Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126055 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #120 : 03.09.07 - klo:20:32 »
MinnieMouse, oi kiitos paljon tuosta tiedosta! Pitää käydä ostamassa kunhan maltan käyttää Biothermin loppuun. Ono tuo muuten yhtä riittoisaa tuo Clinique? Mä näytän myös kauhuleffasta karanneelle ellen peitä silmäalusia eli vaikka joinakin päivänä lähtisin ilman meikkiä liikenteeseen niin silmänaluset on pakko peittää. Saan tosi paljon kuulla sitä, että näytän väsyneeltä tai joskus ihan kuolleeltakin jos ei ole peiteltynä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 03.09.07 - klo:22:01 »
Cliniquen tuubissa on 10 ml peiteainetta ja Biothermilla 15 ml. Mielestäni Clinique on vähintään yhtä riittoisaa kuin Biotherm, ellei jopa riittoisampaa kun sitä tarvii laittaa todella vähän. Varmaan sävykin omalta osaltaan vaikuttaa peittävyyteen. Biotherm on aika neutraali sävyltään kun taas Clinique on hieman keltapohjaisempi. Clinique peittää ainakin minun silmänaluseni tosi tehokkaasti ja tuo ihan erilailla valoa kuin Biotherm.

Lancome taas oli ihan täysin hukkaostos  :( Ja vieläpä kallein näistä kaikista.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 04.09.07 - klo:09:48 »
^Onko kyseessä siis All About Eyes Concealer? Minkä niminen/numeroinen sävy sulla on käytössä?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 17.09.07 - klo:08:51 »
Mulla kärähtää kohta hihat näiden silmänalusten kanssa  :P  Mikään peittoaine ei peitä näitä mustia rinkuloita.

Muutamilla foorumeilla on kovasti kehuttu Laura Mercierin Secret Camouflage tuotetta, MUA:ssakin se on saanut suhteellisen hyvät arvostelut. Tosin toisilla se toimii ja toisilla taas ei. Mansikkalassa tuota olisi tarjolla, mutta hinta hieman kirpaisee (33 USD). Tekisi mieli kokeilla, mutta mitenköhän sitä osaisi sekoittaa kahta eri sävyä saadakseen ne pandat piiloon?

Tässä vielä kuva ko. tuotteesta, kyseessä on vaalein sävy SC1:

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 17.09.07 - klo:09:05 »
^Onko kyseessä siis All About Eyes Concealer? Minkä niminen/numeroinen sävy sulla on käytössä?

Kyllä, sama tuote kyseessä. En muista sävyn nimeä/numeroa, mutta minulla on vaalein sävy. Muistaakseni peiteainetta oli myynnissä vain kahta sävyä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #125 : 17.09.07 - klo:09:08 »
^Olisiko tuo vaalein sävy 01 Light neutral? Ainakin Strawberrynetissä se on vaalein sävy. Siellä on tarjolla tummempiakin, mutta niitä ei varmaan Suomen markkinoille ole tuotu. Tässä kuva tuosta 01-sävystä:

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 17.09.07 - klo:09:13 »
Luulisin, että juuri tuo sävy on kyseessä. Voin tarkistaa asian illemmalla, kunhan pääsen töistä.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 17.09.07 - klo:11:36 »
Mulla on käytössä max factorin erase peitepuikko ja se peittää mun mielestä parhaiten noista marketti peiteaineista.  :)

