Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121211 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #270 : 20.03.12 - klo:19:32 »

Mä teen sen näin:

1. hieron korvien edessä olevat lymfapaikat
2. painan korvien takana olevia lymfapisteitä, ne on niin kuin suoraan siinä kuopassa korvan takana alhaalla, ne voi olla kipeät
3. sivelen korvan takaa kaulaa pitkin alas, se liikuttaa niitä nesteitä alas
4. pienellä paineella sivelen solisluita (solisluiden yläpuolelta) pitkin kainaloihin päin
5. painan kainaloita pienellä alaspäin liikkeellä

Kiitos näistä ohjeista. En viitsinyt kopioida koko viestiäsi, kun minulla olisi kysymys tuosta lihavoimastani kohdasta. Onko tuohon joku syy miksi sivelet solisluiden yläpuolelsta juuri kainaloihin päin? Tuon 16. päivä kirjoittamasi viestin jälkeen innostuin etsimään enemmän tietoa kasvojen lymfahieronnasta ja katsomieni youtube-videoiden (esim. tämä ja tämä) mukaan hierontaa tehtiin kohti kaulakuoppaa. Videoissa joko paineltiin soliskuopissa olevia imusolmukkeita tai siveltiin kohti noita imusolmukkeita.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 28.03.12 - klo:22:18 »
Mun on pakko tulla hehkuttaa lisää tota Hourglassia. Ihan loistava tuote! Toimii hyvin myös ilman muuta meikkiä ja pysyy todella hyvin. Nyt mietin jo toisen ostamista, niin yksi olisi aina kotona ja toinen mukana. Pearl sävy sopii iholleni todella hyvin  ja mukautuu ihon sävyyn täydellisesti.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 01.04.12 - klo:11:32 »
Silmänalukset on mulla vuorotellen sinivihreät tai sinivioletit joten sopivan peittarisävyn löytäminen on ollut vaikeaa. Vaaleat keltapohjaiset peittävät punoitusta ja jättävät sinisen tai vihreän kuultamaan läpi. Pinkit taas näyttävät kauttaaltaan harmailta nc10-15 iholla. Yksi hyvä persikkainen Bobbi Brown corrector mulla on, mutta sen koostumus kasautuu kuivien silmänalusten juonteisiin ja tuntuu turvottavan.

Nyt ostin standillä tehdyn kokeilun perusteella MAC Select Cover Upin värissä NW20. Mulla on tästä NC20 (ok vaalea, hiukan liian keltainen) ja mulla on ollut myös NW15 myös (annoin siskolle, aivan liian pinkki) joten koostumus on tuttu. NW-väriksi tämä 20 on yllättävän neutraali/beige ja odotukset ovat eilisen perusteella todella korkealla. Mieskin huomasi eron entiseen  :o
Raitoja käpälään!

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #273 : 05.04.12 - klo:10:51 »
Muutama sananen taannoin tilaamastani Benefitin eraser pastesta. Tilasin tämän feeluniquesta, vaaleimmassa sävyssä. Tämä on siis pienen pienessä lasipurkissa oleva lohenvärinen peiteaine, jonka pitäisi peittää niin tummat silmänaluset kuin muutkin ihon virheet. Pandasilmille tämä on oikein passeli. Peittää hyvin, mutta ei mielestäni ole niin paksua ja superpeittävää töhnää, mitä luulin joidenkin arvosteluiden perusteella. Mulla on talvisin todella kuiva silmänympärysiho, mutta kunhan muistaa kosteutuksen ennen eraser pasten levitystä niin tuote ei jämähdä kuiviin kohtiin tai korosta pieniä ryppyjä.

Toivoin tästä kunnon multipurpose tuotetta, jolla saisi peitettyä punoittavat nenänpielet ja muut ihon pienet värivirheet. Purkin mukana tuli pieni käyttöohje, jossa neuvottiin levittämään eraser pastea tiettyihin kohtiin kasvoja facelift efektin saamiseksi. No, eipä toiminut ei, ja kun kokeilin tätä kasvoille niin en huomannut mitään eroa lähtötilanteeseen ;D. Peittoteho oli täysi nolla.

