Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 685920 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #750 : 19.01.11 - klo:14:34 »
Oranssi oli kaunis! :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #751 : 19.01.11 - klo:14:43 »
Sinimusta: Mä sanoisin että punainen tai orassi. Ehdottomasti pukivat sua parhaiten. :)

Tummemmat sävyt tekivät susta tosi kalpean. Musta oli tummemmista sävyistä kuitenkin paras.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #752 : 19.01.11 - klo:14:48 »

Eli ehdotuksia väristä otetaan vastaan  ;D

Kaikki näyttävät hyviltä mutta mun silmään punainen on ehkä paras (tosin oon ainainen punaisen kannattaja...).  :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 19.01.11 - klo:14:58 »
Kiitos kaikille  :)

Kaksi värinen tukka kiinnostaisi, mutta se on hankala ainakin minulle itsetoteuttaa ja sitä joutuisi kampaajalla värjäämään (kallista...)  :P

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #754 : 19.01.11 - klo:15:01 »
Mä sanoisin että musta, ehdottomasti. Mutta siitä on vaan pitkä tie sitten vaaleampaan jos haluaa muutosta taas..
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 19.01.11 - klo:17:00 »
^Kiitos  :)
Tällä hetkellä himottaisi eniten joku peruspunainen (tuntuu, että oranssin pään kanssa ei sovi mikään väri vaatteissa) tai sitten musta-punainen. Yritän nyt vähän aikaa pysytellä tässä värissä, kun kerta sitä haikailin ja sen sain.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 19.01.11 - klo:19:02 »
Mustapunainen... Hmm-m, sellaista haikailen itsekin. ;D Mutta siinä on monta hyvää syytä miksi ei: a)mustasta on kauhean vaikea päästä vaaleampaan b)punainen ei pysy punaisena c)punaisuudesta on hirveä työ päästä eroon d)mustasta näkyy juurikasvu niin selvästi. ::)

Mutta olisihan se upea... :P
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #757 : 20.01.11 - klo:03:13 »
Sinimusta, minusta sinulle sopii parhaiten musta tai oranssi. Ne näyttivät selvästi parhaimmilta ainakin omaan silmään  :)

hilary

• Vieras
« Vastaus #758 : 20.01.11 - klo:14:11 »
Sinimusta, minusta punainen tai musta sopii parhaiten  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #759 : 20.01.11 - klo:18:04 »
Sinimusta, minusta sinulle sopii parhaiten musta tai oranssi. Ne näyttivät selvästi parhaimmilta ainakin omaan silmään  :)

Komppaan tätä :) Mutta toki se pitää itse päättää minkä väriset hiukset tahtoo, sen oon ite oppinu enkä enää häpeä mustia hiuksiani, vaikka muut ajattelis mitä ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 20.01.11 - klo:19:55 »
Kiitoksia  :)
Iskin nyt äsken tuolta kaapista Loreal paris preference ferian sävyn 7.60 (keskivaalea voimakas punainen) päähän. Tuo on lojunut tuolla kaapissa vuoden ja heitin nyt sen päähän lojuskelemasta. Saas nähdä millainen tulee...

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #761 : 20.01.11 - klo:20:34 »
Aijai, luottovärini. Sillä tuli aina just sopiva voimakas punainen sävy.  :-*
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #762 : 20.01.11 - klo:20:54 »
Sinimusta, miksi sinulla ei voisi olla hunajanväristä tukkaa jossa olisi erilaisen kullan värisiä raitoja?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 20.01.11 - klo:22:45 »
^En välitä erityisemmin vaaleasta  :)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #764 : 22.01.11 - klo:22:54 »
Sinimusta: Minusta tummanpunainen tai ehkä musta. Oranssikin on kovin kiva ja sopii etenkin silmiisi, mutta ei vaikuta ihan omaltasi. Ja jotenkin noi mustan- ja viininpunaiset on liian violetihtavia mielestäni silmiesi väriin. Tosin sanon tämän yksien kuvien perusteella vain.

Muutenkin on tullut kommentteja puolin ja toisin, joten kannattaa varmaan miettiä sen mukaan, missä värissä olet parhaiten viihtynyt :)