Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 687247 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #960 : 21.09.11 - klo:11:36 »
^Kuin myös. :'( Leikkaamallahan sitä saisi, mutta mä haluan pitkät blondit...

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #961 : 21.09.11 - klo:20:41 »
Mä en tiedä minkä värin mä haluaisin  ???
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #962 : 21.09.11 - klo:21:26 »
Mä haluan punasen tukan mutta en tiiä minkä punasen. En osaa edes päättää haluunko kylmää vai lämmintä... ???

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #963 : 22.09.11 - klo:08:16 »
^Minulla on vähän samanlaisia ongelmia. Tosin hiukset ovat jo punaiset. Onneksi on suoravärit olemassa.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #964 : 22.09.11 - klo:15:46 »
^Joo on tää hankalaa välillä :D Mäki olin punatukkanen viimeset 3 vuotta, vaihtelua oli ainoastaan tummuuden ja intensiivisyyden kanssa mut aina jotain kuparia se oli. Sitte tossa keskikesällä ku aurinko oli jo kivasti vaalentanu valmiiksi niin päätin että otampa raitaa sun muuta että saan yleisilmeen kullanvaaleeksi. Siis nyt on semmonen kiva, hmm, heinän värinen tai mikähän tää nyt sit olis... Ihan nätti väri joo, mutta jotenki kuitenki tunnen itteni huijariksi tällä blondilla tukalla  ::) Ehkä mä kipasen tuolta lähikaupasta Santen Naturrotin ja kärvistelen sitte huomenna että mitä tulikaa tehtyä  ;D

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #965 : 22.09.11 - klo:16:51 »
Mä en tiedä minkä värin mä haluaisin  ???

Sama. Muutama viikko sitten laitettu liila on alkanut jo häviämään ja tukka on nyt harmaansävyinen. Musta väri houkuttelee edelleen mutta myös jokin suklaanruskea olisi kiva, mutta epäilyttää aina tuon suklaanruskean kohdalla... Se on niin vaikee saada oikeanlaiseksi, siitä tulee aina liian punainen tai liian tumma. Musta olisi niin helppo... Ja upea :) 

Nyt elellään välivaihetta, mietiskellään että mitä sitä tekisi näin harmaapäänä...

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #966 : 25.09.11 - klo:20:12 »
Mä haluan punasen tukan mutta en tiiä minkä punasen. En osaa edes päättää haluunko kylmää vai lämmintä... ???

Täällä kans. Päädyin tummentamaan vähäsen ja laitettiin kevyellä hapetteella ja vaalennusjauheella himpun vaaleaa raitaa ja tummaa kuparista raitaa joukkoon, tykkään kyllä nyt tummuusasteesta mutta noi vaaleammat raidat onkin senverran kivat et niitä pitää laittaa lisää elävöittämään ja sit vähän punaista suoraväriä niin pitäis tulla hyvä, nythän tää ei tietenkään kovin kirkas ole kun vasta värjätty pitkästä aikaa kevytkestolla että saa syvyyttä.. haluun et se on sellainen täyteläinen ja tummahko punainen mut ei mikään tylsä tai valju punainen silti. selkeetä, eikö ;D Syvä mutta kirkas  =melkolailla mahdoton yhtälö. Onneks on ne raidat ;)

Olen tosin alkanut kaivata tummaakin tukkaa.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #967 : 26.09.11 - klo:10:50 »
Mä kriiseilen nyt sellaisen idean kanssa, että haluaisin värjätä hiukset ruskeiksi takaa, niin että eteen jäisi vaaleat palkit. :-[ Rakastan ruskeita hiuksia, mutta mun kavoja vasten ruskea ei sovi yhtään.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #968 : 28.09.11 - klo:14:15 »
Voi huoh. En meinaa millään saada hennaa peitettyä ja indigo olisi ilmeisesti ainoa vaihtoehto. Mutta kun en mä ehkä ole varma siitä etten enää halua punaisia hiuksia.... Sniif. :-[ Jos saisi pidennyksiä hennanpunaisena niin en mä olisi edes vaihtanut siitä pois. Nyt on superpaha mieli.

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #970 : 28.09.11 - klo:23:54 »
Oisko tuhka vitonen?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #971 : 29.09.11 - klo:07:01 »
Toi eka kuva on kyllä mun mielestä tummempi kuin vitonen, nelonen ellei jopa kolmonen. Tuhka anyway, jota punaisesta on lähes mahdoton saada. ;D

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #972 : 29.09.11 - klo:07:38 »
^näh, tiedän kyllä ettei punaisesta tuota tuhkaisuutta saa ;D Mutta kunhan vähän tummuutta ja sävyä katselin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #973 : 09.10.11 - klo:10:49 »
Mun ehkä ihan vähän tekis mieli vetäistä takas hennanpunaseks. Mut ihan vähän vaan. ::)

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #974 : 10.10.11 - klo:13:54 »
Täällä oltiin reilu puoli vuotta vaaleilla hiuksilla. Oranssit etuhiukset oli toki tuossa kesällä piristämässä. Noo, oranssi kun saatiin pois, niin päätin osallistua kasviväri testiin eli värjätä hiuksiani Santella. Strawberry blonde oli sävy. EI tullu ihan sellasta, tuli turpeen vihreänruskea  :3. Ei paljoa naurattanu.

Töihin lähtö oli edessä, joten kuparinen sävy päälle, että työvuoron saa vedettyä läpi kunnialla. Sitten kotona illalla värinpoisto ja kaupan punainen väri päälle. Ei jaksanut enää alkaa vaalean kanssa leikkimään. Eli punapää taas, Ferian punainen päässä ja on tää kiva :) En ehkä kriiseile tämän kanssa, ainoastaan pysyvyys mietityttää, mutta onhan tuohon ylläpitoon tottunut monen vuoden punapään kokemuksella.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D