Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126069 kertaa)

Poissa billabong

• Hiushörhö
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #240 : 25.02.12 - klo:21:04 »
Okkei eli siis sain hourglassini eilen (toimituksessa meni tasan viikko tuolta zunetasta). Oli pakattu tosin tyhmästi sellaiseen boksiin joka ei mahtunut postiluukusta. Mutta muuten voin vain kehua tuota nettikauppaa.

Otin siis sävyn fair joka meikin päälle kokeiltuna vaikutti vähän turhan harmaalta, mutta nyt kun laitoin tuota pelkälteen niin ei tule enää ollenkaan tuota harmaus-efektiä. Ainoastaan inasen verran liian tummaa, mutta onneksi todella vähän joten eroa ei huomaa yhtään kun on laittanu meikkipohjan tuon päälle.  Mutta itse tuote vaikuttaa tosi hyvältä! Oon nyt tänään vain käyttänyt koko päivän, mutta peittää omat tummuuteni täysin (ei mulla kyllä kovin tummat silmänaluset ole, eli tästä kommentista ei pandoille ole hirveästi hyötyä). Parasta tosin on että ei korosta yhtään noita miliumeja tai mitä mininäppylöitä mun silmänalus onkaan täynnä! Eli tähän mennessä paras peittari mitä oon kokeillu (aiemmat lempparit YSL anti-cernes ja lancomen ikivanha viiden värin peitevoideneliö). Ei mene yhtään juonteisiin ja pysynyt tosi hyvin.

Eli tällä hetkellä  :-*. Laittelen vaikka myöhemmin lisää kommenttia miltä on tuntunut pidemmässä käytössä. Kuvia mun ei ole valitettavasti mahdollista laittaa ainakaan lähiaikoina.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 25.02.12 - klo:21:15 »
Laitatteko muuten peiteainetta meikkivoiteen päälle vai alle?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #242 : 01.03.12 - klo:14:37 »
Mä laitan aina kaikki peiteaineet meikkivoiteen päälle. Yritän tosin laittaa silmänalusille mahdollisimman vähän meikkivoidetta tai sitten jätän sen laittamatta kokonaan. Ainakin mulla liika meikkivoide silmänalusilla usein heikentään peiteaineen pysyvyyttä.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 01.03.12 - klo:15:46 »
^ Minäkin laitan peiteaineen meikkivoiteen päälle. Nykyisin en laita silmänalusille ollenkaan meikkivoidetta, sillä meikkivoide + peiteaine silmänalusilla on taattu combo juonteisiin paakkuuntumiseen. Joskus olen kyllä kokeillut käyttää noita toisinkin päin, mutta totesin meikkivoidetta levittäessäni, että se peiteaine lähtee samalla liikkeelle, eikä pysy siellä minne sitä on laittanut. Eli turhaa, sillä sit joutuu vielä kuitenkin uudelleen korjailemaan ja joutuu laittamaan samaan kohtaan jo kolmatta kerrosta meikkiä...

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 01.03.12 - klo:22:40 »
Hain tänä iltana Hourglassin postista, testasin nopeasti ja tekisi mieli itkeä onnesta.

Laitan huomenna vähän syväluotaavampaa arviota ja kuvia. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että hei, fellow pandakarhut, musta tuntuu että olen saattanut löytää ihmeaineen!
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 01.03.12 - klo:23:00 »
^Voi ei! Maltankohan odottaa, että laitat kuvia ja lisää infoa ennen kuin laitan tilauksen. Onko sävy hyvä? Mäkin haluun! :D

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 01.03.12 - klo:23:20 »
^ Sävy on just nappi! :) Yritän laittaa niitä kuvia mahdollisimman pian huomenna, nyt kun tiedän että odotat. ;D
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 02.03.12 - klo:13:43 »
Noniin! Sitä raporttia :D

Hourglass tuli niin huolellisesti pakattuna, ettei mahtunut edes postiluukusta sisään, piti hakea paketti postista. Tuote oli pakattu tukevaan pieneen pahviboksiin, sisällä oli lisäksi vielä silkkipaperia ja jotain paperinarua pehmikkeenä. Sitten niitä kuvia (sori persettä päin oleva tarkennus, pokkari on hukassa ja piti nopeasti leikkiä järkkärillä mitä en siis osaa). Tällaista sieltä sitten paljastui, mamin pikku vauva on niin kaunis!

Kädelle swatchattuna, vähän on tummaa:

Seuraavassa kuvassa toisen silmän alla on Hourglassia, toisen ei. Arvatkaa ihan ite kumpi on kumpi! Peiteainetta on tässä vaiheessa pidetty iholla noin 2 h, eikä sitä ole asetettu puuterilla lainkaan.

