/img/1qz91my0imhyc4f_/jpeg/700x1000/Orange-hair-dye-disaster.jpeg (jotakuinkin tuollainen, mutta vielä haaleampi, ei oikeen minkään värinen. Joukossa hopeaan taittavia raitoja). Huomenna olen menossa kampaajalle ja mietinkin, että mitä tälle voi yleensäkkin tehdä? Värinpoistoa en toivo. Minkälaisia vaihtoehtoja minulla on, jos en oranssissa tukassa halua enää olla eikä värinpoisto tosiaan miellytä. Vaaleahkona haluaisin pysyä.
Olisiko esim. tälläinen http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/18/87/0000041887_20070806104725.jpg mahdollinen? Jos värjäisi koko pään esim. punaruskealla sävyllä ja sen jälkeen iskisi reippaasti eri sävyisiä vaaleita raitoja?

Yhdistin viestisi tänne sopivaan ketjuun, foorumilla ei ole tapana aloittaa uusia ketjuja jos joku sopiva ketju on jo olemassa. :) -Hunis
« Viimeksi muokattu: 16.04.10 - klo:00:33 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #640 : 19.04.10 - klo:15:36 »
Iski järkyttävä värikriisi, allergian takia siirryin kokopäivätoimisesta hiustenvärjääjästä hennaväreihin. En tottunut kuitenkaan oranssiin vivahtaviin hiuksiin kirveelläkään ja otin tänään harkitun riskin ja vaalensin pään. Nyt pää on kupariin vivahtava vaalea, jatkossa laitan kampaajalla vaaleita raitoja aina kun juurikasvu alkaa ahdistamaan. Blondi on kuitenkin "omin väri", en pysty siitä luopumaan...
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #641 : 19.04.10 - klo:19:02 »
Minkälaisia vaihtoehtoja minulla on, jos en oranssissa tukassa halua enää olla eikä värinpoisto tosiaan miellytä. Vaaleahkona haluaisin pysyä.
Olisiko esim. tälläinen http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/18/87/0000041887_20070806104725.jpg mahdollinen? Jos värjäisi koko pään esim. punaruskealla sävyllä ja sen jälkeen iskisi reippaasti eri sävyisiä vaaleita raitoja?

Siis oliko sinulla jo ihan vaaleat hiukset ennen kuin menit kampaajalle ja käyttikö kampaajasi väriä vai vaalennusainetta?Puhuit luonnollisen vaaleasta väristä mikä sinulla oli ennen kampaajalla käyntiä. Tuliko se oranssi siis jostain vaaleasta väristä vai vaalennusaineen käytön vuoksi? Siihen ei voi laittaa vaaleaa väriäkään, koska väri ei vaalenna väriä. Värillä saa vaalennettua ainoastaan värjäämätöntä hiusta. Jos haluat samanlaisen vaalean kuin tuossa kuvassa niin ikävä kyllä sitä on vaalennettava, jotta se oranssi saadaan pois. Jos isket punaruskean siihen pohjalle ja alat raidoittaa niin ne raidat tulee olemaan oranssit/keltaiset sen punaisuuden vuoksi.  Aina kun pohjalla on vanhaa väriä niin on pakko poistaa se, jos halutaan vaaleampaa.  Ei vaaleaa ilman, että niitä pigmenttejä sieltä poistetaan vaalennusaineella.
« Viimeksi muokattu: 19.04.10 - klo:19:06 kirjoittanut Paka-08 »

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 19.04.10 - klo:19:21 »
Takana pieleen mennyt kampaajakeissi, jonka tuloksena ihanasta luonnollisen vaaleasta tukasta tuli vaalean oranssi http://img.wikinut.com/img/1qz91my0imhyc4f_/jpeg/700x1000/Orange-hair-dye-disaster.jpeg (jotakuinkin tuollainen, mutta vielä haaleampi, ei oikeen minkään värinen. Joukossa hopeaan taittavia raitoja). Huomenna olen menossa kampaajalle ja mietinkin, että mitä tälle voi yleensäkkin tehdä? Värinpoistoa en toivo. Minkälaisia vaihtoehtoja minulla on, jos en oranssissa tukassa halua enää olla eikä värinpoisto tosiaan miellytä. Vaaleahkona haluaisin pysyä.

Minä suosittelisin haalistamaan väriä ensin vaikka miedolla vaalennuspesulla, että oranssisuus haalenisi vielä ja sitten reippaasti vaaleita raitoja ja mahdollisesti vaikka myös jonkin muun värisiä raitoja (esim. vaalearuskea tms). Niin oranssisuus jää sinne sopivasti sekaan ja myöhemmin häviää lisäraidoilla/kulumalla.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #643 : 20.04.10 - klo:12:26 »
Kriiseilen taas vaihteeksi. Olen taas ollut yhtäsoittoa punapäänä jtn 5kk ja sitä ennen tasaisin väliajoin palannut jonkinsortin punaiseen. Välissä oli kyllä pitkä musta jakso, mutta aika usein siihen punaiseen on tullut palattua. Nyt himottaisi taas pitkästä aikaa musta, mutta näin lyhkäsellä tukalla se saattaa näyttää itselleni liian "kesyltä". Kasvattelen tätä juuri parhaillaan ja tulossa olisi clip-on pidennykset helpottamaan tuskaani. Ovat vaaleanruskeat, koska alunperin piti värjätä ne punaisiksi, mutta enään en tiedä. Enkä viitsisi ainakaan niitä ensiksi punaiseksi vetää ja siitä sitten mustaan, muutenkaan eivät kauheasti kestä käsittelyjä. Punaisessa olisi vielä se vaikeus, että vaikea saada samanlainen väri pidennyksiin ja vielä varsinkin, kun suoraväreillä värjäilen, niin oma tukka on joskus hieman tummempi ja joskus haalistuneempi. Ei varmaan käy yksiin aina sitten pidennysten kanssa.

En osaa päääättäää...  ::)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 27.04.10 - klo:15:02 »
Mulla on samantapainen kysymys kyllä jo raidoitustopicissa, mutta koska en ole saanut keltään vastausta siihen niin itsepäisesti yritän nyt kysellä täällä   :3
Tää vaivaa mua niin kovasti ja nyt olis viikonloppuna todennäköisesti hiusten värjäyksen aika. Eli värjään juurikasvun aina sillä liven kirkkaanpunaisella värillä ( en nyt muista numeroita ym. mutta niillä ei oikeastaan olekaan väliä. ) Väriä mä ylläpidän suoravärimuhituksilla.
Mä haluan raidoittaa tän tukan, menee muuten niin hermot ! Mutta millä mun kannattaisi raidoittaa? voinko vetästä ihan blondilla värillä itselleni raidat, kun kuitenkin laitan punaista suoraväriä päähän. Tarkoituksena olis siis saada astetta vaaleampia, kirkkaamman punaisia raitoja. Mulla on jotenkin sellainen kuva että saisin puhtaamman punaisen jos lätkisin sitä suoraväriä vaan suoraan blondattuun tukkaan ( tai siis raitoihin ).
Mitä mä teen?