Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121432 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #210 : 02.10.11 - klo:21:59 »
Musta garnierin sävyttävä roll on ei ainakaan mulla kauheita ryppykasoja silmän alle tee, mutta muuten täytyy kyllä aina laittaa 2 eri peiteainetta kevyt kerros, jos ei ihan mukiloidulta halua näyttää. Muuten oon jo luovuttanu täydellisen peiteaineen etsimisen suhteen. Tuntuu ettei mikään toimi niinku haluaisin. Ts. poistaisi koko ongelman  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 18.10.11 - klo:13:57 »
Mä oon yllättynyt miten hyvin se Garnierin sävyttävä roll-on peittää tummia silmänalusia. Eikä siitä jää rajoja jos ei ole muuta meikkiä. Eli tosi hyvä tuote ihan yksinään käytettäväksi. Viime kerralla huomasin vaan raivostuttavan ongelman sen kanssa, mun toinen silmä vuosi koko päivän. En nyt sata varma ole johtuiko roll-onista, mutta luultavimmin. Täytyy taas joskus kokeilla aiheuttaako silmän vuotamista.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #212 : 19.10.11 - klo:17:34 »
Garnierin roll-on sävyssä Fair jokapäiväisessä käytössä täällä. Useimpina päivinä en laita muuta kuin tätä ja ripsaria ja heti näyttää paljon pirteämmältä ja terveemmältä. Ei tämä kokonaan poista tummuutta mutta kuitenkin tarpeeksi ja jättää luonnollisen lopputuloksen. On se nyt aika luonnottoman näköistä jos ei mitään tummaa ole silmien alla.  :P

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 15.02.12 - klo:22:29 »
Hei ootteko kokeilleet tälläistä niksiä tummien silmänalusten peittoon, tuota kolmiosysteemiä siis:
http://katiehartsbeauty.blogspot.com/2011/07/how-to-cover-under-eye-circles.html

Mä oon ihan pulassa, kun tarttis löytää joku hyvä peiteaine noille pandoille. Tällä hetkellä Helena Rubinsteinin Magic Concealer, mutta tuntuu ettei se riitä. Vinkkejä? Make Up For Everin Lift Concealer kiinnostaa, mutta en tiedä miten peittävää se on?

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #214 : 15.02.12 - klo:22:35 »
Mä oon ihan pulassa, kun tarttis löytää joku hyvä peiteaine noille pandoille. Tällä hetkellä Helena Rubinsteinin Magic Concealer, mutta tuntuu ettei se riitä. Vinkkejä? Make Up For Everin Lift Concealer kiinnostaa, mutta en tiedä miten peittävää se on?

Ei paljonkaan peittävää, mutta sanoisin että Hourglass Hidden Corrective Concealer on aika huippua. ;) Katsopas youtubesta kommentteja siitä. :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 15.02.12 - klo:22:56 »
Täytyy huomenna katsoa, kiitos vinkistä! Alustavasti oon miettinyt tuon MUFE:n lisäksi Diorin Nude Concealeria, Shiseidon Natural Finish Cream Concealeria tai Estee Lauderin Double Stayta.

Helena Rubinsteinin Magic Concealerissahan taitaa olla hiukan jotain valoaheijastavuutta, eikö? Onko se hyvä vai huono asia todella tummilla silmänalusilla? Syökö se voiteen peittävyyttä?

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #216 : 15.02.12 - klo:23:08 »
Täytyy huomenna katsoa, kiitos vinkistä! Alustavasti oon miettinyt tuon MUFE:n lisäksi Diorin Nude Concealeria, Shiseidon Natural Finish Cream Concealeria tai Estee Lauderin Double Stayta.

Helena Rubinsteinin Magic Concealerissahan taitaa olla hiukan jotain valoaheijastavuutta, eikö? Onko se hyvä vai huono asia todella tummilla silmänalusilla? Syökö se voiteen peittävyyttä?

