Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 123200 kertaa)

Poissa caessa

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #285 : 26.04.12 - klo:20:55 »
^ No höh :(. Oliko se sävy pelkästään väärä vai oliko koostumukseltaankin pettymys?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 12.05.12 - klo:21:09 »
Oon miettinyt ja oon ehkä sitä mieltä, että Hourglass on jotenkin liian jankkia mun silmänalusille. Tai ainakin lopputulos on vähän kökön näköinen, jos ekaksi laittaa Hourglassia ja sen päälle meikkivoiteen, ja lopuksi vielä kevyesti toisen merkin peiteainetta ja sitten puuteri. Okei, onhan tuossa monta eri tuotetta ja ehkä sen takia lopputulos ei näytä hyvältä. Yksistään käytettynä, siis ilman muuta meikkiä, tuo Hourglass on kyllä kiva.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 12.05.12 - klo:22:47 »
Jos joku Hourglassin peiteaineen omistava ei tykkää tuotteesta, eikä sitä tule käytettyä, niin voihan sen myydä eteenpäin... :3

Poissa sonjis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #288 : 06.06.12 - klo:20:30 »
Tuosta lymfahieronnasta sellainen kysymys, että liittyykö tuohon jokin ideologinen energiavirtojen siirtely tms. okkultistinen juttu? En haluaisi sellaiseen sekaantua, mutta näissä silmänalustummuuksissani alkaa jo kiinalainen lääketiedekin kiinnostaa...

Ei tarvi huolestua, lymfa- eli imunesteiden kierto on ihan perusanatomiaa, joka käydään muistaakseni yläasteen bilsassakin läpi (tosin aika pinnallisesti):

https://fi.wikipedia.org/wiki/Imusuonisto

Lymfajärjestelmän kautta elimistö poistaa kuona-aineita, eli lymfakiertoa aktivoivalla hieronnalla voidaan tehostaa kuona-aineiden poistamista. Kuulostaa siis aika loogiselta, että jos tummat silmänaluset johtuvat hitaasta aineenvaihdunnasta ja kuona-aineiden kertymisestä, lymfahieronta voisi auttaa niihinkin. Täytyy itsekin kokeilla, kiitos vinkistä Metalliapina!
2b/c-3a/b olosuhteista, muotoilusta ym riippuen, M ii, medium/high porosity, värjäämätön
- kuiva, kuriton, pörröisyyteen taipuvainen luonnonkihara
- tavoitteena kosteutetut, silkkiset, sileät, pehmeät, raskaasti laskeutuvat ja hoidetut hiukset, vähemmän volyymia

ensitilaajan iHerb-koodi: OTE827

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #289 : 12.06.12 - klo:16:03 »
Miä ajattelin kunnostautua nyt hieman laittautumisen saralla ja hankin silmänalusten peittoon We Care Icon Perfect Cover Neutralizer -peitevoiteen. Vaatimuksia mulla oli oikeastaan edullinen hinta ja tuote saisi olla mieluummin nappi- kuin puikkomuodossa. Puikkomuotoisia en ole ikinä saanut levittymään nätisti iholle.
Mullahan on tummat silmänaluset ihan koko silmän matkalta ja tuo tuntuu hoitavan hommansa ihan ok. Jättää aika luonnollisen ja ohuen jäljen, eli sopii mulle kun en muuten meikkaa. Ei ole liian meikatun näköinen. Nyt tietysti voisi harkita jopa ripsiväriä, kun on tuo tummuus pois pelistä.  ;)

On tuo näköjään hieman kerääntynyt juonteisiin, mutta mulla on sen mallinen silmä että siihen kerääntyy kaikki.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 13.06.12 - klo:13:05 »
Mä olen viime aikoina käyttänyt seuraavaa yhdistelmää: Lily Lolon Peep-O (siis keltainen jauhemainen mineraalipeiteaine) ja Maybellinen Anti-age -puikko (voidemainen). On toiminut tosi hyvin ainakin mulla! Äiti vaikuttui, kun näytin sille ton vaikutusta meikkaamalla vain toisen silmänalusen. ;D Mulla on varmaankin lähinnä siniliilat silmänaluset, rasvainen iho, ei erityisiä silmäpusseja.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 14.06.12 - klo:12:49 »
^ Miten oot käytännössä tuota yhdistelmää käyttänyt? Ensin kevyesti Maybellinea ja sitten Loloa? Olen itsekin miettinyt tuota Peep-O:ta, kun sitä on niin kehuttu, mutta en ole varma onko silmänaluseni kovinkaan sinertävät. Näyttävät omaan silmään ehkä vähän punertavilta...

