Hiukseni ovat vaalennetut, todella vaaleat ns. "feikkiblondit". Minulla oli joskus aivan kirkkaanpunaiset ihanat hiukset joita olen ikävöinyt viime aikoina, päätin siis palata punapääksi. Nyt ongelmanani on se etten todellakaan ole räikeän saati aivan oranssin punaisen sävyn perässä.
Kuten moni täällä varmaankin tietää niin voi olla hyvinkin monimutkaista saada aivan vaaleista hiuksista lämpimän (tumman) punaisen väriset ilman että niistä tulee joko räikeän punaiset, oranssit tai liian tummat.
Kannattaisiko minun mennä kampaajalle ja värjätä hiukset 'lämpimämmäksi' sävyksi, vaikkapa ruskeaksi - ja sitten sen jälkeen päälle punainen sävy jolloin ei (kai?) olisi sitä vaaraa että hiukset menisivät pilalle. Keskustelin taannoin asiasta kampaajan kanssa ja hän ei osannut muuta sanoa kuin että "hankalaks menee".
En uskalla värjätä hiuksia kotona kun kyseessä on niinkin radikaali muutos, enkä ollenkaan tiedä miten tekisin jotta saisin hiuksista oikean sävyiset.. Tarvitsisin kipeästi neuvoja, kiitos etukäteen!