Jos on kyse suht tummista silmänalusista, niin tuo MUFE:n Lift ei kyllä riitä. Diorin Nude on myös näitä suht kevyitä ja EL:n Double Stay:tä ei kannata kyllä silmänalusille laittaa, on liian kuivaa ja kökkööntyvää sinne. HR:n Magic Concealerissa on valoaheijastavuutta ja siksi sitä ei kannata koko silmänaluselle laittaa jos on silmäpussit sillä silloin se korostaa myös niitä silmäpusseja. Todella tummille silmänalusille suosin kyllä enemmän näitä siveltimellä sudittavia pehmeitä puikkomaisia tai purkissa olevia. Etsin todella kauan sitä parasta peiteainetta silmänalusille ja kyllä se varmasti tämä Hourglass on. MAC:n 217-sudilla käy levittäminen mainiosti. :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 15.02.12 - klo:23:47 »
Hei ootteko kokeilleet tälläistä niksiä tummien silmänalusten peittoon, tuota kolmiosysteemiä siis:
http://katiehartsbeauty.blogspot.com/2011/07/how-to-cover-under-eye-circles.html

Oletko kokeillut tummiin silmänalusiin tätä kikkaa? En ole itse kokeillut tuota, kun omat silmänaluseni ei ole niin älyttömän tummat. Mutta mielenkiintoinen kikka, jos se toimii.

Tuon kolmiosysteemin olen nähnyt muutamassa videossa ja aika hyvin se toimiikin, jos vaan löytyy sopiva peitevoide tuohon tarkoitukseen. Vaalealla iholla sopivan voiteen löytäminen voi olla vähän haastavaa, kun käsittääkseni tuopeitevoide saisi olla vaikka vähän vaaleampikin.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 16.02.12 - klo:22:27 »
Ei paljonkaan peittävää, mutta sanoisin että Hourglass Hidden Corrective Concealer on aika huippua. ;) Katsopas youtubesta kommentteja siitä. :)

Tulin katselemaan tästä ketjusta josko sattumalta huomaisin jonkun vinkin uuteen peittoaineeseen. No lopputulos oli se että luin ton sun suosituksen, katoin youtubesta ja tilasin  ;D Tää foorumin selailu on oikeesti niin rahaavievää että :D! Täytyy toivoa että on hypen arvonen aine.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #219 : 16.02.12 - klo:22:48 »

Tulin katselemaan tästä ketjusta josko sattumalta huomaisin jonkun vinkin uuteen peittoaineeseen. No lopputulos oli se että luin ton sun suosituksen, katoin youtubesta ja tilasin  ;D Tää foorumin selailu on oikeesti niin rahaavievää että :D! Täytyy toivoa että on hypen arvonen aine.

Mistä? Ei tietääkseni ainakaan Suomessa asuva voi tilata tuota mistään, ellei sitten halua hirveitä postareita maksaa.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 16.02.12 - klo:23:45 »
Mä ostin tuon Lumenen uuden Dark Under Eye Concealerin ja kyllä pitää kehaista. Mä en tiedä, onko mun silmänaluset tosi tummat, mutta huomattavan pandat kuitenkin. Diorin valokynä ei kyllä ihmeitä ole tehnyt.

Tuo Lumene on sellaista sopivan jankkia ja pigmenttistä, eli eron kyllä huomaa, vaikka peitto ei täydellinen olekaan.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 16.02.12 - klo:23:50 »
Mun silmänaluset on sitä kaliiberiä, että tuskin saa pelkällä ihonsävyisella peiteaineella piiloon. Painted Ladyn linkin innoittamana aloin miettimään josko saisin oranssista luomiväristä ja ihovoiteesta sekoitettua peiteaineen varsinaisen peiteaineen alle  ::)... Ja vois tietysti testiä myös oranssin huulipunan, mutta vähän arvelluttaa sen koostumus ja mulla ei ole tällä hetkellä kuin kuivan koostumuksen omaava oranssi huulipuna.

Edit. Grimasilta näkyis löytyvän oranssi voidemainen väri ja myös peiteaine tummille silmänalusille, mutta peiteaine ei vaikuta kovin oranssiselta.
« Viimeksi muokattu: 17.02.12 - klo:00:01 kirjoittanut Eiffe »

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 17.02.12 - klo:07:20 »
^
Jos on sinertävät silmänaluset niin pinkkiin taittava peiteaine on myös hyvä apu varsinkin päällimmäiseksi peiteaineeksi. Mäkin oon ajatellu kokeilla tuota oranssikikkaa neutralointiin, mutta ensin pitäisi bongata jostain joku halppis luomiväri tms kokeiluun.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 17.02.12 - klo:12:38 »
Mulle tuo Garnierin roll on siinä toiseksi vaaleimmassa sävyssä on liian oranssi, eli just passeli silmänalusille. Kannattaa testata sitä!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 17.02.12 - klo:17:58 »

Mihin sävyyn päädyit? Minkä sävyisiä pohjatuotteita käytät?