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 19.06.12 - klo:10:59 »
^ Mä olen pistänyt ensin Loloa ja sitten päälle Maybellinea. Teen tämän ennen meikkipohjan levittämistä.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 13.07.12 - klo:17:20 »
Paloi päreet suuriin pigmenttiläiskiin silmien alla ja ylähuulen päällä. Hurahdin suositteluihin ja tilasin Hourglassin sävyssä fair. Pelkäsin sen olevan liian tumma, mutta sävy oli juuri passeli. Levittyi todella hyvin ja pysyy eikä rypistä silmän ympäryksiä. Ensin vähän petyin peittotehoon hehkutuksien jälkeen. Laitoin päälle vielä vähän Everyday Mineralsin Sunlight concealeria. Otin valokuvan ja puff* pigmenttiläiskistä ei jälkeäkään. Bonuksena tämä peittää tummat silmänaluset näppärästi  :)
Antaisin tälle 4 pistettä viidestä. Miinus kalliista hinnasta ja hieman vajaasta peittokyvystä.

Pelkällä EDM keltaisella en saa läiskiä kunnolla piiloon ja yksin käytettynä se rypistää. Ennen ollut käytössä mm. Lily Lolon vastaava sekä Biothermin Forget it. Kaikki olleet melko ok., mutta silti eivät todella hyviä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 26.10.12 - klo:17:07 »
Jee jee, löysin hyvän yhdistelmän silmänalusten peittoon. Kaivoin laatikkoon unohtuneet Grimasini, eli Creme Make-upin ja Camouflagen sävyssä IV5. Ensin taputtelen Cremeä kaikkialle, missä sinertää ja vielä lopuksi varovaisesti Camouflagea silmäpussialueen alareunaan. Mieskin huomasi eron! :ts
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #295 : 27.10.12 - klo:10:11 »
mä tykkään Make Up Storen Cover All Mix paleitista. kallis ja aika tökköä, ettei sovi kovin kuivaihoiselle. itse levitän alle heleyttävää silmänympärysvoidetta, sitten tosta paletista väriä. toimii ainakin mulla.
tosin oon lukenut että Viva La Divalla on suht melko identtinen paletti, halvempi ja nestemäisempi koostumus. ajattelin kokeilla sitä myös kun sitä on kehuttu kovasti.
VIHAAN tummia silmänalusia ja mitä vanhemmaksi tulen sitä selvempiä ne aina on ÄRGHHHGGHH
 :# :# :# :#

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 27.10.12 - klo:10:28 »
Sain Mansikkalan tilauksen kylkiäisenä Bourjoisin bio detox-peittarin sävyssä 2 ja se on yllättävän hyvä yhden kokeilun jälkeen. Se kämöhtää todella nopeasti, eli levityksen kanssa saa olla tarkkana, mutta sävy on sopivasti puolessa välissä Garnierin kahden vaaleimman roll-on concealerin sävyistä, joista vaaleampi on mulle aivan liian vaalea,vaikka kalkkinaama olenkin.
Raitoja käpälään!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 27.10.12 - klo:12:02 »
Tilasin Benefitiltä kokeiluun niiden Lyin' Eyes (sävyssä 02) tummien silmänalusten peittoon ja enpä tiedä, ei tuo ainakaan mua vakuuta. Sinänsä mulla ei hirveän tummat silmänaluset ole, mutta tuolla tulee jotenkin kuivannäköiset ja en vaan tykkää käyttää, kun on nestemäistä. Paremmin toimii yhä edelleen talvisin Benefitin Erase Paste (2, medium) ja lämpiminä kausina Lumenen Blue Neutralizer. Taitavat molemmat olla jo ainakin pari vuotta vanhoja, joten riittoisia ovat.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 27.10.12 - klo:12:49 »
mä tykkään Make Up Storen Cover All Mix paleitista. kallis ja aika tökköä, ettei sovi kovin kuivaihoiselle. itse levitän alle heleyttävää silmänympärysvoidetta, sitten tosta paletista väriä. toimii ainakin mulla.
tosin oon lukenut että Viva La Divalla on suht melko identtinen paletti, halvempi ja nestemäisempi koostumus. ajattelin kokeilla sitä myös kun sitä on kehuttu kovasti.
VIHAAN tummia silmänalusia ja mitä vanhemmaksi tulen sitä selvempiä ne aina on ÄRGHHHGGHH
 :# :# :# :#

myös wet n wildilla on vastaava, vielä edullisempi kuin viva la divan, levittyy hyvin ja peittää mainiosti, mutta pysyvyys voisi olla hiukan parempi :)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 27.10.12 - klo:14:38 »
Jee jee, löysin hyvän yhdistelmän silmänalusten peittoon. Kaivoin laatikkoon unohtuneet Grimasini, eli Creme Make-upin ja Camouflagen sävyssä IV5. Ensin taputtelen Cremeä kaikkialle, missä sinertää ja vielä lopuksi varovaisesti Camouflagea silmäpussialueen alareunaan. Mieskin huomasi eron! :ts

Mitäs jos et laita Camouflagea ollenkaan, onko tuosta pelkästä Creme Make-upista mihinkään?