Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121216 kertaa)

JoHanna

• Vieras
Tummat silmänaluset
« : 30.01.06 - klo:16:38 »

Nyt olis apu enemmän kuin tarpeen.. eli mikä oikeesti peittää tummat silmänaluset? Mulla on "syntymävikana" eli perintönä tummat silmänaluset, joten vaalentavista silmänympärysvoiteista ym. ei ole apua vaan tarvitsen nimenomaan jonkin hyvän peiteaineen. Omaan vielä erittäin vaalean ihon, joten voitte kuvitella että tämä pandakarhu yhdistelmä ei näytä kivalle ;D. Nyt käytössä on Biothermin Forget It, eikä ole hyvä. Aamulla kun meikin tekee, tämä peittää hetkellisesti, mutta kun 15 minuutin kuluttua katsoo peiliin niin sieltähän ne mustat rinkulat taas paistaa. Mulla on varsinkin silmän sisänurkat tosi tummat ja sitten tietenkin silmänaluset  Kaikki vinkit on kullanarvoisia!  :)
« Viimeksi muokattu: 19.02.12 - klo:12:36 kirjoittanut Chaos »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #1 : 30.01.06 - klo:18:25 »
Kai muistat puuteroida huolellisesti?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #2 : 30.01.06 - klo:18:29 »
Mua kans kiinnostais, kun mulla menee aina kaikki peitevärit ja valokynät niihin silmänalusryppyihin vaikka kuinka puuterois. Ja toinen ongelma, kun mulla jää silmänaluset aina jotenkin liiloiks ja harmaiks, eli se tumma paistaa läpi. Enemmän väriä jos laittaa niin menee vielä pahemmin ryppyihin. Vinkkejä  ???
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 30.01.06 - klo:18:39 »
Ja toinen ongelma, kun mulla jää silmänaluset aina jotenkin liiloiks ja harmaiks, eli se tumma paistaa läpi. Enemmän väriä jos laittaa niin menee vielä pahemmin ryppyihin. Vinkkejä  ???
En tiiä mutta voisin arvata että sellaset samaan tyyliin toimivat aineet kun punaisenneutraloija vois auttaa tuohon. Siis jos se jotenkin on enemmän liilaa niin jotain ehkä keltaista.. Siis en tiiä miten noi menee mutta sävy voi vaikuttaa? Joo ihan turha viesti ku arvailen vaan :D
www.siameselipstick.com

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #4 : 30.01.06 - klo:18:42 »
Vaikkei liitykkään siihen miten saa peittoon, niin haluan kysyä: Miten saa haalennettua silmänalusia eli poistettua sitä tummuutta ihan oikeasti? Onko jotain hyvää ainetta?  :)
Itsellä myös perinnöllisistä syistä aika tummat silmänaluset, mutten ehdi koskaan peittämään niitä, hyvä kun saa naaamansa muutenkaan laitettua (aamu-unisuus..) Mutta tulen ihan hyvin toimeen näiden pandan silmien kanssa, ei tosin varmaankaan pahimmasta päästä, mutta selkeästi huomattavat. Toki ne ei näytä hirmusen kivalle, mutta näytän aidosti nyt tälle, enkä varmaan koskaan ehtisi meikkaamalla peittelemään, siksi toivoisin semmosta lopullisempaa hoitoa. Jos joku tietäis, niin tavattoman mukava! ;)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 30.01.06 - klo:19:50 »
Kaveri oli saanu ns vaalennettua silmänalusiaan sinkkivoiteella, jota oli laittanut niihin tummimpiin kohtiin iltaisin ennen nukkumaan menoa. Yks toinen kikka minkä olen kuullut auttavan (ainakin hetkellisesti) on painella vähän aikaa jääkaapissa ollellaalla lusikalla tms kylmällä sitä silmän alla olevaa ihoa, pitäisi virkistää ja näin parantaa väriä?

