Kirjoitan nyt tänne, kun olen lueskellut keskusteluja ja niissä tuntuu olevan todella hyviä vinkkejä

Kävin pari viikkoa sitten kalliissa kampaamossa laittamassa hopeanvaaleaan tukkaani vaalearuskeita raitoja. Minulla oli siis ennestään todella hopeanvaalea tukka ainakain latvaan päin mentäessä, sillä olin käyttänyt paljon hopeashampoota ja Goldwellin 10V soft color vaahtoa ja lisäksi vielä jotain hopeaan taittavaa tehohoitoa. Parturi oli mielestäni ihan ammattitaitoinen, sillä valitsi hiuksiini ruskean sävyn, joka sisälsi punaistakin. Kuitenkin nyt yleisvaikutelma tukassa on harmaa/vihertävä. Taas kun raitoja tarkastelee lähemmin, ne eivät vaikuta vihertäviltä kuin ehkä ihan latvoista.
Mitä voisin tehdä? Ostin syväpuhdistavan shampoon ja lisäksi Goldwellin soft color vaahtovärejä pari putelia (10BG ja 8G). Lisäksi ostin värjäävän hiusnaamion KC Professional ColorMask sävy Honey. En ole näitä vielä kokeillut, mutta voisiko olla apua?
Olen myös miettinyt sitruunamehun levittämistä hiuksiin tai vaalennuspesun tekemistä?
Tummuusaste tukassani on hyvä ja voin kasvattaa omaa väriä tämän värjäyksen ansiosta ja laitattaa jatkossa vain vaaleita raitoja.
Mutta nyt...on tehtävä jotain! Kärsin tästä inhottavasta harmaasta olemuksesta ja se vaivaa mieltäni koko ajan.
Kiitos etukäteen kaikille avuliaille!