Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 126062 kertaa)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #315 : 04.12.12 - klo:10:20 »
^
Sama. Eikä toimi Lumenenkaan pohjustaja, silmänaluset näyttävät ihan hirveiltä primerin kanssa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 04.12.12 - klo:13:37 »
Kokeilin laittaa Too Facedin Shadow Insurancea myös peiteainetta pohjustamaan silmien alle kun täältä vinkin siitä luin. Toi ainakin toimii hyvin, ei ole kuiva ja peiteaine peittää tehokkaammin pohjustuksen kera! Ja ihankuin peiteaine hinkkautuisi vähemmän silmälasien nenäkappaleesta.. :ts
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

jnnfrm

• Vieras
« Vastaus #317 : 04.12.12 - klo:21:53 »
^ Minkälainen iho sulla on? Tosi kiinnostava tuo spray, mutta kun incissä komeilee heti ekana alko niin mietin että mitenköhän sopii mun kuivalle atooppiselle iholle... Tuntuuko siis kiristelevältä sprayjauksen jälkeen/ muuten kuivattavalta?

Erase Paste on myös mun ehdoton suosikki! Mulla on atopian ja kasvojen rakenteen takia komeet silmänaluset olleet ihan lapsesta saakka, ja EP on tuonut suuren avun! Ainoa ongelma on että jos vahingossa laittaa pikkasen liikaa niin kerääntyy vähän juonteisiin ja puuteria en viitsi käyttää kun se heikentää sitten taas sitä peittämisominaisuutta. Täytyy kokeilla myös tota primeria, onneks meidän kempparin Benefit-myyjä on hirmu kiva niin voi mennä vaan meikattavaksi  :l

Mun ihoni on melko rasvoittuva. En kyllä koe että tuo All nighter kuivattaisi, mutta UD:lta löytyy myös kuivan ihon versio "Dew me" joka voisi ehkä sopia sulle sitten paremmin. Sen pitäisi olla jopa kosteuttava. Ja juuri tuohon Erase Pasten juonteisiin kerääntymiseen on auttanut se spray, vaikka vähän hankala onkin tähdätä tonne silmän sisänurkkaan silleen että sitä tulee sopivasti. :D

Enpä ookaan ennen perehtynyt tuohon EP:n inciin, itse käytän sitä pelkästään silmänalusiholla ja sehän nyt ei helpolla tukkeudu tai ainakaan ala mitään näppyjä muodostamaan. Nenänpielissä tykkään käyttää Boi-ingia, ja joo kyllähän aina tommoset tahnat tuppaa tukkimaan, itse kuitenkin koen että korjaa enemmän kuin saa aikaan vahinkoa. :)

Poissa piivikiivi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #318 : 05.12.12 - klo:09:49 »
Anile, mulla on myös juuri tuollaiset pussukat  :( Vinkkejä kaipailisin myös, kaikki peittoyritykseni tuntuvat vain pahentavan "vakoa".

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 09.12.12 - klo:08:22 »
Mulla on ekan kerran elämässäni ongelmana tummat silmänaluset ja niiden peittäminen. Varmaankin roa-kuuri on entisestään ohentanut myös silmänympärysihoa, ja nyt silmien alla on tummat "kuunsirpit". Ne eivät siis ole puolipallon muotoiset, vaan enemmän sellaiset pyöreähköt viivat sisänurkasta lähtien. (Hieno selitys  :T)

Mekkivoide + Estee Lauderin DW-peittari kyllä häivyttää niitä, mutta silti näytän haudasta nousseelta, huh. Nyt olisi Sokoksella S-korttitarjouksessa Rubinsteinin Magic Concealer. Houkuttaisi ostaa se, mutta se on yllättävän iso tuubi, eikä valoa heijastavalla peittarilla oikein viitsi näppyjä/arpia peittää. *ärsytys*

Pitääpä vielä sanoa että jos oikein laitan peittaria reilulla kädellä, niin efekti on pesukarhumainen.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 09.12.12 - klo:10:22 »
^ Itsellä on käytössä Maybellinen The eye eraser/eraser eye. Tuota anti age linjaa. Hinta on edullinen ja peittokyky on hyvä.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 15.12.12 - klo:21:40 »
Tarkoitat ilmeisesti tätä? Voisinpa kokeilla! Olen tykännyt Maybellinen "valokynästä" (joka on enemmänkin peiteaine), joten toikin vois toimia. Sävyjä on ilmeisesti vain kaksi. Kumpaa sä käytät ja minkä sävyinen iho sulla on?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 16.12.12 - klo:15:10 »
Tuo Maybelline on kyllä tosi hyvä, minäkin voin suositella. Olen kokeillut aika paljon kaikkea ja tuo on paras tähän mennessä löytämäni. :) Hyvän peittokyvyn lisäksi tuo pallopää on tosi hyvä levitysväline. Joudun lisäilemään peittaria silmien alle päivän mittaan (tämä siis kaikilla peittareilla) ja tuota voi lisätä puuteroidunkin pinnan päälle ilman että tulee kakkuinen lopputulos.
So it goes.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 17.12.12 - klo:10:54 »
Tarkoitat ilmeisesti tätä? Voisinpa kokeilla! Olen tykännyt Maybellinen "valokynästä" (joka on enemmänkin peiteaine), joten toikin vois toimia. Sävyjä on ilmeisesti vain kaksi. Kumpaa sä käytät ja minkä sävyinen iho sulla on?

