Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126066 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #165 : 28.01.08 - klo:20:13 »
Lumieren paketti saapui ja pidän todellakin Healing concealerin koostumuksesta! Kuivuudesta johtuvat pintarypyt silenivät silmissä  ;D Tilasin ensin tämän Light-sävyn ja se on minulle liian vaalea (käänteinen panda-efekti  :-\). Korjasin virheeni ja sivellintilauksen yhteydessä pitäisi tulla se seuraava kellertävä sävy. Joko se yksinään tai näiden yhdistelmä on varmaan juuri passeli.

Edit: Light medium yellow on minun sävyni, peittää tummat silmänaluset yhtä hyvin kuin Blasco mutta hoitaa samalla. Ihanaa ainetta  :-* Kokeilin levittää alkuun siveltimellä (tosin tuo sivellinkin on aivan liian iso, Everyday Mineralsin uusi concealer brush) mutta  levitän nykyään ihan sormella :) 

LISÄTTY 5.3.08: Tuote on päivittäin käytössä ja toimii ainakin kuivanpuoleisella ihollani hyvin. Oikea sivellinkin löytyi, kylkiäisenä Everyday Mineralsilta tullut huulipunasivellin. Huulipunasiveltimeksi tuo on mielestäni liian pieni mutta tämän kanssa toimii hyvin :)
« Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:16:29 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 08.02.08 - klo:11:59 »
Levitetäänkö nuo MUS:n Cover all blue ja Easy Cover blue tosiaan siveltimillä? Minkälainen sivellin tässä olisi paras? Mä olen levittänyt ihan sormella tuota Lumenen peitevoidepaletin sinisen neutralisoijaa, sivellin kuulostaa ei niin peittävältä kuin sormella levitetty. Joudun myös syömään sanani tuosta Lumenesta: kalpeampana ja vaaleampaa meikkivoidetta käytettäessä sen peittoteho ei enää riitä.

Nuo MUS:t siis kiinnostaa, eivät olleet hinnallakaan pilattuja jos tosiaan kestävät kauan. Ovatko ne sitten melko paksuja, kun ovat niin riittoisia? Kicksissä kokeilemalla varmaan selviää kumpi noista purkeista on mulle sopivampi, mutta mieluummin ottaisin kyllä Cover all bluen, koska tarvitsen peittävän tuotteen.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #167 : 08.02.08 - klo:12:30 »
^ No, kyllä noita varmaan voi molempia levitellä sorminkin, mutta molemmat on kuitenkin sen verran paksua kamaa, että siveltimellä saa luonnollisemmin ja kauniimmin. Henk.koht. otan mieluumin hieman tummana kuultavat silmänaluset kuin hirveät peiteainekasat silmien alle. :) Siveltimellä ainetta myös kuluu vähemmän, joten purkki kestää pidempään. Ja siveltimistä suosittelisin synteettistä/keinokarvaista/mikä-se-nyt-olikaan-se-oikea-termi. MUSilla on muistaakseni olemassa peiteainesivellin, mutta mun mielestä se on liian iso ja kömpelö. Oonkin käyttänyt ihan keinokarvaista huulipunasivellintä noiden levittämiseen ja olen siihen erittäin tyytyväinen.

Edit. Kirjoittelin muuten tuonne Lumiere-ketjuun kokemuksia healing concealereista tummien silmänalusien peittämisessä.
« Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:13:00 kirjoittanut lilia bella »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #168 : 08.02.08 - klo:19:14 »
^ Yleensä nuo no tosiaan helpompi levittää siveltimellä koska sillä saa usein häivytettyä värin silmän alle siistimmin kuin sormin ronkkimalla. Itse käytän Kryolanin 12 tai 14 -kokoa olevaa aitokarvaista, makuasioita.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 21.02.08 - klo:11:48 »
Mulla on ollut koko ikäni tummat silmänympärykset. Aloitin pari viikkoa sitten käyttämään Lumenen time freezen virkistävää eye stickiä ja kas kummaa, ei ole ollenkaan niin kamalat pandarinkulat enää.  :D Yllätyin, että tehosi ja näin nopeasti. Asiaa auttoi varmaan myös aprikoosinkiviöljy, jota välillä laitan yöksi silmien ympärille.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #170 : 21.02.08 - klo:13:33 »
^ Tuo on aivan ihana tuote,samoin se miesten versio. Muuta eroahan noiden INCI listoissakaan ei olekaan, kuin että Time Freezen  versiossa on kanerva ja valkoista turvetta kiinteyttävää vaikutusta tekemässä. Itse tykkään laittaa noita silmänympärysvoiteen alle, sillä ihan vaan yksistään käytettyinä ovat minulle liian kevyitä.