Talvella kun iho vaalenee ja silmänaluset tummuu, Helena Rubinsteinin Magic concealer-peiteaine pelastaa tän lärvin :)  Muuten pelkkä valovoide yleensä tepsii. Mutta tota Magic concealeria voisin suositella lämpimästi, paljon pigmenttiä ja tulos kestää. Oiva peittämään myös muita epätäydellisyyksiä ;)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 30.01.06 - klo:21:32 »
En ole ihan hirveän monia aineita kokeillut, mutta melko toimiviksi tummien silmänalusien peittäjiksi olen havainnut nämä:

Lorealin valokynä
Gemey non stop -peiteväri
Make Up Storen peiteväri

Jotenkin en jaksa uskoa, että tummia silmänalusia saisi oikeasti vaalennettua millään. Riittävä uni tietty auttaa vähän, mutta jos on luonnostaan tummat slimänaluset, niin eipä niille taida olla mitään tehtävissä, muuta kuin peittäminen.  :(

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 30.01.06 - klo:22:07 »
Mä oon huomannut sen, että itseruskettavaa käyttäessä silmänalusetkin näyttää vaaleammilta. Siis totta kai sama efekti tulee kun ruskettuu.. Vaaleammassa ihossa noi tummuuserot näkyy selvemmin. Eli voi kokeilla itseruskettavaa jos muutenkin haluaa tummemman hipiän :)
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #8 : 31.01.06 - klo:13:54 »
Perinnöllisesti tummia silmänalusia ei saa pois millään kokonaan, sillä sininen väri johtuu silmänympärysten ihon rakenteesta. Kun iho on silmänympäryksistä ohut, kuultavat verisuonet ja sinisyys ihon alta läpi.
Omat perinnöllisesti tummat silmänaluseni peitän meikkivoiteella, Forget it:lla, Diorin valokynällä ja Max Factorin/Lumenen meikkipuuterilla. Kaytän siis kaikkia, usein kuitenkin unohdan tuon valokynän. Sen olen havainnut, että peiteaineen päälle on pakko tosiaankin laittaa meikkipuuteria, vaikken sitä muualle käytäkään. Muuten eivät peity todellakaan minnekään. Pelkällä Forget it:lla ja irtopuuterilla en todellakaan saa mitään piiloon, niin tummat nämä silmänaluseni ovat.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #9 : 31.01.06 - klo:14:18 »
Lumenellahan on silmänalusvoide jonka pitäisi haalentaa tummuutta. Katselin sitä juuri viimeksi kauppareissulla mutta jäi ostamatta kovan hintansa takia 19 euroa.
Nyt olisi tarjouksessa tuo Biothermin forget it peiteaine 15 euroa ja Stationery on sitä niin paljon kehunut että olisi varmaankin pakko ostaa vaikka vasta ostin Joe Blascon peitevärin mutta en ole siihen oikein tyytyväinen kun paakkuuntuu ikävästi juonteisiin.Miten muuten tuo Forget It eikai se tee niin?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #10 : 31.01.06 - klo:15:02 »
Forget it pysyy kyllä paikoillaan kunhan muistaa puuteroida. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #11 : 31.01.06 - klo:17:26 »
Mulla on ollu yli vuoden käytössä Bobbi Brownin peiteväri (ostin joskus Strawberrynetistä kympillä  ;D) ja tuo on kyllä ollu tosi hyvä. Eikä meinaa loppua ihan millään, kestää varmaan viisi vuotta tuo purnukka. Mitään kunnon vertailukohdetta ei kuitenkaan ole :P Mulla on kans erittäin vaalea iho ja erittäin tummat silmänaluset..

Poissa HMK

• Haiven
  • *
« Vastaus #12 : 31.01.06 - klo:17:49 »
Make Up Storen Cover All Mix pelastaa ainakin mun aamut. Sen punertava sävy peittää mukavasti tummia silmänalusia ja vihreällä saa kaikki punertavat kohdat peittoon.

Mutta jos joku tietää oikeasti hyvän ja tehoavan silmänympärysvoiteen tummille silmänalusille niin otan tiedon ilolla vastaan. Turvotus ei niinkään ole ongelma ja siihen yleensä aina voiteita tuputetaan..

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 01.02.06 - klo:22:39 »
Täällä kans yksi kohtalotoveri. Mulla on toiminut ihan hyvin kans HR:n Magic concealer. Se on sopivan ohutta silmänympärysiholle, mutta sisältää kuitenkin paljon pigmenttiä. Ja 15 ml tuubi kestää ja kestää...
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #14 : 01.02.06 - klo:22:48 »
Kaupassa osui tänään silmääni Max factorin "eyeshadow stick", onkohan kenelläkään kokemuksia?

http://www.detnye.com/images/mf_eyeshadow_stick.jpg
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli