Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687565 kertaa)

judy

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #705 : 22.10.10 - klo:13:21 »
ok. ny on jo hiukset kuivat eikä nää nyt rumanväriset oo mut tummat. :/ Nii et pitäiskö ny kuiten tehä tuo megatehopesusysteemi. Vai voinko viel tehä sen seuraavan kerran ku oon pesemäs hiuksia..? Vai jämähtääkö tää sit oikee kunnol kii, jossei heti toimi? :-\

edit. ny on sit syväputsarii kilo pääs ja on pipoo ja kelmuu. piän ton tunnin sit katotaan taas.

uus edit. En vattu enää tiijä minkäväriset nää on. tulee itku pian. ÄLKÄÄ hyvät ihmiset käyttäkö vaahtovärei, jos ette halua melko tiukassa olevaa värimuutosta! Puuh. Kaipa se päivä menee näinkin..

editing..niih et ny on pesty ja muhiteltu vaiks mil nii ny on sit tämmöne tulos. oikeen pehmeet ja taas eriväriset ja oha niist pituuttaki lähteny täs hässäkäs. (siis kaveri leikkas, ei oo tippunu hiuksii pääst muuten vaa)

mikähä kuva siihen ny sit tuleekaa, jos ny etes tulee mitää kuvaa :D
« Viimeksi muokattu: 24.10.10 - klo:18:35 kirjoittanut judy »

BellaBianca

• Vieras
« Vastaus #706 : 22.10.10 - klo:19:27 »
Apua! Käynti kampaajalla osoittautui jälleen kerran katastrofiksi. Tavoitteena oli hieman tuhkanvaaleita raitoja sekä keltaisen taittamista pois vanhoista raidoista. Oma värini on tuhkainen tumman vaalea/vaalean ruskea ja sanoin kampaajalle, että en halua, että juuri tästä muuta kuin raitojen osalta vaalenee. Eli raitojen laiton jälkeen loppupäähän laitettiin väri, jonka ei todellakaan pitänyt vaalentaa hiusta, vaan taittaa ainoastaan keltaisuutta vanhoista raidoista (raidat eivät koskaan osu samalle kohdalle, ja vanhat raidat näyttävät aina keltaisilta uusien tuhkaisten rinnalla). Operaation lopputuloksena oli tällä kertaa harmaat raidat ja kuparinvärinen loppupää, joka on selkeästi aiempaa vaaleampi!!! Pesin hiukset Keunen hopeashampoolla taittaakseni kuparia, minkä johdosta raidat ovat nyt violetit ja loppupää on edelleen kupari. Osaako joku selittää mitä ihmettä hiuksilleni on tapahtunut ja mitä asialle voisi tehdä? Kampaaja ei myönnä virhettään, ja olen jo niin monesti tullut itkien kampaajalta kotiin (vaikka minulla on aina kuva mukana, millaiset hiukset haluaisin) että nyt taidan ottaa kotikonstit käyttöön. Viime kerralla kampaaja poltti hiukseni niin pahasti, että vaalennus ei tällä hetkellä onnistu. Kiitos jo eukäteen ja pahoitteluni pitkästä viestistä :/

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #707 : 27.10.10 - klo:23:48 »
En tiedä onko tässä varsinaisesti kyse mistään kriisistä, mutta perhana että ärsyttää kun olin kerrankin spontaani ja iskin kaveriltani yli jääneet värit päähän.  Kaverini oli kuulemma saanut sellaisen suklaisen, tummanruskean tuloksen samalla värillä aikaisemmin, mutta minun hiuksistani tulikin sinimustat...  ::) Korostaa kyllä aika inhottavasti kasvojen couperosaa ja kalpeutta.

