Kirjoittaja Aihe: Tummat silmänaluset  (Luettu 123209 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Tummat silmänaluset
« Vastaus #345 : 17.01.13 - klo:09:56 »
Tilasin eBaysta Skinfoodin Salmon Darkcircle Concealer Creamin vaaleammassa sävyssä. Mun käsityksen mukaan noita sävyjä oli siis kahta eriä ja oli todella hakuammuntaa, että kumman tilaan, kun en löytänyt mistään kunnon swatcheja tai vertailuja noista.

Koostumukseltaan tuo on ihan mukavan voidemainen ja hyvin levittyvä. Tulee mieleen Benefitin Erase Paste, mut Benefit on kermamaisempaa jankkia ja tää kevyempää. Skinfood taitaa olla hivenen mulle liian vaaleaa kuitenkin, mutta muulla naamalla menee ja olen sillä tasoitellut meikittöminä päivinä nenänpielten väriä ja häivytellyt yläluomen punertavuutta. Nyt olis kiva tietää, että passaiskohan tummempi sävy mulle, kun tuo vois olla aika jees tuote, mutta en jaksais alkaa sekoittelemaan eri purnukoitakaan keskenään..

Kallis hankinta tuo ei ollut, jotain 10€ pk:ineen tais tulla kustantaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 17.01.13 - klo:18:37 »
Siskolle tulee allergiaa joistain kohuviineistä ja yksi oire on, että silmänaluset tulee ihan mustiksi. Eli jos yhtäkkiä ilmaantuu ne varjot varjot niin voi olla myös allergiaa.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 19.01.13 - klo:00:07 »
Olen tullut siihen tulokseen, että Maybellinen Pure.Cover Mineral on paras peiteaine tummille silmänalusilleni. Juonteisiin kertyminen on minimaalista ja peittokin ihan sopiva. Päihittää jopa Hourglassin Hidden Corrective Concealerin, ainakin omalla kohdallani, sillä Hourglass tuppaa kertymään juonteisiin. No, meninpä siis ostamaan tuon ikivanhan peiteaineen tilalle uuden, kun alkaa olla aika lopuillaan, vaan enpä löytänytkään tätä enää Maybellinen hyllystä. Voi ei, jos ovat menneet lopettamaan tämän :-X. Onko kellään hajua missä tätä vielä myydään?

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #348 : 20.01.13 - klo:21:52 »
^ Juuri perjantaina tsiikailin Halpa-Hallissa, että ko. peiteaine oli alekorissa aika halvalla :o Tietääkseni Halppiksessa on tuo käytäntö aina silloin, kun tuote poistuu valikoimista :o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 12.03.13 - klo:12:00 »
Miulla on tummat silmänaluset vaikka mitä tekisin. Jos kaikki on hyvin, oon nukkunu hyvin, jne. ne on vähän huomaamattomammat, mutta jos oon esim. nukkunu huonosti niin, no avokki sano kerran jotain ootko saanu turpaan tjsp ::) :-X
Tänään on ensimmäinen kerta ikinä, kun meikkasin salille lähtiessä. Näytin vaan niin karmeelta... Tällä hetkellä miulla ei oo ees mitään kunnon peiteainetta. Meowin under eye yellow corrector toimi miun mielestä hyvin, mutta ei oo nyt varaa tilata mitään. Eikä kyllä ostaa ees marketista, huoh.
Kunhan Kelalta tulee rahat niin pitää jotain käydä ostamassa. Onko kukaan täällä kokeillu tätä: http://blackkohl.blogspot.fi/2013/03/maybelline-fit-me-peiteaine.html?
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 12.03.13 - klo:14:02 »
^ Minulla on tuo Fit me peitevoide ja se on ollut tosi hyvaa. Minulla on se vaaleimmassa savyssa ja olen tykannyt. Aika edullinen, riittoisa ja peittaa hyvin eika jata liian meikatun nakoiseksi. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 13.03.13 - klo:07:50 »
Olen tullut siihen tulokseen, että Maybellinen Pure.Cover Mineral on paras peiteaine tummille silmänalusilleni. No, meninpä siis ostamaan tuon ikivanhan peiteaineen tilalle uuden, kun alkaa olla aika lopuillaan, vaan enpä löytänytkään tätä enää Maybellinen hyllystä. Voi ei, jos ovat menneet lopettamaan tämän :-X. Onko kellään hajua missä tätä vielä myydään?

Ei ole todellista! Ootko löytänyt tota Pure.Cover Mineral peiteainetta mistään? Juuri aamulla meikatessa ajattelin, että kohta täytyy ostaa uusi. Oon kyllä ollut tuohon peittariin tosi tyytyväinen ja olen käyttänyt sitä toisinaan Bobbi Brownin Creamy Concealerin kanssa yhdessä (Pure.Cover alle, Creamy Concealeria päälle), jolloin tulos on jopa erinomainen.

Bobbi Brownin Creamy Concealeriakin on välillä ihan mahdoton löytää (ellei eBayssa satu olemaan) ja nyt vielä tämä. Eikä! :P
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 13.03.13 - klo:22:56 »
^ Minulla on tuo Fit me peitevoide ja se on ollut tosi hyvaa. Minulla on se vaaleimmassa savyssa ja olen tykannyt. Aika edullinen, riittoisa ja peittaa hyvin eika jata liian meikatun nakoiseksi. :)

Ok! Kiitos :) Jospa hankkisin tollasen, kunhan rahat tulee.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 13.03.13 - klo:23:42 »
Olen tullut siihen tulokseen, että Maybellinen Pure.Cover Mineral on paras peiteaine tummille silmänalusilleni. No, meninpä siis ostamaan tuon ikivanhan peiteaineen tilalle uuden, kun alkaa olla aika lopuillaan, vaan enpä löytänytkään tätä enää Maybellinen hyllystä. Voi ei, jos ovat menneet lopettamaan tämän :-X. Onko kellään hajua missä tätä vielä myydään?

