Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121440 kertaa)

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #15 : 02.02.06 - klo:23:18 »
Kaupassa osui tänään silmääni Max factorin "eyeshadow stick", onkohan kenelläkään kokemuksia?

http://www.detnye.com/images/mf_eyeshadow_stick.jpg

Huomenna pitäisi käydä tuo ostamassa, kun kaveri oli sitä ostanut ja sillä ainakin toimi ihan loistavasti! Sillä peittyi tummuus silmien alla tosi hyvin ja sillä on normaalisti ihan kunnon varjot silmien alla. Toiveikkaana odotan huikeaa lopputulosta itsellänikin!  ;D Eli huomenna voin raportoida tännekin kokeilujani..

EDIT: Ei kun ei se varmaan olutkaan tuo juttu, tuohan näyttää ihan lilalta luomiväriltä! Kaveri oli ostanut jonkun MF:n peitetikun, joka on siis hiukan normi meikkivoidetta pigmenttisempää..Mutta tuskin tuota ainetta, koska tummiin silmänalusiin liila tuskin tekee hyvää..Vai mitä tuo tikussa oleva kama on??
« Viimeksi muokattu: 03.02.06 - klo:00:57 kirjoittanut Zessa »
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #16 : 03.02.06 - klo:09:57 »
Blascolla on ainakin hyviä peitevärejä tummille silmänalusille:

Vaaleaihoisille Orange Highlight 1
Todella vaaleaihoisille Xtra lite

Levitetään ohuella siveltimellä tummaan kohtaan ja taputellaan meikkisienellä "kiinni" ja mahdolliset rajat pois. Ei puuteria päälle.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #17 : 03.02.06 - klo:15:18 »
Tuli mieleen, että Grimasin peitevärinappi on ihan ok tuote tummille silmänalusille, eikä hintakaan päätä huimaa. Omani ostin www.meikkitaide.fi ja olin tyytyväinen niin kauan kuin sitä käytin. Mulla kuitenkin se aine kuivui vuoden aikana niin, ettei sitä enää sitten viitsinyt käyttää, vaikka jäljellä olisi ollut vaikka kuinka paljon :-\ Mutta silti hyvä ostos.. Olisin tilaamassa uudestaankin, mutta kun nuo saamarin sivut on ollu päivityksen alla jo ties kuinka kauan ::)

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #18 : 03.02.06 - klo:15:43 »
Blascolla on ainakin hyviä peitevärejä tummille silmänalusille:

Vaaleaihoisille Orange Highlight 1
Todella vaaleaihoisille Xtra lite

Levitetään ohuella siveltimellä tummaan kohtaan ja taputellaan meikkisienellä "kiinni" ja mahdolliset rajat pois. Ei puuteria päälle.

Ilman puuteria minulla tuo on muutaman tunnin päästä viivana uurteissa. Ja puuterin kanssakin meinaa tehdä sen että siksi ei oikein itselläni tuo toimi. En tiedä miten sen sitten saisi pysymään.

Eilen luulin ostavani Biothermin forget it peiteaineen tummille silmänalusille ja kun sitten kotona katsoin ostostani niin myyjä olikin myynyt minulle väärän tuotteen oli kyllä Biothermin mutta onkin valokynä nimeltään Light catch.
Tässä sanotaan näin : Kosteuttava ja peittävä valokynä Todellinen taikatuote: peittää tummat silmänalukset, vähentää tyrvotusta ja tuo valoa kasoillesi. Tarkka ja siisti sivellin.
En nyt tiedä mitä tämän kanssa tekisin.. veisinkö takaisin vai onkohan yhtä hyvä tuote kuin forget it ???
Kertokaa jos teillä on kokemuksia?
En ole uskaltanut tätä koittaa kun en tiedä palautanko tämän.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 03.02.06 - klo:17:56 »
Jadele, palauta ihmeessä ja hanki se ihan itse tuote tuohon tilalle. Ei ole sinun vikasi, että sait väärän tuotteen. Ei tuo varmasti peitä tummia silmänalusia yhtä hyvin kuin peitevoide. Jos ongelmasi ei ole paha, niin voihan tuo käydäkin, mutta itse menisin ehdottomasti vaihtamaan.  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #20 : 03.02.06 - klo:19:20 »
Zessa: Minä olen  malttamaton, joko kävit testaamassa tuota Max Factorin eyeshadow stickiä?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #21 : 03.02.06 - klo:23:45 »
Ostin tänään kaverin S-etukortilla Forget it:n, sävy 20. Kymppi sulautui ihoon myös kivasti, mutta oli liian vaalea. Jos nyt olisi kesä, olisi sävyn valinta ollut todella vaikeaa, mutta koska ihoni vain tummuu tästä, ei tarvinnut kauaa miettiä.

Aika suloista, poikakaveri halusi tietää toimiiko tuollainen aine todella. Kokeiltiin sitten hänen todella tummiin silmänalusiinsa... Oli kuulemma huijausta, että sen kanssa piti laittaa vähän meikkivoidetta, puuteria ja valokynääkin (innostuin kokeilemaan parasta peittävyyttä), hän oletti että tuote toimii ihan sellaisenaan.