Olipa järkevä veto, kun sellaisesta tummanvaaleasta, toffeen-sävyisestä väristä olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Täytyy kaiketi vaan yrittää haalistaa väriä, ja marssia nöyrtyneenä kampaajalle.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 28.10.10 - klo:10:13 »
Mua nyt ahdistaa tämä ylikypsä vadelmatukka, ei sovi yhtään naamaani (näyttää todella haljulta) eikä tyyliini muutenkaan. Syväputsari-, öljy- ja rekkumuhitusta sitten varmaan kehiin vaan, vaikka pesuvälit menee varmaan ihan sekaisin. Rahaa kun menee muutenkin niin ei huvittaisi kuitenkaan ihan toista suoraväriä putkeen ostaa, vaikkakin ajattelin ehkä sitä oranssia tähän päälle...  :-[
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 29.10.10 - klo:21:27 »
Juuri istuskelen crazy color:fire päässäni vaikuttamassa ja mietityttää onko väri kuitenkaan se mitä haen ::) tekisi mieli räväyttää joku todella kunnolla erottuva (vrt vihreä tai sininen) mutta ei pysty koska alla oleva kerrostettu henna puskee kuitenkin jossain vaiheessa läpi. Ellen sitten värjää mustaksi indigolla ja musta ei minulle muistaakseni oikein sovi.

vaikeeta...

Muistaakseni crazy color fire haalistuu pinkin kautta eli siinä välissä tulee ainakin hennaoranssiin vähän vaihtelua ;D tai jos vetäisisi pinkin tähän päälle? Suoravärien riemu: vain amme (ja pyyheliinat) värjäytyvät pysyvästi.

Onneksi kaveri osti juuri halloweenpirskeitä varten mustan peruukin eli saan sitä fiilistelylainaan halutessani.
this too shall pass.

Poissa bree hodge

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #710 : 30.10.10 - klo:12:03 »
laita Deko kuvaa, jos kerkeet. Itseäni kiinnostaa miten hennattu tukka käyttäytyy muita värejä päälle laitettaessa. Itse olen vielä toistaiseksi olllut tyytyväinen tähän punaiseen henna väriin, mutta aavistelen, että jossain vaiheessa siihenkin kyllästyy..(toivottavasti en kuitenkaan parin vuoteen)
kasvatan tukkaa ja lapsiani..

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #711 : 30.10.10 - klo:22:04 »
^ hennattu tukka käyttäytyy suoraväreillä värjätessä lähes kuten mikä tahansa tukka. Suoravärit pysyvät hieman normaalia vähemmän aikaa, ja se hennapuna puskee kaikesta läpi eli en uskaltaisi esim. sinistä tähän värjätä. Punasävyt ja lämpimät ruskeat onnistuvat oikein mainiosti, mustankin tähän saa päälle, mutta sen haalistumisvaiheet ovat luultavasti melko "jänniä". Väriopin alkeet kannattaa muistaa tässäkin.

Tästä tuli sitten Punainen Isolla Peellä. Sekoittelin crazy coloriin hoitista sekaan reippaasti, mutta eipä se näyttänyt värjäystulosta laimentavan. Kuvaamaan en nyt ajatellut vaivautua kun ei tämä väri kauaa kestä, mutta helppo piristys tunnin ajankäytöllä.
this too shall pass.

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #712 : 03.11.10 - klo:20:57 »
Ainainen värikriisi.. Oon värjänny ikuisuuden tummanruskeella, mutta nyt kyllästyin. Haluan vaalempaa ja hieman lämpimämpää. Nyt tehty värinpoisto ja värjätty Garnierin Luonnolliset sävyt 5.3 -sävyllä. Tulos ok, mutta jos nyt tähän laittaisin seuraavaksi 5.3, niin lopputulos olisi liian tumma. Olen miettinyt Garnierin Luonnolliset sävyt 6.3 laittaa seuraavaksi. Onko kellään tietoa kertoa millainen lopputulos tai kuvia? :)

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #713 : 07.11.10 - klo:11:06 »
Leikkautin pitkähköstä punaisesta tukastani elumen värit pois koska halusin tuhkanvaaleat hiukset. Parturissa sain polkkatukan josta en pitänyt. Menin toiseen parturiin jossa uskallettiin leikata pituus ihan lyhyeksi. Sen jälkeen värinpesua ja vaalennusta ihan perhanasti. Ja lopputulos oli yhä keltainen. Tukka kuivui mahtavasti. Hopeashampoon ja vaahtovärien jälkeen lopputulos alkoi olla oikean vaalea mutta malli on jo ihan ylikasvanut ja karsea.

