Kirjoittaja Aihe: Värikriisi :/  (Luettu 722742 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Värikriisi :/
« Vastaus #1170 : 21.07.12 - klo:12:45 »
^Minulla auttaisi, jos hiukset olisivat pidemmät. Tämän hetkinen malli ja pituuskin ärsytävät. AAARGH.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1171 : 22.07.12 - klo:18:49 »
Suvivilja, mä värjäsin ne hiukset :D Damn. Kai. Se oma väri on nätti, mutta kasvattaminen kestäisi ainakin pari vuotta (pituus bsl), enkä yksinkertaisesti jaksanut. Ja kun aiemmin keväällä testasin ombrea, eli vaalensin vaan sitä jo valmiiksi käsiteltyä hiusta, niin muutos oli niin pieni, ettei se tuntunut miltään. Pistin parin vuoden tauon jälkeen hennan päähän, katsotaan kuinka kauan tällä kertaa jaksan tällä ketunpunaisella :)

Vai niin kävi  :D Itsekin vähän aikaa sitten laitoin henna glossin, kun ajattelin jättäväni hyvästit oman värin kasvatukselle, ennen kuin taas muutin mieleni (ks. yllä) ;) Mutta yhden glossin nyt saa vielä haalistettua (tai Colour B4-käsiteltyä, ellei millään muuten haalistu), tai värjättyä päälle. (Tässä on kyllä tälläkin hetkellä niin monet sävytteet perä perää ettei sitä oikeastaan edes näe :D)

Oma pituuteni on vielä bsl:ää pidempi, eli tiedän miten tuskaisaa se voi olla; mun kärsivällisyyteni ei kestäisikään sitä 3-4 vuotta kaksivärisin hiuksin, vaan ainoa tapa joka itselleni on realistinen on vaihtaa niiden värjättyjenkin hiusten väriä, eli saada ne mahdollisimman lähelle omaa väriä ;)
* 1b F ii *

arkkibakteeri

• Vieras
« Vastaus #1172 : 26.07.12 - klo:22:47 »
Sain vähän aikaa sitten idean, että mäpä seuraavalla kerralla kampaajalla värjäytän hiukseni mahdollisimman lähelle omaa väriäni. Tänään tutkaisin juurikasvua ja järkytyin onko mun oma väri oikeasti niin vaalea. Tietty loisteputkivalo saattaa korostaa sitä vaaleutta, mutta silti. Toisaalta, mulla ei oo pitkään aikaan ollut vaaleita hiuksia, että jos en heti haluaisi sitä tummemmaksi. ;D

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #1173 : 27.07.12 - klo:13:05 »
Mulla on jostain syystä alkanut kummittelemaan päässä ajatus omista blondeista hiuksista. Näin niistä untakin.  0_0 Lisäksi on pikkuisen ikävä mustia hiuksia mutta tuntuisi niin älyttömän typerältä värjätä takaisin mustaksi kun niin kovalla työllä ja uhrauksilla sain sen pois ja värjättyä turkoosiksi. Äh.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1174 : 27.07.12 - klo:13:20 »
^ Ei! Ei! Et tee sille turkoosille kyllä yhtään mitään! ;D
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #1175 : 27.07.12 - klo:14:47 »
0_0 Hui, okei okei, en tee.  ;D Mutta jos ihan ajatusleikkinä vain.  ::)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 04.08.12 - klo:10:38 »
Miksei tästä värikriiistä pääse ikinä eroon! :# Olin oikein tyytyväinen tähän nykyiseen tummaan, kunnes pari ihmistä oikein pätevien perusteluiden kera valitti, että se punainen oli niiiiiiiin paljon parempi. Ja kyllä tekisi kieltämättä älyttömästi mieli kokeilla punaista Ellulla, sillon se ainakin pysyisi...