Juu, tuota käytän. Pahoittelut vastauksen hitaudesta, en pysy millään kaikissa seuraamissani ketjuissa kärryillä  ;D

Käytän sävyä light ja se on juuri passeli minulle. Ihon sävy on NC 20 luokaa. Uskoisin tuon sävyn sopivan lähes jokaiselle perusvaalealle. Se ei taita voimakkaasti pinkkiin toisin kuin tuo vaaleampi sävy. Fair sävy on oikeasti todella vaalea, etten uskoisi sen sopivan kuin ihan vaaleista vaaleimmille.
« Viimeksi muokattu: 17.12.12 - klo:11:01 kirjoittanut Melly »
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #324 : 17.12.12 - klo:23:20 »
Kaikenlaisia ja -hintaisia silmänalusille suunnattuja peitetuotteita on tullut kokeiltua, mutta olen huomannut yhdistelmän Everyday Mineralsin Sunlight Color Corrector + E.l.f High Definition Under Eye Setting Powder parhaaksi. Itselläni ei ole varsinaisia silmäpusseja, mutta tummat silmän sisänurkat ja näkyvät kyynelurat, jotka tekevät ilmeestä helposti väsyneen.
Voidemaisten tuotteiden kanssa on ollut se ongelma, että ne kuoriutuvat pois rasvaisilta luomiltani.  Puuterimainen Sunlight pysyy loistavasti, ja Setting Powder vielä ikäänkuin lukitsee sen paikalleen, ja luo optisen illuusion tasaisesta pinnasta. Pelkäsin ensin Setting Powderin tukkivan ihohuokosia, mutta näinkään ei ole käynyt. Ja hintakin on loistava.  <3

ddiudiu

• Vieras
« Vastaus #325 : 21.12.12 - klo:14:18 »
Mulle sokoksen myyjä suositteli Joe Blascon highlight (mitenlie kirjotetaankaan) mut semmosta peiteväriä, koska oikee peiteväri oli väärän sävyistä niin tuo sai toimia sen tilalla.
Sain siitä näytepakkauksen ja en voi olla muutakun tyytyväinen! (: Myyjä meikkas eka vaan toisen puolen ja näytti, oli itekin järkyttyny miten niin tummista silmänalusista saa niin normaalit :D

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 21.12.12 - klo:16:04 »
Yksi kikka (jonka monet varmaan jo tietävätkin) tummien silmänalusten peittämiseen ilman, että tulee käytettyä liikaa peiteainetta: kun katsot peiliin, laske leukaasi alaspäin ja käytä peitevoidetta vain niihin kohtiin, jotka näyttävät tummilta.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 22.12.12 - klo:16:30 »
Juu, tuota käytän. Pahoittelut vastauksen hitaudesta, en pysy millään kaikissa seuraamissani ketjuissa kärryillä  ;D

Käytän sävyä light ja se on juuri passeli minulle. Ihon sävy on NC 20 luokaa. Uskoisin tuon sävyn sopivan lähes jokaiselle perusvaalealle. Se ei taita voimakkaasti pinkkiin toisin kuin tuo vaaleampi sävy. Fair sävy on oikeasti todella vaalea, etten uskoisi sen sopivan kuin ihan vaaleista vaaleimmille.

Mä ostin nyt tuota ja saman light-sävyn joka tuntuu sopivan mun keltapohjaiselle vaalealle iholle hyvin. Muutenkin tykkään tuotteesta, miellyttävän "kosteusvoidemainen" tuntu. Ei keräänny juonteisiin (who am i kidding: ryppyihin...) tai jää kuivakan näköiseksi. Ja peittokyky on ihan suht hyvä.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 23.12.12 - klo:08:37 »
^ Itsellä on käytössä Maybellinen The eye eraser/eraser eye. Tuota anti age linjaa. Hinta on edullinen ja peittokyky on hyvä.

Pitääpä käydä tutustumassa tähän tarkemmin! Kiitos vinkistä :)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 30.12.12 - klo:23:09 »

keksiikö kukaan valovoidetta joka olisi tuubissa? en jaksa pestä sitä harjaosaa niin usein,muuten menee möhnäseksi...
  :P