Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 121210 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #30 : 06.02.06 - klo:15:28 »
En kyllä usko, että silmänalusia saa vaalennettua sinkkivoiteella, sillä väliaikaisesti tummiin silmänalusiin se ei ainakaan auta (nehän lähtevät muutnekin pois jossain vaiheessa) ja pysyvästi tummine silmänalusten sinisyys johtuu verisuonten ihon läpikuultamisesta. Sinkkipastalla saa siis pois vain ihon pinnan pigmenttihäiriöt. Eikai iho voi olla pinnalta sininen, altahan se kuultaa?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 06.02.06 - klo:16:59 »
En usko että sinkkipastan levitys herkälle silmänympärys iholle olisi kovin terveellistäkään, eikä isoille ihoalueille muutenkaan...
1c F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #32 : 06.02.06 - klo:19:17 »
En usko että sinkkipastan levitys herkälle silmänympärys iholle olisi kovin terveellistäkään, eikä isoille ihoalueille muutenkaan...

Nimenomaan, varsinkaan kun sinkkipasta vieläpä on kuivattavaa. Voi olla turhan tuhtia herkille silmänympäryksille.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 06.02.06 - klo:19:30 »

Nimenomaan, varsinkaan kun sinkkipasta vieläpä on kuivattavaa. Voi olla turhan tuhtia herkille silmänympäryksille.

Juu, ei kyllä kannata silmänympärysiholle sitä laittaa, kuivattaa aika lailla ihoa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 06.02.06 - klo:20:17 »
Paras keino peittää tummat silmänaluset on silmälasit ;)  (Täytyy aina yrittää keksiä positiivisia asioita rilleistäkin...)

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 06.02.06 - klo:20:32 »
MACin Select Cover-Up -peiteaine peittää hyvin tummia silmänalusia. Olen ajatellut hankkia uuden sellaisen kun olen havainnut sen hyväksi. :) Tosin kevyen meikin kanssa se ei mielestäni sovi lainkaan, koska vaikka kuinka vähän laittaisi, se näyttää aina paksuhkolta pakkelilta kun on niin peittävää.

Poissa Illusia

• Tukkaguru
  • Tukka kasvaa...
« Vastaus #36 : 07.02.06 - klo:09:59 »
Mulla on käytössä helena rubinsteinin magic consealer joka on tarkotettu just tummien silmänalusten peittoon.Peitän sillä myös satunnaiset finnit ja muut punoitukset.Toimii hyvin mutta maksaa aika paljon.pikku tuubi oli 31€.Yksi harvoista aineista joihin olen panostanut ja josta raattin maksaa noin paljon.Meikkaan kyllä aika harvoin ja tota menee tosi vähän.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 15.03.06 - klo:21:43 »
Minulla on nyt ollut käytössä YSL valokynä ja Dior Skinflash valokynä (molemmista 2 sävy). Täytyy sanoa ihan alkajaisiksi, että molemmat ovat tuotteina hyviä ja hintansa arvoisia. Molemmat tuotteet ovat siis toimivia, mutta näin kun olen vertaillut tuotteita, niin minä olen pitänyt ehkä hieman enemmän tuosta YSL:stä. Ensinnäkin YSL:n jälki on mielestäni luonnollisempaa ja "photoshopmaisempaa" kuin Diorilla. Samoin YSL levittyy ehkä hieman paremmin, koostumus on pehmeämpää ja sivellinosa on pehmeämpi kuin Diorissa. Myös YSL:n sävy on minulle ehkä aivan aavistuksen verran parempi kuin Diorin (Diorin on hieman vaaleampi ja ohuempi koostumus). Diorin plussiksi pitää sanoa kaunis pakkaus ja sen mukana tuleva ihana pussukka, jossa valokynää voi säilyttää. Diorin valokynässä on myös vaikea saada tulemaan tuota ainetta liikaa ja sävy näkyy iholla hyvin.

