^^ Blondista tummanpunaiseksi onnistuu kotikonsteinkin, nimimerkillä tehty on

. Mulla oli 9-tasoinen blondattu pää, johon laitoin ensin punaista suoraväriä alle ja päälle länttäsin Garnierin mahonkisen kestovärin. Aluksi mahonki ei pysynyt hirveän hyvin blondauksen päällä, vaan haalistui reilusti pesuissa ja ylläpidin sitä suoraväreillä. Sitten kun myöhemmin värjäsin Casting Color Glossilla, niin tummanpunainen tarttui tosi tiukkaan ja pysyi hyvin.
Todellakin ihmettelen kampaajasi kommentteja, että hankalaksi menee

? Tuollaisen lausahduksen jälkeen vaihtaisin itse kampaajaa. Jos onnistuu markettiväreillä tällaiselta perusjuurekseltakin moinen muodonmuutos, niin kyllä täytyisi ammattilaisellakin onnistua suit sait vaan.
Mullakin on värikriisi: sain vaalennuksella hiuksia oranssisemmaksi ja olin saavutettuun 7-asteeseen tosi tyytyväinen. Värjäsin tyvikasvun Elean vaalealla kuparilla toissapäivänä ja levitin lopuksi 5min koko pähän. Hiuksista tuli todella tummat ja saavutettu 7-aste on muisto vain

.
Olen kerran aikaisemmin värjännyt Elean vaalealla kuparilla ja epäonnistunut, mutta silloin oli alla tuore B4-käsittely joten tietysti ajattelin että siitä johtui hiusten räjähdys takaisin tummiksi. Ilmeisesti tuo sävy kuitenkin on susi. Kunpa pahin tummuus haalistuisi pesuissa! Veetuttaa että olen taas lähtöpisteessä, kuparinsävystä ei ole tietoakaan ja aivan turhaan tuli rääkättyä hiuksia vaalennuksella.