Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 686324 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #720 : 21.12.10 - klo:09:28 »
Oma väri kasvatus on jo todella pitkällä ja tästä ei varmaan mene enää kun 3-4kk kun täysin oma väri päässä, MUTTA silti on ikävä punaista karvastoa... Tai jotain sähäkämpää.. Voi ei..

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #721 : 21.12.10 - klo:16:33 »
Ei mulla sinäänsä kriisiä ole, suunnittelen punaista tukkaa, ja istun sininen ja vihreä shokkiväri päässä tällä hetkellä..  ::)

*reps*  :T

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 21.12.10 - klo:17:11 »
Mulla on vähän sama kuin Mustakuulla... Ikävöin punaista... ja vähän myös vihreää. Haluan nähdä oman värini taas, ja seuraavaksi tekisi mieli kokeilla sinistä suoraväriä. En ole muuten koskaan ollut oikein blondikaan. Ainut väri mitä en erityisemmin kaipaa, on musta. Näytin enemmän haudasta nousseelta kuin normaalisti.
Mikähän olisi mun seuraava siirtoni? ::)
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #723 : 28.12.10 - klo:19:53 »
Joku kiva punaruskea iskisi myös. Kesällä oli tuollaisia 6- ja 5-svyisiä oransseja ja oranssin ruskeita kokeilussa, eikä ne oikeen sopineet tummiin (ja imho kylmiin) kulmakarvoihini. Mutta silti tollanen lämpimämpi sävy toi kivasti pisamat esiin. Mutta nyt mä olen saanut vaivalla taas tällaisen suht viihtyisän tummanruskean aikaiseksi ja lisäksi hiukset on taas siht eläväisen näköiset, niin en kai mä taas aio aloittaa vaalennusrundia? En kai, plz. Äh.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 28.12.10 - klo:22:10 »
Ei mulla sinäänsä kriisiä ole, suunnittelen punaista tukkaa, ja istun sininen ja vihreä shokkiväri päässä tällä hetkellä..  ::)

Ihana asenne!  ;D

Mä olin vihdoinkin saanut juuri sen sopivan värin, eli vaaleanruskeaan pohjaan voimakkaan kuparinoranssin värin. Kesti jonkun aikaa kun haalistelin sitä kirkkaanpunaista pois että sain tuon ihanan kuparinoranssin värin näkymään. Mulla loppui jokin aika sitten oikean väriset suoravärit ja sävytteet, ja koska tukka oli pakko sävyttää justiinsa sillä sekunnilla kun olin niin päättänyt niin lätkäisin vanhan kirkkaanpunaisen directionsin suoravärin päähän - ja tämähän pysyy eikä kulu millään pois!
Saan taas aloittaa ahkeran punaisen haalistamisprojektin, jes.  >:(

Edit: Eipä mennyt kauaa aikaa, parissa viikossa sain punaisen haalistettua aika pienellä vaivalla. Pari öljymuhitusta ja syväpuhdistuspesua niin tukka on nyt sen värinen että pystyn sävyttämään oikealla sävyllä! jes.
« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo:13:26 kirjoittanut wilma »

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
« Vastaus #725 : 28.12.10 - klo:23:51 »
Päätin palata hennapunaisesta omaan blondiin väriin muutama kuukausi takaperin. Takana on kaksi värinpoistoa, yksi värjäys ja yksi raidoitus. Leikkasin jopa hartaasti kasvatetusta letistä n. 20cm värinpoistojen kuluttamaa karvaa pois. Arvatkaa mitä päätin tänään? Punainen on sittenkin paljon parempi...  :T Olen niin pirun laimean näköinen vaalealla tukalla.

On ihan helkatin fiksu olo.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #726 : 29.12.10 - klo:13:04 »
Tämä ketju on kyllä melkoinen terapiaketju. Että jos ajattelee että itsellä on tukan kanssa vähän pöljyyttä ilmassa, niin aina löytyy joku, jolla on vielä parempi tarina.  :l

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 31.12.10 - klo:20:13 »
On ihan helkatin fiksu olo.

Tervetuloa kerhoon!

Minä olen monet monet kerrat runnonut hiukseni väkisin "omaan väriin" tai blondiin ja sen jälkeen palannut kotiin eli punaiseen. Kerta toisensa jälkeen. Ei sitä vaan opi ;D
this too shall pass.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #728 : 01.01.11 - klo:09:32 »
^ Täällä myöskin omaa väriä kasvateltu se 2-3kk, mutta töissä värjätessä parit ihanat punaiset hiukset meinasi itku päästä ja päätös oli hyvin helppo; takaisin punaiseen! Työnantajankin ja muiden tuttujen mielestä punertavat ovat enemmän omaan persoonaani sopivat kuin oma suhteellisen tylsä sävy. Pian siis täälläkin ollaan jälleen punapäitä. Kävin jo ostamassa directions flame väriä, jonka totesin mukavan luonnolliseksi lämpimäksi sävyksi, sillä en halua enää kylmää pinkkiin taittuvaa shokkiväriä.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #729 : 01.01.11 - klo:18:18 »
Mulla on taas päässyt lipsahtamaan liian mustaan. Eijei, ei tämä ollut tarkoitus. Pitäisköhän munkin kokeilla jotain 4.54 tai 3.23:a tms, suht omanlaista mutta lämmintä ja kuitenkin tummiin kulmiin sopivaa.
Voi tätä sahausta. Uskaltaako sitä taas vaalentaa, entä hennat ja indigot :P Toki vois tummanruskeen paketin jättää kaappiin varuiksi, että jos ei noiden kasvivärien poisto meekään edes suht niin hyvin kun toivoisi.