Tummille silmänympäryksille eraser paste on todella hyvä, peiteaineena noin yleisesti ei todellakaan hintansa, eli n. 20 punnan arvoinen. Arvostelujen perusteella jotkut käyttävät tätä tuotetta myös silmä- ja huulimeikin pohjustuksessa, täytynee sitäkin kokeilla joskus.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 05.04.12 - klo:11:12 »
Kokeilin Metalliapinan vinkkien mukaista lymfahierontaa, ja se toimi mainiosti. :D Siitä lähtien kun laihduin reilusti vuosi sitten, minulla on ollut todella tummat puolikuut silmien alla. Painelin eilen illalla lymfapisteitä ja jo illalla huomasi, että renkaat vaalenivat. Tänä aamuna niitä ei näe ollenkaan.

Toivottavasti tämä toimii jatkossakin.
1a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 05.04.12 - klo:20:53 »
Kokeilin Metalliapinan vinkkien mukaista lymfahierontaa, ja se toimi mainiosti. :D Siitä lähtien kun laihduin reilusti vuosi sitten, minulla on ollut todella tummat puolikuut silmien alla. Painelin eilen illalla lymfapisteitä ja jo illalla huomasi, että renkaat vaalenivat. Tänä aamuna niitä ei näe ollenkaan.

Toivottavasti tämä toimii jatkossakin.

Tekeekö kosmetologit jotain tälläisiä kasvojen lymfahierontoja?

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 11.04.12 - klo:22:21 »
Ei ole totta. Raha- ja silmänympärystilanne on suht huono, joten kävin tänään ohimennen ostamassa Maybellinen The Eraser Anti-age peiteaineen silmänalusille, kun väri vaikutti sopivalta ja anti-age kuulosti hyvältä noiden juonteiden takia. Kun kyttäilyistä ja sähköpostitiedustelusta huolimatta ei tuonne zuneta.comiin ole tullut varastoon noita Hourglass Hidden Corrective Concealerin sävyjä lisää (siellä on pidemmän aikaa ollut vain kaksi tumminta sävyä saatavilla). Ja sit kun tulen kotiin, käyn vielä kurkkaamassa ja kappas, siellä on taas saatavilla kaikki eri sävyt, tietenkin ::). Juuri kun menin tuhlaamaan 15 euroa tuohon The Eraseriin.

No mutta, kokeilin tuotetta ja vaikuttaa kyllä kuitenkin ihan pätevältä, ainakin näin ensivaikutelmaltaan. Light sävy on minulle täydellinen ja peittää tummat silmänalusetkin ihan tarpeeksi hyvin. No, muidenkin peiteaineiden sävyt ovat sopineet yleensä ihan suhteellisen hyvin nappiin ja peittoakin on ollut, mutta sitten se juonteisiin kerääntyminen... Sitä ei kuitenkaan tuntunut tämän tuotteen kohdalla tapahtuvan, jes! Ei ainakaan läheskään niin pahasti kuin muiden kohdalla. Puuteroida tämä pitää kyllä ehdottomasti, mutta tuntui häivyttävän kaikkein pienimmät harakanvarpaat silmien alta, josta iso plussa. Noita muutamaa isompaa juonnetta ei tietenkään onnistu häivyttämään, mutta tuote ei kuitenkaan tuntuisi kasaantuvan niihin. Pitää nyt vielä kokeilla ja katsella, yleensä totuus paljastuu vasta jossain kaupungilla pyöriskellessä, kun sattuu kirkkaiden valojen alle ja peilin eteen ::). Mutta toivotaan parasta! Haluaisin kyllä siltikin tuon Hourglassin, kun sitä on niin hehkutettu. Ehkä jossain vaiheessa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 11.04.12 - klo:22:42 »
^ kiitos arviosta. Oon jo kaks kertaa seissyt Sokoksen kassajonossa tuo Eraser kädessä ja aina sitten kuitenkin vienyt sen pois, kun joku jäkättävä omatunto paukuttaa mielessäni että mullahan on se MUS:n peitevoidepaletti. Mutta se väri näyttää kökköiseltä iholla, ja haluan tuon Maybellinen. Ehkä jo seuraavalla kerralla pääsen kassalle asti :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 12.04.12 - klo:23:35 »
^ Eipä kestä!

