Moi kaikki oon uus täällä ja sori en oikein keksiny otsikkoa..

Elieli mulla on vähän ongelmia hiusvärin kanssa. Oon värjänny hiuksiani ehkä kaksi vuotta, ensin värjäsin ne tummanruskeiksi vaaleilla raidoilla, sitten takaisin omaan väriin + vaaleat raidat. Syksyllä kävin kampaajalla ja pyysin laittamaan saman värin, koska oli vähän haalistunut. Noh, kampaaja laitto sitten päältä VAALEET ja alta TUMMAT. tarkotus oli kai et jotenki näyttäs samanlaiselta kuin ennen mut.. tuli jotenki ihan liian vaaleen näköset. Pidin niitä hiuksii kumminki nyt kevääseen asti, tammikuussa vaalennettiin vaaleenruskee juurikasvu vaan. Kävin nyt sitten yhellä toisella kampaajalla ja pyysin laittamaan hiukset vaaleenruskeeks. noh.. tällä kertaa tuli semmonen tummanpunasenruskee. se oli taas liian tumma. pesin kerran kaks syväpuhistavalla+ öljyhoito. se väri vaaleni just sopivasti silleen keskiruskeeseen. Lopetin noiden käytön mutta siltiki nää oon vaalentunu ja ne on taas ihan yhtä vaaleet ku ennen tota värjäystä. Ja värjäyksestä on siis vaan KAKS viikkoo.-.- Ei näissä hiuksissa sinänsä mitään vikaa oo, mutta ei sovi mulle yhtään. Mulla on tummat kulmakarvat jne ja muutenki ruskee on enemmän se mun väri. Anteeks nyt kauhee romaani, mutta tässä pari kysymystä;
1. kuinka pian voisin värjätä hiuksiani taas? haluisin et ne pysyis hyväkuntoisina ja paksuina. tähän asti on aina ollu ainaki puolenvuoden tauot, mutta en mitenkää jaksais niin kauaa näitä. :/
2. kannattaako värjätä kampaajalla vai kotona? en oo pitkään aikaan kotona värjänny nii vähän epäilyttää.. mut toisaalta alkaa rahat hupenee ku taas meni 65 euroo kampaajalla ihan hukkaan. ja pystyykö niitä raitoja tekeen itse jotenki?
3. minkä takia toi väri ei pysyny? johtuko se siitä öljystä ja syväpuhistavasta vai..? pesen hiukset joka toinen päivä shampoolla, välillä harvemminki.
KIITOS JOS VASTAATTE