Niinhän sitä luulisi... ;D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #22 : 04.02.06 - klo:00:00 »
Jadele, palauta ihmeessä ja hanki se ihan itse tuote tuohon tilalle. Ei ole sinun vikasi, että sait väärän tuotteen. Ei tuo varmasti peitä tummia silmänalusia yhtä hyvin kuin peitevoide. Jos ongelmasi ei ole paha, niin voihan tuo käydäkin, mutta itse menisin ehdottomasti vaihtamaan.  :)

Täytyy käydä palauttamassa ettei jää sitten vaivaamaan myöhemmin.
Myyjän kanssa kun katsottiin ihan oikean tuotteen sävyjä niin hänen mielestään minulle kävisi parhaiten se vaalein sävy 10. Voi kyllä kesällä olla liian vaalea mutta toimisihan tuo nyt jonkin aikaa.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #23 : 04.02.06 - klo:00:01 »
Zessa: Minä olen  malttamaton, joko kävit testaamassa tuota Max Factorin eyeshadow stickiä?

Siis se kaverin käyttämä loisto MF tuote silmänalusten tummuuden peittoon on joku peitekynä..Tuo eyeshadow stick on tavallista liilaa luomiväriä, löytyy myös ainakin sinisenä ja kullan värisenä. Se kullanvärinen oli sen verran ihana, että ostin sen. Mutta silmänalusten kanssa tuolla ei taida olla mitään tekemistä..  ??? :D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #24 : 04.02.06 - klo:10:43 »

Siis se kaverin käyttämä loisto MF tuote silmänalusten tummuuden peittoon on joku peitekynä..Tuo eyeshadow stick on tavallista liilaa luomiväriä, löytyy myös ainakin sinisenä ja kullan värisenä. Se kullanvärinen oli sen verran ihana, että ostin sen. Mutta silmänalusten kanssa tuolla ei taida olla mitään tekemistä..  ??? :D

Aijaa, mä vaan pikaisesti vilaisin sitä ja näytti ihan sellaiselta kynältä. Pitää etsiä sitten tuota MF:n peitekynää!
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 04.02.06 - klo:16:21 »
Minäkin kävin hakemassa Sokokselta Forget It:in. Itse olisin melkein ottanut sävyn 20, mutta myyjä suositteli 10:ä ja olikin kyllä ihan oikeassa. Muutaman kerran olen nyt tuota testannut, ja hyvältä vaikuttaa. Ekalla kerralla laitoin vähän liikaa (oli riittoisampaa kuin mihin olen tottunut), ja iltapäivällä aine oli paakkuunutunut silmänalusryppyihin. Sen jälkeen olen laittanut vähän vähemmän, ja hyvin on pysynyt. Peittää melko hyvin, mutta ei kyllä ihan niin hyvin kuin olin toivonut.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #26 : 04.02.06 - klo:16:42 »
Silmänaluseni ei ole pahasti tummat ja siksi unohdan ne aina kun pidän silmälaseja. Piilolinssit päässä ne vituttaa. (Anteeksi karhea kielenkäyttöni.) Eli paras tummien silmänalusten piilottaja miul on rillit  ;D

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 04.02.06 - klo:17:09 »
Minä tykkäilen kovasti Yves Rocherin Luminelle peitepuikosta. Peittää ehdottomasti parhaiten kokeilemistani ja sävykin on juuri sopiva. Eikä hintakaan kirpaise! Silti houkuttelisi ostaa Biothermin Forget it, kun sitä on niin kovin täällä hehkutettu  ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #28 : 04.02.06 - klo:21:07 »
Silmänaluseni ei ole pahasti tummat ja siksi unohdan ne aina kun pidän silmälaseja. Piilolinssit päässä ne vituttaa. (Anteeksi karhea kielenkäyttöni.) Eli paras tummien silmänalusten piilottaja miul on rillit  ;D

Minä olen jo ihan vakavasti harkinnut ihan vaan ulkonäkölasien hankkimista niin peittyisivät nuo silmänaluset.  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa ree

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 06.02.06 - klo:01:51 »

Sama homma minulla! Mä en just sen takia tykkää käyttää pilareita (vaikka ne tuolla kylppärin kaapissa onkin) kun on tummat silmänaluset enkä oikein osaa meikata silmiä. Lasien taakse on niin luvattoman helppo peittää silmät  ;D Mulla ongelmana on varsinkin tosi tummat silmänurkat tuolla nenänpielissä.

No nyt pitäis opetella noita piilareita käyttämään ja meikkaamaan ettei ne ihan turhanpanttina tuolla hyllyä kuluttais. Ostin Oriflamen uudenuutukaisen silmänalusille tarkoitetun peitevoiteen, Flawless under eye concealerin. Oli tarjouksessa 5,90e joten lompakko ei paljon kärsinyt. Tuo on semmoista aika punertavaa voidetta, ilmeisesti se punainen sitten neutraloi silmänalusten tummuutta? Olen nyt pari kertaa testannut ja kyllä se totta vie sitä tummuutta häivyttää mutta ei se kyllä kokonaan sitä peitä. Ihan ok tuote kuitenkin, hinta-laatusuhde mielestäni aika kohdallaan. Onkos muilla tästä kokemuksia?

Kaveri oli saanu ns vaalennettua silmänalusiaan sinkkivoiteella, jota oli laittanut niihin tummimpiin kohtiin iltaisin ennen nukkumaan menoa.

Tota vois melkein jopa kokeilla, sinkkivoide on nimittäin ihan ihme aine, auttaa mulla melkein joka näppyyn, nirhaumaan ja rohtumaan. Ainoa paha puoli on vaan se, että se on niin tuhtia tököttiä ettei lähde oikein pesemälläkään mun iholta pois.  ;D
« Viimeksi muokattu: 06.02.06 - klo:02:02 kirjoittanut ree »