Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 123193 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #135 : 04.01.08 - klo:10:17 »
Mullakin on todella tummat silmänaluset, eikä niihin oo oikeen sellaista ihmeparannusta. Valovoidekin tuntui aikanaan liian kevyeltä tähän ongelmaan ja liian paksut peitevoiteet vain pahensivat asiaa. Jotenkuten saan silmänaluset nyt peittoon Lily Lolon PeepO:lla, vastaväri tasoittaa värieroa hyvin ja kirkastaa ilmettä yllättävän hyvin. Ainoa ongelma tuossa jauheessa on pysyvyys, sillä päivän aikana jauhe tuppaa häviämään silmien alta.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 06.01.08 - klo:10:04 »
Muistan sukulaistätien päivitelleen joskus omia rinkuloitaan ja väittivät että nuorempana ei silmänaluset olleet niin tummat.

Samma här - ikä selvästi lisää tummuutta. Olisiko niin, että iän myötä iho ohenee ja sen vuoksi tummuus lisääntyy? Mulla on  iho silmien kohdalla ohutta kuin mikä.

Kun saan käytettyä Biothermin Forget-it:n pois niin ajattelin kokeilla Laura Mercierin tuotteita. Niitä on mansikkalassa myynnissä. Sieltä löytyy Secret Camouflage, Secret Concealer ja Undercover. Pitää tutkalla mikä näistä olisi sopivin omaan käyttöön. Biothermiä vielä riittää varmaan loppuvuokseksi eli aikaa riittää asian pohdiskeluun  ::)

Secret Camouflage:

Secret Concealer

Undercover

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

MsVilma

• Vieras
« Vastaus #137 : 07.01.08 - klo:09:30 »
itselläni myös super tummat silmänaluset jotka kaikenlisäksi kuivuu helposti.
Mineraalimeikkien jauhemaiset peittarit näyttää aika kamalilta mun kasvoilla... markettisarjoilta ja selektiivisiltä en ole löytänyt tarpeeksi peittävää ja pysyvää ainetta. :(

Nyt on kylläki ollut yli puolivuotta käytös blascon orange highlighter johon oon ollu suht tyytyväinen. Napista vielä jälellä yli puolet! SIlti kun mineraalimeikit käytössä muuten, ajattelin kokeilla Lumierin Healing Concealeria, sitä on kovasti kehuttu
ja sen hinta on vaan 6$!! kun saan tilaukseni voi raportoida siitä tänne, josko siitä löytyisi hyvä aine ja apu silmänalusille  :D

Korostus muutettu lukijaystävällisemmäksi. :) -Hunis
« Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo:16:34 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #138 : 07.01.08 - klo:14:28 »
Mun oli pakko tilata sitä Cliniquen all about eyes peiteainetta, kun tuola aikaisemmin sitä oltiin kovasti kehuttu.. Mulla on lähinnä sinertävät silmänaluset ja tuntuu että todella vaikeat peittää. Grimas J1 on toiminut kyllä, mutta tahtoisin silti kokeilla jotakin pikkasen paremman väristä. Täytyy tänne sitten myöhemmin laittaa kommenttia kuinka Clinique toimii sinisiin silmänaluksiin :D

Poissa Laurie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #139 : 07.01.08 - klo:14:55 »
Mun tän hetken yritys peittää noi tummat silmänaluset on yhdistelmä MUSin eazy cover blue:ta ja No7 valokynää. Tää alkaa olee jo melko toimiva, osasyynä tietenkin loma ja pitkään nukutut aamut. Kuitenkaan tää ei oo lähelläkään täydellistä ja ilman laseja näytän turpaan saaneelta. Silmänympärykset ovat sinililamustat silmän sisänurkasta ulkonurkkaan ja yläluomikin lila.