Edit: aijaa, olin kirjoittanut tästä vähän aiemminkin. Vissiin kaihertaa mieltä tämä :P
« Viimeksi muokattu: 01.01.11 - klo:22:56 kirjoittanut Kaarne »

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #730 : 04.01.11 - klo:00:06 »
Tekisi niiiiin mieli, tehnyt jo itseasiassa pidemmän aikaa, värjätä hiukset sinimustiksi  <3 niin, että sininen erottuisi selvästi. Mutta voi tätä tuskaa, kun punaista suoraväriä on jäljellä vielä muutamaan värjäyskertaan ja vasta sain puolen vuoden juurikasvun vaalennettua ja päälle laitettua punaisen sekoituksen, mikä (valitettavasti) on ihan mukavan värinen. Tämän kanssa on taisteltu jo pitkään, oikeaa sävyä etsien ja kokeillen, ja kun kuitenkin pidän tästä punaisestakin. Harmi vaan, että viime aikoina se on alkanut kyllästyttää ihan toden teolla. Ja tiedän, mikä blondaus- ja värjäysruljanssi sinimustaan vaaditaan, ja miten vaikeaa siitä onkaan päästä eroon..... muttakun sinimustat  :l
Palaan asiaan siis syksymmällä.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 12.01.11 - klo:11:57 »
Mä en ymmärrä mitä sillä väitteellä tarkoitetaan ettei vihreä ja sininen suoraväri muka pysy tukassa.. Mulla on täysi työ saada vihreä pois jopa juurikasvusta... ::) Siellä se kummittelee edelleen, vaikka ei olekaan ihan selvä vihreä enää. Kuitenkin se antaa mun tukalle vihreän hehkun, etenkin loisteputkivalossa. Olen tätä muhittanut kaiken maailman öljyillä sun muilla, mutta ei vaan irtoa. Onneksi tukka on sentään kokonaisvaltaisesti samaa tummuusastetta, eli tummanvaalea.. Latvoissa on hennapunaisesta jäljellä kuparinrusehtavaa. Muuten onkin sitä vihreä-tummanvaalea sekoitusta.
Tänään kokeilin taittamista punaisella suoravärillä varovaisesti. Laitoin hoitoaineeseen pienen tipan väriä ja levitin päähän.
-> vihreä muuttui tummemmaksi harmaanvihreäksi ja  vaaleat raidat - joitten olemassaolon muistin vasta väri-hoitisseosta poishuuhdellessa - muuttuivat joksikin, mitä kuvaa ehkä parhaiten vaaleanpuna-ruoste.

Mun tilanne tuon vihreän jälkeen alkaa olla niin epätoivoinen että se on jo nyt lähinnä huvittavaa. ;D
Mun ongelmani on vaan se, että tähän päähän ei oikein uskalla mitään kovia myrkkyjä pistää, koska päänahka menee kipeille paukamille ja haavaumille, ja moneen kertaan on huomattu että ohimoilta lähtee tukkakin jos erehtyy laittamaan hapetteellisia värejä päähän... Vaalennuspesu onnistui viime keväänä todella varovaisesti tehtynä kivuttomasti, mutta se nyt ei todista ettei seuraavalla yrittämällä lähtisi koko päänahka kävelemään.
Ainoa järkevä keino tilanteen selvittämiseksi taitaisi olla joku luonnollisempi suoraväri, missä riittäisi tehot tämän sekasotkun peittämiseen, ja mikä kuluisi myös pois aikaa myöten tai haalistelemalla. Kasvivärejä tähän en taida toistaiseksi uskaltaa laittaa, koska en halua mitään kauhean pysyvää lopputulosta..

Minkähänlainen suoraväri jaksaisi peittää tätä sekaväriä? Lähinnä siis kannattaako ottaa esim. punertavanruskeaa vai? Ja minkä tummuusasteinen voisi olla hyvä, kun pohja taitaa olla pääosin jotain 7 luokkaa. Mulla suoravärit on aiemmin jaksaneet tummentaa ihan kiitettävästikin. Nyt olisi tarkoituksena kumminkin saada tasavärinen tukka.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 12.01.11 - klo:12:42 »
^OT:na kysymys; Peittäisiköhän vihreä suoraväri oranssinkuparisen värin vai kuultaako läpi? Ajattelin kysäistä kun itse vihreällä värjäilit :D

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 12.01.11 - klo:13:28 »
Riippuu vähän kuinka kirkas oranssikupari on kyseessä.. Mulla peitti ainakin kahdella värjäyksellä todella hyvin jopa hennatun latvan, mikä oli siis sellainen vaalean rusehtava hennakupari. Mulla oli kyllä semmoinen siniseenpäin oleva vihreä väri. Latvat taisi olla hitusen eri sävyä kuin muu tukka, mutta sitä värieroa oli niin vaikea havaita, että pidin tukkaa kyllä tasasävyisenä koska ei sitä eroa kukaan muukaan tajunnut. ::)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 12.01.11 - klo:14:37 »
^okei, kiitoksia. Itsellä on suunnilleen sellainen ketunpunaisen ja kuparin risteytys, vähän hankala selittää. Väriä varmaan kannattaisi kokeilla ensin johonkin suortuvaan jos tulee katastrofi :D