Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 128514 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #330 : 07.01.13 - klo:17:29 »
Onko kokemuksia Lumenen tummien silmänalusten peitevoiteesta (se tuubissa oleva)? Peittääkö mitään, kökkööntyykö? Ajattelin käyttää sitä luottopeitevoiteen alla sinertävyyden häivytykseen. Silmänalusrenkaani kaipaavat pellemeikkivahvuutta, että joten kuten peittyvät...  ::)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 07.01.13 - klo:21:14 »
Huomio kaikille! Nyt on löytynyt lyömätön yhdistelmä. :ts Aikaisemmin kirjoittelinkin, että olen käyttänyt Grimasin Creme makeupia ja Camouflagea silmänalusiin, mutta nyt olen löytänyt vieläkin paremman combon: Couleur Caramelin peiteainenappi + Meow Cosmeticsin Camo-Cats Yellow UnderEye Concealer. Jälkimmäinen yhdistelmä peittää paremmin kuin Grimasit (!), eikä kökköönny juonteisiin oikeastaan yhtään. Lopputulos on ihan mielettömän luonnollinen, ei tee kyllä enää mieli kokeilla mitään muuta!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 07.01.13 - klo:23:01 »
^ Mistähän nuo olisi mahdollista hommata?

Minulla kaikki mahdolliset peiteaineet vaan kertyy juonteisiin. Jopa paljon kehuttu Hourglass Hidden Corrective Concealer kasaantuu juonteisiin. Joka ikinen testaamani tuote päätyy samaan pettymykseen. Jumaliste, alkaa usko hiipua. :(

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 08.01.13 - klo:15:21 »
^Mä ostin oman peitevoiteeni Sellon Evestä, mutta eiköhän aika monesta ekomeikkien nettikaupastakin saa, ecobeauty.fi tuli ensimmäisenä googlessa vastaan. Tosin netistä tilatessa ei voi testata oikeaa sävyä. :p Itse käytän sävyä 11, joka sopii hyvin mun kalpealle ja keltapohjaiselle iholle.

Meowin peiteaineen saa täältä. Mulla on tällä hetkellä vain näyte siitä peiteainejauheesta, mutta kokonainen purkki on jo tilauksessa. Kestää varmasti todella pitkään, kun tuo pikku pussukkakin on tosi riittoisa. Omalle ihonsävylleni tuo Yellow Undereye käy hyvin, mutta jos se on liian vaalea niin sivustolta löytyy myös firman meikkipohjan sävyihin sopivat peiteaineet samalla koostumuksella. Niissä tosin täytyy tietää oman ihon Meow-sävy, mutta se onkin sitten ihan oma juttunsa. ;D

Käytän noita niin, että ensin levitän CC:n aineen ihan vain sormin silmänalusille (en edes mitenkään ohuelti) ja lopuksi siveltimellä taputtelen Meowin jauhetta päälle ohut kerros toisensa jälkeen, kunnes silmäaluset eivät enää sinerrä. Yksinään tuo jauhemainen peiteaine ei toiminut sitten yhtään, vanhenin kymmenen vuotta kun kaikki kasaantui juonteisiin ja iho näytti kuivalta, mutta CC:n päällä se toimii.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #334 : 08.01.13 - klo:18:43 »
Mulla Garnierin roll on peiteaine ei kasaannu juonteisiin, mutta se on yksinään liian kevyttä eikä peitä mun järkkytummia silmänalusia. Viimeaikoina oon laittanu siihen päälle Lily Lolon peitainetta ja vähän valokynää. Tämä yhdistelmä on ollut aika kiva ja peittää pahimmat. Täydellinen yhdistelmä silti edelleen hakusessa, mutta olen jo alistunut siihen ettei näitä vaan saa peittoon millään.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 09.01.13 - klo:00:08 »
Kathy: Kiitos tiedosta! :) Onko tuo peitevoide toiminut ollenkaan ihan yksinään?

