Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687577 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #795 : 04.04.11 - klo:18:59 »
Voi ei Hallonikas, älä linkkaa tuollaisia kuvia kun just olen mustasta päässyt eroon! :D On kyllä tosi makee ja just tommonen, joka sopii luonnolisen värin sekaan tuomaan vähän erikoisuutta.

Nyt kyllä ketuttaa, että miksi en ole itse ikinä tuota kokeillut, vaikka monesti juuri samaa kuvaa kuolaillut ja miettinyt, että tuollaiset voisi hankkia. Ehkä mä toteutan tollasen pinkeillä raidoilla. ;D

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #796 : 04.04.11 - klo:19:16 »
^ Eihän pari raitaa pahaa tekisi sullekaan? ;D
Jos olisin ahkera laittamaan tukkaani, niin hankkisin jotain klipsiraitoja kahtakymmentä eri väriä ja vaihtelisin niitä päivittäin. Koska en ole, niin mun täytyy härnätä täällä ihmisiä kuvilla ja ideoilla. ;) Onneksi mä olen jo kokeillut tuota väriyhdistelmää aiemmin niin tiedän suunnilleen mitä tuleman pitää. Ellei mun kampaajani sitten villiinny ja keksi jotain toista jännittävää ideaa..
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #797 : 04.04.11 - klo:19:32 »
Mä sain hienon idean mutta uskallankohan toteuttaa... Mä en voi värjätä koko tukkaa ihan miksi tahansa kun päänahka ei kestä muuta kuin kasvi- ja suoravärit, mutta raidat! Niitähän mä voin ottaa! Olen joskus kauan sitten värjännyt omanvärisen tukan alaosan mustalla ja jättänyt yläosan luonnolliseen tilaansa, ja se oli todella onnistunut yhdistelmä.. Joten luonnollisestikin tällainen vaihtoehto on alkanut (noin kaksi minuuttia sitten) houkuttaa todella kovasti.
Nyt en vaan tiedä vielä uskallanko, mutt tuossahan ei tosiaan väriä menisi nahkaan asti, ja kuitenkin tukka olisi suurimmaksi osaksi omassa värissä...

Juuri eilen etsin tuon tapaista kuvaa. Mulla on suunnitteilla tehdä tähän mustaan tukkaani jotain, mutta en löytänyt kuvaa. Tukka siis mulla on värjätty kokonaan mustaksi, mutta mietin, että pitäisikö mun päällimmäinen kerros vaalentaa ja ehkäpä hennata sen jälkeen. Raidoitus + hennaus kauttaaltaan koko päähän ei oikein onnistunut, koska raidoitushupulla tehdyt raidat katoaa mustan hiuksen sekaan. Nyt mietinkin radikaalimpaa vaihtoehtoa, mutta vähän mietityttää miltä oranssi+musta väriyhdistelmä näyttää ja kuinkahan paljon tuosta päältä pitäisi hiuksia vaalentaa?

Laita ihmeessä kuvaa, jos päädytä tähän ratkaisuun!
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 05.04.11 - klo:19:17 »
Värikriisi kahden vuoden punatukkaisuuden jälkeen! Punainen on edelleen paras, mutta silti, silti... ::) En pidä raidoitetuista hiuksista missä näkyy selvästi eri värejä, omasta mielestäni vanhentaa naamaa eikä sovi. Yksiväriset, voimakkaat sävyt ovat omaa silmää miellyttävimpiä. Lämmin blondi oli karmaiseva näky, toi ihosta punaisuuden esille.

Voisitteko rakkaat juurekset ehdotella sopivia värejä?

Edit: Poistin kuvan
« Viimeksi muokattu: 07.04.11 - klo:16:05 kirjoittanut Tintu »

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #799 : 05.04.11 - klo:19:36 »
^ Tuo punainen näyttää tosi hyvältä mutta jos nyt on pakko ehdottaa jotain muuta niin... Jotenkin tuli mieleen että viileä tummanruskeakin voisi sopia.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #800 : 05.04.11 - klo:20:49 »
Tuo punainen kyllä sopii sinulle tosi hyvin, ei ihme että olet pysynyt siinä pari vuotta! Ainahan voit vaihtaa punaisen sävyä jos tykkäät punaisesta?