Oon ollu kiinnostunu nyt näistä: Cliniquen All About Eyes Concealer, Biothermin Forget It ja HR:n Magic Concealer.
Biothermiä testailin hieman kädelle ja se tuntuu jotenkin melko kevyeltä. HR:ää enkä Cliniqueta ole päässyt vielä hypistelemään, kumpi noista peittäisi tehokkaammin? Silmänympärysihoni ei ole onneksi millään tavalla liian kuiva, peiteaineelta kaipaan lähinnä pigmenttiä ja pysyvyyttä. Voisikohan noista jotain käyttää myös eazy coverin kanssa ilman kauheeta pakkelivaikutelmaa?
common mistakes and nice intentions

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #140 : 14.01.08 - klo:12:35 »
Tuo Cliniquen all about eyes consealer on todella hyvä! ..Hauskaa että tilasin sen :) ..On kyllä todella hyvä. Ainut miinus mitä voin sanoa, on että aika vaikea annostella mielestäni. Sitä tarvitaan niin vähän, kun on niin tujua tavaraa, että jotenkin hankala saada sopiva määrä. Ekaa kertaa kun laitoin sain levitellä sitä pitkin poskiakin, tosin ei se ollut ollenkaan pahan näköinen :D ..mutta vähempikin olisi riittänyt :) ..Nyt saan jos suunnilleen sopivaa määrää.

Kaiken kaikkiaan todella loistava peittokyky. Kiitos suosittelijoille :) !!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 14.01.08 - klo:12:46 »
Kokeilin maybellinen sitä vaahtomaista peitevoidetta. Tuntui ainakin käteen kokeiltuna hyvältä koostumukselta ja peittävältä, en sitten tiedä millainen on kasvoilla. En raaskinut kuitenkaan ostaa sitä kun on vielä toista jäljellä. Mitä muut on mieltä siitä peitevoiteesta jos ootta kokeillut kyseistä? ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #142 : 14.01.08 - klo:15:27 »
^ Melkeinpä kaikki ovat kommentoineet tuon olevan liian kuivakan tuntuista silmänympäryksille, muualla on kyllä pelittänyt.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 14.01.08 - klo:16:21 »
Oon ollu kiinnostunu nyt näistä: Cliniquen All About Eyes Concealer, Biothermin Forget It ja HR:n Magic Concealer.
Biothermiä testailin hieman kädelle ja se tuntuu jotenkin melko kevyeltä. HR:ää enkä Cliniqueta ole päässyt vielä hypistelemään, kumpi noista peittäisi tehokkaammin?
Tota Cliniqueta en oo kokeillut mut mulla on Forget it ja HR:n Magic Concealer. HR on sävyä 2 joten ei tuu käytettyä kun kesäisin vaan, talvisin on liian tumma. Mun mielestä Biotherm ja HR peittää aika saman verran, HR ehkä aavistuksen enemmän. Biotherm on kuitenkin tosi paljon edullisempaa joten luokittelisin sen hinta-laatusuhteeltaan paremmaksi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 14.01.08 - klo:19:54 »
Mulla on lapsesta saakka ollut tosi tummat silmänaluset, selvästi kuopallakin vielä. Mulla on vaalea ja erittäin ohut iho, joten ei voi oikein syyttää suolaa tai nukkumisasentoa tai mitään, siniset verisuonet nyt vain näkyvät selvästi läpi aina. Kesällä ehkä aavistuksen verran vähemmän, kun on aavistuksen ruskettunut. Mutta kun en oikeastaan rusketu ollenkaan, niin ehkä vain kuvittelen koko jutun, koska olen lukenut, että sen PITÄISI auttaa. ;) Kun olin nuorempi ja köyhempi, käytin erilaisia Lumenen, Lorealin, Body Shopin yms. mömmöjä aika kehnolla menestyksellä. Sitten aloin haaveilla jostain laseroperaatioista. Kun en ole sellaiseen uskaltanut kumminkaan mennä, olen kehitellyt muita ratkaisuja.

Nykyään laitan arkisin siveltimellä tummaan kuoppaan kevyen sipaisun Joe Blascon sinisyyden poistajaa (Orange highlight 1?) ja taputtelen sormilla tasaiseksi, ja silmälasit auttavat peittämään kuopan rajaa. Kun meikkaan iltamenoihin, rutiineja on enemmän. Laitan piilarit ja levitän kosteuttavaa (tällä hetkellä Diorin first wrinkle eye cream) puoli tuntia ennen kuin tarvitsee meikata, että se ehtii imeytyä kunnolla. Joskus laitan myös silottamaan vähän Lumenen ilmeisesti melkoisen silikonista meikinpohjustusainetta, vaikka se ei kyllä tee iholle yhtään hyvää. Sitten otan Orange highlightia TOSI vähän siveltimellä purkista ja usein vielä pyyhin ylijäämät purkin reunaan. Levitän sen siveltimellä ja taputtelen sormilla. Sitten laitan Lancomen värittömän irtopuuterin. Puuterin päälle sipaisen Diorin valokynää (YSL on myös ihan jees) syvimpään kuoppaan ja taputtelen sormilla. Sitten vielä seisoskelen vähän eri valaistuksessa ja katson, mihin varjo lankeaa, ja usein sipaisen hiukan lisää Orange Highlightia varjokohtiin ja taputtelen sormilla.