Käytin itse aina ennen silmänalusieni peittämiseen peiteaineen päällä MF:n Face Finity meikkipuuteria, joka peittää aivan erinomaisesti. Työkaverini kuitenkin painosti luopumaan tuosta puuterin käytöstä kuiville silmänalusilleni ja nyt olen ollut useita viikkoja ilman sitä ja käyttänyt vain peiteaineita ja valokynää ja ilme näyttää kyllävirkeämmältä kun silmänympärykseni eivät ole niin vahvasti paklatut ja mattaiset.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 05.03.08 - klo:12:20 »
Olen totaalisen kyllästynyt supertummiin silmänalusiini, ja ostin kerrankin kalliin tuotteen, nimittäin Cliniquen All About Eyes Concealerin. Sitähän on täällä kehuttu, joten ajattelin panostaa kunnolla. No, eihän se näitä pandarinkuloita kokonaan peitä ::) Muuten ihan hyvä tuote kyllä, on riittoisaa ja levittyy hyvin, mutta ei mielestäni kuitenkaan hintansa arvoista. Saman asian ajavan tuotteen saa halvemmallakin.

Mikä Biothermin Forget It:n peittokyky on tuohon AAAC:iin verrattuna?
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 05.03.08 - klo:12:40 »
^ Biothermin Forget It on paljon ohuempaa kuin Cliniquen All About Eyes Concealer, joten levittyy paremmin, muttei ole yhtä peittävää. Biotherm sopii käytettäväksi muuallekin kasvoille, kun taas Clinique sopii vain silmänalusille. Itselläni on ollut nuo molemmat, ja Clinique kyllä peitti paremmin, mutta oli mielestäni turhankin paksua koostumukseltaan.
1c F ii

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #173 : 06.03.08 - klo:13:22 »
Nyt täytyy kyllä todeta, että n. kuukausi sitten tilaamani Lumieren Healing Concealerit (light ja light medium yellow) on jääneet aika vähälle käytölle, ja olen palannut takaisin vanhaan peiteaineyhdistelmääni (MUS Eazy Cover Blue/Blasco Orange Highlight 1 + L'oreal Touche Magique 3). Noi Healing Concealerit vaikutti alkuun oikein hyviltä, kiva koostumus ja yllättävän hyvä peittokyky. Mutta. Noi on mun silmänalusille väärän värisiä, minkä seurauksena pärstä näyttää kummalle, kun noita laittaa. Light on liian vaalea ja tekee käänteisen banda-efektin, ja light medium yellow on liian keltainen ja näyttää sen takia kummalliselta. (En sitten tiedä, millainen se medium-sävy olisi...) Luulen, että noi on kerrassaan mainioita tuotteita sellaiselle, jonka silmänaluset ei ole niin laajat eikä ehkä niin tummat kuin minulla. Mutta mulla kun silmänaluset (+alla kulkeva verisuoni) ylettää lähes puoliväliin poskia (näin kärjistäen) aavistuksen tummempi peiteaine toimii paremmin kuin liian vaalea.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 19.03.08 - klo:22:46 »
Mulle on ilmestynyt ihan viime aikoina aivan jäätävät siniset silmänaluset ja kun rakenteellisesti silmänalusosa on vielä vähän kuopalla niin HELP! Voisi heikompi säikähtää kun kävelisin meikittä vastaan. En tiedä olenko jotenkin stessaantunut kun on nyt isoja asioita tapahtumassa elämässä vai onko tämä ihan vain vanhenemista, mutta kaipaan todellakin jotain apua tähän.