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 09.10.07 - klo:13:28 »
^^ Minä liityn myös tuohon Cliniquen peitevoiteen ylistykuoroon Minnien kanssa. Testasin tänään ensimmäistä kertaa All About Eyes Concealeria ja ihastuin ikihyviksi  :-*. Mulla on myös todella tummat silmänympärykset ja viimeaikoina käytössä on ollut lähinnä Biothermin Forget It ja HR:n Magic Concealer, mutta tämä Cliniquen voide on kyllä paaaaljon parempaa. Koostumus on hieman paksumpaa kuin noissa em. voiteissa ja pigmenttiä (peittokykykä) löytyy todella runsaasti. Mulla on myös käytössä sävy 01, joka on siis todella hyvä vaalea ja neutraali sävy. Löysin tämän voiteen eilen Evestä ja maksoin siitä vähän reilu 13 euroa, mutta olisin kyllä valmis maksamaan siitä ihan normihinnan, on kyllä niin toimiva ja riittoisalta vaikuttava tuote. Suosittelen ehdottomasti kaikille pandoille  ;).
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 03.01.08 - klo:15:29 »
Mä ajattelin testailla tummiin silmänalusiin kunnon yöunia ja kahvinjuonnin vähentämistä. Osittain on varmasti perinnöllistäkin tämä tummuus, mutta eivät ne aina tällaiset kamaluudet ole olleet. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 03.01.08 - klo:19:32 »
Olen niin ihastunut tähän n. kuukausi sitten ostamaani MUS:in Cover all rediin. Finnit peittää hyvin, mutta sopii loistavasti myös silmänalusille. Tämän jälkeen lisään peitevoiteen päälle vielä No7:n valokynää ja hyvin poistaa väsymyksen ja tummat renkulat :)

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 03.01.08 - klo:21:25 »
Mä käytän tummiin silminalusiin Lumenen peitevoidepalettia ja siitä sitä blue neutralizer-väriä. Oon ollu tosi tyytyväinen, minusta hinta ja laatu on ihan kohdillaan ja tällä hetkellä on kaavin viimeisiä rippeitä heinäkuussa ostamastani paletista eli riittoisaa on, oon käyttäny lähes joka päivä.

En itse edes huomannut, että mulla olis tummat silmänaluset ennenkuin viime keväänä kolme ihmistä sanoi asiasta. Oli sitte pakko alkaa uskomaan. En ole kokeillut muita tuotteita tummiin silmänalusiin, mutta minusta tuo Lumene peittää hyvin. Tosin oon ehkä vähän paha itse sanoon peittokyvystä, kun en ylipäänsä huomannut tummia silmänalusiani ::)

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 03.01.08 - klo:22:16 »
Osittain on varmasti perinnöllistäkin tämä tummuus, mutta eivät ne aina tällaiset kamaluudet ole olleet. ;)

Muistan sukulaistätien päivitelleen joskus omia rinkuloitaan ja väittivät että nuorempana ei silmänaluset olleet niin tummat. Muistan silloin hiukan pyöritelleeni silmiäni niiden jutuille ja nyt se kalahtaa selkeesti omaan nilkkaan.  ::)

Mun silmän aluset on selkeästi tummentuneet ja aamulla silmät on aina ihan turvoksissa. Ihan sama nukunko 2 vai 12 tuntia, pakko kai hyväksyä ettei enää ole niin nuori ja hehkeä. Pahimpina aamuina meikkivoide/meikkipuuteri kun ei näköjään enää tepsi, tummat puolikuut kuultaa kauniisti läpi. Valokynä oli jotenkin yhtä tyhjän kanssa tänä aamuna, eipä sekään tietysti ihmeitä tee. Täytyy lukaista tämä ketju läpi hyvän peitevoiteen toivossa, nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan etten ole huomennakin kuin haudasta noussut.

ynnej

• Vieras
« Vastaus #133 : 04.01.08 - klo:01:11 »
Mäkin oon saanut perinnöks tummat silmänaluset ja silmäpussit :( Yritän peittää niitä Lumenen peitevoidepaletilla, sillä blue neutralizer -napilla ja valokynällä, aika huonoin tuloksin kylläkin...

Täällä on kauheesti vinkkejä, mutta tosi vaikee päättää minkä ostais! Haluisin kokeilla MUS:n Cover all blueta/Easy cover blueta, Cliniquen All about eyesiä ja Rubinsteinin Magic Concealeria. Mikä näistä on teidän mielestä kaikkein paras? Onko joku huomattavasti parempi kun toi Lumenen surkee paletti?
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:01:29 kirjoittanut ynnej »

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 04.01.08 - klo:09:59 »
Ehkä pitää kokeilla jotain jääkaapissa pidettyä lusikkaa, jos viilentäminen auttaisi. ;)
I wake up, it's a bad dream,