^ En tiedä millainen otsis sulla on, mutta omaani olen joskus värjäillyt ihan hyvällä menestyksellä. Helpoiten onnistunee, jos ei yritäkään värjätä tarkkarajaisesti, vaan esim. niistä taaimmista viimeisistä värjättävistä hiuksista esim. vain alimpia, jolloin muuten juurikasvukaan ei otsiksessa näy ihan heti. Tätä tekniikkaa olen siis käyttänyt vinoon otsikseen. Mutta tosiaan paha sanoa, kun ei tiedä lähtökohtaa sen tarkemmin.
Värikriisi, kääks. Permis on ihan jees, mutta näyttää jotenkin turhan "nössöltä" oman värin kanssa, tästä tuolla permis-ketjussa jo valittelinkin. En jaksaisi enää tuskailla väärän sävyisten hiusvärien kanssa. Punainen on vähän niin ja näin, on kovin vaikea löytää sopivaa sävyä. Kylmää pitäisi sitten kai olla. Joku violettiin vivahtava musta ois oikein jees, mutta mitä tummempi väri, sitä paremman ihon se taitaa vaatia. Mä kaipaisin väriä, joka kirkastaa kasvojakin samalla.

Vaalennuksia en todellakaan halua permanentin jälkeen, joten aika tumma väri pitäisikin olla.
Nykyistä väriä ja ihon sävyä näkyy täältä:
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=3976.915 eli hiusmuutoksia-ketjun s. 62.
Ja siis nuo sopivien värien pohdinnat on ihan vaan omia luulojani. En oo koskaan oikein jaksanut pähkäillä valitako lämmintä vai kylmää, joten voin olla aika harhateilläkin. (Olenpas helppo "autettava"

)