Näin itse hirveästi vaivaa palatakseni punaisesta omaan sävyyn vaaleaksi (vaaleanharmaaksi). Värinpesujen ja värjäilyjen jälkeen tukka viimein kylmän vaalea ja sitten onkin hyvä huomata ettei sävy sovi minulle tippaakaan xD *facepalm*

Vaalea väri korosti kasvojen punaisuutta ja vanhenti ihan mielettömästi. Joten välttääkseni jatkuvaa punaiseksi värjäilyä on nyt vaaleampia raitoja ja vaaleaa kulta kuparia. Nyt hotsittaisi vähän tummempi väri, ehkä jopa lämmin ruskean sävy...

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 05.04.11 - klo:23:06 »
Kiitoksia nyt vain :) Punaisen eri sävyjä olen käynyt läpi varmaan kymmenen, eli siitä ei ole kyllä puutetta... Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #802 : 06.04.11 - klo:09:25 »
^ Tuo punainen näyttää tosi hyvältä mutta jos nyt on pakko ehdottaa jotain muuta niin... Jotenkin tuli mieleen että viileä tummanruskeakin voisi sopia.

Ihan samat sanat!  ;)

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 06.04.11 - klo:09:58 »
Oletko Tintu ihan satavarma, että et halua raitoja? Saisi vähän vaihtelua ja raidoista on helppo päästä eroon jos ei tykkää. Jos ei laita usealla eri värillä eikä paljoa, niin ei tule sitä sekavanvärisä lopputulosta. Tuo punainen on tosi kaunis ja sopii sulle tosi hyvin.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #804 : 06.04.11 - klo:11:23 »
Voisitteko rakkaat juurekset ehdotella sopivia värejä?

Oliskos kupari poissuljettu vaihtoehto? Sellainen Bree Van De Kamp -henkinen?

(Voi lääh tuota tukkaa naista muuten)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 06.04.11 - klo:11:50 »
^^ ihan varma olen, en vain millään tykkää raidoista omassa päässä. Yksivärinen on ehdoton :P Kupari on kaunis, kokeilinkin sitä vähän aikaa sitten ja se ei ole poissuljettu vaihtoehto. Minkä sävyinen tummanruskea olisi hyvä? :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 06.04.11 - klo:12:15 »
^ Olisko joku kylmä tummanruskea?

Jotain tällaista?

Tykkäisin itse tummasta kylmästä hiusväristä, mutta mulle ei oikein taida sopia kovin voimakas sävy, koska olemus on piristynyt kummasti, kun olen siirtynyt vaaleaan ruskeaan. Sen sijaan sulle ainakin ton punaisen perusteella sopii tosi hyvin voimakaskin väri. :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 06.04.11 - klo:12:39 »
^tuollainen sävy olisi älyttömän kaunis, mitenköhän onnistuisi saada se niin ettei punainen kuulla alta läpi ??? Tuollainen olisi kesäksi aika kiva, alkoi houkuttelemaan.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 07.04.11 - klo:13:29 »
^ Mulla ei ole koskaan ollut punaista tukkaa, joten en ole asiantuntija, mutta eiköhän siihen värinpoistoa tarvita? Sulla on onneksi lyhyt tukka, niin se uusiutuu nopeasti. Kattelin kaupassa, että nelostasoisena löytyy aika paljon värejä, joissa on tuhkataittoa, mutta nelonen on kyllä sitten jo todella tumma, saattaa vetää ihan mustaksi. Värinpoiston jälkeen todennäköisesti vetääkin.

Aloitin itse aikoinani ruskeatukkaiseksi muuttumisen nelostason väreillä (oma tukka on kasi) ja se oli kyllä virhe. Olisi kannattanut ottaa kutonen tai jopa seiska.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 07.04.11 - klo:13:51 »
Minä taas täällä ketjussa...
Olen nyt kuukauden päivät himoinnut violettia tukkaa  ::) Nyt siis olen yli vuoden viihtynyt erilaisissa punaisissa sävyissä. Pelkään, että violetti ei sitten sopisikaan minulle. Minulla on todella vaalea, hieman kellertävä (itse lähinnä huomaan tämän, mutta kukaan muu ei kyllä minulle ole asiasta sanonut... olen pikkutarkka) iho. Oma hiusvärini on tuhkainen ja juurikasvu näyttää punaista tukkaa vasten vihreältä. Kävisiköhän tähän päähän violetti?

Jotakin tällaista:
http://www.livecolor.com/uploads/tx_templavoila/ps_ci_87.png
http://www.livecolor.com/uploads/tx_templavoila/ps_ug_888.png
http://www.lorealparis.fi/img/l10n/products/305x262/HCo14_2.jpg