Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121217 kertaa)

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #105 : 05.05.07 - klo:18:47 »
Mulle MUS:n myyjä suositteli Cover All Bluen sijasta Eazy Cover Blueta, joka on ensin mainittua tummempaa. Mä ensin epäröin, koska mulla on tosi vaalea iho (meikkivoiteista käytän mm. Lancomen Color ID 00-2:sta tai Lily Lolon Blondieta). Mutta sitten se myyjä laittoi mun toiseen silmänaluseen Cover All Blueta ja toiseen Eazy Coveria - ja toden totta! Eazy Cover peitti paremmin, kun taas vaaleampi Cover All Blue toi silmänalusten tummuuden enemmän esille (tavallaan toimi kuin korostustuote). Toi Eazy Cover Blue on ollu nyt n. vuoden päivät käytössä eikä vielä pohja näy. Levitän sen siveltimellä niin saa mukavan ohuesti, ja päälle laitan No7:n valokynää. Olen ihan tyytyväinen - eihän tämä nyt täysin mun pandasilmiä poista, mutta tähän asti toimivin ratkaisu. :)

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #106 : 05.05.07 - klo:18:59 »
Miten muuten te kaikki jotka laitatte sekä peiteainetta että valokynää saatte peiteaineen pysymään alla? Olen joskus tuota yhdistelmää kokeillut, mutta tuntuu että peitevoide lähtee "liukumaan" valokynän alta pois. Puuteroitteko välissä vai miten?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #107 : 05.05.07 - klo:19:07 »
En minä ainakaan ole koskaan huomannut, että peiteaine lähtisi liukumaan alta. Kokeile laittaa valokynää kerralla vain tooodella pieni määrä niin, että voit vain taputella sen paikoilleen ilman, että joudut vetelemään sormella.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #108 : 05.05.07 - klo:19:32 »
Webekhet, mä puuteroin aina välissä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #109 : 05.05.07 - klo:21:22 »
Kiitos tarhatyyli ja Stationery, pitää yhdistää teidän neuvot ja kokeilla niin. Tuntuu ettei peiteaine yksinään riitä peittämään mun silmänalusia, ainakaan huonoina päivinä.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #110 : 06.05.07 - klo:09:42 »
Mä en laita valokynää peiteaineen päälle sillä valokynän omalla sudilla, vaan otan sitä väriä valokynästä niin, että vedän jollain tikulla sitä sutia sormea vasten niin että se väri jää sormeen kökkönä (vähän vaikea selittää  ???), ja sit levitän valokynävärin erillisellä sudilla niin sen saa paremmin.

Poissa Jippii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #111 : 06.05.07 - klo:11:47 »
Itse käytän tummiin silmänalusiin L'orealin valokynää. Mulla on välillä noi silmänaluset todella, todella tummat, ja tolla valokynällä saan ne hyvin peitettyä. Eikä toi ees korosta mun pieniä silmäpusseja, vaan saa tuon silmänalusihon näyttämään todella ihanalta!

Hoitona käytän niinkin huonomaineista ainetta, kuin Yves Rocherin jotain silmänalusvoidetta, ja se on pienentänyt silmäpusseja ja vaalentanut silmänalusia ihan kiitettävästi.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #112 : 10.07.07 - klo:21:38 »
Grimasin J1 on mielestäni toiminut hyvin kaikkien pienten "virheiden" peittämiseen. Sinertävät silmänurkkanikin ovat peittyneet hyvin. Olen laittanut sitä myös kevyesti poskiini, kun helotan niin herkästi :D Ja on häivyttänyt ihan kivasti punaisuutta. Kannattaa varoa ettei laita liikaa, ettei kasvot viherrä :-X

En tiedä onko Grimasista mainittu aikaisemmin, kun en jaksanut ihan kaikkia kommentteja lukea, mutta jos ei ole, niin tässä hyvä vinkki!

