Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121430 kertaa)

Poissa billabong

• Hiushörhö
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #225 : 17.02.12 - klo:22:31 »
Mistä? Ei tietääkseni ainakaan Suomessa asuva voi tilata tuota mistään, ellei sitten halua hirveitä postareita maksaa.

zuneta.com . Ei noi 6 euron postarit musta nyt niin kauheet oo.

Mihin sävyyn päädyit? Minkä sävyisiä pohjatuotteita käytät?

Tilasin sävyssä Fair. Aika hakuammuntaa tuo sävyn valinta, että täytyy vaan toivoa että sopii  :) Mulla on aikasta vaalea keltapohjainen iho ja pohjista värinsä puolesta esim Meow cosmeticsin Sleek Korat tai Lauressin Ivory (miksaan subtlea ja delicatea niin tulee hyvä vaaleusaste). Raportoin vaikka tänne sitten kun tiedän kuinka toimii sävyltäänkin.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #226 : 17.02.12 - klo:22:52 »
zuneta.com . Ei noi 6 euron postarit musta nyt niin kauheet oo.

Tilasin sävyssä Fair. Aika hakuammuntaa tuo sävyn valinta, että täytyy vaan toivoa että sopii  :) Mulla on aikasta vaalea keltapohjainen iho ja pohjista värinsä puolesta esim Meow cosmeticsin Sleek Korat tai Lauressin Ivory (miksaan subtlea ja delicatea niin tulee hyvä vaaleusaste). Raportoin vaikka tänne sitten kun tiedän kuinka toimii sävyltäänkin.

En oo tiennytkään että siellä tuollaista kosmetiikkaa myydään. Eikös Lauressin Delicaten ja Subtlen välissä ole Gentle-sävytummuuskin. Ettei tarvisi kahta sen ympärillä olevaa miksata. :D

Edittiä.. Mulla on molemmat sävyt ja tuo sävy Pearl on parempi todella tummille ja sinertäville/violeteille silmänalusille, koska se "corrects"(mikä suomenkielinen sana olisi tässä hyvä?) paremmin sitä sinisyyttä. Tuo Fair on todella neutraali ja todella tummilla silmänalusilla tulos on helposti harmaa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.12 - klo:23:12 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #227 : 18.02.12 - klo:09:21 »
^ Ahaa olisi ehkä sittenkin pitänyt ottaa pearl. Netistä en ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt kauheen hyviä sävyvertailuja. Nooh, mulla ei ole mitenkään kovin tummat silmänaluset vaan ongelma on aina peittareiden koostumus joka korostaa rumasti tuota mun kumman ''röpeloistä'' silmänympärysihoa.

Haha joo se gentle ois varmaankin hyvä, mutta tällä hetkellä mulla on käytössä pelkät samplet joihin en tuota gentleä jostain syystä ottanut niin pakko miksailla  :D Tosin jos lauressilla muuttu postarit aika kalliiks niin taitaa jäädä tuo täyskokoinen tilaamatta.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 18.02.12 - klo:23:50 »
^Joka sivustolla nuo sävyt näyttää erilaisilta  :P Tuolla mainitsemallasi sivustolla on sentään kuvailut mille ihosävylle sopii. Mutta aika huonosti löytyy netistä noista sävyistä esim swatcheja.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 22.02.12 - klo:13:16 »
No nyt on tännekin tilattu Hourglassin peiteaine :) Odotukset ovat kyllä aika kovat, mulla on nimittäin pahimmat silmänaluset mitä olen ikinä nähnyt kellään ihmisellä, ihan rehellisesti. Tämänhetkinen combo, Joe Blascon Orange Highlighter + Tattoo Cover peittää jotenkuten, mutta kökkööntyy aika ikävästi. Olen jo kokeillut suunnilleen kaikkea Suomessa myytävää, epätoivo ei ole kaukana...

Mielettömän hyvä muuten tuo zunetan nettikauppa! Kivat, selkeät ja toimivat sivut, maksukin hoitui Electronilla eivätkä nuo postikulut ole kovin pahat. :-*
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 22.02.12 - klo:17:59 »
^Minkä sävyn otit? Mäkin haaveilen tuosta, mutta päätin odottaa, että saan lukea täältä lisää tästä peiteaineesta.  Me voidaan kilpailla kummalla meistä on tummemmat silmänaluset, koska mulla on kanssa super tummat. Ilman meikkiä ei kehtaa kulkea, kun ihmiset tuijottaa, näytän ihan sairaalta.

Laittakaa heti infoa, kun saatte nää Hourglassit, niin tiedän tilaanko itsekin.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 22.02.12 - klo:18:16 »
^ Oho, unohtui viestistä :D Eli otin tuon Pearl-sävyn.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 22.02.12 - klo:18:17 »
Mä sain tänään oman Hourglassini sävyssä pearl (juureskauppoja). Testasin pikaisesti ja sävy vaikuttaa aika hyvältä, ehkä inasen liian vaalea, mutta menee näin talvella kuitenkin.  Mikä tuosta on seuraavaksi tummin sävy? Mulla on keltapohjainen iho ja sinertävän lilat silmänaluset. Mulle sopisi ehkä aavistuksen oranssimpi sävy, kun eikö oranssi taita sinisyyttä, vai? Ilmeisesti joku sävyistä warm, natural tai sand? Hourglassin sivuilla tuo sand näyttää aika harmaalta ainakin mun näytöllä, joten ehkä ei se.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 22.02.12 - klo:18:53 »
Laittaa ihmeessä kuvia Hourglassista, jos vaan voitte. Jos joku kehtaa laittaa ennen ja jälkeen kuvia niin vielä parempi  ;) Mulla on tummat ja sinertävät silmänaluset, joita ei tunnu peittävän mikään. Lisäongelmana vielä silmänalusen uurre. Peittarin kanssa uurre korostuu ja samaan syssyyn uurre sitten korostaa tummuutta  ::) Oon mietiskelly Ben Nyen peittareita, mutta niistä on aika vaikea löytää swatcheja...