Toverit! Nyt apua! Kumpi:

Luulen että väri vaihtuu joka tapauksessa vaaleampaan talvea kohti, kun rusketus lähtee ja muutun tollaseksi vaaleankeltaisenharmaaksi... Mutku kaikkihetitännenyt.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Varis

• Vieras
« Vastaus #1177 : 04.08.12 - klo:11:29 »
No mun mielestä tuo punainen on aika kiva, musta on hivenen synkempi.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1178 : 04.08.12 - klo:11:36 »
Munkin ääni lähtee punatukkaiselle Sagulle. Korostaa kivasti sun vaaleaa ihoa ja silmiä :)

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #1179 : 04.08.12 - klo:14:07 »
Molemmat hienoja Sagulla. Jos saa ehdottaa, niin jokin tummanruskea olisi mielestäni kokeilemisen arvoinen. Lämmin tumman/mustanruskea, enemmin kuin sysimusta.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #1180 : 04.08.12 - klo:14:35 »
Molemmat sävyt käy Sagulle, mut mä kans rohkaisen punaiseen päin siirtymistä.   :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1181 : 04.08.12 - klo:14:54 »
^^ Nokun mä oon niin ROCK että ruskea on liian tavis! ;D Tämän nykyisenkään ei ole muuten tarkoitus olla ihan musta, väri on kolmosasteinen, mutta tosi tummaksi se kyllä vetää mun päässä.

Kiitos mielipiteistä ja ehdotuksista :-* Eiköhän tästä lähdetä sinne punaiseen siirtymään, ajattelin ainakin aluksi tummempaa kuin tuossa alemmassa kuvassa, kirkas punainen voisi vähän riidellä tämänhetkisen rusketuksen kanssa. Vielä jos jostain sais ellutilauskaveria...
« Viimeksi muokattu: 04.08.12 - klo:14:58 kirjoittanut Sagu »

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #1182 : 06.08.12 - klo:12:38 »
Hieman OT, mutta mun mielestä kolmosasteinen tukka on yleensä suomalaisella jo ihan musta. Itse värjäilin ennen seiskatasoon siirtymistä CGG:n kolmosilla ja musta se tukka kyllä oli, vaikka ajattelinkin sen olevan tummanruskea. Nykyään näen, miten huonosti se tumma mulle sopi, vaalea on paljon parempi, vaikka olenkin keltainen naamastani.

Sagulle sopii kyllä kauniisti niin tumma, kuin punainen ja oma ääni menee punertavalle, mutta tummemmalle, kuin kuvassa. Juurikin tumma punertavanruskea voisi olla tosi kaunis  :) Sagu on niin kaunis kyllä muutenkin, että hankala kuvitella huonoa hiusväriä tuolle naamalle.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 06.08.12 - klo:12:56 »
Hieman OT, mutta mun mielestä kolmosasteinen tukka on yleensä suomalaisella jo ihan musta.
On toi kyllä aika totta. Tämänhetkinen tukkani shiftaa ruskeaan/violettiin (riippuu siitä olenko sävytellyt) lähinnä vaan auringonvalossa. Se on kuitenkin jotenkin vähän pehmeämpi kuin ihan musta-musta :)

Olen nyt päätynyt siihen, että pidän tämän hiusvärin toistaiseksi, kun olen aika ruskettunut ja tulen varmaan saamaan vielä lisää väriä. Sitten kun alan mennä kalpeammaksi niin väri vaalentukoon asteella-parilla ja muuttukoon punertavaksi :) Just nyt ei jaksa, ehdi eikä halua alkaa tehdä mitään isoja hiusmuutoksia.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1184 : 20.08.12 - klo:20:31 »
Mä värjäsin mun juuren nyt toistamiseen Lorealin Ferian mango ( 7.4 ) värillä ja mä halajan vaan yhä tummempaa lopputulosta. Kirkkaanoranssi ja vaalea kupari oli pitkään just ne mun omat värit, mutta nyt tuntuu että mä haluan vaihtelua. Aluksi tämä väri on melko tumma ( haalistuu melko nopiaa vaaleaksi kupariksi ) ja musta tuntuu että tummempi väri sopii mulle tosi hyvin. Siniset silmät korostuu niin hienosti.

Mä haluaisin jotain ihan rehellisen ruskeaa kuparilla sävyllä. Ei mitään porkkanaa enää. Ei kuitenkaan liian tummaa, vaan saisi olla vain hienosäätöä vähän tummemmaksi tästä nykyisestä väristä.

Mä en oikein löydä kuvaa just sen värisestä tukasta mitä haluan. Emmä edes tiedä mitä mä haluan. Ärsyttävää!

Vinkkejä tummanruskeankupariin hiusväriin?  ;D