Menee siis puuteroimattomana inasen verran juonteisiin, joita mulla on parikymppiseksi suht mukavasti. Puuteroituna pysyy kuin tauti. Peitto ei ole 100% täydellinen, mutta tämä tuote pystyy siihen samaan, mihin olen tähän asti joutunut kerrostamaan Joe Blascon Tattoo Coveria SEKÄ Orange Highlighteriä (ja on muuten näyttänyt paskalta). Erona on vain se, että tämä levittyy todella nätisti ja helposti, ei paakkuunnu ja on hirmu riittoisaa. Blascot ovat myös päivän aikana vetäneet juonteisiin tosi helposti puuteroitunakin, ja meikkiä on joutunut jatkuvasti korjailemaan.

Kuten swatchikuvasta näkyy, niin sävy ei ole kamalan vaalea, mutta silmänalusille levitettäessä sulautuu ihonsävyyn kovin ihmeemmin blendailematta. Mulla silmänaluset ovat hyvin nukutun yön jälkeen tuollaiset kuin kuvassa, violetinharmaankeltaisenkirjavat ja suorastaan mustelmaisen näköiset. Hourglass neutraloi siis älyttömän hyvin myös tuota kirjavuutta.

Kolmekymppiä tällaisesta tuotteesta ei ole senttiäkään liikaa. Aion mennä tämän kanssa naimisiin. <3
« Viimeksi muokattu: 02.03.12 - klo:13:45 kirjoittanut Sagu »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 02.03.12 - klo:13:57 »
^ On yllättävän tumma sävy swatchattuna. Uskaltaisinkohan tilata tuon... Mun silmänaluset on sitä tummuusluokkaa, että oon jo hyväksynyt sen, ettei niitä varmasti koskaan saa meikattua kokonaan piiloon. Hourglass kyllä houkuttelisi, sillä en jaksa pelata kovin monen peittarin kanssa.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 02.03.12 - klo:14:08 »
^ Jollet ole aivan aanelosen värinen, niin sanoisin, että uskalla vaan. Mäkin olen aika kalpea (MAC NC15-20) ja silti tuo Pearl on silmänalusilla just eikä melkein. :)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 02.03.12 - klo:16:23 »
Kiitos Sagu! Nyt laitan tilauksen, vaikka rahaa ei ole, mutta onneks on luottokortti :ts. Toivottavasti toimii mulla yhtä hyvin.

Edit. tilattu on.
« Viimeksi muokattu: 02.03.12 - klo:16:40 kirjoittanut Chloe »

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 02.03.12 - klo:19:30 »
Kiitos Sagulle, kun jaksoit laittaa kuviakin :-*!

Jos tuo väri on sinulle juuri passeli, minun ehkä pitäisi tilata astetta tummempi sävy. Toisaalta käytän aina silmänalusille hyvinkin vaaleita peiteaineita... Joskus olen kokeillut tummempaa ja oranssihtavaa peiteainetta, mutta olen todennut niiden näyttävän vähän omituisilta silmänalusillani, ehkä juuri kun tuo tummuus on enemmän punertavaa kuin sinertävää. Olen ehkä jotain MAC NC20-25, tällä hetkellä ehkä normaalia kalpeampi. Joten toisaalta tuo Pearlkin saattaisi sopia.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #252 : 02.03.12 - klo:21:40 »
Hourglassin sivuilla on Pearlia ja Fairia kuvailtu samoin sanoin. Jotta kumpi niistä on siis vaaleampi?

Muoks. Kiitos DN! :)
« Viimeksi muokattu: 02.03.12 - klo:22:29 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #253 : 02.03.12 - klo:22:02 »
Hourglassin sivuilla on Pearlia ja Fairia kuvailtu samoin sanoin. Jotta kumpi niistä on siis vaaleampi?

Fair. :)

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #254 : 04.03.12 - klo:00:13 »
Kuinka moni täällä peittää tummia silmänalusia (ja muita virheitä) meikkaamatta sen enempää? Itse en jaksaisi millään meikata joka aamu, enkä kyllä tunne siihen tarvettakaan, mutta silmänaluseni ovat aina olleet täysi painajainen. Joku on joskus kysynyt olenko saanut turpaani, että... tilanne on vakava.  :P En ole jotenkin vaan koskaan osannut käyttää esim. peittaria ja valokynää, jos naamalla ei ole muuta meikkiä. Nehän kuitekin pitäisi puuteroida ja minusta kasvojen luonnollinen "hehku" ja puuteroitu iho näyttää niiiiiin erilaiselle, että omiin silmiin näyttää hassulta.