Osaako kukaan sanoa mikä noista Hourglassin peiteaineen sävyistä sopisi NC20-25 tummuiselle keltapohjaiselle iholle? Mietin Pearlia ja Naturalia, mutta en uskalla tilata, kun en tiedä kumpi olisi parempi ???. Onko tuo Pearl yhtään punasävyinen? Tietääkö kukaan edes, mikä on noiden sävyjen tummuusjärjestys (meneekö se alkupää esim. vaaleimmasta tummimpaan Fair - Pearl - Natural...)? En ihan vaaleinta sävyä kaipaa, mutta ei saisi mennä sitten liian tummaksikaan. Jos joku ihana swatchaisi Pearlin ja ottaisi kuvan, siitä voisi olla paljon apua!

Sävystä Natural löytyi tämä:
http://hkgoldenage.com/wp-content/uploads/2012/02/DSC_0502-2-1024x680.jpg

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #279 : 13.04.12 - klo:08:50 »
Osaako kukaan sanoa mikä noista Hourglassin peiteaineen sävyistä sopisi NC20-25 tummuiselle keltapohjaiselle iholle? Mietin Pearlia ja Naturalia, mutta en uskalla tilata, kun en tiedä kumpi olisi parempi ???. Onko tuo Pearl yhtään punasävyinen? Tietääkö kukaan edes, mikä on noiden sävyjen tummuusjärjestys (meneekö se alkupää esim. vaaleimmasta tummimpaan Fair - Pearl - Natural...)? En ihan vaaleinta sävyä kaipaa, mutta ei saisi mennä sitten liian tummaksikaan.

Kyllä mä uskon, että tuo Pearl olisi sulle juuri passeli, koska mielestäni silmänaluspeiteaineen tulee aina olla hiukan persikan sävyinen, ei siis ihan täysin keltapohjainen sillä persikan sävyinen tai punapohjainen sävy kirkastaa silmänalusia, ja itse ainakin tykkään, että silmänalusille tarkoitettu peiteaine on inasen vaaleampaa kuin silmänalusiho, kirkastaa hiukan katsetta. :) Mä sanoisin että tuo Pearl on jotain NC/NW 20 MAC:in sävyasteikolla. Ja juu, menee nuo sävyt tuolla sivuilla tummuusjärjestyksessä.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 18.04.12 - klo:22:19 »
Mulla tuo jonkun mainitsema Maybellinen the Eraser Anti-Age ei toimi yhtään: Korostaa silmänalusjuonteita kun paakkuuntuu niihin raidoiksi, ja lisäksi on niin rasvaista että suttaa ripsivärin ja rajaukset sotkuksi.

Diorin Diorskin peiteaineeseen tulee aina vaan palattua takaisin.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #281 : 21.04.12 - klo:16:26 »
Tilasinpa minäkin tuon Hourglassin Zunetalta kun sitä nyt sattui löytymäänkin. Melko hintavaksi tuli ostos kaikkineen, joten toivottavasti toimii. Oletteko käyttäneet levitykseen apuna jotain sivellintä vai laittaneet ihan vaan sormella?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #282 : 21.04.12 - klo:18:15 »
Mikähän Hourglassin sävyistä olisi paras jos MAC NC15 on sopiva tai joissain tapauksissa jopa vähän liian tumma? Olisikohan Fair sitten kumminkin parempi kuin Pearl?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 22.04.12 - klo:11:42 »
En tiedä miten macilla menee noi sävyt (tiedän vain, että tuo on semivaalea sävy), mutta minulla on vaalea neutraali/lämmin iho ja tilasin tuosta Hourglassista Fairin. Se on ehkä hitusen tumma ja oranssi minulle. Toimii kuitenkin muuten niin loistavasti, ettei haittaa ollenkaan. En usko että oranssius on ainakaan ongelma kovin monelle muulle, minulla vain on todella harmaa iho.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #284 : 22.04.12 - klo:13:37 »
Mikähän Hourglassin sävyistä olisi paras jos MAC NC15 on sopiva tai joissain tapauksissa jopa vähän liian tumma? Olisikohan Fair sitten kumminkin parempi kuin Pearl?

Jep. :)