Fii: Sama juttu, Garnierin roll on on loistava, mutta liian kevyt. Joskus kesällä tuo on vielä mennyt pelkästään, kun silmänaluset eivät ole olleet niin huonossa kuosissa. Mutta luin jostain, että tuo roll on sisältäisi alkoholia, joka käytännössä vaan kuivattaa silmänalusia, joten olen lopettanut senkin käytön sitten kokonaan. :-X

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 10.01.13 - klo:11:03 »
^Tuo selittäisi, miksi Garnierin roll-onin jälkeen silmänaluset tuntuu kuivemmilta kuin ilman sitä... Tsekkasin eilen nopeasti kaupassa, se väritön versio ei näyttänyt sisältävän alkoholia mutta värillinen mineraali-roll-on sen sijaan sisälsi, ja alkoholi oli vielä suht yläällä incissä. Tuota "vanhanmallista" värillistä roll-onia en hyllyssä nähnyt (onkohan se nyt korvattu tuolla mineraaliversiolla...?), mutta netistä löysin yhden incin, jossa alkoholi on kolmantena. Harmi, muuten tuo on ollut hyvä tuote, on kevyt, peittää tarpeeksi eikä kasaannu. Täytyy alkaa etsiä korvaavaa tuotetta tilalle.

Edit. Hehheh. Huomautus! Sillä aikaa kun kirjoitit viestiäsi, tähän aiheeseen on kirjoitettu 340 uutta viestiä. Haluat ehkä lukea ne ennen tämän viestin lähettämistä.  :D
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #337 : 10.01.13 - klo:12:41 »
Mulla tuo roll on ei ole kuivattanut silmiä joten voin onneksi jatkaa sen käyttöä jos tuote vaan pysyy markkinoilla. Rehellisesti sanoen, en juurikaan kiinnitä huomiota onko tuoteissa alkoholia vai ei, koska en ole huomannut sillä mitään merkitystä. On tästä rasvanahasta siis jotain hyötyä  :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 14.01.13 - klo:13:01 »
Ostin tuon Maybellinen Anti-Age silmänalustahnan, ja kuten pelkäsin ja uumoilin, se on mulle liian vaaleaa. Sen näki erityisen hyvin salamalla otetuista valokuvista. Silmänaluset ei oo kovin tummat, mutta silmiä ympäröi sellainen luonnoton vaalea kehä. Ärsyttää, että meni kymppi tähänkin. :/ Mikähän tässä nyt olis seuraava järkevä muuvi.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 14.01.13 - klo:15:14 »
^ Silmänalustahnan? Siis minkä? ???

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 14.01.13 - klo:15:27 »
^ Sori, en muistanut sen oikeaa nimeä. :D Siis se peitevoide. Eraser Eye. Piti googlettaa mikä sen oikee nimi oikeen oli, kun putkilo itse on tuolla kaukana toisella puolella huonetta. :D
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 16.01.13 - klo:15:58 »
Lumenen peiteaine korkattu ja ihan hyvin toimii. Peittari on sinertäville silmänalusille tarkoitettu ja ja suht peittävää. Omilleni ei yksinään riitä, mutta toimii hyvin pohjustavana peiteaineena. Koostumuskin on sopiva eli ei mitään lirua tai liian kuivattavaa.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 16.01.13 - klo:16:31 »
Mulla on tyhmä ja nolo kysymys. ??? Mikä aiheuttaa tummia silmänalusia? Normaalisti mulla ei ole näin mustat silmänaluset, enkä mä nyt millään ihan nollayöunilla oo mennyt. Suomessa käydessä tilanne parani selvästi, mut heti kun palasin Saksaan silmien alle ilmaantu aivan karmivat sysimustat varjot. Miten se voi olla mahdollista? :(
Vyötärö-alaselkämitassa.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 16.01.13 - klo:17:49 »
^Lisa Eldridgen videossa on selitetty juuri syitä ja mahdollisia hoitoja.
http://youtu.be/lxP1msXNrf0

Lisan videot ovat kyllä informatiivisia ja mukavia katsoa.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 16.01.13 - klo:23:06 »
^ Itselläni silmänalusten tummuuden syvenemisen syyksi selvisi anemia.