KAIKEN tämän vaivan jälkeen haluan punaisen tukan takaisin koska vaalea on minulla niin tyhmän näköinen, lämmin punainen kun näyttää ihoani vasten paljon paremmalta. Vaaleaan halusin koska kaipasin vaihtelua ja halusin helpottaa hiustenhoitoa (päästä eroon jatkuvasta värjäilystä). Toki tuhkanvaalea on oma sävyni mutta äääh niin tylsän näköinen minulla :D

Sekoittelin sitten vähän vaahtovärejä tehdäkseni kupariin taittaavan vaalean... Onnistui ihan hyvin mutta ei tämä nyt varsinaisesti auta tähän "paluu punaiseen" kaipuuseeni :D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 22.11.10 - klo:17:25 »
Olen toivoton...  ;D
Haluan sen kuparisen tukan takaisin  ::) Värjäsin kaksi kuukautta sitten sen kuparisen värini päälle astetta tummemmalla Liven punaisella kestovärillä (joka sitten on kyllä haalistunut/valunut tietyistä paikoista pois). Jos nyt vielä ensi kuussa tyvikasvuvärjäyksen aikaan himoan sitä oranssia päätä niin kai se on pakko se lähteä toteuttamaan takaisin  ::) Riittäisikö asteen vaalennukseen pelkästään Rial? Vai toimisiko se uusi Colour B4?

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #715 : 22.11.10 - klo:18:39 »
Sinimusta, kokeile ihmeessä tuota Colour B4:ää. Sen ei pitäisi vahingoitta hiusta, mutta voi hyvinkin haalistaa punaisen hyvin että saat kuparin laitettua siihen päälle. Jos taas ei haalista tarpeeksi, voit tehdä Rial-vaalennuksen päälle no problem.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #716 : 22.11.10 - klo:18:39 »
^^Tuonhan ei pitäisi olla mikään ongelma, ainakin jos edes hieman kärsivällisyyttä löytyy. :D Punainenhan haalistuu todella hyvin, itse olen todennut esimerkiksi Head & Shoulders sitruuna shampoon pomminvarmaksi punaisuuden haalistajaksi kun viikon pari jaksaa käyttää (kyseessä siis tämä tuote: http://images.chemistdirect.co.uk/images/productimages/large/head_%26_shoulders_shampoo_citrus_fresh_3891.jpg) Itse olen saanut tuolla mahonkiset, 5-tasoiset hiukset (yksi värikerrostuma) ihan oransseiksi.

Todennäköisesti tuo Rial on ihan tarpeeksi jos vaalennusta vielä kaipaat, en ole itse koskaan käyttänyt mutta mitä olen ymmärtänyt niin tuo vaalentaa kyllä sen asteen pari. ;D Se Colour B4 on kuitenkin hellävaraisempi, joten jos se on suurta plussaa niin suosittelisin ehkä koklaamaan sitä ekaksi.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 22.11.10 - klo:18:54 »
^^ & ^ Kiitos!  ;D

Täytyypä käydä katselemassa huomenna ennen kouluun menoa mistä löytyisi tuota Colour B4:ta. Ilmeisesti sokoksesta? Riittäisiköhän siinä tuo miedompi versio?
Tuota shampoota meinasin joskus kokeilla, mutta en tiedä riittääkö kärsivällisyys  :P En haluaisi hillua ympäriinsä hirveän värisessä pehkossa.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #718 : 15.12.10 - klo:20:55 »
No täällä on nyt värikriisi tään punaisen kanssa. Tää tulee aina tietyin väliajoin. Nyt haluaisin värin lähelle omaa sävyä, tää jatkuva värjääminen alkaa jo risoa. Ainoa ongelma tosiaan on Elumen värjäykset ja punaisella kun se on tehty, niin  :T onnea vaan yritykselle poistaa tää päästä. 

Mutta keinoja on jo suunniteltu ja toivoin, että ensi maanantaina mulla on vaaleat tai ainakin ruskeat hiukset.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #719 : 20.12.10 - klo:22:00 »
Ei mulla sinäänsä kriisiä ole, suunnittelen punaista tukkaa, ja istun sininen ja vihreä shokkiväri päässä tällä hetkellä..  ::)
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.