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 23.02.12 - klo:10:45 »
^Mulla on ihan sama ongelma. Toi uurre on vielä pahempi kuin tummuus, ainakin mä pystyisin elämään violettien silmänalusten kanssa pelkästään mutta lisäksi kun on toi uurre niin se tekee naaman tosi väsyneen näköiseksi. Ja silmäpussit vielä jonain päivinä siihen lisäksi niin kyllä on hehkeä näky!  ;D  Oon ihan tosissaan ruvennu miettimään kirurgista toimenpidettä, niin paljon se mua häiritsee. Voisin laittaa kuvaa jossain vaiheessa jos onnistun taltoimaan sen todellisen näyn. Jos jollakulla olis ideoita mitä vois vielä yrittää... Hankala vaan, kun läheltä katottuna sitä ei niin hyvin huomaa, mutta kauempaa kun kattoo niin näyttää että silmänaluset roikkuu poskilla asti...

Suurin ongelma tossa uurteessa on se, että kun jossain valossa sen saa nätisti piiloon, niin sit paikkaa vaihtaessa tai jopa kääntyessä toiseen suuntaan silmänaluset on joko a) vielä väsyneemmän näköiset tai b) ne kivat valkoset rinkulat silmien ympärillä  :ts Mulla jokapäiväiseen meikkausrutiiniin kuuluukin kotona joka paikan kiertäminen peilin kanssa että saa mahdollisimman monessa valossa tutkittua tota naamataulua.

Soven

• Vieras
« Vastaus #235 : 23.02.12 - klo:23:18 »
Täällähän on kohtalotovereita silmänalusuurteineen :D Multakin löytyy sinertävät/violetin sävyiset silmänaluset joiden alla on se pahuksen uurre ja pussitkin vielä. Muuten olen suht tyytyväinen pärstääni mutta silmänaluset tekevät musta jotenkin rupsahtaneen näköisen. En ole osannut niitä mitenkään peittää joten olen antanut olla vain  ;D Nyt on kyllä tilaukseen menossa Silk Naturalsin Sleep in a jar. Joskohan se vähän auttaisi.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 24.02.12 - klo:01:18 »
Täälläkin yksi pandasilmä! Olen kärsinyt tummista silmänalusista niin kauan kuin vain muistan ja nuo muutamat uurteet ovat aina tehneet peittämisestä pirun vakeaa. Jos saat tummuuden peitettyä, peiteaine pakkautuu päivän mittaan uurteisiin ja ne loistaa kilometrien päähän. Jos taas laitat peiteainetta kevyemmällä otteella, ettei se kaikki tavara mene uurteisiin, niin eipä tuota tummuutta saa peitettyä. En tiedä miksi, mutta omiin silmiin nuo aluset näyttävät punertavilta, ennemmin kuin sinertäviltä. Voin kyllä tulkita väärin tai valaistus on väärä, mutta siltä nuo omasta mielestä näyttää.

Minuakin alkoi kiinnostamaan tuo Hourglass peiteaine! Oma iho on vaaleahko, mutta kellertävä, ehkä jotain NC20/NC25 suuntaan. Mikäköhän noista lie sopisi parhaiten... Jos joku vaan viitsii, niin kuvia olisi tosiaan kiva nähdä tuosta tuotteesta!

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 24.02.12 - klo:11:13 »
Multakin löytyy melko syvät uurteet plus arpi silmän alta... Testasin tänään laittaa oranssia mattaa luomiväriä silmien alle, siihen päälle mus:in cover all mixiä ja goshin vaaleinta peiteväriä. Todella iso ero verrattuna siihen, että olisin jättänyt tuon oranssin pohjavärin laittamatta. :) Jää siis ehdottomasti käyttöön oranssi luomiväri tummien silmänalusien peittämisessä.

Edit. Tätä inglotin 383 mattea siis laitoin taittamaan sinisyyttä ja tummuutta. http://joeychong.files.wordpress.com/2011/06/inglot-swatches-03.jpg
« Viimeksi muokattu: 24.02.12 - klo:11:18 kirjoittanut Eiffe »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 24.02.12 - klo:20:01 »
^Ai noinkin tummaa oranssia voi laittaa? Levittyykö muut tuotteet nätisti tuon luomivärin päälle?

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 24.02.12 - klo:20:08 »
Hyvin levittyi voidemaiset siihen päälle. Mulla ei ole kyllä mitenkään kuiva iho silmien alla ja koostumukseltaan tuo luomiväri ei ole kuivakkaa/varisevaa. Vähän vaaleampi oranssi voisi olla tietysti parempi, mutta jos laittaa kevyellä kädellä ja päälle vaaleaa peitevoidetta niin ei näytä tummalta.