Ei ole todellista! Ootko löytänyt tota Pure.Cover Mineral peiteainetta mistään? Juuri aamulla meikatessa ajattelin, että kohta täytyy ostaa uusi. Oon kyllä ollut tuohon peittariin tosi tyytyväinen ja olen käyttänyt sitä toisinaan Bobbi Brownin Creamy Concealerin kanssa yhdessä (Pure.Cover alle, Creamy Concealeria päälle), jolloin tulos on jopa erinomainen.

Bobbi Brownin Creamy Concealeriakin on välillä ihan mahdoton löytää (ellei eBayssa satu olemaan) ja nyt vielä tämä. Eikä! :P

Mä huomasin jo useampi kuukausi sitten, ettei tätä enää oo missään hyllyssä (ehkä jopa vuosi sitten?) :/ tilasin jostain brittikosmetiikkanettikaupasta tämmöisen sitten ja näyttää näitä pikaisella googletuksella olevan muutamissa nettikaupoissa edelleen. Tän tilalla on myöhemmin tullu käytettyä Super stay 24h concealeria joka on vielä peittävämpi, mutta sävyt huonoja ja tummia. Harmi kun kaikki parhaat lopetetaan :( byhyy. No nää pure.coverit näyttää maksavan enää noin 3 puntaa noissa mistä katoin..!
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 13.03.13 - klo:23:59 »
^ Joo, ei tosiaan Pure.Cover Mineralia löydy mistään. Mietin, kumpihan olisi parempi korvike, tuo Super Stay 24h vai Fit Me... Jomman kumman varmaan ostan, mutta en ole osannut vielä päättää kumman. Jos jollain on molemmat, niin vertailuja kaivataan näiden kahden väliltä!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 14.03.13 - klo:08:26 »
Mä kerkesin eilen vähän tutkimaan, että eBaysta löytyy Pure.Cover Mineralia hyvinkin edullisesti. Mä ajattelin sieltä pistää muutaman tulemaan. Vinkkinä vaan! :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Cecilia

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 14.03.13 - klo:18:12 »
Meikä on kokeillut Maybellinelta Pure.Cover Mineralia, Super Stay 24h:ta, ja nyt käytössä on Fit Me. Noista itselle paras on kyllä Pure.Mineral. Minulla on siis kalpea ja kylmäsävyinen iho, jossa on yhtä sun toista peiteltävää aina silmänalusista finneihin, ja Pure.Mineral on kyllä peittävyydeltään, sävyltään ja koostumuukseltaan paras. Fit Me on myös ihan hyvä, mutta kestävyydessä voisi olla parantamisen varaa, ja sävy (käytössä 15) muuttuu iholla minulle vähän turhan kellertäväksi. 24h taas oli minun makuuni liian vetinen, eikä peittänyt tarpeeksi.

Kiitti muuten eBay-vinkistä, pitääkin sieltä ehkä tilata tuota Pure.Coveria. Aika moni myyjä tosin ei postita Suomeen, tai sitten taas postimaksut olivat kaksi kertaa itse tuotteen hinnan suuruiset.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #357 : 16.03.13 - klo:11:13 »
vanhemmiten mulla on alkanut tulemaan silmien alle tummuutta. HAHAH heti kun nukkuu yöllä alle 8h ni näyttää ihan kuolleelta.

laitan joko VIVA LA DIVA:n väripaletista peiteväriä tai sitten MAKE UP STORE:n cover all mixiä käytän. kummatkin tehoaa tosi hyvin ja erityisesti pidän tosta VIVA LA DIVA tuotteesta koska levittyy helposti. cover all mix on ``hieman´´ tuhdimpaa kamaa.

hirveesti himottais kokeilla Garnier:in miracle skin perfector bB voide  joka on tarkoitettu silmänympärysiholle.
kellään kokemuksia?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 26.03.13 - klo:10:16 »
Cecilia: Mä ostin juuri äsken eBaysta kaksi Maybellinen Pure.Cover mineral peittaria ja maksoivat postareineen 8,60€ eli 4,30€ kappaleelta.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 09.05.13 - klo:19:55 »
Nyt on ollut käytössä se Maybellinen The Eraser käytössä. Ja kyllä, tämä on muka tarkoitettu ikääntyneelle iholle, mutta se taitaa tarkoittaa vaan isoa määrää silikonia yhdistettynä kosteuttaviin ainesosiin eli ei mitään mitä nuorelle iholle ei voisi käyttää. No joka tapauksessa, tämähän toimii ihan mukavasti! Paras kokeilemani sitten tuon Pure.Mineralin, jota en enää jaksanut toistamiseen kaivella nettikaupoista (johtuen myös siitä, että kun peittari loppuu tajuan sen vasta sinä päivänä kun se oikeasti loppuu enkä todellakaan voi odottaa :D)
The Eraser ei tosiaan keräänny juonteisiin, kiitos silikonien, ja tätä on helppo kerrostaa reilustikin ilman että siisti lopputulos kärsii. Sopiva sävykin löytyi toisin kuin Super stay:stä eli Fair oli oikein hyvä sävy vaalealle iholle. Vähän kyllä tummuu, jos laittaa puuteria päälle.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.