Molemmat ovat hyviä ja nämä erot ovat aika minimaalisia. Voisin ostaa molempia uudestaan, mutta ehkä tuo YSL vie kuitenkin hieman pidemmän korren.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #38 : 15.03.06 - klo:22:00 »
Minä taas kommentoisin noita valokyniä niin päin, että YSL on todella turha mihinkään muuhun kuin nimeomaan siihen valon tuomiseen. Eli sopii esim. otsalle ja minne ikinä sitä valoa haluaakaan tuoda, mutta Dior on parempi esim. silmänalusille, sillä sisältää myös pigmenttiä. Olen käyttänyt nyt taas pari viikkoa Biothermin forget it:in sijaan tuota Diorin 001 valokynää ja tykkään lähes yhtä paljon. Yritän nyt tuon käyttää loppuun.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 16.03.06 - klo:08:28 »
No minä käytän valokynää nimenomaan valon tuomiseen, koska en tosiaan tarvitse peittoa silmänalusille juurikaan. Voihan olla, että noita eroja löytyy jonkin verran tuon sävynkin kanssa, minulla on nimittäin molemmista valokynistä sävy 2. YSL:n 1 sävy on aivan erilainen kuin 2 sävy - 1 sävy on paljon vaaleampi ja ohuempi ja tulos on aika huomaamaton. Myyjäkin suositteli, että tuo 1 sävy sopii paremmin vanhemmille ihmisille, koska se ei pakkaudu uurteiisiin ollessaan niin ohut ja antaen valoa vain kevyesti, kun taas 2 sävy sopii nimenomaan paremmin peittävämpään tulokseen. Ja tosiaan, 2 sävy peittää paljon paremmin, on oikea sävy minulle (kellertävä) ja muutenkin koostumus on paksumpi ja tulos kaunis. En taas osaa sanoa mitä eroa tuossa Diorissa on 1 ja 2 sävyn välillä muuta kuin sävy, koska en ole 1:stä kokeillut.

Nyt kokeilin taas Dioria ja täytyy sanoa, että tulos on kyllä tosi hyvä. En osaa enää oikein päättää, kummasta pidän enemmän. Joka kerta kun pistän YSL:ää, tuntuu että se on parempi, kun taas Diorin kanssa käy ihan samalla tavalla. ;D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 16.03.06 - klo:10:14 »
Ostin sydän verta vuotaen (40 €) Estee Lauderin Re-Nutriv -peiteaineen. Olen etsinyt ikuisuuden toimivaa alumiinitonta peiteainetta turhaan ja nyt kun tällainen uutuus minulle esiteltiin niin jouduin sen ostamaan törkeästä hinnasta huolimatta. Se on rasiassa jossa on peili ja aitokarvainen sivellin aineen levitykseen. Sävyjä per rasia on kaksi ja minulla on vaalein. Vaaleampi sävy on loistava tummille silmänalusille ja tummempi näppyjen yms. peittämiseen. Aine on melko paksua mutta toimii loistavasti ja todella peittää eikä vaan lupaa. Viikon käytön jälkeen hinta ei tunnu enää ihan niin pahalta koska tämä tuote kestää ikuisuuden jokapäiväisessäkin käytössä.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #41 : 07.05.06 - klo:18:48 »
Osaisitko Seela kertoa lisää kokemuksia piedemmän aikaa käytettyäsi tuota tuotetta? Kiinnostaa kovasti.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #42 : 29.05.06 - klo:19:20 »
Siis oon menny nyt ihan metsään tummien silmänalusten peittoyrityksissä. Oon laittanu pelkkää valokynää. Kokeilen aamul Lumenen peiteainetta. Jos ei onnistu, laitan silmälasit  ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #43 : 30.05.06 - klo:09:06 »
Valokynällä voi muuten saada aika pahaa jälkeä jos vaan sutii sitä pitkin tummi silmänalusia, varsinkin jos on vähänkin turvotusta. Liian usein olen nähnyt ihmisten vain sutivan valokynää silmäpusseille, jolloin ne ovat vain korostuneet.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #44 : 30.05.06 - klo:09:51 »
Sinkkipastalla saa siis pois vain ihon pinnan pigmenttihäiriöt.

OT, mutta tästä tuli mieleen, että auttaisikohan tuo sinkkipasta pigmenttiläiskiin? Mulla on nyt vuoden sisään tullut sellaisia pieniä vaaleanruskeita pigmenttiläiskiä tuohon poskipään ja silmäkulman väliin ja tietenkin nyt kesän tullessa ne vain vahvistuvat.

Tulee jotenkin kauhean vanha olo tällaisista, kun yhdistän tuollaiset läiskät vanhan ihon ongelmiin...  :-\