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 13.08.07 - klo:15:20 »
Nyt parin viikon päivittäisen käytön jälkeen voin lämmöllä suositella tutustumista Cliniquen All About Eyes Concealeriin. Todella hyvä peittokyky ja erittäin riittoisaa. Levittäessä saa olla hieman tarkkana, aine on melko tuhtia ja helposti laittaa liikaa. Itse olen levittänyt sormin, mutta uskoisin pensselin toimivan tämän kanssa ehkä vielä paremmin. Vertailupohjaa löytyy lähinnä markettituotteisiin, joihin verrattuna tämä on aivan toista maata.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 13.08.07 - klo:18:05 »
Nyt parin viikon päivittäisen käytön jälkeen voin lämmöllä suositella tutustumista Cliniquen All About Eyes Concealeriin. Todella hyvä peittokyky ja erittäin riittoisaa. Levittäessä saa olla hieman tarkkana, aine on melko tuhtia ja helposti laittaa liikaa. Itse olen levittänyt sormin, mutta uskoisin pensselin toimivan tämän kanssa ehkä vielä paremmin. Vertailupohjaa löytyy lähinnä markettituotteisiin, joihin verrattuna tämä on aivan toista maata.

Mulla on kanssa tuota ja ihan ok on ollut. Mä tilasin omani sokkona strawberrynetistä ja tuli ehkä hieman liian vaalea sävy. Mä olen kanssa toistaiseksi käyttänyt työkaluna sormia, mutta sivellin toimii varmasti paremmin. Clinique kyllä tarttuu esim. blascoa paremmin silmänaluselle eikä lähde kerääntymään juonteisiin mutta toisaalta se myös paljastaa, jos on vähänkään kuivat silmänaluset.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #115 : 14.08.07 - klo:16:17 »
Kryolanin Blue Neutralizer taittaa siniset silmien alta tehokkaasti, vastaavasti saman sarjan Red Neutralizer on teholtaan hieman heikohkompaa vaan hyvin toimivaa kuitenkin. Päälle kun laittaa vielä jotain korostusväriä, esmes Kryon Supravalkoista, on aluset aikalailla piilossa. Kannattaa myös muistaa mahdollisuus meikkipohjaan sekoittamisesta jos jokin aine on itsessään liian tuhtia.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Jaade

• Haiven
  • *
« Vastaus #116 : 02.09.07 - klo:19:08 »
Tosi hyviä vinkkejä tässä ketjussa! Pitää mahdollisimman pian käydä meikkikaupan kautta hakemassa jotakin säädyllistä tuotetta. Tällä hetkellä itselläni on tummien silmänalusten toruntaan meikkivoiteen lisäksi ainoastaan Lumenen valokynä. Ei kovin tehokasta. Ongelmana on, että monet tuotteet kasautuvat rumasti kuiville silmänalusille.

Silmälasit on kyllä tehokas pikalääke! Yksi tuttuni hoksasi tummat-silmänaluset-ongelman vasta kun oli käynyt silmäleikkauksessa ja sitä myötä luopunut silmälaseista..

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 02.09.07 - klo:20:20 »
Minulla tummat silmän aluset-ongelma "yllättäen" paheni, kun vaihdoin normaalit silmälasikehykseni sellaisiin puolihengettömiin, joissa ei alaosassa ole ollenkaan kehystä  :) Olen käyttänyt Biothermin, Lancomen ja Cliniquen peiteaineita ja Clinique on näistä ehdottomasti paras!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #118 : 03.09.07 - klo:00:45 »
^ Alkoi kiinnostaa tuo Cliniquen peiteaine. Varsinkin, kun tummat silmänaluset on paha ongelma täälläkin. Onko kalliimpaa kuin Biothermin Forget It?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 03.09.07 - klo:10:03 »
Hintaa Cliniquen peiteaineella oli muistaakseni 22 e. Sävy on hieman vaaleampi kuin Biothermin vaalein sävy ja koostumus paksumpi.

Minulla tummat silmänaluset on todellakin paha ongelma. Kyse ei ole mistään ajoittaisesta tummuudesta, vaan olen kuin Kauna-elokuvasta repäisty ilman peitevoidetta, vaikka olisin miten hyvin nukkunut  :( Onneksi löysin tuon Cliniquen! Siihen vielä päälle L`Orealin valokynää ja Max Factoryn meikkipuuteri, niin eipä tarvi kuunnella "näytätpä väsyneeltä"-kommentteja!  :)