L'Orealin valokynän omistan, mutta se ei tunnu auttavan/peittävän, melkein vain tuo enemmän silmänalusia esiin koska sävy on kellertävä. MUSin eazy cover blue oli loppunut Sokoksella, jotenkin tekisi mieli kokeilla sitä. Täytyy katsella muista kaupungeista ehkäpä. Myös jotain virkistävää silmänympärysvoidetta haluaisin kokeilla.

Äh kun tulee kalliiksi vanheneminen ja väsähtäminen.  ;)

Valentine

• Vieras
« Vastaus #175 : 19.03.08 - klo:22:59 »
Oletkos kokeillut YSL:n valokynää. Ihanan peittävä, mutta kevyt ja kuulas tuote. Jos vain oikea väri löytyy niin kannatan ehdottomasti. Voi olla hieman hintava, mutta on kyllä sen arvoinen. :) Iteäni harmitti todella, kun oikeaa sävyä ei löytynyt, hassua sillä äidilleni ja ystävälleni kyllä löytyi. Ärsyttävä ihon väri minulla  :P

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #176 : 19.03.08 - klo:23:01 »
^ Minusta tuo YSL:n valokynä ei pahemmin peitä, peittävyydeltään samaa luokkaa kuin Loreal. Selektiivisen puolen valokynistä peittävimmäksi olen todennut Diorin, semipuolelta Lumenen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 19.03.08 - klo:23:04 »
^ meneehän taas OT:ksi mutta Stockan Hulluilla päivillähän on melkeen joka vuonna ollu noita YSL:n valokyniä aika halvalla.

Mä oon valokynistä kokeillut ainoastaan Lumenea, mutta en kai osaa käyttää sitä oikein koska en huomaa mitään valovoimaisuutta ;D Olis kiva vertailun vuoksi kyllä kokeilla jotain laadukkaampaakin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Laura

• Vieras
« Vastaus #178 : 19.03.08 - klo:23:17 »
^ meneehän taas OT:ksi mutta Stockan Hulluilla päivillähän on melkeen joka vuonna ollu noita YSL:n valokyniä aika halvalla.

Mä oon valokynistä kokeillut ainoastaan Lumenea, mutta en kai osaa käyttää sitä oikein koska en huomaa mitään valovoimaisuutta ;D Olis kiva vertailun vuoksi kyllä kokeilla jotain laadukkaampaakin.

Minä olen vaan kaupassa kokeillut tuota Lumenea, ja mielestäni se ei taittanut valoa yhtään. Ihan kuin peitevoidetta olisi levittänyt. Itselläni on käytössä Diorin valokynä (mansikkalasta muistaakseni n. 22 euroa), ja siitä kyllä näkee sen valoa heijastavan efektin ihan vaan kämmenselkään kokeilemalla  :) En usko, että käyttötaidoissasi on vikaa, vaan tuotteessa. Hyvä valokynä heijastaa valoa, eikä siihen toimivuuteen taida sen kummempia niksejä olla. (Oma juttunsa on sitten tietenkin se, että osaa laittaa valokynää oikeisiin kohtiin, ettei vahingossa vaikka korosta silmäpusseja.)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 20.03.08 - klo:01:28 »
^ Ja vaikka laittaisi juuri oikeaan kohtaan, niin että laittaisi vielä oikeaan aikaan. Mä olen lakannut käyttämästä valokynää kokonaan silmänalusille, jos olen menossa mihin tahansa tilaisuuteen, jossa on riski päätyä valokuvaan. Näyttää hurjalta varsinkin tuo Dior, kun mullakin on sekä tummat silmänaluset että kuoppaa ja varjoa.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.