Nämä mun juttuni toimivat. Lisäksi noita aineita kuluu tavattoman vähän. Yksi Orange highlight -purkki kestäisi kymmenen vuotta, ellei menisi epähygieeniseksi ennen sitä. Epäilen, että monet laittavat noita ihan liikaa. Etsin kumminkin jotain voidetta, jonka ansiosta ne silmänaluset näyttäisivät jo ennen laittautumista kivemmilta. Kiinnostuin tosta Dermalogican Total eye caresta ainakin, pitääpä kokeilla, kun tuo Dior joskus loppuu. Arbutinia ja semmoisiakin olen miettinyt, mutta en sit tiiä. Kun ei ihoa mikään kai voi paksuntaa. Tuo meikinpohjustusaine pitäisi kyllä myös vaihtaa. Ja tietty olis älyttömän kivaa, jos olisi olemassa yksi ainoa tuote, joka hoitaisi koko homman. Mut mä kyllä epäilen suuresti, voiko sellaista ollakaan. (Silti tietty menen joskus vielä kauppaan ja ostan nuo Cliniquetkin.)
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 15.01.08 - klo:08:48 »
Olettekos huomanneet luomivärisävyn valinnalla olevan vaikutusta panda-lookkiin? Korostaako jotkut tietyt sävyt tummia silmänalusia? Ei näitä minun pandoja saa millään piiloon, niin täytyy käyttää kaikki muut mahdolliset keinot.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 15.01.08 - klo:11:26 »
Osaisiko joku suositella peiteainetta, joka sopii todella tummille ja uurteisille silmänalusille? Mulla siis ongelmana se, että peiteaineet paakkuuntuvat ja korostavat ohkaista uurteista silmänalusihoa. Silmänaluset näyttävät todella kuivilta peiteaineen kera. Käytössä ollut lähinnä markettikamaa, esim. Rimmel, Anytime, Yves Rocher. Valokynänän YSL:n kynä (ei riitä yksinään siis). Miten esim. täällä mainitut HR, Clinique ja Biotherm käyttäytyvät kuvailemallani ihotyypillä? Tai osaisiko joku kertoa MACin peiteaineista, toimiiko ihotyypilläni ja peittääkö tarpeeksi hyvin, jos on todella tummat silmänaluset?

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 15.01.08 - klo:11:37 »
Cliniquen peiteaine on aika kuivakkaa koostumukseltaan, joten uskoisin Biothermin sopivan sinulle paremmin. HR:n peiteainetta en ole kokeillut.

menna

• Vieras
« Vastaus #148 : 15.01.08 - klo:12:59 »
Itse en ole kovin tyytyväinen Biothermin peiteaineeseen. Ei peitä riittävän hyvin ainakaan näitä omia tummia silmänalusia.
Make up storen eazy cover blue on paksumpaa, toimii mulla paremmin kuin biotherm.

MsVilma

• Vieras
« Vastaus #149 : 15.01.08 - klo:14:12 »
tänään tuli lumierin healing concealerit postissa (siis mineraalimeikkifirma www.lumierecosmetics.com ) ja huomenna testaan ne ns. tositoimissa  :)
itselläni tummat silmätaluset (hyvin tummat) ja uurteiset eli peitettävää riittää ja tuntuu et aina päivänaikana tummuus kuultaa läpi. käytös on ollu blascon orange highlighter mut en oo ollu sen pysyvyyteen ja peittoon täysin tyytyväinen.
Oon myös kokeillu biothermiä, cliniquita, chanelia yms. ja ysl ja diorin valokynää ja ne ei ainakaan mua ole auttanu.

Voin raportoida tänne huomen näistä :)